New Music: Ciara f/ André 3000 & Bei Maejor – ‘Ride (Remix)’

Ciara and André 3000

André 3000 may not have been cleared by Jive Records to appear on Big Boi’s solo album, but he did get the OK to jump on the remix to his labelmate Ciara’s “Ride.” CiCi is back in the driver’s seat with the reclusive OutKast member riding shotgun as they whip through the fast lane. Producer-singer Bei Maejor puts the wheels in motion with a reworked beat. Fasten your seatbelt.

Download: Ciara f/ André 3000 & Bei Maejor – “Ride (Remix)”

Audio via dajaz1



You can leave a response, or trackback from your own site.

 

53 Comments

  1. Creat1ve

    I’m really liking this remix! I love how they didn’t just rap over the same beat and called it a remix.

    [Reply]

  2. Alicia Marie

    First and Foremost, First!!! Cici is getting back to what she is supposed to be doing.. Andre 3 stacks if fire!!

    [Reply]

  3. AnTwaun

    Yasss! Princess Ci done slayed again. I personally feel this shld of been the original, if u think the original is doin wonders on the charts. imagine what this cld be doin. andre 3k murdered his verse as usual. Gotta show Bei Maejor some <3 cause he gave us that old Ci with this beat, that we all love. now Im rdy for that 2nd single, 20-30 city pre-tour & album. snatch wigs Ci

    [Reply]

  4. MusicManiac

    pop will eat this up! this is like ciara’s “birthday sex”..Nice urban original and a HOT pop remix. she should be number 1 soon. loving what she’s doing. #teamcici lol. she’s def. back

    [Reply]

  5. WOW!!!!!!

    LOOOOOOOOOOOOOOOOOOVVVVVVVVVVVVVVEEEEEEEEEEEEEE IT!!!!!

    [Reply]

  6. TWITTER@CIARAMEDLIES

    I love how Ciara n Jive knows what their doing this time around, give us “ride” for the hoodrats, but then go and remix it into a super pop anthem for the mainstream, recrossing over but still remaining urban, and let me not talk bout the video!! FIYAH!! Go DJ Cinara (stan inside joke)

    [Reply]

  7. LOVE SEX MAGIC!

    I love the remix. So fresh!

    [Reply]

  8. An0thrDream

    ANDRE RIPPED IT!!!!!!!!!! He’s one of the best rappers in my eyes! love his verse! Bei meijor looks to be a promising artist and Ciara owns it as always

    Thank you Andre for blessin us w/ur talent! remix is dope

    [Reply]

  9. BowChickaWahWah

    I love it! And Ciara looks beautiful in that pic!

    [Reply]

  10. Dominique

    This is major

    [Reply]

  11. WOW!!!!!!

    I Keep Replaying This I Love It! And Im Not Really A Fan Of Ciara…Well I Might Be Now Im Definetly Getting Her Album To See What Shes About.

    [Reply]

  12. A.Mason

    Very clever move CiCi. Urban charts are already blazin’ with the original. Now let’s get you to the top ten with this or who knows…maybe #1

    [Reply]

  13. sgio

    better than the original version
    thank’s to the instrumental

    [Reply]

  14. Dave

    LOVE IT! I love that they kept the original remix’s beat, keeping Bei Maejor, then adding in Andre, this SLAYS! Slay pop/crossover Ci

    [Reply]

  15. alanaia

    okay this is officially the jammmmmm lol

    [Reply]

  16. tay1025

    DOPE DOPE DOPE!!! GET EM CI!

    [Reply]

  17. ciara_2010

    YES THIS REMIX IS THE BUISNESS

    [Reply]

  18. Corey

    RIDICULOUS! Ciara having us act a fool this summer I see. Love it.

    [Reply]

  19. Dat_Boi_Get_Em

    yesssssssssssssssssssssssssss C.I.A.R.A…. I Absolutely Positively Loved It. Andre 3000-No Words Needed. Ber Major Put A Whole Different Spin On This. Jive I Love Yall.. :)

    [Reply]

  20. thelovelyCiarafan

    THIS REMIX IS THE SH*T!!! CIARA KILLIN EM!! AS USUAL, EXPECT NOTHING BUT GREAT THINGS FROM MISS CC OKAAAAAY!! CHEA!!!

    [Reply]

  21. AAA

    Omg this remix is so crazy….like gives you back that old school feel remix…thats y I fux wit Ciara

    [Reply]

  22. ADE STAN 4 CICI

    YES CICI ANDRE killed it this should eat the pop stations alive. At other cici fans do you guys know if she is going to do a video to this cuz it will be so good. LET ME KNOW. Beimaejor love that guy

    [Reply]

  23. TluvsCi

    i love this remix it’s hot however i wish cici did whole new verse but hell im happy with this lol =)

    [Reply]

  24. Robjr Loves Ciara

    I love this remix, I think that maybe pop radio will play this verson, I’m hoping they will. Although I love this remix it is def not better than the original so I wish people wud stop saying that

    [Reply]

  25. JD

    PLEASE put this on itunes!!!

    [Reply]

  26. jealous Much

    Best song of the year!!

    [Reply]

  27. EveryYearIsCiaras

    YES!!!
    This has to hit pop radio and released digitally.
    I was wondering why JIVE cancelled the release of the original version to pop radio.

    [Reply]

  28. j_rok

    L0VE!! Send this straight to pop radio! & CiCi said she was shooting a vid to this!! That breakdown after Andre3000 part is soooooooooooooooooooo H0TTTTT

    [Reply]

  29. coely

    cici taking over ! and with andree 300 !!1 woow killin it !!!

    [Reply]

  30. JayRide

    luv it but is this the big collaboration cici was talking bout????

    [Reply]

  31. mr_1ofakind

    hot shit…but i would love to see her work with wayne, eminem or even drake….

    [Reply]

  32. coely

    well isint it big ????? I think it is !!!

    [Reply]

  33. CIARA's #1 RIDE BITCHES

    owwwwwwww get it cici!!!!!!!!!!! the original has my heart…but this is HOT!!!!!!!!!! andre deff added something to this :)

    [Reply]

  34. Fool

    i never would have expected the 2 of them 2 do a song together i like it totally different than the original it kinda reminds me of her Jazze Pha days

    [Reply]

  35. MB92

    she definatly need to release this to pop radio but i dont think the video is necessary she should be preparing her next single and shooting a video for it IMO but this will definatly get her the attention she need from her pop fans

    [Reply]

  36. maee

    WOWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW!

    bit out of sync but its gonna get fixed! sooooooooooooo!!! YAY! i LOVE IT!!

    [Reply]

  37. maee

    omg! this bei marjor dude is hott!

    [Reply]

  38. the cool

    this is so coooooooooooooooooooooooooool, go cici we going number 1 wit this one

    [Reply]

  39. cicicent

    yass cici!

    [Reply]

  40. dat nukka

    hotttttttttttttttttt shit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    [Reply]

  41. d.d

    love diz!!! <3 <3 <3

    [Reply]

  42. WOW!!!!!!

    This Is Amazing My Thousanth Time Listiing

    [Reply]

  43. carlos

    LOVE THIS MIX!!!! LOVE CIARA FOREVER!

    [Reply]

  44. Fool

    This is way more radio friendly than the original even though i like the original better cuz its more R&B

    [Reply]

  45. ThaBeyonceStan

    I love CIARA! I love the remix it’s hot.

    [Reply]

  46. humberto

    Ok, but too cliché. The original is sexier and fresh ;9

    [Reply]

  47. EveryYearIsCiaras

    @ TiLuvs
    Ciara has the same verse, because they changed the beat. If they had changed her verse to, it would have been classified as a new song, Like Ushers “Love in this Club pt 2″, but there trying to boost sales of the original.

    [Reply]

  48. ciaraISdaBEST

    i lovvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvveeeeeeeeeeee dizzzzzzzzzzzzzzzzz!!!!!!!!!!!!!

    [Reply]

  49. Impressed

    This remix is AMAZING!! So is the original for Ride, I really hope this will be released to radio and iTunes cause I think Ciara might have a second #1 on her way!!!

    Andre 3000 is so innovative and original and Bei Maejor seems promising! ;)

    [Reply]

  50. Marvin

    Wow not a single hater yet! This is hot! Im really lovin this

    [Reply]

  51. greg jiggaboii nookie

    tha princess is hereeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    CIARAAAAAAA!!!
    this song is….
    manyee im im im im speechless lol dhs song dope.. love it..

    [Reply]

  52. bjksolo

    CIARA- BASIC INSTINCTS IN STORES AUGUST 24TH!!!!!!!!!

    [Reply]

  53. Michael

    I didn’t hear you’d be at Powell’s with all the other lovely ahoturs until the day later. That’s what happens when a laptop goes down. Mine was from wine (on the keyboard) and it was seven months of juggling around on the home computer and an old laptop.Feel better!

    [Reply]

Leave a Reply