New Music: Big Sean f/ Chris Brown – ‘My Last’

My Last

After racking up millions of views on YouTube and releasing several mixtapes, Big Sean is finally ready to drop his first studio album. The G.O.O.D. Music rapper rounds up Chris Brown for “My Last,” the No I.D.-produced lead single off his Def Jam debut Finally Famous: The Album, dropping in March.

The track, which previously leaked without Chris’ vocals, sees the duo taking turns rapping and singing over the bouncy piano-laced beat. “Where that alcohol? You ain’t even gotta ask/ ‘Cause I’ma drink it all, like it’s my last/ She a seven in the face but a 10 in the ass/ She even look better by the end of my glass,” rhymes Sean before throwing it to Breezy for the chorus. “I’ma hit this drink up like it’s my last/ I’ma hit this night up like it’s my last,” he sings.

Listen to the celebratory tune below.

[DJ Enuff]

You can leave a response, or trackback from your own site.

 

40 Comments

  1. Raym

    This Is A Great Song, G.O.O.D. Music Is One Of The Best Record Labels

    [Reply]

  2. Clarrisa

    Nice :)

    [Reply]

  3. Layn

    AWWW shit … like these are like my two favorite people in a collab together omg … this hot!!!! i like i like … G.O.O.D Music :)

    [Reply]

  4. Paige

    i like it…

    [Reply]

  5. King Makers

    Wow, big sean doing it big with ma boy Chris..Epic

    [Reply]

  6. ANTHO

    i do it

    [Reply]

  7. @dafellaz

    AMAZING G.O.O.D. Music
    Congrats CB, 2011 is your!

    [Reply]

  8. AAA

    Y’all don’t understand this is my homie!!, luv this dude
    …song hot thou

    [Reply]

  9. CC

    watch alyuh this song real hottttt!!!!!! I didn’t even know who was big sean but after hearing this, i love him and i fall in love with chris brown all over again. watch nah this song real hottttt!!!! It on FIRE!!!! Cannot wait for a video

    [Reply]

  10. Neickha

    WOW. I like this. Big Sean is cool. And Chris’ voice is smooth on this.

    [Reply]

  11. New Music: Big Sean f/ Chris Brown – ‘My Last’ – Rap – Clonevideos Official Blog

    [...] in Chris Brown, New Music | Permalink [...]

  12. Mr Xclusive

    chris is taking over 2011, but look at all the fake CB fans, now everybody likes him all of the sudden…lol smh

    [Reply]

  13. Rosewood

    Finally! Big Sean is about to blow up. G.O.O.D Music!

    [Reply]

  14. Kevin Jones

    I went to school with his road manager and he is a beast World famous Dillaman Built Big Sean in 2010 Before than i never knew about the kid but he exposed him to a bigger audience yall keep doing it.

    [Reply]

  15. ZANIA

    I like this song. Good look Big Sean

    [Reply]

  16. Funnn

    I Do it !!! Finally a Single !!!!!!!!! Finally Famous !!

    [Reply]

  17. Funnn

    This is Chris Brown…..i miss his classic style (Make a Movie with,Get Back Up, and now My Last ) these songs shows the classic Breezy

    [Reply]

  18. Haters Stay Pressed!

    Damn! Chris is doing records with everybody and they mama ain’t he? Lol! I’m not complaining though! Get that money Breezy!

    The song is pretty hot, very catchy feel good record! It’s nice. I am sick to DEATH of autotune though.

    I swear I never heard of this Big Sean dude until he started working with Chris. He’s just alright to me. Nothing special. He and Tyga kinda sound a like to me. *shrugs*

    Good luck to him though.

    [Reply]

  19. H•A•M

    Love it! Can’t wait for Big Sean’s album in March, hopefully we’re gonna see some G.O.O.D Music features on that. #Rosewood

    [Reply]

  20. JHP

    It’s a nice little song, but I can’t see this being a big hit, and I want Sean to succeed, and if he releases his album next month it will flop. He hasn’t did anything to push it yet.

    [Reply]

  21. aton

    HECK YES! I’ve been waitin for big sean to relese a true first single!. Even if this doesn’t do so well, I still give props to him for releasing a G.O.O.D. sounding single rather than something generic.

    [Reply]

  22. Brains

    Chris brown is the new lil wayne- he is on everybodies song. This song is dope

    [Reply]

  23. jimscreechie

    boi

    [Reply]

  24. vanessa

    luv it <3

    [Reply]

  25. Heminem

    Sweet song

    Fun.

    [Reply]

  26. Nait Phoenix

    Nice to see Chris Brown coming back up to speed. I guess people have finally got their heart back.

    [Reply]

  27. Keesha

    I’m not saying that people want their albums to flop, but I think that many artists are just putting out music and seeing how people react to it, they aren’t trying to get a “hit” by today’s standards.

    I like this song, a lot. Chris <3333

    @Nait Phoenix I agree!

    F.A.M.E. March 22nd!!!

    [Reply]

  28. MusicKING

    This has been a long 3 and a half years!! From his 1st mixtape til now I been waiting on an album! I’m glad Kanye waited to put his album out cuz he wasn’t ready back in 07 but now he’s ready and even Kanye said he is after hearing FFV3! Got all his mixtapes & bump them like they are albums! Wayne better look out cuz Big Sean’s word play is sick!

    [Reply]

  29. tiffany

    beautiful

    still love “champion” ft chipmunk !it rules in france !!! everybody love dat breezy

    btw, waouw after ” shit got damn” and “glitter”, jay sean really found in chris brown is duet partner
    good collab

    [Reply]

  30. Janie

    Wow at Chris Brown’vocals !! the boy CAN SING !

    [Reply]

  31. 1988Baby

    The song samples New Edition’s “Can You stand the rai”n

    [Reply]

  32. Naya

    I like the song its a feel good record and I like that whether its a hit or not the song is pretty good and is that Chris behind Big Sean on the cover? He looks different if it is

    [Reply]

  33. tiffany

    naya no it’s not breezy

    [Reply]

  34. tiffany

    this is real music

    [Reply]

  35. snoop

    Big Sean sounds like Drake…

    [Reply]

  36. Fan Ov A Fan

    this is actually i great song :D
    love chris brown <3

    [Reply]

  37. Mr. Mann

    I’m glad this song came out. I got Big Sean’s whole FF3 mixtape and I’ve been a C. Breezy fan since 2006. This song is so smooth. I will be awaiting whatever is next.

    [Reply]

  38. Cristofer Beastly

    Does anyone have this song WITHOUT Chris Brown on it?

    [Reply]

  39. Anonymous

    I luv ur song its my favorite yall sound good 2gether yall look so beautiful

    [Reply]

  40. herbal remedies for dogs

    I’m really impressed with your writing skills and also with the structure on your blog. Is this a paid theme or did you customize it your self? Anyway stay up the nice quality writing, it’s uncommon to peer a great blog like this one these days..

    [Reply]

Leave a Reply