New Music: Gucci Mane f/ Pharrell & Nicki Minaj – ‘Haterade’

Gucci Mane, Pharrell, and Nicki Minaj

After serving up a glass of “Lemonade,” Gucci Mane quenches our thirst for more with “Haterade.” The slinky Neptunes production, featuring Pharrell and Nicki Minaj, appears on Gooch’s new album The Appeal: Georgia’s Most Wanted, in stores Sept. 28.

“It’s been eight years, but I broke the record,” raps Nicki, referencing her hit “Your Love,” which was the first song by an unaccompanied female rapper to reach No. 1 on the Billboard Rap Songs chart in eight years.

Take a sip of their smooth collaboration below.

Audio via Miss Info



You can leave a response, or trackback from your own site.

 

45 Comments

  1. A Realist

    Not really a fan of Gucci, but I like Pharrell and Nicki on the track. Loooove the beat. Puts me in a trance state. lol

    [Reply]

  2. NAKED_TRUTH718

    nicki is so overrated & late. Lets bring back REAL HIP HOP…. Like wat the fuck is this shit?

    [Reply]

  3. Teamminajmiami

    love it nicki did her thing !!!

    [Reply]

  4. Nicole

    Pharrell i’ll listen to anything ur in don’t care for the other 2.

    [Reply]

  5. deonte

    yesss nicki made a point even doe people dont like her she made hella pointssss!!!! i love her i think shes doin her thing

    [Reply]

  6. juicyBear

    its smooth! ight

    [Reply]

  7. Mr Back To Tha Future (I'm So McFly)

    Smooth Beat!!!

    [Reply]

  8. Nickk

    uh yo ayo and this one goes out to all of my critics,
    dont you feel stupid look how i did it.
    look how it came to past when i said it
    we can do debit i dont need no credit
    yes im epic look how i rep it
    its been eight years but i broke the record, yup the record, yup the record, yup for the record
    and just for the record , uuh im all that i can be
    and ill admit that im appauled when you envy
    cause you can do it too, and you can do it too,
    i just happened to be the girl that they do it too
    so ima bounce back, and ima ball out
    and everytime you see me, ima go all out
    and im gonna win tell the endin dont be mad when you see me transendin’ gooch

    [Reply]

  9. Trey

    Damn the song would be perfect w/o Gucci…Damn…lol

    [Reply]

  10. Ricky Bobby

    Why couldn’t this have been a Pharrell and Nicki track?

    Gucci wack ass bring the vibe down..

    Track is smooth

    [Reply]

  11. Chri$

    OOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMFFFFFFFFFFGOOOOOOOOOOOOOOOD!!!!!!!!!!! F*****G SIICK!! LOVE GUCCI(no homo),
    THE APPEAL, BUURRRR!!!

    [Reply]

  12. Chri$

    It’s GUUUUUCI!!!!!

    [Reply]

  13. Daire

    This song is so good,Nicki is the best rapper at the moment The Neptunes ar argubaly the best producers ever and Gucci is bringin out good music lately

    [Reply]

  14. Taybee(Ranoey)

    Nicki sounds awesome on this song, and the lyrics are awesome :) Pharrell sounds sexy as ever, gucci really turned my head on this one, I didn’t know he could do good music like this. Great job gooch! haha

    [Reply]

  15. bass_man

    I want a Neptunes + Nicki collabo. I love Pharrell on hooks.

    [Reply]

  16. New Nicki Fan

    proud of nicki she turned it down and just told her hataz how it is. Nicki didnt even go all smart she basically said dont hate FOCUS ON YOUR GAME SO U CAN TAKE THE CROWN FROM ME THEN.

    [Reply]

  17. JhuntdaProdigy

    Nicki + Pharell + The Beat = Fire

    I couldn’t understand a damn word Gucci said, if he got replaced with someone who can rap, and has a audible voice, it would’ve been near perfect

    [Reply]

  18. Taybee(Ranoey)

    Nicki didn’t even drop the F bomb! Ha my girl is a gangster.

    [Reply]

  19. javonscott

    download link?

    [Reply]

  20. Jae Doe

    wow! I must say NICKI MINAJ DID A GOOD JOB! REMINDS ME OF !HER MIXTAPE RAPS! IM NOT HER BIGGEST FAN BUT JUS CUS OF THIS SONG I MAY RECONSIDER BUYIN HER ALBUM. GO GIRL!

    [Reply]

  21. Freddie.

    Nicki gave the song life PERIOD.

    And for those of you saying you want the old hip hop back you act like you go and listen to Lil Kim or who evers albumns you dont HAVE to listen to Nicki’s unique style of rapping.

    [Reply]

  22. Galatica

    i like nicki verse and pharrells part and I like the pic at the top.

    [Reply]

  23. Nait Phoenix

    I hate that Pharrell is becoming a “hook-man”. He’s more than that. I can’t wait ’til he releases that album that will turn heads.

    I love the song BTW. It’s groovy, literally.

    [Reply]

  24. Boring

    can like nicki make a reggea song please!.. lol
    i love pharell he’s sooo cute!..

    [Reply]

  25. AAA

    Omg I love it , they all did thier thang…now nicki smart…if you really listen to what she saying other girls in the game can rise to…and please stop talking bout real hip hop…y’all sound so one tracked minded

    [Reply]

  26. New Nicki Fan

    IT SOUNDS LIKE SHE TOOK ALL THE GIMMICY STUFF JUST TO TELLL HER CRITICS AND HER HATAZ AND FUTURE FEMALE RAPPERS THR TRUTH

    [Reply]

  27. Carmen

    Gucci please Open up ya mouth and enunciate your words. MUMBLING is not rap. You can open ya mouth right? Also its sTress not sCress LOL. Ugh Gucci gets under my skin he has so much potential. I always struggle tryin to figure out what he’s saying like he’s speaking another language.

    Nicki road the beat nicely and her lyrics were very straightforward on this one. I liked her verse.

    I didnt really care for the hooks but the beat is smooth though, like poppin champagne music. I think it was a little too smooth for Gucci though. He needed a harder beat.

    [Reply]

  28. Jaye

    lately i have noticed how much Gucci can’t deliever on beats that don’t remind ppl of the trap. Nicki and Pharrell did nice tho. But I want so much more from Gucci.

    [Reply]

  29. Twitter.com/Antonios_World

    FCUK THE HATERS. THIS SONG IS AWESOME ! GUCCI RULES IT. GO HOME HATERS

    [Reply]

  30. @nandamedeiros_

    Nicki + Pharell + The Beat = Fire

    I couldn’t understand a damn word Gucci said, if he got replaced with someone who can rap, and has a audible voice, it would’ve been near perfect

    [OBAMA VOTES] – agree with every word of JhuntdaProdigy

    I mean, shut up gooch, yuh cant rep it all!

    [Reply]

  31. Random

    @nandamedeiros_ fcuk u

    [Reply]

  32. Gucci Mane

    @nandamedeiros_ Fcuk You ! Burrr… 7 Days Till The Appeal: Georgia’s Most Wanted Its #GucciTime!

    [Reply]

  33. From Tokyo

    Groovy sound.

    [Reply]

  34. TRINI

    love this nicki minaj love you baby haters kill your self

    [Reply]

  35. TRINI

    to lil kim baby u had your chance so stop crying and let some else to there thing why u so greedy for now look at your self in the mirror how do u feel stupid right u a grown ass woman so act like it i feel the young people should really teach you a listen greed gets us no where in life you can have a lot of money but no brains . so stopp the childish games

    [Reply]

  36. TRINI

    and to ray j i love you boo but u need to grown up and go find your real self you not getting younger u getting older so step it up . stop acting like a cry baby and grow up real talk if u cannot take it or well but thats how i feel

    [Reply]

  37. Panisha

    I like this song. But I will be honest I don’t like Gucci mane on it!!!. It would have been better if it was only pharrell and Nicki.
    And for the first time Nicki’s verse made sence to me!! Nicki did her thing on this.

    <3.

    [Reply]

  38. 1classyblackwomen

    Gotta Love Pharell & Nikki Woman I can’t deny you puttin female MC’s back up on the map. I aint mad just want more female expression out there! Can I get an AMEN not hatin just sayin (knowhatimtalkinbout?)

    [Reply]

  39. queen beyonce

    pharrell is smooooottthhhh & i HEART nicki

    [Reply]

  40. Carmen

    lol I turn this song off after nickis verse.

    [Reply]

  41. hip hop police

    Nicki saved this song. Its too laid back for gucci mane. I don’t see his hype. Sometimes though you just gotta know and accept your lane. Everybody can’t be a versatile rapper.

    Its like asking suljah boy to go lyrical sumthin like Nas. It just wont work. Gucci Mane needs to stick to harder beats.

    [Reply]

  42. 20

    I don’t care what anyone says..Nicki is killing shit right now, so if you don’t like her stop commenting loser ass assholes

    [Reply]

  43. nojusthenry

    fml… nicki made this.. i hope she does something with the neptunes..

    [Reply]

  44. stnum21

    all of you haten on gucci need to sip on some haterade, maybe you need to clean your ears. its just that southern slang. where is your music i dont hear your shit on the radio if he was that bad other artist wouldnt be on his shit or the other way.put out your music so i can hear it. I still cant hear it.lmao. love the song haterade just had to vent. gucci bitches

    [Reply]

  45. Karen

    I can’t stop listening this song… I love it !

    [Reply]

Leave a Reply