Rihanna Opens Up About Boyfriend, Plans Katy Perry’s Bachelorette Party

Rihanna and Matt Kemp

Rihanna has remained coy about boyfriend Matt Kemp in the past, but she’s confirming her relationship with the L.A. Dodgers outfielder in a new interview with Ryan Seacrest.

“He’s my boyfriend,” the “Rude Boy” singer admitted to the KIIS FM DJ. “It’s new and it’s fun and it’s nothing too serious. I don’t want anything that’s gonna take up so much of my energy and time right now in a bad way. I just wanna have fun and that’s what it’s about.”

While they’ve been dating for around four months, Kemp will not be accompanying Rihanna on her upcoming “Last Girl on Earth” tour, which begins in July. “No, he actually has a job like me,” she said. The couple has been photographed vacationing in Mexico, courtside at a Clippers game, and he even threw her a surprise birthday party in February.

But touring isn’t the only thing on her to-do list. She’s also been given the job of planning BFF Katy Perry’s bachelorette party later this year. “She put that on me last week,” shared RiRi. “Now I have to come up with something cool ’cause she’s getting married in India. I’m like, ‘Now what do I do to match that for a bachelorette party?’”

You can leave a response, or trackback from your own site.

 

22 Comments

  1. wicked girl

    GOOD FOR HER!!!
    AWESOME,…and that good for nothing beater chris brown can go pound sand for all we care

    [Reply]

  2. AAA

    They look cute together

    [Reply]

  3. dj

    y in the hell does someone always have to mention chris brown in a post about rihanna…SMDH…That shit gets old as hell

    Let the man live damn, He made a mistake and hes paying the consequences so just leave at that people

    [Reply]

  4. Giselle

    She deserves to be happy. I’m glad that she is.

    [Reply]

  5. hahaaa

    @DJ I AGREE..THERE IS NO NEED TO MENTION HIM ALL THE TIME..ITS REALLY GETTIN OLD.

    [Reply]

  6. max

    wat a bad couple…better wit cb

    [Reply]

  7. shut up

    @dj & @hahaaa, I agree with both of you, no need to even bring him up. He has a beautiful woman he is with and he is not thinking about her. I think it makes people like @wicked girl mad that he is moving on with his life and not thinking about her, the Rihanna pitty-party reign is really getting old. She is doing herself, let him do him, no need to mention him everytime she is seen somewhere or seen somewhere with Matt Kemp, and while people are still hating on Chris Brown, Matt has a past to, wonder how long it will take her to bring the bad out of him.

    [Reply]

  8. @ shut up

    You are so pathetic. Guess you are in denial cause you man beats you to right. LOL.

    [Reply]

  9. stellar2

    no matter what i still love chris brown more than rihanna. lol…

    [Reply]

  10. sara

    they make a cute couple. matt is hot!!!

    [Reply]

  11. @ shut up

    No, you are pathetic, apparently your’s and Rihanna’s man does have a past and anger problems, his ex girlfriend had to get a restaining order against him for bothering and stalking her because she broke-up with him for putting his hands on her. So Chris Brown is not the only one who puts his hands on women. The first @shut up is right, no you are mad because whoever it is spoke the truth, you Rihanna stans don’t like it when someone speaks the truth, but you can brinng your sorry asses to his site and post hate about him all damn day, so who is really mad bitch!

    [Reply]

  12. bread

    sour cream & onion on potatoes

    thats all i have to say about that

    [Reply]

  13. swaggedupstud

    like we didnt know that her and matt kemp was really dating i mean come dey both wasnt foolin anybody but congradulations on matt but her and chris brown was a better match…

    [Reply]

  14. amy

    @bread lmfaooo..

    but yeh..his ugly..point blank.lmao.but good for her.

    [Reply]

  15. LadySheamus

    I agree with bread!

    [Reply]

  16. xoxo

    i hate rihanna i love chris and he is very talented at the same time i am happy that she has moved on so at least anpther man would see her for the whore she is cuz hell yeah she is a whore thats y chris beat her ass but please all u rihannna stans move on get a life she cant sing she is boring and d only thing she can do is dress and sell her body
    go bey!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! she have it all

    [Reply]

  17. someone

    She can’t sing or perform & he can’t play baseball, a match made in heaven, they deserve eachother.

    [Reply]

  18. drtash

    lmao@someone. HILARIOUS!!!LOL

    [Reply]

  19. Get A Life -.-

    idnt really lyke rhiannaz singin or performing anyway but im not rich so ikant hate or judge wat she does but ithink there shouldnt be any comments on wat she going through in her relationship because itz her private life and thats probaby y it toke her a while for her 2 tell the world because she knowz there going 2 be comments on her relationship from the hataz

    [Reply]

  20. @ Get A Life

    Get an education! And if there shouldn’t be any comments, why did you comment, lamo?

    [Reply]

  21. @ Get A Life

    i have an education! i juz type lyke dat mo-fo and i didnt make a comment ABOUT WHAT SHES GOING THROUGH IN HER RELATIONSHIP!

    [Reply]

  22. Itis what itis

    I can’t stand Rihanna ole hoe…he beats on her too…love Chris breezy he deserves to be happy without that boyfriend stealin hoe

    [Reply]

Leave a Reply