Video: The Game – ‘Better on the Other Side’

Better on the Other Side

The Game, Chris Brown, Diddy, Polow Da Don, Mario Winans, and Boyz II Men pay tribute to Michael Jackson in the emotional video for “Better on the Other Side.” The Game reveals his latest ink, an MJ tattoo, at the end.



You can leave a response, or trackback from your own site.

 

28 Comments

  1. mac

    great record for the great man. R.I.P. MJ

    [Reply]

  2. twitter.com/whatsthedilio

    this song is the biggest mistake ever

    [Reply]

  3. g-girl

    I hate the fact that they’re profiting off his death.

    And I do NOT like the fact that Chris Brown is on this. No thanks. I’ll instead be buying Michael’s music instead

    [Reply]

  4. bass_man

    His ass in the tub..

    but no really, I know it must be hard for all of them and I love the song.

    [Reply]

  5. ugh

    i could have done without chris brown. i hear polow only say “wassup chris” and did not hear usher at all. and if this is a heartfelt song/video why does the game have a bottle or nuvo and ciroc in the tub perfectly placed for the camera to see?

    [Reply]

  6. jrib

    He got the ciroc cuz diddy has to promtote his shit sumhow

    Song is ite, coulda done without the video tho

    And why is diddy talkn for anyways stfu

    [Reply]

  7. twitter.com/R3trooutcast

    Yea why the adding all those names on the song when u really only hear diddy talk smh,

    Chris brown does the hook

    And game raps

    We barley hear the others I mean this is just to make a quick buck by adding star power to make people buy it

    Who does procedes go 2?

    [Reply]

  8. Kidkrazy

    The best part is the hook, Chris Brown did his thing…BTW the the person who said they didnt hear usher, thats because he isnt on the song dumbass

    [Reply]

  9. King

    so where’s is the video at ?

    [Reply]

  10. dan

    @kidkrazy

    maybe they wanted to hear him, cause there stands he is on it..!

    dont like the fact they made a video, seems too commercial

    [Reply]

  11. Pinoy

    A nice tribute song period. Nobody has done a more great song to MJ.

    [Reply]

  12. king

    i agree they did a good job an chris brown kills it

    [Reply]

  13. Miss,..

    why must people aways hate en don’t want to give chris brown a chance to make his tribute to MJ..ya’ll still thinking about he’s personal issues..al so negative this is for him not some commercial things.. people always think about the worst things.. :S its a shame but anyway nice song, but the song is nog done yet..

    [Reply]

  14. bijan

    it makes sense chris is on it because it’s so cleasr that mj was his inspiration
    is that not obvious enough?

    [Reply]

  15. goons

    i agree.. nice tribute and by the way, the song is free.. they did this out of their own pockets..why bother looking or listineing to the song if you dnt like chris brown.. you knew he was there before you watched, why not just skip it..

    BTW, the hook was the best.. love it.. sad mj is gone…

    [Reply]

  16. scpyt2010

    I truly think the song is beautiful. They did this song out the kindness of their hearts. And for all of yall saying that people shouldn’t be on this song, yall need to relize that its not about that person, its about Micheal Jackson. Forever in our Hearts, Luv u MJ.
    P.S.: That tattoo is crazyyy! Love it!!!

    [Reply]

  17. mississippi girl

    Love the song. If you don’t like Chris Brown then don’t listen to it. For the person said they going to buy Mike own music well do it. Love the song and the video is ok and got to get it to diddy you know he was going to put his product somewhere!LOL

    [Reply]

  18. MARLISA

    SOME OF YA NEED TO STOP HATING ON CHRIS BROWN HE MADE A MISTAKE AND HE IS PAYING FOR IT EVERYBODY MAKES MISTAKES EVEN THE PEOPLE TALKING SHIT SO LEAVE HIM ALONE AND WE NEED TO SEPERATE HIS PERSONAL LIFE FROM HIS BUSINESS LIFE BECAUSE IF THATS THE CASE THEN ITS PLENTY OF PEOPLE IN THE ENTERTAINMENT BUSINESS OR WHATEVER THAT DID SOME THING AINT NOBODY HATING ON THEM SO GET A LIFE YOU FUCKING HATERS

    [Reply]

  19. tell'em

    Would’ve been better without Chris Brown(kill yourself) but its aight. MJ has inspired many and its nice to see people acknowledge that.

    [Reply]

  20. tanea

    Why does it matter that Chris Brown is on the song? Like all ya stop blowing his on the real, if your not a fan of his work then dont listen or watch anything he does. Even in his situation he still has to make money and provide for himself and his family and being that this is his profession you little fucks are just going to have to deal with it.

    [Reply]

  21. mac

    my only problem regarding the song is when game refers to chris brown as the young mike jackson…..that lil dude isn’t even fit to lace the mans shoes. never will we have another like michael.

    [Reply]

  22. Catie

    Ew, i could have done without Chris Brown on that. Please, he doesn’t even compare to MJ.

    I like the song but seriously, that video was awful. They should have just used clips of Michael and his fans.

    [Reply]

  23. Beta

    I don’t like this song cuz its jus for publicity. I mean its obvious more than one individual likes Chris Brown on the track & he’s using Jacksons death as an advantage to get back on the publics good side & I don’t like it cuz he as well as Diddy(well trying) are obviously obtaining “good” publicity. Jackson jus needs to hav a quiet passing, I mean you don’t hear Janet making a tribute song. Its working as well but Chris Brown will always be a woman beater & no matter what he does(give a proper tribute) that’s what he’ll be cuz he can’t sing about love & respect anymore cuz itd be fake & diddy is so far gone. I hope jus the smart people see past the B S because its apparent people (^^^^) already falling hard for it. God Bless Michael Jacksons Family & may he burn those fake to profit from his tragic death.

    [Reply]

  24. rip MJ

    micheal we love you forever alive!
    this joint is bomb!
    great beat!

    [Reply]

  25. katheine

    I think ya need tew stop hating on Chris … he kill it and da song is realli good i dnt think is commercial cuz they da only ones who bother tew do something and who said anything about usher being in it duh… micheal will live 4 ever.

    [Reply]

  26. R.I.P

    I agree with being “tew” commercial, I won’t care for it, its almost just an insult to consider this a tribute cuz people falling on Chris’s *ick again & diddy, don’t get me started. “Beta”(^^^^) says it all baby, well all I wanna say, rest in peace Michael Jackson, best wishes to his family!

    [Reply]

  27. HHC Digital » All The News That’s Fit To Link…

    [...] and 50 Cent. In full Heal The World mode, Jayceon apologised to Fif’ and released a video for his all-star MJ tribute song featuring his new tattoo of Mr. Jackson. That’s Michael, not Curtis – one step at a time, [...]

  28. Drsoul

    Song is aight, very catchy. Chorus was ok. i wanted to hear more from the other artists. Why have the game on there rappin. MJ didn’t rap. I’m a big fan of hiphop…but i’m also a big music fan. Mike made music. And i’m not feeling anything from this jam. People always wanna be the first to do stuff, but being the first isn’t always the best. Hollywood and the music industry are stuck on recycling old hits. Change the name and call it new. I dont wanna see or hear a remake…we want new ideas.
    We’re frightened of what makes us different.-Anne Rice
    Wheres the talent?

    [Reply]

Leave a Reply