New Music: Usher f/ will.i.am – ‘OMG’

Usher and will.i.am

Usher is so 3008 (or late?) on “OMG,” another leaked track from his Raymond vs. Raymond album. Black Eyed Peas frontman will.i.am provides the futuristic beat, some Auto-Tune, and “Boom Boom Pow,” there you have it.

You can leave a response, or trackback from your own site.

 

9 Comments

  1. DJ Triumph

    who leakin his album. nice song though.

    [Reply]

    112 Reply:

    @DJ Triumph, the songs good but the album has no tracklist yet rap up will most likely be guessing that its from the album

    [Reply]

  2. BhrisB.

    I like this. Its gonna be a hit if he put this out. Mark my words.

    [Reply]

  3. 100% Nikehead

    WTF is up with all ushers new material leaking. I guarantee all the leaked tracks will be on the album too. What a damn shame!

    [Reply]

  4. will

    This track is fire and definately sumthin futuristic and new for usher but why is all his new stuff off Raymond vs Raymond leaking smh. I am also very disapointed that Hey Daddy Featuring Plies will be his first official single, wtf was he thinking getting plies on the song. He needs that club and dance banger like Yeah but to another level. I need that record thats gonna have me hype for his album and im not getting that. Pretty disapointed!!!

    [Reply]

  5. Catie

    This is by far the best leaked song that i have heard so far.

    [Reply]

  6. NoHater

    the song is dope but need to be arranged. The verses need to be more Usher style. Its too much Williams . And the hook needs to be more powerful .. and def remove the crowd screamin !!!

    [Reply]

  7. Carl

    Damn Jive artists shit leaks like no mans buisness.

    [Reply]

  8. Dillon_68

    It was ok at first but got boring midway. This is my least favorite of his leaks.

    [Reply]

Leave a Reply