New Music: Lil’ Kim f/ Keri Hilson – ‘Kimmy Girl’

Keri Hilson and Lil' Kim

Lil’ Kim does the “Pretty Girl Rock” on her remix to Keri Hilson’s ladies anthem, renaming the tune “Kimmy Girl” for her Black Friday mixtape. Putting her singing skills to the test, the Queen Bee shares her self-love by bigging up her looks. “It’s only one QB/ Bed Stuy beauty/ If looks was a killer, I’d probably be an Uzi/ They be hating on me ’cause they man tryna pursue me/ I’m something exotic, she’s hardly a cutie,” sings an Auto-Tuned Kimmy Blanco.

Rock out with the Brooklyn diva below.



You can leave a response, or trackback from your own site.

 

111 Comments

  1. Yeah

    cool :)

    [Reply]

  2. Yeah

    0_o

    [Reply]

  3. Jordan

    Please tell her stop remixing peoples songs and ruining them. I miss the Old Lil Kim!

    [Reply]

  4. Mike504

    R.I.P. Biggie Smalls. He’s probably rolling in his grave to see what’s happened to his protege. SMH

    Stop it Kimmy Blanco.

    [Reply]

    jeremydante Reply:

    @Mike504, im sayn though. that’s so real. B.I.G. didn’t call her no queen for this type of shit.

    [Reply]

  5. jeremydante

    if you continue singing, we’ll continue dissing kim. don’t sing. DO NOT SING. just rap, focus on the rap. please, i beg of you. for the sake of B.I.G. & your own legacy- what are you doing?

    [Reply]

    HoustonGirl Reply:

    @jeremydante,You always got something negative to say about lil kim, why don’t you tell Nicki to just rap cause that b*tch can’t sing at all and what you know about B.I.G your probably 15.

    [Reply]

    @#@$%$ Reply:

    @HoustonGirl,Nicki can’t sing you say Lol,Nicki is no beyonce,but nicki can more than hold a note,don’t lump nicki with this.

    [Reply]

    Be_Real Reply:

    @@#@$%$, Yo Nicki or Kim cant sing but Nicki can’t hold a note come on now why people mad at Kim like rapping is her job just like you got a job like would you stop doing that just because you 30 something like its between Kim and Nicki like people like im a Kim fan Im a Nicki fan well tell me what did they do when you in need for your city they do make your hood a safe place nooooooooooooooooooooooooo like they rich they dont care about you for real come on people all hype over them for no reason like cause Nicki big now and like before real fans and the media hype they beef up for nothing and yes Kim is older but Nicki older too they both need to act like ladies cause if yall is good fans yall

    [Reply]

  6. mal

    Better than that rubbish that was on here yday lol

    But Kim why you singing???

    [Reply]

  7. Manny

    the fuhk…

    [Reply]

  8. Yeah

    LMAO

    [Reply]

  9. MusicFan

    I LOVE IT ! So glad she turned down the Auto-tune and getting back into singing like she used to on her last albums ! Much love Kim keep doing ya thing …it’s you vs the world

    [Reply]

    Brionna Reply:

    @MusicFan, Turned down the auto-tune did you not listen?? auto-tune is all over this

    [Reply]

    kia Reply:

    @MusicFan, did yu buy her previous albums?? what song did she ever sing on and that song was completely auto tune she cant sing period

    [Reply]

  10. Brieazy

    I really like this

    [Reply]

  11. Honey

    remind me why is lil kim “singing” bout her killer looks hahaha when she had so many plastic surgery! she aint no where near pretty! poor girl Teamkeri

    [Reply]

  12. Yeah

    this shit is gar-BITCH!! TRASH!
    #Goodbye

    [Reply]

    Phoenix_Wright Reply:

    @Yeah,LMFAO @ gar-BITCH!!!! as`~da45sdl! deaaddd

    [Reply]

  13. Gnunes

    oh lawd.. what the hell is she doing? Keri you’re ruining your own pot of gold!

    [Reply]

  14. Will

    Biggie is rolling in his grave to this coonery. Kim why u tryna sing when your a rapper and u cant sing. Your not Nicki.

    [Reply]

    HoustonGirl Reply:

    @Will, Nicki can’t sing for sh*t.She sounds like nails on a chalkboard.

    [Reply]

    oso_jo_o Reply:

    @HoustonGirl, Nicki does it miles better.
    well at least Nicki can rap…

    [Reply]

    AAA Reply:

    @oso_jo_o, yea 20 times more better than Kim

    [Reply]

    Dulcee Reply:

    @HoustonGirl, Nicki sings amazingly you dumb ignorant hoe. Listen to Save Me, its amazing. Now go home.

    [Reply]

  15. key

    luv it and luv her……….getting my mixtape……thanks kim for ur music………we fun we made u the queen of hiphop and we still believe in u, tell hater to keep an eye on u bcoz they luv u too, LMAO………….BROOOOOOOOOKLYN

    [Reply]

  16. emergo

    LMAO this sh-t is too much… Ok all these Kim fanatics were snapping at Nicki’s feet and claiming she was too “pop” and that Kim was “real” hip hop and so raw.. hahah then she come out with this collection of autotune R&B remixes … yeah Kim came hard.. NOT!!
    I know some of y’all want that 9.99 back but Kim has probably already laid down the deposit on her next facelift with the few dollars she made off this mess …. PURE COMEDY GOLD

    [Reply]

    @#@$%$ Reply:

    @emergo,of course she had her plans thats why she let people pay for it first and deliver later,she didn’t let it leek are put up the tracklist to make people see what they were getting them selves in to,lil kim scam them all,but they don’t have the b@lls to admit it,this mix tape seems like something a fan on utube would make with all these unofficial remix, all this utube production like something someone up loaded on utube,cut and splice together,you can see that this mix tape wasn’t made around valentine,when she was collecting the dumb sheep s money,this was made recently like in a day,but her fans are like hungry fishes they will snap on anything she flings out there.

    [Reply]

  17. NOO

    TRASH

    [Reply]

  18. Brieazy

    Do the Kimmy girl rock yeah kim …If u dont like kim then why the fuck you in here get a life haters

    [Reply]

  19. AAA

    My name is kimmy, I’m so gimicy, I only make bank talkin about Nicki, her fans wanna kill me, I say sue me…other female rappers just mad cuz I’m a legend…(lol was)….I got fak e hair, nose and titties…my 15 fans sing with me…all eyes on me cuz I’m mad, look at my mixtape, yea I kno I’m sad….don’t hate me cuz I’m plastic yo, don’t hate me cuz I’m plastic yo….hey! Do the hasbeen women rock!, rock!…I kno ppl gonna probally react to this , oh well…eat a big one!!!

    [Reply]

    Honey Reply:

    @AAA, Hahahahahahahaha omg you crazy hahahahahaha im dieng hahaha

    [Reply]

    AAA Reply:

    @Honey, thankz Hun, lol

    [Reply]

    Wack Reply:

    @AAA, Lmao! i only make bank talking bout nicki. her fans wana kill me hahaha classic

    [Reply]

    Hangitup Reply:

    @AAA, LMAO classic

    [Reply]

    Nicole#1Fan Reply:

    @AAA, hahahaha i like daat don’t hate me cuz I’m plastic yo LMFAO!!!

    [Reply]

    Blaze Reply:

    @Nicole#1Fan, Lmao you too crazy im a fan of both kim an nicki but if something is funny its just funny.

    [Reply]

    oso_jo_o Reply:

    @AAA, hahahahahah!
    thank YOU, you just made my day.
    LMAO @ Do the hasbeen women rock rock rock!

    [Reply]

    AAA Reply:

    @oso_jo_o, omg thank you guys, o love how you guys are reacting, lol

    [Reply]

    lmao Reply:

    @AAA, OMG LMFAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

    [Reply]

    ed Reply:

    @AAA, LMFAO! good one

    [Reply]

    kia Reply:

    @AAA, rotf! this is the best comment on here hands down! #thetruth

    [Reply]

    Dana Reply:

    @AAA, Let me know when the single comes out.

    Its hilarious!!!

    [Reply]

    AAA Reply:

    @Dana, lmfao awww lol I should make a mixtape…I’ll call it hasbeen Friday

    [Reply]

  20. realreppinhiphop

    Luvs it my kimmy, kimmy, kimmy…¥

    [Reply]

  21. Goldie

    lmfao….kim..srsly….stop it. Ur doing wrong, bad kimmy, bad…And i thought that Glee are the ones who screw up “remixes” of songs.. :/

    [Reply]

  22. Daquan..

    Lmaooooooooooooo Yeah Kim Is Gonna Wound Up Getting Sued By Multiple Artist

    [Reply]

  23. Abdullah

    TWO THUMBS DOWN

    [Reply]

  24. Daquan..

    If This Is How Her Mixtape Sounds Then Yeah Good Night Shes Trying To Do The Whole Nicki Pink Friday And Mix Rap With Pop & Shes Gonna Sound Stupid Doing It

    [Reply]

    HoustonGirl Reply:

    @Daquan.., Lil kim been singing since her second album back in 2000 and your telling me Nicki is the only that can rap and sing.Lil kim been doing way before her and Lauren Hill.I can tell your 14.

    [Reply]

    Hangitup Reply:

    @HoustonGirl, Give me the songs Kim, been singing on. Plus Lauryn Hill was out before Kim and she came out as a singer so what the fuck are you talking about. You must be a turd in Kimmy’s panties or you don’t know what the fuck you talking about. Before you pop off at yo mouth, do your research hoe

    [Reply]

    Ansel Reply:

    @Hangitup, Her song dreams on Hardcore she sings the chorus, & another song on Hardcore she sings a lil & on Notorius K.I.M Kim sings on one of those tracks. It’s not all that but yeah she’s done it before…

    [Reply]

    Hangitup Reply:

    @Ansel, I know she sings some of her chorus but this is way too much and its just not Kim. She just been a straight rapper to me so yeah this is wack

    [Reply]

    MakeMeFartKThx Reply:

    @Hangitup, First Of All I’m Not 14 & Yeah I Know But Not Like This Like Fendi Is Fucking Up her Head Bcuz I Haven’t Seen Hardcore Kim At All Shes Going In A Nicki Route I Already See It Coming

  25. Wack

    Wow the quality of this sounds terrible! why is kim trying to sing? omg you would be a crack Head or just a retard if you think this is good. Remind me why is a plastic face singing bout beauty? When she had surgery and was clearly not happy with her already messd up face!

    [Reply]

  26. Arthur

    Wait, I don’t hate Lil Kim and I thinks she’s very talented. But how is Nicki Minaj (real name Onika Maraj), from Trinidad, not exotic? She’s got Caribbean and Indian blood.

    Kimmy’s beauty is plastic.

    [Reply]

  27. Jeremai

    um i like it…people stop hating!!!

    [Reply]

  28. HoustonGirl

    Why y’all Nicki fans keep coming on lil kim videos.Obviously y’all are fans deep down.

    [Reply]

    AAA Reply:

    @HoustonGirl, I’m not gonna front I’ll always love Kim, but this shit she been doin is on some sensative shit, she started losing my respect coming at remy

    [Reply]

    Tyree Reply:

    @AAA, At Remy, really lmao?? Remy wasn’t nothing special when she was out, I actually loved Kim more when she dissed her ha ha…

    [Reply]

    AAA Reply:

    @Tyree, I mean remy never went anywhere, but she was lyrically better than Kim, and Kim just played herself trying to shootback at rem….and ummm first of all Kim career was already going down hill…so it basically matched up with rems begining downfall

    [Reply]

    Tyree Reply:

    @AAA, Nah cuz Kim’s career was still fine 03-05 & the only reason why her last album didn’t do well was cuz she got locked up & couldn’t do promo…Kim was actually really popular because of the promo she was getting from being on trial & all that ish…

    [Reply]

    AAA Reply:

    @Tyree, exactly because she was going to jail….you exactly correct…That’s why i see the smartness in her, that’s a great way to get attention, good or bad…she don’t care she starves for it no matter what cause

    Mr Xclusive Reply:

    @HoustonGirl, no were not, we want to talk shit to you stupid fucks that praise lil plastic face

    [Reply]

  29. tiffany

    o my god!!!!!
    horrible!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    rihanna remix was not a problem, this is just rihanna , but KERI HILSON!! one of the most complete character on dat planet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    KERI HILSON!!! she turned one of the 2010′s song into a mess!
    gosh

    [Reply]

  30. Sharp Tongue

    The singing she can save it i just wanna her KIM! rap that’s all.

    [Reply]

  31. musakfool87

    @Tiffany… Keri Hilson should feel lucky that A LEGEND got on her track. It’s just because all of you little bitches don’t know shit about music. Y’all wouldn’t know a good song if smacked you fools in the mouth. Nicki fans are crazzzzzzzzzzyyyyyyyy annoying. Kim had 3 PLATINUM ALBUMS…3! So sit the fuck down!

    [Reply]

    JP Reply:

    @musakfool87, who cares about her platinum album. As Nicki would say, “she used to be here, now she gone nair.” Nicki!!!!

    [Reply]

  32. Harls

    LOL Kimmy has a lot of nerve making a song with a verse “Don’t hate me cause I’m beautiful” .. Does she own a mirror!
    And poor Keri, just like Rihanna, being dragged into this mess.
    Kim needs to put out a real RAP album or sit her a-s down for good!

    [Reply]

  33. Jennifer

    YAL ARE SO STUPID KIM BEEN SINGING CHECK OUT LABELLE MAFIA & THE NAKED TRUTH CD I SEE YAL COME ON HERE EVERYDAY TO HATE ON KIM KEEP ROCKIN KIM!!! IF NICKI WOULD HAVE DONE THIS YAL WOULD HAVE ATE THIS UP LIKE A FAT KID AT A BUFFET!! & Right Tru Me Was LAME :) Peace Bitches

    [Reply]

    AAA Reply:

    @Jennifer, it dosent matter if she song first, no one cares, point blank the song is not irrelevant to what she supposed to be doing…is this so called “mixtape” supposed to be about her showing she still got it…well I don’t see it, point blank she will recieve positive feedback if she talkin bout Nicki…let’s face it

    [Reply]

  34. jAY

    This is hilarious … she such a joke ! ! make ur own beats lil kim …. your so wack !

    [Reply]

  35. Lisa

    It’s not that bad; if she would’ve been a new artist, but she’s been around for longer than a decade, so this is below her level. This is just becoming a joke. Lil’ Kim, take my advice; listen to your old material and find inspiration in that!

    [Reply]

  36. Lisa

    And does Keri Hilson know about this track? I wouldn’t be happy if someone attached my name to a project without my permission.

    [Reply]

  37. JP

    GARBAGE!!!!! GARBAGE!!!! KIM RETIRE

    [Reply]

  38. musakfool87

    Jennifer is spitting truth right now.. If you teeny boppers would do your homework you would know that Kim has been singing for a minute. But that’s the problem isn’t it? You guys continuously ignore the ones that paved the way for your favorite artists. You just lash out and say ignorant sh*t without knowing what the hell you’re talking about.

    [Reply]

    Kairee Reply:

    @musakfool87, It doesn’t matter if she came out of her the womb singing, her singing on this song sucked and the autotune didn’t help. To avoid a disaster such as this in the future people are simply asking that she refrain from singing. This was not cute and the ‘fans’ who are telling her it is are either tone deaf, liars or completely delusional. I don’t have to be a Nicki fan or a kim hater to say that.
    Her singing on la bella mafia sucked too.

    [Reply]

  39. yay4me

    check out kim’s new song hustle hard , for the old good kim! its smashing !

    [Reply]

  40. Chris

    In Kim’s prime, she was definitely a better rapper than Nicki. That said, she’s shitty now, so arguing Kim is better because she’s sold 3 platinum albums is stupid because the point of these comments should be about this song, which sucks. I feel bad for all the artists had their songs terribly remixed by Kim. She has absolutely no talent left in my opinion. I just don’t understand why even Kim could think this remix is better than the original. She CANT sing.

    [Reply]

  41. Lala

    It’s ok, but she can’t touch the orginal MissKeriBaby’s Pretty Girl Rock. There’s only one Pretty Girl and that’s Keri not Lil Kim. I hope keri knows about this and gave her approval. Oh, and getting paid for it… Nothings free..

    [Reply]

  42. DivineFaulk

    This is like the 3rd remix to Keri’s Pretty Girl Rock…The official remix nd original version wuz Great enough…we don’t need all of these lame ass remixes…Keri is Great without any of that other nonsense…This remix is straight up STUPID nd a waste of my time…LEAVE PRETTY GIRL ROCK THE WAY IT IS!!!
    #PLeAsE!!!!

    [Reply]

  43. The Beast

    horrible.
    and she looks ugly as d*ck in that picture.

    [Reply]

  44. Adjie

    omg people actually paid for this. smh

    [Reply]

  45. ponyo

    lilkim has a golden voice why she uses autotune beats the shit outtta me….still love u kimmy and oing to surpport but i need that k.i.m voice back ….that uh wha wha

    [Reply]

  46. asunkee

    Eh. She gotta do better than this.

    [Reply]

  47. hov

    keri hilson is so full a shit, she already looked hella stupid boy coming at my lady now she working with lil kim the one whoses dissing her friend nicki bish so fake.

    [Reply]

    Harls Reply:

    @hov, Keri probably had nothing to do with this just like Rihanna has nothing to do with that Man Down remix Kim also put on her mixtape. Kim’s team just stole the beats and vocals from Keri’s song. Thats normal for mixtapes BUT thats why they are normally free so that you cant get sued for profiting from other people’s work.But since Kim was selling this for 9.99 she can expect a lot of lawsuits coming her way ….possibly one from Keri as well!

    [Reply]

  48. JMarie

    Its cute! I like it! :D

    [Reply]

  49. ed

    i woulda been PISSED if i paid for this low ass quality garbage! whoever did got ripped off. i want the old Kim back.

    [Reply]

  50. Michaeljr97

    What.The.Hell.Was.This.JUNK?
    Who ever did this auto-tune did HORRIBLE!

    LIL KIM PLEASE STOP!

    [Reply]

  51. Heminem

    Im not a kim fan, but this is pretty good

    Maybe its becuase i like the keri song

    [Reply]

  52. WhyYouMad

    ummm okay

    [Reply]

  53. realreppinhiphop

    Haters get ya #”s u

    [Reply]

  54. king_awesome

    i love kim not this song

    [Reply]

  55. malik

    this shit is a joke

    [Reply]

  56. Lolz

    pathetic! where’s nicki? she needs to shut down this delusional hasbeen.

    [Reply]

  57. Wack

    You would be a fool if you think kim can sing! the quality is bad bad! she claims nicki to pop but look at this shit she makes

    [Reply]

  58. NoBoys

    KIM IS SO FAKE! JST LAST WEEK SHE SAID THAT KC. KERI ETC SHOULDNT COME RUNNING BACK TO HEAR IF SHE MAKES IT BIG BUT YET SHE RECYCLES KERI SONG! THE QUALITY IS LOW OMG SHE SOUNDS WORST THAN KIM K! DO YOU ACTUALY HAVE TO PAY FOR THIS?

    [Reply]

  59. A Realist

    LMFAO wtf is this?!?!?

    [Reply]

  60. iPotora

    Krim made people pay for this?

    [Reply]

  61. Stay Up!!!

    But this song sucks

    [Reply]

  62. DREW

    I am really starting to feel Bad for her, i wish someone would get her the help she truly deserves. This song, the one before matter a fact EVERY SONG SHE HAS RELEASSED (except for BLACK FRIDAY) have been pure HORSE SHIT. OMG SMH

    [Reply]

  63. Andrew

    LOL TRASH

    [Reply]

  64. Mena

    I really like this ,,, kim will always be queen she goes harder than nm in lyrics everytime! Keri is like a female michael jackson/usher/neyo always making good music to me. I think keri is gonna be around for awhile her haters are nothing but ciara and beyonce fans u can clearly see that keri has swag on stage like a tomboy ciara aint from the a keri is a true ga peach with dance skills and a voice better than rihanna and cici , she makes better music than blackface fraud beyonce and never unoriginal!bee coming out next month but she is not gonna be on top because lady gaga is now the white queen of pop

    [Reply]

    Shooting star Reply:

    @Mena, Realy keri? you chose keri of all people the with her 1 top 10 hit (yawns) this aint worth it

    [Reply]

  65. dyme

    kim you’re not beautiful. you’ve had like 20 plastic surgeries..

    [Reply]

  66. Honey

    @Mena, You keri fans are bitter Im a cici fan and i came here to defend keri! keri with her 1 top 10 is better than cici? need i remind you her debut album went gold in a years time Cici debut sold more than that in the 1st wk infact it sold 3mil in the u.s alone. Look at her new era she had so many promo i dont thnk there is a show left 4 her to go cici didnt have any of that kinda promo. but yet with all that promo she hasn even sold over 250k? and now she gona release one night stand? realy that the worst song ever i love lose control but cici slays her in every way! riri. cici and bey had done thngs keri still dreams of! the way you love me? wow talk bout low fck me fck me? realy ? keri thats what u got 2 do 4 attention! Keri still has a long way 2 go

    [Reply]

  67. Rich

    heard this yesterday night. this is just painfuly bad. i think she’s tone deaf.

    [Reply]

  68. muni

    Keri is not giving up on this song WHY?

    [Reply]

  69. mzboss

    All u young bitches need to grow the fuck up. Plz every body mix of sumbody not just her . dam wtf stop hatin on her shes the fucking best & always will be ya just young and dumb .Nicki not shit….

    [Reply]

  70. Mr. Russell

    Listen children, Kim is the poster child for not altering your natural beauty. She use to be bad back in the day. Now she looks like an aging white woman that had too much plastic surgery. Then to do these remixes and front like these artists would even mess with her is just pathetic. I cannot take this person serious in forever.

    [Reply]

Leave a Reply