Nicki Minaj and Rihanna to Shoot ‘Fly’ Video

Rihanna and Nicki Minaj

Nicki Minaj and Rihanna are ready to spread their wings and “Fly.” The ladies are scheduled to shoot a video for their collaboration off the Young Money rapper’s platinum-certified debut Pink Friday, with Sanaa Hamri in the director’s chair. Hamri has helmed videos for Mariah Carey, Prince, and B.o.B.

The Harajuku Barbie has been steady on the video grind, most recently shooting a clip for “Moment 4 Life” with her Young Money cohort Drake. Already, Nicki has released visuals for “Your Love,” “Check It Out,” and “Right Thru Me,” where she flexed her acting chops.

Are you excited for Nicki and Rihanna’s new video?

You can leave a response, or trackback from your own site.

 

57 Comments

  1. YEAH

    YES CAN’T WAIT

    [Reply]

  2. WhatTheF

    Queen Rih’s the only interesting thing about this song….

    [Reply]

  3. Carmen

    Yes Im so excited. I love that song

    [Reply]

  4. honesty

    HA!

    rihanna and her LAZY ass vocals are NOT the highlight of the song–
    SIT. THE. FUCK. DOWN. RIHTARDS.

    [Reply]

  5. Jordan K.

    I can’t wait! :D

    [Reply]

  6. Jose_Spain

    At the same time they can shoot a clip for raining men too :) :)

    [Reply]

  7. TBanga

    This video will be dope like shit lol

    [Reply]

  8. Bia

    OMG !!
    I can’t wait!!
    I LOVE you Rihanna. <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

    Can't wait for this video, for S&M video and All Of The Lights video. <3<3<3<3<3
    OMG !! I'm so excited!!! :)

    [Reply]

  9. A Realist

    Very excited! I hope this song blows up huuuuuge!

    [Reply]

  10. Gabby

    Hella YAH IM READY! I’m ready for any Nicki video! #TeamMinaj

    [Reply]

  11. TeamMinakGa

    Lmao @ “Rih-tards!!” But omfg yesss I cant wait!!!! #Epic

    [Reply]

  12. latriceey

    I can’t wait for the video to come out. Silly ppl rihanna is not the best part of the song she’s a nice addition but uhmm its nickis song.get over it. And btw that chick is not a queen.-_- Please Sit.

    [Reply]

  13. Kick Dat Hoe Punt

    she could shoot a video to every song

    [Reply]

  14. DRIZZY

    hunny i love rih ..even bought her album

    Dont shade nicki plzzz … cuz in the end

    nicki >rih

    [Reply]

  15. DRIZZY

    and yess!!! i cant wait for the video !!!!

    [Reply]

  16. Pincess

    Loveeeeeee , Nicki Minaaaj ; inooo sheee Gunnnaa Look Fetchhhhhh in thissssssss Videooo , sheee doingg he thinggg & Iloveee Herr <3 :-* Muaaah its #itsPinkFriday.

    & HER ALBUM WENT PLATNIUMM , SHEE RULES THE WORLDD <3!

    [Reply]

  17. JAYE

    love it!!!!!

    [Reply]

  18. Niecy242

    HELL YEAH! I think the video would be great! After all both Rihanna & Nicki are both wonderful artists. They are both unique in there own way. Much luv and respect!

    [Reply]

  19. AR

    Rihanna is the only reason I like this song. Can’t wait to see the video. Look at Ri stats, bitches– She’s a queen and a legend in the making. Just look at the records she broke with LOUD alone. Deal with it. Your fav could never.

    [Reply]

    Tamm Reply:

    damm

    [Reply]

  20. TheDimplePuppet

    Oh yes Nicki may have her 1st #1 song on the hot 100 with the help of _______. To bad Nicki is about to get owned in her own video.

    [Reply]

  21. YEAH

    oooook plz stop the Nicki hate & Rihanna hate smh
    either way they haves songs together and are making videos for them
    DEAL WITH IT :P

    [Reply]

  22. 90sbaby

    you mean another soft core porn video

    [Reply]

  23. robbeluvsnicki

    Omg nicki I love u sooooo much can’t wait to see u again..this video is gonna be sweet I can’t wait for SAVE ME AND MOMENT FOR LIFE.love ritardo too lol

    Follow me on twitter _robbie89_

    [Reply]

  24. Only one thinking

    So y’all can’t just say both females are great, talented, and the song is great. No yall lames want to pick it apart and push someone aside. Rihanna sings the chorus and that’s it nicki raps of gaining strength to fly(move above) all obstacles. Nicki slayed the song and Rihanna helped commit the homicide. Both girls rocked. Rihanna broke records yes and she is a boss chick(queen idk) but she has the talent to become an icon like Janet or Mary or the Queen of Pop(all diff like Ri). Nicki broke a bunch of records in a genre that was dead she revived it. She’s a boss. Don’t break them down because they are amazing in their own right. #StepsDownFromBox

    [Reply]

  25. Trev

    Omg stop makin beef…Rihanna dominates in her area…and Nicki Minaj dominates in her area…and they respect eachother to dominate together…that’s why Rihanna has Nicki writing a few of her songs…and Nicki has Rihanna singing her lyrics…both are GREAT

    follow me on twitter @ TheTTT3

    [Reply]

  26. 1rst 1

    Lmao Im sorry gotta laugh at Rihanna being the best part of the song when she only sang that chorus. Get real. If u think about it Nicki could have handled that chorus on her own. I honestly think another singer could have did the song more justice such as mary J blige or alicia keys beyonce.

    I hate how she added no soul into it. It sounded like her vocals were copy and pasted. She didnt adlib, add variations or nothing. Talk about a lazy singer. But I love the song because the lyrics are inspiring and the beat is nice. Go Nicki and rihanna. I can’t wait for the video. 2 beautiful girls doing it big

    [Reply]

  27. Rihanna stann

    I love em both!stop da shade to rihanna cuz she been doin this for a minute and is only gettin better,hatin asses like shut up,have a seat,where is all that even coming from?…anyways rihannanavy and team minaj in the building? Be lee datt!

    [Reply]

  28. RYK101

    god!!

    the are GOOD! BOTH! the 2 have a lot of haters but they have OVERCOME that! and it’s stupid that fans of rihanna attack nicki and vice versa!!

    Rihanna is featured in a Minaj’s song and Minaj is featured in a Rihanna’s song! What does that mean? They’re cool, they like each other as artists, so we SHOULD support both!

    personally i’m a hardcore Rihanna fan and not a fan of nicki, but i enjoy her songs and she is doing her thing with REAL HARD WORK, i respect her and support both songs! and if both become a hit it will be because of both artists!

    [Reply]

  29. Daquan..

    Rihanna Didn’t Break Any Records With Loud Lmaoooo

    [Reply]

  30. Kera

    Umm Nicki fans need to calm down. I personally hate the song and only can stomach Rih’s part. -__-

    [Reply]

  31. DRIZZY

    NICKI > RIHTARD .. NOW DEAL !

    [Reply]

  32. MinajSecurity

    U rihanna fans better calm ya asses down. Don’t get shit started and it won’t happen.

    “When you go hard ur Ne’s become Ye’s- Yankee Stadium with Jays and Kanyes!”- Fly by Nicki Minaj

    [Reply]

  33. ponyo

    these annoying songs i just can’t anymore……couldn’t take that pink friday mess sorry…………..

    [Reply]

  34. Brionna

    @Ponyo you are a very contradicting individual one minute you like Nicki and what she does and the next min ur shading her
    -I personally love the song and cannot wait for the video and both Nicki and Rihanna are great y are yall tryna make it one or the other
    - The 2nd verse on “Fly” is my single most fav verse of her whole entire career

    [Reply]

  35. TRUTH HURTS

    rihanna dominates in her area???? playin puppet??? everythin’s done by someone else???? she just sings (what she does bad) n mimicks models, actress or wannabe pornstars (what she fails to do as well)…im really interested to know how much that girl is paid…. im sure def, jay z n +++ get like 78% from the album sales + tickets…just sayin

    [Reply]

  36. T-R-4EVER

    smh at nicki stans yall started this shit! while there’s no need to compare nicki and rih! cuz rih is POP nicki is RAP! they both are breaking records and their albums are doing well but there’s no need to this nicki > Rih thing ok? And Yall CAN NOT deny that Rih will give Nicki her first #1 single like she did with drake! So stop this shit and get excited for the vid.

    [Reply]

  37. nadja

    YEEEES! I love that song!
    LOVE R

    [Reply]

  38. ELENA

    QUEEN RIHANNA IS THE B E S T

    [Reply]

  39. Raciel

    @T-R-4EVER YESSSSSSSS!

    [Reply]

  40. LEWIS92

    OMFG HEEEEEEEELL NOOOOOO! I want to cry!! F*ckin’ Rihanna is everywhere! In this month: S&M, All of the lights, and now: FLY. And Fly is the worst song in the world, sooo boring, and Rihanna, too! Cant believe it! I WANT BLAZIN’ VIDEO!!!!!

    [Reply]

  41. lilbowlover

    YES CAN’T WAIT

    rihanna dominates in her area???? playin puppet??? everythin’s done by someone else???? she just sings (what she does bad) n mimicks models, actress or wannabe pornstars (what she fails to do as well)…im really interested to know how much that girl is paid…. im sure def, jay z n +++ get like 78% from the album sales + tickets…just sayin

    and nicki manji is a man and like women and she is guy herself and poor rinanna is like the evil of chirs brown so she like chirs brown of hit her becomse yuor mama is do at the age

    [Reply]

  42. lilbowlover

    OMFG HEEEEEEEELL NOOOOOO! I want to cry!! F*ckin’ Rihanna is everywhere! In this month: S&M, All of the lights, and now: FLY. And Fly is the worst song in the world, sooo boring, and Rihanna, too! Cant believ
    e it! I WANT BLAZIN’ VIDEO

    [Reply]

  43. chunel

    Oh shit I am so tired of Rihanna. She needs to go on vacation for a while. People need to miss her a lil bit. She is everywhere and I am FED UP !

    oh and I totally agree with TRUTH HURTS ! You’re right !

    [Reply]

  44. Hasbeen

    Bitch we don’t do the porn shit, we leave that shit up to kim ass! Nicki is the shit, I know she will look amazing in the video. But kim ass look like she on her bummy in the black friday video lol. Kim #HANGITUP, FLLLAAATTTTSSSSRRCCCEEEENNNNN.

    [Reply]

  45. Fan Ov A Fan

    “i came to win, to fight to conquer, to thrive i came to win to survive to prosper, to rise, to fly” i love this song ! my two favourite artists working together ! cant wait for the video :D

    [Reply]

  46. lilbowlover

    So y’all can’t just say both females are great, talented, and the song is great. No yall lames want to pick it apart and push someone aside. Rihanna sings the chorus and that’s it nicki raps of gaining strength to fly(move above) all obstacles. Nicki slayed the song and Rihanna helped commit the homicide. Both girls rocked. Rihanna broke records yes and she is a boss chick(queen idk) but she has the talent to become an icon like Janet or Mary or the Queen of Pop(all diff like Ri). Nicki broke a bunch of records in a genre that was dead she revived it. She’s a boss. Don’t break them down because they are amazing in their own right. #StepsDownFromBox

    [Reply]

  47. lilbowlover

    the are GOOD! BOTH! the 2 have a lot of haters but they have OVERCOME that! and it’s stupid that fans of rihanna attack nicki and vice versa!!

    Rihanna is featured in a Minaj’s song and Minaj is featured in a Rihanna’s song! What does that mean? They’re cool, they like each other as artists, so we SHOULD support both!

    personally i’m a hardcore Rihanna fan and not a fan of nicki, but i enjoy her songs and she is doing her thing with REAL HARD WORK, i respect her and support both songs! and if both become a hit it will be because of both artists!

    [Reply]

  48. Get Ready To Fly With RiRi & Nicki Minaj! « The Pinoy Connection

    [...] are reporting that Nicki Minaj and Rihanna are gearing up to shoot a music video for their collaboration on Nicki’s album Pink [...]

  49. Get Ready To Fly With RiRi & Nicki Minaj! | GossipCelebNow

    [...] are reporting that Nicki Minaj and Rihanna are gearing up to shoot a music video for their collaboration on Nicki’s album Pink [...]

  50. lilbowlover

    So y’all can’t just say both females are great, talented, and the song is great. No yall lames want to pick it apart and push someone aside. Rihanna sings the chorus and that’s it nicki raps of gaining strength to fly(move above) all obstacles. Nicki slayed the song and Rihanna helped commit the homicide. Both girls rocked. Rihanna broke records yes and she is a boss chick(queen idk) but she has the talent to become an icon like Janet or Mary or the Queen of Pop(all diff like Ri). Nicki broke a bunch of records in a genre that was dead she revived it. She’s a boss. Don’t break them down because they are amazing in their own right. #StepsDownFromBox

    i came to win, to fight to conquer, to thrive i came to win to survive to prosper, to rise, to fly” i love this song ! my two favourite artists working together ! cant wait for the video :D

    Omg stop makin beef…Rihanna dominates in her area…and Nicki Minaj dominates in her area…and they respect eachother to dominate together…that’s why Rihanna has Nicki writing a few of her songs…and Nicki has Rihanna singing her lyrics…both are GREAT

    follow me on twitter @ TheTTT3
    Queen Rih’s the only interesting thing about this song….

    [Reply]

  51. lilbowlover

    yaeh i right about her is guy both are guy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    [Reply]

  52. Sista tosin

    Rihanna is d queen, we love her in Nigeria and Africa. She d girl we want anyday,anytime. All haters go and die of enviness. Learn 2 appreciate her in usa and buy her album she deserves it. God bless

    [Reply]

  53. MiniMinaj

    More than excited. i love NICKI MINAJ FOREVER AND Riri doing her thing so i hope its good!!<3

    [Reply]

  54. og king

    that stuf is perfect lol lov ethis sound track

    [Reply]

  55. Toby

    I walked on that set!!

    [Reply]

  56. AhMAnIi DaRby

    TEAM NICKI ALL DAY EVERYDAYY DUHH!!!!! BETTER ASKK SOMEONE!! BUT I WOULD REALLY LIKE TO KNOW WHEN THT VID IS SUPPOSE TO BE COMMING OUT…

    [Reply]

Leave a Reply