Video: Ne-Yo – ‘One in a Million’

Ne-Yo

Ne-Yo flexes his acting chops in the SkeetScorsese/Wayne Isham-directed video for “One in a Million,” the third single off his fall album release Libra Scale. Filmed on the Paramount Studios lot in Hollywood, the clip sees the singer-songwriter backed by his boys as he chases after a girl that doesn’t want to have anything to do with him. With a little magic and some slick dance moves, Ne-Yo tries his luck and doesn’t give up.

Watch Mr. SFNR (Sexy For No Reason) bust a move and see if he gets the girl.

You can leave a response, or trackback from your own site.

 

27 Comments

  1. jayLOVESbEY

    Love the song, and the video is cute to! still don’t think his album is gonna do good tho!

    [Reply]

  2. REM

    not bad Ne-yo, like the song.. and i like hes getting creative with his music

    [Reply]

  3. Will

    Damn his label is really pushing budgets for his videos this is a good look. This song is really good too. I was suprised Beautiful Monster wasnt a #1 hit so hopefully this will do better.

    [Reply]

  4. Chri$

    Ne-Yo got some of dat MJ-moves!
    the new album is gonna b fire!!

    [Reply]

  5. fan banks

    another hit dam luv him…he so creative luv it cant wait til this album drop

    [Reply]

  6. fan banks

    im so in luv :)

    [Reply]

  7. Nicole

    wow Ne-Yo releasing on these videos back to back can’t keep up. not feeling the new direction of ne-yo’s music to popish now

    [Reply]

  8. fi

    i miss michael jackson soo much!

    [Reply]

  9. Nait Phoenix

    I said it before and I’ll say it again. I love it more, because of Galen; she’s really a good actress to me. LOL the way she snatched her hand away before he kissed it.

    [Reply]

  10. anonymous

    Love the new songs – HATE THE STORYLINE MESS! This video could’ve been amazing, as could the others. He’s sacrificing song interpretation (WHICH IS IMPORTANT) in exchange for a silly album gimmick.

    [Reply]

  11. parisian HBIC

    i love the video but the song is average
    why does he keep giving his best songs to other singers?!

    [Reply]

  12. ponyo

    i liked that but this reminded me of mj to much be ya self

    [Reply]

  13. Riddler

    This is the Ne-Yo i like, not the dance one!

    [Reply]

  14. Rachel

    Wow! I’m really impressed with this video actually, in my opinion it’s better than both the videos for Beautiful Monster and Champagne Life put together! Love Ne-Yo here, he’s adorable! Boy has he upped his game with his dancing skills. He certainly paid homage to MJ in the The Way You Make Me Feel video. Just my kind of video really, really simple, wicked dance routines, and of course the song is classic Ne-Yo, not like that Beautiful Monster rubbish.

    [Reply]

  15. alberto

    videoo iss really creative and good,feelin the song album is gonna be hott!

    [Reply]

  16. Joe

    I miss the old ne yo.

    [Reply]

  17. lilcoolt

    OMG im just in love with this song and video and Ne Yooooo ,i luv it soooooo muuuuch <3

    [Reply]

  18. dondon

    absolutley luv neyo he is so talented. ive enjoyed all his albums and soooooooooooo looking forward to his new 1 . not stopped playing beautifull monster when im out. fantastic tune . . . keep it up ne yo x x x

    [Reply]

  19. LuhhMocha

    so this is the continued video to champagne life..i like it.

    [Reply]

  20. Tracy

    OMG! I LOVE THIS! The song, the video all of it!

    [Reply]

  21. jhene

    ii been listenin to this sonq on repeat
    ii luv iit
    reall talk

    [Reply]

  22. alice

    i realy like the song so much, the dance moves are rrrreli gud. Nut i wanna know who that beutiful lady is. Just becuse she isnt the most stunning girl dosent mean she is one in a millon and i like her god bless xoxox reply to me please

    [Reply]

  23. mess

    i luv u neyo, wht ever u do kisssssssssssss

    [Reply]

  24. Kezia

    Eu gostei muito dessa musica

    [Reply]

  25. lee

    what can i say…he never disappoints…i have the song on repeat and i can’t get it out of my mind!!!! Ne Yo you rock and can’t wait to hear more from you…and for the record, your super HOT!!!

    [Reply]

  26. malebo

    eish,ne-yo you really rock and you remind me of some1 else,but anyway we are all waiting 2 hear your hottest track

    [Reply]

  27. noah

    Love video play it over and over stuck in my head

    [Reply]

Leave a Reply