Video: Keri Hilson Rocks ‘Tonight Show’

Keri Hilson

Keri Hilson stole the show with her “Pretty Girl Rock” on Monday’s “Tonight Show with Jay Leno.” The blonde babe thrusted her hips around as she performed the ladies’ anthem from her sophomore album No Boys Allowed in a leather jacket with some female support. The next stop on Miss Keri’s promo schedule is the Macy’s Thanksgiving Day Parade on Thursday.

[MWP]



You can leave a response, or trackback from your own site.

 

44 Comments

  1. YEAH

    WHATEVER HAPPEN TO HANDLESS MICS? PPL SHOULD REALLY CONSIDER USES THEM.

    [Reply]

  2. YEAH

    USING*

    [Reply]

  3. KERI STAN

    ^^^ to the comment above keri is not doing alot of dancing she does need it thats for people like usher ,ciara,chris brown ect & KERI YOU FUCKING ROCKKKKKKKKKKKK!=}

    [Reply]

  4. mindgames

    in b4 the ugly/jealous/stupid/etc haters

    GET IT KERI!!!!! i love that little pose in the end

    actually Rap-Up, her next stop is the Monique Show tuesday night.

    [Reply]

  5. 2nips

    great!

    [Reply]

  6. B.A.Mami

    Slayed the room, get it Keri, I wish her & Nicki would go on tour together.

    [Reply]

  7. CiaraMedlies

    she sound a out of breath mess, am i lying?

    [Reply]

  8. Carmen

    @yeah I agree she did need a handless mic. She was moving enough to have one.

    [Reply]

  9. keri_fan

    why is keri doing more promo then ciara , and ciara album comes out in like 2 weeks?

    [Reply]

  10. ...

    Keri’s album comes out, like, the week after. Plus she has the VH1 Divas concert around the same time.

    [Reply]

  11. From Tokyo

    Wow, watching this I can’t see how anybody could hate on this woman. She got it together – good voice, pretty good fashion (love this ‘fit) and can dance. I’m not a fan but I could get into her a lil’. There’s room enough for everybody.

    Don’t matter if she’s holding a mic on not, she did did what she do!

    [Reply]

  12. Stuyridah

    I loved it miss keri is giving me so much life with this era cant wait to get “no boys allowed” 12.21.10 =)

    [Reply]

  13. Soss

    :)

    [Reply]

  14. music guru

    The only reason keri got devoted fans is b/c she probably shout them out on Twitter, and that = her fan base

    [Reply]

  15. tae

    keri fan worry about keri and not ciara because ciara is doing promo for her album its just over seas u know international right!! and let these ladies be great its enough room for all of them.go head keri and do your thang.

    [Reply]

  16. meme

    why these ciara fans dnt stop embarrassin ciara. the writings are on the wall. We all kno why ciara isnt bookin any promo

    [Reply]

  17. Dave

    Ok meme needs to get a life. Ciara may not be doing Major promo, but why would Rihanna do promo at all when neither can she perform or possess any form of talent? The Ciara stans, last I checked Ciara already started promo (mtv segment, radio interviews, performing in Australia) cool your jets. Now, if she hadn’t did anything at all i’d be with you, but don’t vent about Ciara on a Keri post. Anywhoo… Keri did good; however, I do agree she needed a handless mic (The one’s that are attached to your face).

    [Reply]

  18. TeamKeri 4 EVER

    Woo Hoo Go Keri. I loved it!! I think Keri can do whatever she likes and still rock the hell out of it..

    Now do the pretty girl rock rock rock do the pretty girl rock rock rock now where u @?!

    Anyways, I really agree with whoever said that Nicki & Keri should tour together. And I soOo wish if they will collaborate on a track again :)

    Please God pleeeease.

    [Reply]

  19. greg

    i gotta give it to keri..her team is wrkin for her and she’s really promoting her album… coo bt i love ciara bt she come with it.. honest fans would say dhat because i hvnt seen one performace of gimmie dat yet and her album drop in 2 weeks..come on ciara i believe in you

    [Reply]

  20. harvey

    she slayed;)…I hope she can go on tour it wasnt fair how her album did amazing on the billboard 200.and didnt go on tour so I hope she will now.

    [Reply]

  21. beyonce2011

    um ok is it me or is the song sped up like super fast. My ipod does not have this fast version. anyway @rap up her next promo stop is tonight on the monique show and then the thanks giving parade.

    [Reply]

  22. tracy

    I freaken loved it. And now she confirmed j. Cole is on da album….NO BOYS ALLOWED 12/21/10

    [Reply]

  23. Will

    Did yall know Rihannas LOUD album only sold 180k copies first week. I can only imagine how much ciara or keri is gonna sell. But i can say this Keri Hilson will definately sell more than ciara. Basic Instinct is gonna flop big time, it will do worse than Fantasy Ride did. Poor Ci Ci smfh. As For No Boys Allowed i think it will do pretty good considering Keri is dropping her new video for The Way You Love Me right before the album drops and she is getting very good promotion.

    [Reply]

  24. Sabrina

    I agree Greg

    [Reply]

  25. Kyle

    I must say this was a very good performance. I think Keri maybe has a cold or something because she was kinda struggling hitting those high notes and she usually has no problem at all with that. But overall she did a good job. I’m a 22 year old male and I am still having trouble getting into this song. LOL but I know the album overall will be solid. I love the album cover!

    [Reply]

  26. Chris Shorts

    she has gotten so mucch better as a peformer

    [Reply]

  27. greg

    dang ri ri this yo 2nd poor album….

    [Reply]

  28. Bye girl fly girl

    The ciara stans are getting mad. Where is ci ci’s promo? Your girl drops her album before Keri and she damn sure wont sell if she doesnt promote. Her team is slacking. U can say bye to her career once Basic Instinct flops.

    [Reply]

  29. got em

    @ciaramelodies where is cerrors promo??? Yeah thats what i thought. BYE

    [Reply]

  30. truth be told

    Keri has so much stage pressence and thats one thing you need in order to be successful in the music business. Keri is growing as an artist i can see her being around for a long time. i dont care what haters say cause yall kno the deal otherwise u wouldnt be commenting.

    [Reply]

  31. Lil' Nello

    Such a great performance from Keri & she looks absolutely amazing as usual! Love that pose @ the end & I agree she has really grown as a better performer since she 1st started!

    [Reply]

  32. Love Live Life

    Keri didnt sound her best but she damn sure worked the hell out of that stage, something a real performer should do. keri is the real deal.

    [Reply]

  33. girl u know

    @ Dave…yet she got a STANDING OVATION and won an award last night…yea cuz you know anybody off da street can get an AMA and a standing ovation…give me a break, HATER!!!!

    anyways keri is bringing it to da max, CERROR stans need to back off and ask not where da promo is but where is the buzz and singles at?????? :P

    [Reply]

  34. Jessica

    First off Ciara’s Basic Instinct is Number 10 On Itunes top R&B/Hip-hop Albums Just off of Pre-Orders.. And SHe Will Perform on ellen, monique and she has did promo on MTV’s the seven for those Who didnt see.. ciara Will Do Good In Her First Week Sales.. Fantasia sold 117k with no major hit.. I mean come on..Get a life

    [Reply]

  35. Blair

    First off Ciara’s Basic Instinct is Number 10 On Itunes top R&B/Hip-hop Albums Just off of Pre-Orders.. And SHe Will Perform on ellen, monique and she has did promo on MTV’s the seven for those Who didnt see.. ciara Will Do Good In Her First Week Sales.. Fantasia sold 117k with no major hit.. I mean come on..Get a life

    [Reply]

  36. Prada-G

    @will. ya dumb ass need to shut up cuz the numbers for loud came out today and rihanna had her highest debut week ever with 206,018 copies sold the first week so yeahh shut upp!chech hitsdailydouble.comthey have all the official numbers, bet dats more than ciara lol
    Now for keri’s performance…. its was nicee she was juss a lil winded at the end, but she did her thing

    [Reply]

  37. Kesha

    Ciara’s Basic Instinct is Number 10 On Itunes top R&B/Hip-hop Albums Just off of Pre-Orders.. And SHe Will Perform on ellen, monique and she has did promo on MTV’s the seven for those Who didnt see.. Fantasia sold 117k with no major hit.. I mean come on..Get a life

    [Reply]

  38. Read This Keri Stans!

    hahahah, i laugh to al the keri stans.
    Keri is not to going sell more than ciara. Believe me!
    Ciara is getting so much more promo, just search her history!
    She is going to perform on monique, jimmy kernel, ellen.
    Ans she promoted almost 5 days on 106 PARK!
    Ans she is having a 4 day tour in Austraila right now!
    And Ciara is very personal, she almost shares the most things with her fans, And ustreams
    And all the keri fans heare this!
    Why is Ciara’s Gimme that video on 106park number 1!
    And also on MTV Base chart number 1!
    We all see that Breaking point is a flop on billboard.
    it only reached number 44 on the r&b chart
    Ride was number 3 on r&b chart
    Ride was a better leadsingle than that breaking flopsong
    Keri sold only 90k first week with her 1st album
    ciara sold with her first album first week 125k
    ciara 2nd first week album 335k
    Ciara 3rd album was leaked 5 months grom the album realse, and she still solded 88k first week.
    Basic Instinct Gonna Blows No boys allowed away!

    [Reply]

  39. Love Live Life

    ^^^^^Did you really just comment like 5 times under different names who the F are u fooling smfh

    [Reply]

  40. RIP to the competition

    Pre orders dont mean shit, we will see what it is once that flop of an album basic instinct drops. I guarantee you “No Boys Allowed” will sell more than Basic instinct. And im fkn tired of these cerror stans saying her album leaked 5 months before it released. Hell no it didnt only some of the songs did not the whole album stop using that as an excuse to why that bitch didnt sell records. Im laughing now because before Fantasy Ride dropped yall were saying its not gonna flop and it did so u have no say now. Keri sold more off her first LP than Ciara did on her third which is sad as hell thats why i dont see ciara as competition to Keri. And why is it that both Breaking Point and pretty Girl rock r doing better than “Gimme That” and “Speechless”??? Answer that one for me then come holla at me. Deuces!!!!

    [Reply]

  41. #Thatisall

    oh god these ciara stans crack me up. Her album is not going to sell even with that pathetic 4 month push back. R yall mad cause Keri is getting more promo than her? Ciara needs to step up that ladder nobody considers her a threat in the music industry anymore and thats a fact. No Boys Allowed > Basic Instinct

    [Reply]

  42. jj3310

    I have to give it to her..she is definetly growing as a performer..I agree her team is on the promo(vh1,bet,mtv video play,Vh1 divas,tonight show,macys parade,and monique) Its not even december yet…NO BOYS ALLOWED 12.21.10

    [Reply]

  43. Yezzir

    Yall wish Rihanna could perform like Keri just did. She did Great!

    [Reply]

  44. plastikiniai langai

    plastikiniai langai…

    [...]Rap-Up.com || Video: Keri Hilson Rocks ‘Tonight Show’[...]…

Leave a Reply