New Music: Nicki Minaj f/ Busta Rhymes – ‘Roman’s Revenge (Remix)’

Nicki Minaj and Busta Rhymes

Rawr, rawr, like a dungeon dragon! Busta Rhymes spits hot fire on his remix to Nicki Minaj and Eminem’s “Roman’s Revenge.” “Nicki, how you gon’ take my hot line and make it a hot song, like I ain’t ‘posed to come and step on this shit like King Kong,” raps Bussa Buss in reference to A Tribe Called Quest’s “Scenario.” Turn up the temperature below.

Nicki Minaj f/ Busta Rhymes – “Roman’s Revenge (Remix)”

[UHTN]

You can leave a response, or trackback from your own site.

 

49 Comments

  1. OnlyBoy

    FIIIYAAAAHHHH!!!! haha! Aye what about Lil Kim’s Clap Clap single bout to come out!? I’m ready for dis war bitches! *pops popcorn*

    [Reply]

  2. A Realist

    OH MY GODDDDDDDDDDD! Busta went insane on this! I like his verse. Lmao he is a FOOL.

    [Reply]

  3. saio

    nice remix
    if i gonna find a remix with both eminem & busta that gonna be awesome

    [Reply]

  4. YEAH

    oook

    [Reply]

  5. YEAH

    it’s ok but I’ll stick to the one with Em & Nicki

    [Reply]

  6. 49ers160

    BUSTA TORE THIS SONG UP

    [Reply]

  7. ikridroc

    I told u guys busta gotta be on the remix..THIS IS MOTHEERFUCKING MONSTER!!!

    [Reply]

  8. ikridroc

    What i told u guys Busta gotta be on this remix..This is motherf*king monster!! R.I.P Lil kim..Broke bitches so crusty, discuss me…Spoof!!

    [Reply]

  9. Barbie

    I thought it would be a whole new verse from Nicki…not the same thing thooooo…its alright…

    [Reply]

  10. young$$MOVEMENT;

    i like. i want a remix with new nicki verses, lil wayne, eminem, busta. maybe missy, drake and kanye, too.

    [Reply]

  11. Brionna

    i thought Weezy was gone be on it i knew it too good to be true… Busta went in tho

    [Reply]

  12. Brionna

    @young$$Movement that would be stuppiidd !!!!! stupid as in good lol

    [Reply]

  13. hip hop police

    Busta deserved to be on dis since his line was used and he gave the track the energy it needed. Nicki and Busta make a good rap collabo with their animated rhyme style.

    @young$$MOVEMENT Thats a good a$$ idea. U need to contact Nicki’s people some kind of way with that idea. It would be too nasty. Remix of the year.

    [Reply]

  14. sagb

    eh i prefer the original

    [Reply]

  15. jeremydante

    i wish his verses were more similar to the cadence of nicki or at least em’ – i never really understood busta’s flow. melodically, i cant get into his part. but im glad to see dudes hopping on nicki’s shit. when was the last time busta got with nicki on a track? i think nicki’s “beam me up scotty” for “mind on my money” – i could be wrong though. swizz did incredibly on this track, one of my favorite tracks produced by him & of course, ms. minaj.

    bow the fuck down; theres a new queen of hip-hop.

    [Reply]

  16. still-i-rise

    i love!

    [Reply]

  17. AwkwardTortoise

    It’s pretty good, but I prefer the original.
    I don’t like how busta’s voice seems staticy

    [Reply]

  18. djm1dread

    hot remix

    [Reply]

  19. O_o

    it seems like Em stole his swagg and flow from busta…
    or mabey thats just me

    [Reply]

  20. A Realist

    @Jeremydante All I Do Is Win (remix)

    [Reply]

  21. ponyo

    its ok….but not my cup of tea

    [Reply]

  22. eliana

    busta is awesome….it reminded me from “Woohaa” Video :]

    [Reply]

  23. skinny67

    this remix is hot! but busta needs to focus on his own music because he seems to be doing more remixes quite recently..

    [Reply]

  24. SKINNY

    NICKI MINAJ WILL BEAT LIL KIM

    [Reply]

  25. IT'S ROMAN HOE!!!

    YEAAAAA BOOOOIII!

    [Reply]

  26. Loni

    Yeah this isn’t the official remix Nicki said she had a new verse, and she was tryna get Wayne, Busta, and Missy.

    [Reply]

  27. Ann26

    I didn’t like this version… Em was better

    [Reply]

  28. Trey

    Hey I’m your biggst fan I love u so much I wish I could be wit u!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    [Reply]

  29. Trey

    Lil kim ain’t got nothing on boo I love u

    [Reply]

  30. what!

    @skinny67……….BUsta has been shittin on remixes for 20yrs man! This keeps his name in peoples head so when his shit does come out they cop it! He hasn’t stayed relevant in hiphop for this long for nothing. Watch out for ELE2, even tho u prolly haven’t even heard ELE! do homework~

    [Reply]

  31. young$$MOVEMENT;

    @brionna & hop hop police :

    how could i contact them? you gotta put EVE on there, too because she gangsta and the song is meant to be a bit gangsta. nicki, eve, missy, wayne, em, busta, drake, kanye. you could at jay-Z and foxy brown! <3 all star. stupid. nasty. retarded. ridiculous. amazing. epic.

    [Reply]

  32. nicki for president .

    young$$movement :

    that sounds AMAZING. that would be so dope!

    [Reply]

  33. dc

    busta’s nice.. bunk quality tho.

    [Reply]

  34. Dave

    You say Eve needs to be on there since she’s gangsta and then you mention Drake. He’s as far from gangsta as you can get.

    [Reply]

  35. Color Me Beautiful

    What I don’t get is how you guys can tear Busta. For real, Nicki Minaj is emulating what he is about. The voice changes is what Busta created. GTFOH! Ya’ll don’t know hip hop is hit you in the face.

    [Reply]

  36. Alisha

    i hated i think it was offf beat and terrible!!!! dat shit is fucked up!!im srry but dat justed messed up and wont get any rating& popularity

    [Reply]

  37. Voluptuosity

    Are you people stupid? Busta and Nicki didn’t go in the studio for this. Busta put himself on this track. That’s why Nicki’s lines are the same. She probably heard he was tight and didn’t have a choice but to allow him to be on his own shit.

    [Reply]

  38. Da-DunDun

    Noo cuz at the show she had the week Pink Friday Came Out She Had Bought Out Busta Ryhmes and was like “You Need To Be On This Remix” and he said iight “and he spit a verse”thats how this came to be but an official remix will be out soon.. Beelee That

    [Reply]

  39. Smoothcriminal

    Bumboclat star busta did is thing,he always bin one of my Fav,keep doing yall thing nicki Eminem and busta.

    [Reply]

  40. Tre from Buffalo NY

    yo , i like this verse by busta , but it didnt really fit the song… Ya know?

    [Reply]

  41. r.e.v.4

    Busta 1nce again reaffirms himself as one of THE best!!! All u new skool phony a** rap groupies have no clue!! Busta IS the ORIGINAL DUNGEON DRAGON!! Do your f****n homework!!

    [Reply]

  42. r.e.v.4

    b.t.w… what e.l.e.2??? when??? inform me!!!

    [Reply]

  43. Daar0N

    U.T.F.O. vs. Roxanne

    [Reply]

  44. Jamie

    @Smoothcriminal, Right on. I am from Detroit but I must say, Busta would take Slim Shady 9 times out of 10, and Marshall is fantastic, but there is only one King M.C, BUSTA RHYMES.

    [Reply]

  45. Black Power Dynasty

    Busta means the World to me and my two little girls Bunny & Gucci-River. 4 & 5 years old. They were put on the bio eye program. Ive been documenting my girls suffering from bio eye terrorism under our governments bio eye program. Chris Brown is role playing my daughter. Please look on you tube GUCCI-RIVER. Nicky does not own Black Power Incorporated or my girls. THE COMPANY IS CLOSED TO OUTSIDERS WHO TO PROTECT THE NAME. We love you busta for sacrificing your career for us

    [Reply]

  46. Black Power Dynasty

    Busta means the World to me and my two little girls Bunny & Gucci-River. 4 & 5 years old. They were put on the bio eye program. Ive been documenting my girls suffering from bio eye terrorism under our governments bio eye program. Chris Brown is role playing my daughter. Please look on you tube GUCCI-RIVER. Nicky does not own Black Power Incorporated or my girls. THE COMPANY IS CLOSED TO OUTSIDERS TO PROTECT THE NAME. We love you busta for sacrificing your career for us

    [Reply]

  47. Black Power Dynasty

    THATS MY GIRLS GIANT BITCH.

    [Reply]

  48. Black Power Dynasty

    YOU STOP ROLE PLAYING NEW ZEALAND GANG MEMBERS FROM OUR NEWS. BEES IN A TRAP. MY GIRLS AINT BEES CUNT. THEY LITTLE BEAUTIFUL GIRLS YOU GOVERNMENT DUMMY.

    [Reply]

  49. Black Power Dynasty

    NICKY MINAJ YOU WANA RAISE MONEY & HAVE A KICK BOXING K.B. FIGHT. FOR CHARITY. I WANT TO RAISE MONEY.

    [Reply]

Leave a Reply