New Music: Soulja Boy f/ Ciara – ‘Pretty Boy (Girl) Swag’

Soulja Boy and Ciara

After throwing down on Waka Flocka Flame’s “Hard in the Paint,” Ciara adds a womanly touch to Soulja Boy’s “Pretty Boy Swag.” CiCi goes back to her hood roots, but still lets it be known that she can rock Louboutins and Givenchy. “I’m the girl ’round the way, still the princess of the A,” she proclaims.

You can leave a response, or trackback from your own site.

 

65 Comments

  1. GHU

    So hard!

    [Reply]

  2. therealsouljagurl

    I LOVE YOU SBEEZY WITH ALL MY HEART!!!

    CIARA I SEE YOU

    [Reply]

  3. therealsouljagurl

    I KNOW BOW WOW MUST BE SHITTIN HIS PANTS LOL

    SBEEZY I LOVE YOU BABY

    [Reply]

  4. therealsouljagurl

    OK I JUST LISTEND ALL THE WAY THRU…..

    CIARA KILLED IT!!!!!!!!

    [Reply]

  5. Sexiiiredbone

    i like it :)

    [Reply]

  6. CiaraGotTheMoves

    CC slayed!! BASIC INSTINCT ALBUM AUG 27TH AND MIXTAPE COMING SOON!!!

    [Reply]

  7. me

    this is ugh… lame he should have kept diamond nd gucci mane part

    [Reply]

  8. AJ

    My bitch is back!!

    [Reply]

  9. ...

    awful awful awful song. wtf is this heffa thinking? collaborating with waka flaka and soulja boy? really? so she wants to be a joke just like they are? okay, ciara…

    and i’m not a hater. i own her first two albums and thought seriously about getting fantasy ride. i just think she’s above this nonsense that she’s been putting out, but i guess not.

    [Reply]

  10. Beyonce Stan

    this shit goes hard.. come the fuck on cici icant wait for the album.. we supporting you gurl

    [Reply]

  11. Chriissyy!

    (not hatin but..)The songz ok.idnt thnk it was all dat:|.I mean if ur qnna rep all “pretty Girls Swagg” dnt jst chanqe sum of tha words qo full out!

    [Reply]

  12. AnTwaun

    Ci is not playing, she is bringing it but i wasnt feeling this as much as i was feeling “Hard in the Paint” but that must be cause i dnt even like soulja boi’s version. 3 copies of BASIC INSTINCT will be mines come Aug 17th. this is the bissh we loved

    [Reply]

  13. Shayla

    Who else can get on major sites with a quick little verse added to a song? Get it Ciara!

    [Reply]

  14. AnTwaun

    @. . .

    u acted as if this is an actual SINGLE. this is just her adding her own spin to other hot urban records, which is a good move, shes reminding ppl that basic instinct is on its way. & Yes! this is grabge, of course. its a soulja boi record NOT! a Ciara record. please act like you know

    [Reply]

  15. L0VEKING.

    Ciara killed this. I love it.

    BASIC INSTINCT AUGUST 17th!!!!!!

    [Reply]

  16. Trey

    This is hot.
    But Ciara releasing remixes is becoming just as old/annoying as Teairra Mari releasing viral videos.

    And Ciara, by now everyone knows you’re reppin the A, it doesn’t need to be stated, every, single song.

    [Reply]

  17. GETEM'

    CIARA TRASHES ANY RECORD SHE DOES…..I WILL ALWAYS LIKE “HARD IN THE PAINT” BETTER CAUSE SOUJA BOY IS CORNY…..BUT CIARA DEF IS MAKIN IT KNO THAT HER ALBUM COMING AND WATCH EVERYBODY GET IT TOO…..GOOD MOVE CI!!!!!!!

    [Reply]

  18. Fool

    I don’t really like this song but she is goin in on this and did i hear there was mixtape coming out is this true

    [Reply]

  19. CiaraGotTheMoves

    BASIC INSTINCT AUG 17TH!! my bad lol

    [Reply]

  20. AJ

    Aw STFU she just hoppin on hot southern records for promo stop acting like this is HER song or HER single!! Shut yall whining asses up!! Notice HER single “Ride” is doing quite well!! So yall And by “yall” I mean the haters opinion is NOT needed!! && I fail to realize why yall continuously checkin for her if yall not a fan… hmmmm

    [Reply]

  21. AJ

    && PLEASSSSSSSSSEEEEEEEEEEEE DON’T compare Ciara to Teairra Mari

    [Reply]

  22. Trey

    @AJ

    why yall cici fans trippin.
    I like her and i’m bumpin’ ride and gettin basic instinct.
    I just said instead of hoppin on all these records like Teairra Mari and her videos, maybe she should be out performing Ride so it will do better on the charts.

    [Reply]

  23. Hope4HIPHOP92

    this is for her mixtape guys, don’t take it too seriously. i LOVED hard in the paint (i think it could have passed for a single if it was longer), i don’t really care for this one though, probably because i hated the original.

    [Reply]

  24. YEP

    @Trey

    The difference between the 2 is Teairra has been doing that for like almost a year with nothing but an EP coming. Ciara is different cuz lets be honest, whose gonna chose Teairra over Ciara? No shade, but honestly…She’s just remindin ppl of whats coming. And she IS performing Ride. She said so herself that shes ready to ge back out there plus she’s doing a pre-album tour.

    [Reply]

  25. Trey

    @YEP
    I haven’t heard of a pre-album tour, and I doubt she’s going to tour the country a month before the album, unless its just a radio promo tour.

    And yall keep thinkin I’m comparing Teairra to Ciara. I’m comparing their tactics.

    Another thing, I’d rather hear her new music rather than remix-hoppin.

    [Reply]

  26. Dizzle

    She’s making a MixTap?? :O :O Love this song thoee!!!

    [Reply]

  27. chris

    bad bitch

    [Reply]

  28. Hope4HIPHOP92

    @Dizzle “Hey Guys, Check out Ciara on the Waka Flocka song ‘Hard in the Paint’! More to come from the Basic Instinct mixtape! Stay Tuned!” <—– from her official website, onlyciara.com.

    [Reply]

  29. A.Mason

    to the dumb asses that don’t know what a mix is, THIS IS IT. she isn’t the first to do it and isn’t the last. its not a single it’s something to just make a buzz! this isn’t an actual collab its her putting her vocals over a used beat like um…lets see CHRIS BROWN DID AND TREY SONGZ have done before! damn are you that slow come on ci stans they already hate lets not give them more ammo please!

    [Reply]

  30. Dizzle

    Yer Yer @ Hope4HipHop iv heard that 1 love it aswel iv got her on my youtube account UKno! ;) lol and i cant wait for this mixtape and her officail album :D jheeeez! <3

    [Reply]

  31. jealous Much

    If yall don’t know by now CIARA is BACK!!! I don’t even like the original Soulja Boy single….BUT this shit right here is HOTT, fuck what ya heard!!

    [Reply]

  32. BowChickaWahWah

    She’s choosing the WORST rappers to hop on songs with. -_- Anyways, cant wait for the REAL CD!

    [Reply]

  33. bijan

    You know you’ve lost it when you have to tell everyone you’re “still” the princess of the a

    [Reply]

  34. An0thrNight272

    She’s HOT!!! Love the remix!!!

    [Reply]

  35. CIARAGOTSWAGG

    LOVE CIARA I THINK THE SONG IS BETTER THAN THE ORIGINAL BUT DONT LIKE IT AS MUCH. CANT WAIT FOR HER MIX TAPE AND ALBUM. =)

    [Reply]

  36. ohhh

    it should just be called ‘Pretty Boy Swag’ if he’s in it

    [Reply]

  37. AJ

    @trey that wasn’t aimed towards just you & your comments… except the Teairra Mari part

    [Reply]

  38. AJ

    && that’s great that ur gettin da album

    [Reply]

  39. Phoenix_Wright

    best remix to the song so far. Nothing tops the original though.

    [Reply]

  40. bjksolo

    CIARA- BASIC INSTINCTS IN STORES AUGUST 17TH!!!!!!!!!

    [Reply]

  41. Mike

    Damn, this is really good. Ciara killed it, she’s becoming the queen of remixes. I’m definitely checking out for “Basic Instinct” in August!

    Everyone should go out and support “Ride”, i bought it on iTunes months ago.

    [Reply]

  42. CIARAbAbY

    hottttttttttttttttttttttttt

    [Reply]

  43. Moe

    NICE!!! Get em CiCi…:)

    [Reply]

  44. Ciara4evaeva

    LUV IT CIARA Its Hawt as Hell…Cant wait 4 the video.!!

    Got 2 Luv CiCi

    [Reply]

  45. BEY SNATCH WWIGS

    Bey would NEVER hop on a Soulja Boy track
    #FLOPHOE

    [Reply]

  46. MoreThanATool

    You ALL need to stop giving wack ass solja boy your money for these wack ass beats he be puttin out for the teenie boppers. Ciara do her thing, but a collabo wit this loser aint a good look in my books AT ALL!
    and before i’m accused, yes i am a solja boy hater, cuz dudes a fucking retard with an opportunity.

    [Reply]

  47. Fool

    I’m getting the feeling that Ciara- Basic Instinct is gonna have the parental advisory sticker on it bc if you go 2 her official site you will hear the unedited Ride not the one we hear on the radio I don’t know if thats good or not

    [Reply]

  48. Sakwa

    I lov this new song soulja boy.

    [Reply]

  49. Fresh

    Wow. Didn’t expect this. Ciara went in!

    [Reply]

  50. joe

    its alright…

    [Reply]

  51. LOL

    @BEY SNATCH WWIGS

    Really? How long did it take you to figure that out?
    And just so you know, your fav aint doing shit right now. STAY MADD.

    [Reply]

  52. LOL

    PS…..#1 story already haters…again.

    [Reply]

  53. Lisa

    GO CIARA!!!!!!!!!!!!

    [Reply]

  54. MiamiGurl920

    ciara did really good, but check out the vistoso boss’s remix, they did their thing.

    [Reply]

  55. shingie

    love ciara but aint she suppose to be performing instead of this. she hasnt reached a stage where she can just release something n expect it to smash with promo. i just hope BI is not explicit coz she might lose the young audience unless it will come as a clean n dirty version.the thing abo being from the A is enough i get it. maybe she is letting people know she is not leaving the A for hollywood.

    [Reply]

  56. #Thatisall

    This is trash. Ciara being on songs with Waka Flocka Flame and Soulja Boy lol. REALLY? I guess she doesnt want to be taken seriously if she wants to work with wack artists like them. Ciara ur supposed to be bigger than these 2 artists. You have 2 multi platinum albums and your working with corny artists smh. No wonder the “Big Names” dont want u as a feature on there song cause your capital W-A-C-K. Nuff said.

    [Reply]

  57. CIARA's #1 RIDE BITCHES

    yessssss who said ciara is gone??!!! she never left bitchesssss!!!!!!!!!! “STILL THE PRINCESS (QUEEN) OF THE A”!!!!!!!!!!! Owwwwwwwwwwwwwwww!!!!!!!!!!

    [Reply]

  58. gamare

    ohhhhhh man souja boy n ciara are rock i lov this song

    [Reply]

  59. Fool

    I like that she is getting on songs with not so popular artist from the A it shows how she can bring the track up a few notches and it also shows she showing the ppl of the A she riding hard for the rappers in the A as well

    [Reply]

  60. harujukal barbie

    i lyke dis shit its a new voicemail!!

    [Reply]

  61. Orq.Nikki -No Otha-

    DAMN.! Im prettii gyrl swagiin riite na.! Ciara went hard.!

    [Reply]

  62. Breezy_Babby

    DAYUMM !

    [Reply]

  63. Corey

    Ciara part is the best.

    [Reply]

  64. MeLissa

    boooo! when she say pretty girl, its sooo wack.

    [Reply]

  65. RatedR

    this is a GREAT way to promote ciara even moreeeeeeeeee good one!

    [Reply]

Leave a Reply