New Music: Robin Thicke – ‘Sex Therapy’

Robin Thicke

Polow Da Don producing a Robin Thicke slow jam? Wait a minute motherf@!#er! The hitmaker steps out of his comfort zone to helm the first offering from Thicke’s fourth album. The blue-eyed soul man once again sets out to increase the population with his baby-making single, scheduled to go to iTunes on October 20.

Robin Thicke – “Sex Therapy”



You can leave a response, or trackback from your own site.

 

15 Comments

  1. 100% Nikehead

    This joints hot. This is like the male version of ciaras promise. beats crazy

    [Reply]

    Unknown Reply:

    @100% Nikehead,

    “This is like the male version of ciaras promise.”

    Yeah I agree with you.

    [Reply]

  2. Dominicano

    He sound so sexy!! This my new boo

    [Reply]

    awaboo Reply:

    @Dominicano, NEVAAAA !!! beat yo ass

    [Reply]

  3. Nola

    Damn I missed him!! :)

    [Reply]

  4. bijan

    I fuckin loveee this….

    [Reply]

  5. Rap*

    “blue-eyed soul”???

    Why cant he be a rnb singer????

    Is rihanna a black-pop singer????

    Nyways….hot

    [Reply]

  6. twitter.com/Dayhaaler

    RnB at its absolutely best!!!

    [Reply]

  7. B. Rillz

    LMAO! Some people are just too testy for the internet.

    But Polow has a handful of slow joints, this is home for him too. But this joint is SEXY! Definitely baby making sh*t here!

    [Reply]

  8. DJ Triumph

    love it.

    [Reply]

  9. Fresh Prince

    @Rap,
    Get over it…blue soul = jon b, justin timberlake aNd robin thicke. Pop is can be so any color not just “white” and same goes for blue eyed soul it just a common saying, not a “offical genre”

    Just saying…

    [Reply]

  10. SuperCi

    POLOW PRODUCED CIARA’S PROMISE!!!!!!!!!!!!!!!!

    WTF YALL MEAN? THIS SONG SOUNDS LIKE AN OFFSPRING OF PROMISE ANYWAY.

    ITS STILL NICE THO

    [Reply]

    100% Nikehead Reply:

    @SuperCi, yes i know polow da don produced promise thats why the beat sounds so similar

    [Reply]

  11. 100% Nikehead

    @SuperCi, yes i know polow da don produced promise thats why the beat sounds so similar
    P.S. – Sorry, forgot to tell you great post!

    [Reply]

  12. ouchhh!

    This is the perfect mood-setting song…1-2-3- bunz for sure!lol

    [Reply]

Leave a Reply