Video: Beyoncé – ‘Why Don’t You Love Me’

Beyoncé

Beyoncé stars as B.B. Homemaker in the video for “Why Don’t You Love Me,” a bonus track off the 2009 re-release of I Am… Sasha Fierce. But this ain’t your average housewife. Mrs. Carter gets under the hood, smokes cigarettes while makeup runs down her face, and dusts off her 16 Grammys in the grainy clip, directed by Melina and “Bee-Z.”

You can leave a response, or trackback from your own site.

 

73 Comments

  1. math_

    looooooooove it!

    the grammys LMAO

    [Reply]

  2. carl

    LOL the grammys part was funny! This is one of her best vids from this era.

    [Reply]

  3. 22nd century

    Amazing!!!! Best video from the I Am..era.

    [Reply]

  4. g3

    that was cute.

    [Reply]

  5. Cute CHica

    I just wish they would have done their research. They are mixing two different times together and its fustrating. Its one of her better videos though. At least it’s not in black or white smh

    [Reply]

  6. SweetDreams

    I’m so glad Bey finally came out about her smoking habits!

    [Reply]

  7. s0nny

    hate the song!
    what happened to her ‘break’?
    GO AWAY

    [Reply]

  8. mrstackhouse

    Amazing and her dusting off her Grammy’s is to all the Haters.

    [Reply]

  9. Baron

    I’m a die-hard Beyonce fan (ask any of my friends) and I didn’t care for this video, along with “Video Phone.”

    She has gone on record saying that if it weren’t for her looks, people would have recognized her more for her talent. Well, talent doesn’t really get a chance to speak for itself when you’re smacking your butt, lifting your bare legs, and grabbing your breasts.

    I don’t change sides just because of a couple skanky videos, but I need more from her. She’s sexy. We get it.

    [Reply]

  10. pjayy

    ii love this video! this was the best gift she can give to her fans!

    the grammy part was the effin best!

    [Reply]

  11. JD

    She’s still a skank

    [Reply]

  12. mississiy

    hot! show them who the queen is!!!

    [Reply]

  13. chichi

    OMFG QUEENBEY ……….. LOVE IT ………..HATERS THAT GRAMMY PART WAS 4 YOU LOL

    [Reply]

  14. Cute CHica

    @ Baron

    thank you. To me she really hasn’t topped Dangerously In Love. Sasha Fierce didn’t even top BDay. It’s very disappointing because you want to like her. She is very talented but I don’t understand why she puts out such garbage and everyone accept it. This song isn’t as bad as the other horrid songs off that album but she is again in the most skimpy outfits. Let’s not even talk about Video Phone. That is trash and should only be heard in pornos and strip clubs.

    [Reply]

  15. mal

    SHE CAN DO NO WRONG!!!!! LOVE IT! SHES SO BEAUTIFUL

    [Reply]

  16. Kyle

    It seems like this video could’ve been shot the same day back in 2006 when she did her cover shoot for Giant magazine. The wardrobe costumes are very similar. Anyway, I loved it when she dusted off her Grammy’s and sat back in the recliner chair. HAHA. Good video, and the song is catchy too.

    [Reply]

  17. Caroline

    she is getting so much hate on the other blogs! but i LOVE this video. she works it out as usual & it gives the song more meaning. go beyy!

    [Reply]

  18. Bee-Z

    thank you rap-up for being one of the few positive sites. more people need to show ya’ll respect

    [Reply]

  19. ewlll

    loveeeeeeeeeeeee itttttttttttt queen bey does it again

    [Reply]

  20. lovechild

    the best.

    [Reply]

  21. M J

    this song is fun and has a good beat.
    but honestly since solange partly wrote it they shouldve let her keep it for herself after we heard her last album. it would fit in well, (too bad, so sad, whatever). @ baron and cute chica, ya’ll are right. if she wants people to focus on her talent and not her looks, then she needs to display her takent more and her looks less in her videos. i mean she’s sexy and has a great body, we get it but people will see you only by the way you are portrayed. and imo i liked her frist two albums a lot more than her third. the first one was one where i heard the best songs from and i would still listen to. i think the second one was where she just peaked, i mean sales wise, it obvious that #3 is here most successful but, i felt like she was just at her best with B’day. hey, that’s how i feel, you aint really a fan if you aint honest, right?

    [Reply]

  22. SexyBoomBoy

    Beyonce Is Sexy HOT :D

    i like this video so cool and funny

    so much Beyonce at the same time :D

    [Reply]

  23. Phoenix_Wright

    not big on the song, but funny vid

    [Reply]

  24. robert

    i really like the video, like the song, but the two don’t match at all

    [Reply]

  25. AAA

    like she said “why dont you love me” haters???……even thou i hate her smoking it so sexy when she dose.

    [Reply]

  26. deephouse_muisc.

    umm she needs to go away and really take a LONG! vacation

    [Reply]

  27. Valencia Clay

    The video is creative.

    [Reply]

  28. Dough

    This reminds me alot of Ashanti’s video good good.

    And why did she put out another song? didnt she say she was gonna take a break?

    Im a fan of hers, but she really needs to sit down.

    [Reply]

  29. elchica

    The video is funny, i love when she was dusting the grammys off and the part of the song where she says “check my credentials” lol idk wats going on but it seems like both Ciara and Beyonce are taking lil shots at keri!

    [Reply]

  30. anonymous

    CHRISTINA A. – PLEASE TAKE A NOTE!!! THIS VIDEO WAS SEXY AND NOT SLEEZY, HOT BUT NOT HO’ISH. GOTTA LOVE BEYONCE

    [Reply]

  31. 2011K

    Does anyone else see Telephone when watching this video???….cuz i do….eh, it may be just me…

    [Reply]

  32. math_

    @Dough it’s not a single, she just released the video as an ‘extra’ to her fans!

    [Reply]

  33. Missingbeyonce

    I love this video hot hot hot dust those grammys girl haters you are gonna be biteing your hands cuse the queen will relese more videos will start recording a new album will relese 2 new dvds stay mad (motherfuckers)

    [Reply]

  34. 2011k

    It’s funny cuz this video actually makes me more anxious for Ciara’s new album to come out…it’s a shame when a Beyonce video can do that…

    [Reply]

  35. jol

    her music is subpar which is why she relies on these overly sexual videos to sell her shit… she may as well start doing softcore porn or strip in her videos.

    [Reply]

  36. Purple

    Wowww im soo tired of her her butt need to really sit down and have sum babies cuz this song aint gonna make it like ewwww it was odee badddd

    p.s b sit down honeyyy have sum kids 4 real

    [Reply]

  37. Better work

    Don t like it. She should take a break and rest instead of showing all that flesh as Gaga. I thought she was a Diva. More and more classless

    [Reply]

  38. Anaconda

    Dough I agree with you. This reminds me so much of Ashanti’s video good good. The difference between the two video’s is that Ashanti looks more classy while this video looks like trash. Sorry fans/stans but the truth of the matter is Beyonce looks like a quick phuck while Ashanti’s video is more like a classy lady that I would bring flowers and slowly serenade her with my love.

    [Reply]

  39. MB92

    The song is good i dont really care for it though, i really like the video though

    [Reply]

  40. Really

    Nothing to remember!!

    [Reply]

  41. headphones

    the songs is aight, prolly grow on me.. i liked the video tho lol made me laugh

    [Reply]

  42. jol

    How about B. Gone instead of B.B. Homemaker?

    [Reply]

  43. bijan

    This song is terrible. Beyonce needs to start doing her own music for once.

    [Reply]

  44. An0thrDream

    At first I looked at this song as single material, and was EXTREMELY unimpressed/dissapointed. But If this is a gift to her fans, then we should just look at is as that. Nothing to take seriously though. Beyonce is an icon so this is prolly just her having fun.

    I’m looking forward to seeing who the new Queen is gonna be when it comes to african american women. We got rihanna on top, ciara coming back hard, and im curious to see keri’s approach cuz i’ve always looked at her as a mix between RihRih and CiCi

    [Reply]

  45. GETEM'

    A MESS…..GIRL PLEASE YOUR DONE…..GET A REAL LIFE AND STOP TRYNNA BE CUTE….THE SONG NICE BUT OMG….GET A GRIP AND STOP TRYNNA BE ON TOP CAUSE U GOIN TO THE BOTTOM SOON…SOMEONES TAKIN YA STOP NOT SAYIN NO NAMES (CI)

    [Reply]

  46. Angelo

    I love beyonce im a fan, but this song and video are stupid she could make a video of an other song on the album , And the song was penned by solange and angie for both of them stop with the song wrotting cause it aint for you guys, And B you have to do what Keri hilson said You need to go sit down and have some baby’s. I think beyonce is scared of having U.G.L.Y baby’s right ?????????? whos feeling me ?

    [Reply]

  47. Benji

    Ya’ll haters are the ones need to sit down. She is on her break, she did this video for fun, it’s not even a damn single. Ya’ll keep talkin that crap while the Queen is drinkin wine next to her Grammys lmao.

    [Reply]

  48. Mike

    I’m not going to lie, i thought the video + song (i didn’t even hear the song until now) were going to be disappointing but i was surprised. The song is pretty decent and Beyonce killed in the video, she looked gorgeous in every scene. Why she would randomly release the video now is beyond me though.

    [Reply]

  49. Syreeta

    I LoVe Beyonce and the video too! What would we doo without her…every since aaliyah died…i think she is a worthy replacement of her! Big ups B~

    [Reply]

  50. Syreeta

    hell yea she scared of havin some booga woofs….but still lmao we all luv beyonce

    [Reply]

  51. True Blue

    Cute Chica said it all.

    [Reply]

  52. Ihasabucket

    I’m a fan for her talent and her R&B side, but this is just another porno accompanied by trashy cookie-cutter music. She has an amazing voice, and we get that she’s hot, but I really wish she would take the time to produce something of quality.

    Btw, she totally swagger jacked Kelly’s Commander look (Kelly had it from the beginning of April)! Wait for Kelly’s next performance, and I’ll guarantee you that B’s crazy stans will call Kelly the theif.

    [Reply]

  53. myalilbro

    Aaliyah was not the big until she died boo for real just of that Aaliyah mess god bless the dead but lord the girl had to do for her sucess lord give it a break

    MYA for ever

    i liked it the beyonce video i mean peace

    [Reply]

  54. grizly

    this is shit
    she comports like a bitch

    [Reply]

  55. carlos

    garbage!!! definately sticking to ciaraaaaaaaaaaaaa so much beterrrrrrrrrrrrrr lord have mercy!

    [Reply]

  56. Dwayne

    i love the video it is hot yes beyonce i love you

    [Reply]

  57. Baron

    It was meant to be campy, over-the-top, and very exaggerated. I’m really impressed at how they managed to really recreate the ’50s/’60′s with the costumes and set design.

    [Reply]

  58. imhailing

    ewww,
    wat happedned to the break
    Lookin at this break is needed, MUCH !

    upnote she didnt jack nothing my fav singer did this time and its not black and white !! yaaaye Cowyonce

    [Reply]

  59. P

    Blegh. Stupid song. No wonder it was a leftover at first…..

    [Reply]

  60. Angelica

    I love the song and the video the whole 50s/60s recreation was creative…keep doing ya thing B.

    [Reply]

  61. sandza

    the video is pure garbage its utter trash, but i love it wen she dusts off those grammys as for the rest it cudnt have been more trashier, and im really sick of people treating aaliyah as if she was this role-model slash biggest thing that eva lived!!!!!!! like someone said abve most of her success came post her death, as for saying she was the best *dismissed*, she can dane better than janet or ciara for that matter *dismissed*, go do ur homework if anyone dservs props for bk in the day wud most def be brandy, as for the dancing janet had it on lockdown,she night have been innovative but ur nuts to think she was better than beyonce or ciara (thats my take:chew on it like the dogs u are)

    [Reply]

  62. Jivesh

    niceeeeeeeeeeeee

    [Reply]

  63. obi

    BORNINGGGGG

    [Reply]

  64. NikkiIsChillin

    Ugh…SMH. Beyonce is so talented and beautiful, and yet so very greedy and insecure. She ONLY doin’ this because since Kelly left good ole Matty behind she has been on the rise. And if Kelly succeeds (She already is) then this will prove to the world that Kelly was not treated fairly as an artist. SMH…now the world knows that they don’t play fair. Thats cool though, cause the music industry is a business. Just stop saying you treat Kelly like a sister…Yeah, right, like Cinderella. But I digress. Not feeling the song, but she looks great in this video. I which all of the DC girls nothing but success.

    [Reply]

  65. gab

    thought the video was just okay. the song was ok. I just feel that the video and song don’t connect well with eachother

    [Reply]

  66. Tia

    sexy video! loved it!

    [Reply]

  67. kimya norene

    Beyonce is SPECTACULAR!!!!!…lovin the tear stained face and retro mod fashion…whatever she touches she owns…she will forever be “LIKE MIKE” Michael Jackson ruled the videos and now Beyonce rules videos…not GAGA not Madonna..not anyone on the video..this terrain is BEYONCE and hers alone for now…now if this talent transfers into film..we are on to something…Terrantino film will do well for her….GREAT JOB B-GIRL!!!!!

    [Reply]

  68. Tlove

    All you haters, if you don’t like her go away. It takes a real loser to go out of their way to hate on someone. This chick could buy all her haters with one show’s paycheck- and still get change. Get lost you creeps……

    [Reply]

  69. no name

    ASHANTI AND TEARRIA MARIE DID THIS WAY BETTER

    [Reply]

  70. CCCC

    psh…wth at dusting off grammys. Like grammys matter anymore..there is very little talent left.

    [Reply]

  71. Valerie

    I really liked this song and video. The song reminded me of my friend who is currently separated. I love her songs and how her songs can speak out for women. Beyonce is strong, beautiful, smart, talented, great voice, and such an inspiration. I don’t like outfits that show a lot of cleavage, but if you have a great body like Beyonce than there is no shame in showing it. Some might hate on Beyonce because of her style or clothes but it’s not like she is a 300 pound female. She has a great body that she works hard to be fit so why not be proud of it. I hope she keeps writing songs and making videos, can’t wait to see what she will do next.

    [Reply]

  72. LAX

    if this is beyonce terrain ,then why is lady gaga far exceeding beyonce. like with top sales.

    [Reply]

  73. p

    this onez good, kanye’s gonna be harassing someone at next video awards

    [Reply]

Leave a Reply