Video: Nicki Minaj Turns Up ‘Super Bass’ at Staples Center

Nicki Minaj pumped up the volume at the Staples Center, performing her new Pink Friday single “Super Bass.” The big-haired Barb, dressed in a rainbow-colored bodysuit, acted out a flirty intro before delivering the bouncy number during the “I Am Still Music” tour stop in Los Angeles. The “Super Bass” video will debut Wednesday on “106 & Park.”

You can leave a response, or trackback from your own site.

 

53 Comments

  1. GRRRR

    Great choice for her next single. Go Nicki!

    [Reply]

  2. Tjmusic

    Absolutely love nicki she is so creative and one hell of a entertainer #TeamNicki bitch! :)

    [Reply]

  3. Kwayzee

    TEAM MINAJ !!!!!!!!!!!!!!!!!

    [Reply]

  4. coco

    why this bit.. wearing same clown shit everytime she is performin kim has her heels on your neck thats why you still throwin shots any way kim is in MIAMI YOUNG MONEY TERRITORY DOING DAMAGE CONTROL, FEELIN THE HEAT KIM IS JUST GETTIN STARTED

    [Reply]

    BitchesIsMySons Reply:

    @coco, LMAOOOO SOMEBODY IS UPSET LIL KIM IS LOSING

    [Reply]

    YYEAH. Reply:

    @coco, check to your riqht & see who has the mostt read story of the week & it just came out last niqht.! someone’s relevant isn’t she.! : ) you kim fans stay losinq.! but its okay.! we understand why you’re mad.! hahahaha.! *playz did it on’em while break dancinq.! LOL.!

    [Reply]

    RIHLUV Reply:

    @YYEAH., KIM IS LOSING RIGHT NOW BUT IF SHE COMES HARD WIT THIS NEW ALBUM LIKE I THINK SHE WILL…THERE WILL BE NO ISSUE..KIM’S SWAG IS COMPLETELY UNTOUCHABLE…SHE CAPTIVATES PEOPLE WHEN SHE PERFORMS ..I LIKE NICKI BUT SHE’S BORING AS FUCK AND HER LYRICS SUCK DONKEY BALLS…I LIKE HER FLOW THO

    [Reply]

    YYEAH. Reply:

    @RIHLUV, (-____-) new album.? LOL.! you have to first be on a record label to have a new album in the works.! yeah you can do the independent thinq, but you won’t sale much from there like you would a record label.! anywayz, i could care less about whatever kim is doinq & you should care less about nicki.! but you are on a nicki postt so i quess she more relevant then i thouqht.! : ) like i said, you kim fans stay losinq.! off to PAYPAL you qo.! hahahaha.!

    [Reply]

    Nah Reply:

    @RIHLUV, ive seen kim perform live and she performs no better than nicki …matter fact kim nicki and every other rapper all pretty much do the same damn thing walk around the stage and rap ..why people redicule nicki for doing that I dont understand

    [Reply]

    BAByDoLL Reply:

    @RIHLUV, SHUT THE FUCK UP BICTH AZZ NIGGA shes the new thing and the old bictyh can go sit down. sorry lil kim WAS the shit and i do like her but its time for a new princess.

    [Reply]

    GRRRR Reply:

    @coco, well good luck with Lil’ whoever-her-name-is to have her album released. I took a brief look at her on Google images, and her fashion tastes make me cringe.

    [Reply]

  5. meme

    Super bass was an amazing choice for the next single. Her need knows what they are doing. I still want my video for did it on umm tho.

    On other note, i love SP or SB or watever her hype man name. He is too cute…and dances well. he shud try out as a solo artist after awhile

    [Reply]

    LIFE Reply:

    @meme, yea he should he used to rap in a group with NICKI YEARS ago he sounded nice …he use to have a patio accent in his raps

    [Reply]

  6. truthfully

    :)

    [Reply]

  7. SarahMinaj

    thats my song!! TEAMMINAJ BUM BiiTCHEZZ!!! i c u SB i c u!!! u can dance!! :)

    [Reply]

  8. Phoenix_Wright

    SB dancing is nice

    [Reply]

  9. jeremydante

    aaaaaaahhh!! SB is sooo cute.

    [Reply]

  10. coco

    WHAT IS SHE WINNING KIM ALREADY DID IT WHAT KIM IS DOING NOW IS JUST A TOP UP AND WHEN THE ALBUM COMES OUT WE ADD THE NUMBERS TO THAT 20 MILLION ALBUMS KIM ALREADY SOLD HAHAHAHA

    [Reply]

    LUCY Reply:

    @coco, AM GALD YOU KNOW WHAT AM TALKING ABOUT WINNING MY ASS

    [Reply]

    Nah Reply:

    @coco, first off kim HAS not sold 20 million albums with your delusional ass &you do understand this is a different time period people dont sell alot of albums anymore really going platuium itself is a huge accomplishment and BTW call me when KIM gets a #1 album or sells almost 400k n the first week or stays in the top 10 for 14 weeks and btw she did all this in a time where albums dont sell

    [Reply]

    HoustonGirl Reply:

    @Nah, Her mixtape sold 400,000 so your dismissed.

    [Reply]

    umm Reply:

    @coco, y r u talking about kim’s late as$ on this blog. This aint even about her. She is lame. Dont no one care about her no more

    [Reply]

  11. LUCY

    What is she winning kim already did it and when the album comes out we add the numbers to that 20 million albums she already sold NEXT

    [Reply]

  12. Kyle

    LOL I love you Nicki but that intro was SUPER CHEESY. Thought I was watching a Hannah Montana concert for a minute. Still love her though.

    [Reply]

  13. HoustonGirl

    Nicki is corny and boring.Lil kim got way better stage presence than her,She knows how to rock the crowd.

    [Reply]

    umm Reply:

    @HoustonGirl, again, this song not even about her. Get a life.

    [Reply]

    Juss Stop Reply:

    @HoustonGirl, ummm NO!!! Nicki de best

    [Reply]

  14. megan

    Her ass was as stiff as concrete.

    [Reply]

  15. Glam

    @coco,when i saw ths i knew it was to good to be true. Hardcore 2mill. her 2nd album 3mil. her 3rd 1.1 m her 4th 400k How is that possible? her albums didnt chart well it didnt do good anywhere but canada! go to billboardAnd nt paypal and stop lying thanks

    [Reply]

    LUCY Reply:

    @Glam, its 20 million worldwild you mad KIM IS NOT THAT HOE IS FUCKIN WITH

    [Reply]

    EURO BLANCO Reply:

    @Glam, I DIDNT KNOW HER 2nd ALBUM SOLD THAT MUCH ITS 20 MILLION WORLDWILD EVEN HERE IN GERMANY KIM ALBUM SALES THATS WHY YOU ARE MAD DID YOU REALLY THINK THAT BIT.. CAN F..ck WITH KIM SHE PICKED A FIGHT WITH A WRONG GIRL

    [Reply]

    Devin Reply:

    @EURO BLANCO, STOP Lying. Kim didn’t do those numbers. Provide a respectable website!!!

    [Reply]

  16. Glam

    hot!

    [Reply]

  17. Glam

    @RIHLUV, 1Stly i love riri but girl cant sing to save her life anyway i understand why you dnt like nicki lyrics cus u need to have a brain and a sense of humour to understand what she sayng smethng you clearly dnt have! when nicki raps everythng she says has a meaning behnd you should just listen. Donkey balls? sum1 has been listening to lil kum again

    [Reply]

    MINI MAFIA Reply:

    @Glam,AND YOUR HOE CANT RAP

    [Reply]

    Glam Reply:

    @MINI MAFIA, My hoe is MARIAH CAREY over 100 mil albums need i say mre thats what real legends sell

    [Reply]

    Dallas Champ Reply:

    @Glam, Real legends can’t repeat those sells again in 2011. the internet is killing records sales.

    [Reply]

  18. Glam

    @LUCY, I know you guys believe in paypal! but billboard holds the truth she has not sold 20mil! Check wiki it says kim has sold over 5mil in the US alne And you will see her album has just reachd the top 10 in can 112 in uk so you wana tell me that she has sold like 15mil w.w? and she is better known in the u.s than anywhre else girl pls

    [Reply]

    EURO BLANCO Reply:

    @Glam, KIM SOLD 20MILL WORLDWILD KIM BECAME A WILDWORLD SUPERSTAR AFTER THAT SONG WITH CHRISTINA IT WAS NUMBER ONE IN 50 COUNTRIES THAN PEOPLE IN EUROPE WERE CRAZY ABOUT THOSE GIRLS THATS WHY HER ALBUM SALES NEXT

    [Reply]

    Manny Reply:

    @EURO BLANCO, And where are u getting this information?? Cuz from wat I know and read she’s only sold a lil over 10 million. So please… Illuminate me..

    [Reply]

    Epic Reply:

    @EURO BLANCO, HAS BEEN and she never sold 20 million.

    [Reply]

    MINI MAFIA Reply:

    @Glam, DID YOU EVEN CHECK BEFORE POSTIN YOU ARE NOT A M.C FAN IF YOU WERE YOU WOULD KNOW THAT NICKI IS FAKE BILLBOARD IS ONLY FOR U.S.A SALES NOT THE ALL WORLD HOW OLD ARE YOU I GUESS 10 years OLD

    [Reply]

    HoustonGirl Reply:

    @Glam, Lil Kim got a huge fan base outside of the US.People in the UK and,Australia,New Zealand,and Japan are crazy about Kim.

    [Reply]

    Devin Reply:

    @HoustonGirl, Kim don’t have large fanbase nowhere. Her career is death.

    [Reply]

  19. Rap-Up Troll

    yo this girl Nicki could get the D real talk!!! i’d cum all in that booty!!!!

    [Reply]

  20. rOW

    Loved the performance i love that she doesnt take herself too seriously

    [Reply]

  21. Adam

    Lil Kim stans are officially delusional 20mil World Wide come on now. She had 3 albums that charted overseas and none of them are even in the top 50 so stop it.

    [Reply]

  22. ffa

    @HoustonGirl, ummmmmmm no! lol @ lil kim running anything u know its ppl who still havent gotten their copies of black fri-gay!!!! the shit was so garbage noone even bothers to leak it on meiafire!!!!! 400k my ass on paypal rofl kim sai herself she maD b/c her Deal wit ym aint go thru so now she taking it out on nicki, he/she better get over it b/c shes never gonna pop again!!! in this very moment, she’s king!!!!!! rofl face it ma, remy murkeD her before she went to jail krim aint haD a hit since ’03 wit magic stick & nakeD truth floppeD smh ppl got nerve to say she’s competition cuz she been DeaD even b4 nicki came out!!!

    [Reply]

  23. umm

    The only hit kim had was the jump off. After 2003, she flopped so this ten year strong ish need to quit cuz if you can’t do well in 2011 and u sposed to be a legend u already knoe u aint shi*. Last time i checked no other female rapper was fckn wit nicki and thats sad cuz she isn’t even the best rapper.

    [Reply]

  24. keyon

    this is why female rappers cant make it in this industry because of people like you

    [Reply]

  25. keyon

    its the age old rule of divide and conquer if you keep female rappers seperate from each other then supposidly only one will dominate because people dont have the faith they will sell… i think that kim is not mad at nicki at all….look at like this kim tried to do a diddy and go with whats poppin to try and reverse the effect of her career but it didnt work out the same as it does for diddy her business wasnt in line the way it should have been….so she couldnt join so she did the next best thing and tried to beat….=(FAIL) even on her mixtape we dont hear the same kim that weve come to love we hear a water down mainstream version….i think all kim needs to do is remember why people love her and apply her old self to the new…..cuz nicki doing it on em…..did it on em

    [Reply]

  26. keyon

    and weither you like kim or prefer nicki wat your doing right now is just tearing them down and making what they do a hell of alot harder nicki and kim often times spit better rhymes then most male mc’s but i guaratee you that they both couldnt drop in the same month and do numbers like thier male counterparts and its all because of people like you tearing one down and exhaulting another instead of respecting what they both do as talent i mean come on lil wayne can say im the best who ever done it but you dont see jay z coming at wayne even though he has sold more records than wayne and this is simply because hov is secure in his success something that we as fans have not allotted many female rappers because of our tendency to believe thier can only be one due to our simple lack of faith in wat they do this is why many female rappers dont get that much attention unless they have that stamp of approval from a dominate male counterpart
    kim and biggie
    eve and dmx
    remy and fat joe
    shawnna and ludacris
    and so on and so on
    why cant it be the other way around where the women is dominant and has her male counterpart it hasnt been done yet and i dont think ill see it in my lifetime with the views and opinions we have towards not only female rappers but black women in our society

    [Reply]

  27. daniel

    nicki minja is the best baby and her butt big

    [Reply]

Leave a Reply