Beyoncé Performs, Receives Millennium Award at Billboard Music Awards [Video]

oncé

Beyoncé stole the show with her high-tech performance of “Run the World (Girls)” at Sunday’s Billboard Music Awards. After glowing words from her parents, First Lady Michelle Obama, Lady Gaga, Bono, Barbra Streisand, Stevie Wonder, and more, Bey stormed the stage with her army of dancers to perform her new single. Her mother Tina Knowles and nephew Julez then presented her with the Millennium Award. Who run this?

[MWP]



You can leave a response, or trackback from your own site.

 

162 Comments

  1. Yeah

    amazing but the song is still ehm

    [Reply]

    Music Lover Reply:

    @Yeah, but still nothing. She killed it!! Best Performance hands down. i feel sorry for anyone coming behind her to perform!

    [Reply]

    Sheen Reply:

    @Yeah, This post is NOT for the haters, this is a celebration of the legacy and superstardom that miss BEYONCE KNOWLES has created thus far. I say thus far because the saga WILL continue. What artist do you know can take a year off, release NO new music, still be nominated for awards, AND be awarded with a prestigious title. [it's okay, i'll wait] — congrats Queen Bee, you served tonight.

    [Reply]

    yooo Reply:

    @Sheen, shut up

    [Reply]

    Nicki Step It Up Reply:

    @yooo, SHEEN HOW ABOUT YOU SHUT UP HATER

    [Reply]

    From Tokyo Reply:

    @Sheen, Calm down. Obviously you don’t know the definition of the word “hater”. Not everyone has to love the song, dang! EVERYTHING isn’t hating. Have a few seats and lay on them, don’t sit.

    [Reply]

    From Tokyo Reply:

    @Yeah, I agree – great performance! I love the use of the screen. P.S. I LOVE when celebrities (and of course regular folks) are close to their families. I think it’s especially important for famous people to keep them centered. It’s one thing I really do like about her.

    [Reply]

    Tiffany Reply:

    @Yeah, Rihanna is probably thinking how she can make her next album dance, lets face it she copys the heck outta bey.

    [Reply]

    :o Reply:

    @Tiffany, Hell yeah! did u see the thing rihanna did when she performed?..that umm when she hits her body like 2 times? bey does that when she dances

    [Reply]

  2. Mikey Martini

    If you wonder why people call her the best & The Queen? This should answer your question. Period.

    [Reply]

    Music Lover Reply:

    @Mikey Martini, Yassssssssss!

    [Reply]

    :o Reply:

    @Mikey Martini, Lmao Hell YEAH!!!

    [Reply]

  3. Lolsmileyface

    BEST PERFORMANCE IN TEN YEARS, EVER, BY ANY ARTIST.
    Maybe an overstatement, but with that she could have sung “Friday” and sold it.

    [Reply]

    hated it Reply:

    @Lolsmileyface, hell yeah….lol this chick dun sold this crappy song with this insane performance. Diplo and Switch are getting hella money off this Pon De Floor

    [Reply]

    reality101 Reply:

    @Lolsmileyface, NOT FRIDAY LMAO!!! But i concur….Beyonce left me speechless….she’s def solidified her icon status.

    [Reply]

  4. Amazing

    All jokes aside…I’m happy to witness her talent…If you think about it artist like herself don’t come around often. She is so humble with her success and she stays hungry and motivated to keep pushing forward. If 3 percent of her hustle were in every person in America, welfare would’nt exist lol!

    [Reply]

  5. Mya

    BEYONCE IS THE QUEEN!

    [Reply]

  6. Phoenix_Wright

    Damn like she brings it, I am not even a fan but I gotta show respect cause she is a great performer. I really cant lie about that

    [Reply]

    Music Lover Reply:

    @Phoenix_Wright, thank you!

    [Reply]

  7. Name Here

    if the song doesnt move up higher on the charts after this nothing will

    [Reply]

  8. MeloRockstarr

    EPIC. She shouted out her Destiny Child’s members too. Beyonce will forever be Queen No matter how much people dislike her. BOW. Loves when she did that stanky legg lol

    [Reply]

  9. Music Lover

    The Queen.. Say what the f*ck yall want. Yall cant take away the fuck this b*tch murder this stage tonight!!!

    [Reply]

  10. lyric commander lee

    now i know i was talking mad ish about bey’s video – but after seeing the video 20 times its KINDA grown on me BUT I GOTTA SAY THIS – bey can perform the f*** out of a damn song and she shut it DOWNNNN! IN THE WORDS OF MS KELLY…….WORK!

    [Reply]

  11. Sheen

    This post is NOT for the haters, this is a celebration of the legacy and superstardom that miss BEYONCE KNOWLES has created thus far. I say thus far because the saga WILL continue. What artist do you know can take a year off, release NO new music, still be nominated for awards, AND be awarded with a prestigious title. [it's okay, i'll wait] — congrats Queen Bee, you served tonight.

    [Reply]

  12. DaBxDon

    Question..the fans and of course the stans call her the queen…but what is she the queen of? Can anyone answer this question for me.

    [Reply]

    Tc23 Reply:

    @DaBxDon, I say the stage cuz as u can see from this performance NO ONE is touching her there

    [Reply]

    DeeJay Reply:

    @DaBxDon, I don’t know, she not the Queen of Soul, or Queen of Hip-Hop. An educated guess would be the Queen of R&B (which her music is not exactly R&B). But our let these people who posted comments seconds after this post answer that.

    To me she a performance artist.

    [Reply]

    aaliyah Reply:

    @DaBxDon, Good question. She’s a great performer & singer, but a queen after being in the game for ~12 years means that? Lol oh how wrong of me to say that, that comment makes me a “hater.”

    [Reply]

    maya Reply:

    @aaliyah, lmao Bey & Rihanna stans call ppl a hater for the silliest reasons but I see what your saying. MY opinion so don’t judge I think Christina Aguilera is the queen of vocals but Bey is the queen of performing. Whether she dancing or just singing w| the mic she kills it.

    [Reply]

  13. fizzle

    Beyonce shit everything down! She proved why she is thee one & only Queen. Yes it was that serious bitch cuz she took the whole world & suck it into ha pussy….she gave birth & now all of the bitches in the music industry is her sons! BEST PERFORMANCE EVER!!!!!!!!!

    [Reply]

    DeeJay Reply:

    @fizzle, Really, how old are you? Normally don’t comment on people, but you really stand out, LOL!

    [Reply]

  14. MISSY

    BEYONCE a True Entertainer!! U Deserve the Sucess! Such a Hard Worker!

    [Reply]

  15. tia

    Bey slayed Everyone
    Amazing

    [Reply]

  16. DaBxDon

    And isnt Queen Bee Lil’Kim? Shouldnt it be spelled out Queen Bey?

    [Reply]

  17. DC

    ok I’m been hearing run the world is a flop the song sucks and blah blah and I’ve been defending her on the interest against all these haters and I’m DONE .. beyonce ran through that auditiorium and snatched EVERY wig there .. u fuckin saw rihanna on her feet cuz she knows the deal .. She has fuckin the first lady!! barbara fuckin striestrand!! Bono!! Stevie wonder!! I mean fuck the rihanna and britney debates she completely set herself apart in a different league of entertainers .. Beyonce is an ICON. Goonight.

    [Reply]

  18. Keepin' it real

    I critique an artist, I’m not a hater. No one is perfect in this world and Beyonce is one of those people. Again, we critique, we don’t hate.

    [Reply]

  19. saddity

    She killed it! but RTW is still super-shitty. Beyonce needs to put RTW on the Deluxe edition of her album and call it a DAY…I’m already jammin to her new single>>>>>>>>>>>than RTW by far!!

    [Reply]

    Nathan Reply:

    @saddity, what is her single??

    [Reply]

    Nathan Reply:

    @Nathan, new single that is sorry.

    [Reply]

  20. music guru

    Omg beyonce killed it!!! The best :)

    [Reply]

  21. SiSQo

    horrible song. performance was alright i guess. I wonder how many times she suked cok to get that award though. bxtch!

    [Reply]

    All Hail Queen BEY Reply:

    @SiSQo, Lmfaooo Why Hate Tho ? Do You Self-Esteem Issues ? Haha Bitch BOW DOWN To The Queen ..

    [Reply]

    Oh Please Reply:

    @All Hail Queen BEY, he said the performance was alright?..lmao OH HELLLLLLLLLLLL NAHHHHHH he knows damn well dis shit slayed tha fack outta everybody from here and beyond..haha..the QUEEN HAS RISEN FROM HER SLUMBER!..lol

    [Reply]

    All Hail Queen BEY Reply:

    @Oh Please, Lmaoo forreal cause the QUEEN IS FUCKING BACK !

    [Reply]

    Brittney Reply:

    @SiSQo, you sound like the dumbest motherfucker alive.

    [Reply]

  22. kur

    she killed it hands down
    am kinda lovin dat song rite now
    the dancing was on point i give it a 10
    nothing less she gave 100% :o

    [Reply]

  23. Truth

    SHE SUCKS Like for real.

    JUST KIDDING. I feel sorry for the people who think they performers and don’t give B credit because she performs her BUTT OFF. This is one of the HARDEST working musicians on the planet. Saying she’s the BEST is not enough. She continues to top herself everytime.

    BODY DOUBLE MY ASS!!!

    It’s not her fault she can do everything. GOD bless her amazing soul.

    I’m so ready for ’4′.
    Up and ONWARD as Kimora says.

    [Reply]

  24. angelbaby

    Did you see how out of breath she was after giving that her all. No offense to people who love the video but I think it should be replaced with this live performance. The visuals and her chero were amazing. She had me worried with this song at first but i’m so proud of Bey. Awesome

    [Reply]

  25. SPIKEY

    OMG GO MRS JIGGA, SHE EFFIN KILLED IT

    [Reply]

  26. Kristie

    the background thing was cool but other than that kinda boring.

    [Reply]

    All Hail Queen BEY Reply:

    @Kristie, Bitch Go To Sleep, Wasn’t Shit Boring Bout My Girl Bey Performance !

    [Reply]

    aaliyah Reply:

    @All Hail Queen BEY, Wtf why can’t she have her own opinion?

    [Reply]

    All Hail Queen BEY Reply:

    @aaliyah, Oh she can have her own opinion but the bxtch straight up lien .. she know damn well wasn’t shit boring about the performance & you know it to now byeeee !

    [Reply]

    Gezzzy F. Baby Reply:

    @Kristie, Now only hatas make dumb remarks like dat…nuff said…b killed dat.

    [Reply]

  27. queen bey

    I LUV U BEYONCE

    [Reply]

  28. All Hail Queen BEY

    Tell Me What Bitch Fucking w/ QUENN BEY ? ( Dnt Worry I’ll Kindly Wait For A Response …… ) Only 29 And Already Being Called An Icon Now That’s How You SHUT THE GAME DOWN BITCH !

    [Reply]

    Bran-Nu Reply:

    @All Hail Queen BEY, They call Lady Gaga an Icon what’s your point?

    [Reply]

    All Hail Queen BEY Reply:

    @Bran-Nu, Umm did you see gaga in the video right ? what did your girl say about the QUEEN ? let me refresh your mind she said ” You represent the dream ” now bitch that’s my point .. now go have a sit bitch !

    [Reply]

  29. Kevo #TeamKimmyBlanco

    Beyonce, Beyonce, Beyonce all i can say is Bravo….This is why you were given this award….you killed it hands down…the visuals were fantastic….you showed your ass…

    [Reply]

  30. thadundun

    this was simply amazing! this is the most honest stan on here, i love beyonce with all my heart! the technology was MIND BLOWING and her performance was great!

    my only problem was the lack of Beyonces actual voice… but, the dancing wa sso incredible, i could tell she put in 110% with whatever voice she had left after completely blowing up that performance! and those ending notes were just WOW!

    [Reply]

  31. misscarlybaby

    am i the only one who noticed all the illuminati signs and the fact that she never THANKED GOD

    [Reply]

    Eve Reply:

    @misscarlybaby, ditto

    [Reply]

    Name Here Reply:

    @Eve, illumanti is ATHIEST not satanist and she thanked god in the past

    [Reply]

    :o Reply:

    @misscarlybaby, omg this illuminati shit again! fuck that! bey doesnt need it! stop sayin dumb shits motherfucker!

    [Reply]

  32. Carl

    FUCK YES BEYONCE!!!!! All the haters mad cos their fave could NEVER perform live!!!

    [Reply]

  33. Deon

    This was the worst performance I had ever seen she need to sit down because her career is going down hill the video did not make the song better n this lame ass performance damn show didn’t make it better

    [Reply]

    jazmine Reply:

    @Deon, y do u have 2 hate im not a bey stan but dat wuz the best all day other then rih

    [Reply]

    MRBIG Reply:

    @Deon, LOL what performance were u watching?

    [Reply]

  34. Jay

    Oh my God that was Beyonce’s greatest performance!! I loved it!! I had no idea what she was gonna do, but she just blew me away. The special effects were freakin insane! I felt her energy! Just amazing! And I STILL say the song is dope. People just gotta get wit it and catch up. Best performance of the whole night hands down! And I thought that was really sweet of her to mention LeToya and Latavia. That was pretty cool.

    [Reply]

  35. Jay

    …I can’t stop watching this! Amazgin! She had to be really coordinated with all the special effects. And I wonder if those were twins dancing with her. Any way, crazy!

    [Reply]

  36. mrstackhouse89

    Fucking unbelievable did i just witness what i witnessed?

    [Reply]

  37. misscarlybaby

    she still never thanked god but i did love the fact she thanked letoya and letavia

    [Reply]

  38. J

    BEYONCE IS TOO OVERRATED THIS NEEDS TO END SOON

    [Reply]

  39. J

    KERI HILSON IS BETTER THAN BEYONCE

    [Reply]

    vel Reply:

    @J, keri hilson even know’s she ain’t better than beyonce.. i see you one of them haters

    [Reply]

    Nicki Step It Up Reply:

    @J, wtf are u smoking keri better then beyonce that hoe can barley even hold a pitch.

    [Reply]

    Thanks Reply:

    @Nicki Step It Up, Beyonce is in Forbes magazine. she gross 35 millions in a slow year no album no tour. Beyonce is still winning.

    [Reply]

    Bran-Nu Reply:

    @Thanks, And Gaga did 90 million what’s your point?

    [Reply]

    Laurie Reply:

    @Bran-Nu, the point is Beyonce is on a all other LEVEL !!!! Got it ??

    [Reply]

    OhNoYouDidnt Reply:

    @Bran-Nu, gaga made 90 million cause she never stops working! Beyonce made 35 million from just sitting at home for a year! Thats the point

    [Reply]

    Yes I Did! Reply:

    @OhNoYouDidnt, Britney made 65 million from just sitting at home

  40. Mii

    Performance of the year.

    [Reply]

    LMAO Reply:

    @Mii, NO

    [Reply]

    TeamTM Reply:

    @LMAO, hater

    [Reply]

  41. Nicki Step It Up

    This was the best peformance of the night… Rhianna,Nicki,Brit WHere wack sorry but between the stiffness off key pitches All I could say was wtf… But Beyonce had the best peformance hands down

    [Reply]

    Keila Reply:

    @Nicki Step It Up, eveybody’s gonna talk about Britney, Rihanna & Nicki, nobody’s gonna care about bey’s performance.

    [Reply]

    Gezzzy F. Baby Reply:

    @Keila, Ga shutup cause dat sounds stupid…wat u just wrote…go get u sum glasses!!

    [Reply]

    Liz Reply:

    @Gezzzy F. Baby, yes! You just mad they’re overshadowing your fav.

    [Reply]

  42. vel

    BEYONCE WAS ON FIRE, SHE MURDERED THE AWARDS!!! SHE’S BACK!!!!

    [Reply]

  43. priscilla

    this is the firat time i believe anything she ever said. ever.

    [Reply]

  44. RDK

    Bay lock it down congrats to her.

    [Reply]

  45. priscilla

    recieving the award was great (even though i still dont know why she got it….) . But the song and the performance was just a waist. seriously… i know people are going to reply to this but shit, thats how i feel.

    [Reply]

    Bran-Nu Reply:

    @priscilla, I agree….She has not done much as a solo artist compared to Alicia Keys….Mary..Britney…Etc…

    DC3 could have got this Award but Beyonce?….That bitch has broke no Records…

    [Reply]

    JM Reply:

    @priscilla, Agree 100%

    [Reply]

    Liz Reply:

    @priscilla, agree.

    [Reply]

    Craazzy beetch Reply:

    @priscilla, the award is not about breaking records. This award includes her solo work, her work with Destiny’s Child, her charity work, her acting, her live performances, and how she’s inspired so many women with her music, music videos and dance moves.

    Don’t hate, just appreciate !

    [Reply]

    priscilla Reply:

    @Craazzy beetch, ur a very silly individual, and i know that if i get to define everything for u, u will get my point. or maybe not because ur just one of these followers. i know what im saying and i will appreciate it if a dummy like u dont reply to my command again. ACTING?????? seriously!!!??? inspiring young woman????????? oh wow. she only inspire dreamers like you. there is no way she will ever inspire an intelligent person like me.trust me, smart people DO NNOOTT look to this fool for shit, especially not INSPIRATION. Believe it or not.

    [Reply]

    Laurie Reply:

    @priscilla, Hate all you like the Girl is here she will go no were still receiving what she deserves, you can have nightmares about it that’s your damn business but when you’ll wake up she’ll still RUN THIS MOTHER. Just sit you ass down LMAO

    [Reply]

    priscilla Reply:

    @Laurie, i really have no words for u Laurie. like i said only DREAMERS are inspire by her. NOT INTELLIGENT people like me. so….umm, it seems like u are one of those dreamers i mentioned. And i will never have nightmares bout a shit like this, so ur the one who needs to sit ur damn stink ass down. fat bitah.

    [Reply]

    Candace Reply:

    @priscilla, you really sound like you dislike Beyonce.. so please tell me why the hell you are taking your time to watch her video and comment on it.. lol i will never get it..

    Liz Reply:

    @Craazzy beetch, the award was for the “influence” she had on the music industry which is not much.

    [Reply]

  46. Copyonce

    wish the performance helped flop the world :(

    [Reply]

  47. Will

    This is what u call an EPIC performance Beyonce showed the fuk out this was absolutely incredible. There is no female artist that can top her right now #Fact

    [Reply]

  48. sizwe

    Shame haters stayed up till late to witness the queen take her throne after their favourites bowed down earlier.
    Why stay up all night if you hate her? why waste your energy on beyonce so much? You don’t even give your favourite this much attention.

    [Reply]

    priscilla Reply:

    @sizwe, We was watching the show. NOT HER, she was not the only person who performed. We didnt watched bcus we wanted to see her do anything at all. so if you thought that we was watching bcus of her, NOT TRUE.. its about time that people like you learn to accept the sincere opinion of others. Everyone is not a follower like you.

    [Reply]

    LO Reply:

    @priscilla, Damn……. You REPLIED to the comment. so you must be a hater. LOL

    [Reply]

    priscilla Reply:

    @LO, HATE is a strong word. i hate no one. you was making it to seems like we all was sitting by our TV just to watch her and my point is, ur wrong for thinking that. PERIOD…

    [Reply]

    Laurie Reply:

    @priscilla, you watched the show ??? lool do I have to remind you that this post only includes B’s performance but you here commenting you had to see it again I understand because she killed it like a serial killer

    [Reply]

    Candace Reply:

    @Laurie, lmao! Exactly what i’m saying! She dislikes Beyonce, but comes to THIS post of her performance JUST to talk shit!

  49. listen

    incredible!!!! she deserves all of her blessings!!!

    [Reply]

  50. Sharp Tongue

    Queen B omg I was shaking and screaming my ass off and teared up a littl that’s how much I love me some Beyoce.

    [Reply]

  51. Jessica

    There were so many Illuminati signs in her performance I don’t know what to say.

    [Reply]

    Name Here Reply:

    @Jessica, illumanti is not evan satanists its athiest so the defeats whatever u conspircy theroist say

    [Reply]

  52. maya

    She shitted on EVERYBODY tonight! 6|28|11 mark your calendar!

    [Reply]

  53. Heminem

    Ive never seen an award recipient & performance before. Normally they are kept separate. she didn’t have time to catch her breath.

    She looked super hot in that dress. wonderful speech, thanking the old DC members was class!

    [Reply]

  54. Heminem

    I forgot to say how good the performance was. Best incorporation of a screen into dance ever.

    [Reply]

  55. mark

    dam i love this chick!

    [Reply]

  56. Colleen

    This performance was legendary. It was one of the best performances in award show history. Congrats to Beyonce. She totally deserved the award. Who run this mutha?

    [Reply]

    LOOOOOOL Reply:

    @Colleen, you have got to be kidding me!

    [Reply]

  57. charles billyjean

    PLEASE PEOPLE GO LISTEN TO HER NEW SINGLE IF U HAVEN’T ITS CALLED TILL THE END OF TIME ITS ON YOUTUBE JUS TYPE TILL THE END OF TIME BEYONCE 2011 !!!!! X) WAY BETTER THAN RTW

    [Reply]

  58. 2XCL

    Damn she killed that performance! Only Beyonce could pull that off.

    [Reply]

  59. Usher

    I love me some jay-z lol

    [Reply]

  60. Frank Bruno

    That’s some next level shit

    [Reply]

  61. Eliana

    Beyonce deserved this award, because she has been singing since she was young and has been going up by the time and hasn’t change a bit.

    I love how she has never been on the covers of something bad.

    She is amazing at performing. she entertains her fans. straight out. She can still sing perfect live after so many years and not like other arist that just because they are high they don’t sing like how they started.

    i bet jayz is all like don’t put the spot on me lol

    i disliked the song but know am actually liking it
    its a powerful song and what it says is amazing!

    Beyonce Forever.

    [Reply]

  62. jamie

    Queen Bee <3.

    [Reply]

  63. Yuupi

    The. Best.

    [Reply]

  64. sizwe

    MJ must’ve been doing moon walks in his grave- Beyonce killed it last night.- there’s no artist out there who can out perform her on stage. can’t wait to see the crowds going crazy when she plays this song at her concerts.
    It’s almost unbelievable that she has achieved a legendary status at 29- she’s been consistent since the first time i saw her on DC.
    ………………

    [Reply]

  65. WonderLand19

    Beyonce proved you can’t just go on stage and wine like what rihanna/britney/nicki did.

    I love nicki but that performance was weak.
    Rihanna was rihanna. I don’t expect greatness from her.She sells sex, nothing more to it.
    Britney needs to go home and look after the kids.

    Beyonce was EPIC and AMAZING. she should be proud of her self. She Should have given all thanks to God almightly. For some reason she doesn’t do that anymore.

    PLUS, why do they LOVE bringing out solanges child. Very odd there.

    Well Done Bey!

    [Reply]

    Alex! Reply:

    @WonderLand19, I AGREE with everything about Beyonce that you said, I really wondered why she stopped thanking the Lord.. she still prays before every show.? idk maybe she just keeping it personal to keep it real..idk!

    [Reply]

  66. RYCH

    wow u go girl!!! lol i love me some jayz!!! ur fans luv u bee!! forget them haters!!! amazing!!! and shes only 29!! girl i c more legendary awards coming ur way!!!

    [Reply]

  67. resecttruth

    ILLUMANTI alert. that performance has symbolism throughout the whole damn thing!! Wake the fukk up Beyonce and Jay-Z lovers. I loved them too till the over whelming truth surfaced for me.

    [Reply]

    TeamTM Reply:

    @resecttruth, IDIOT

    [Reply]

    Weavilicious Reply:

    @resecttruth, Why would the Illuminati want to keep it a secret that they’re in control of anything? Would your oh-so-secret society think “Oh yes, let’s just throw in a handful of references and hints for the average show-watcher that we’re Illuminati, on the largest screen shown on a night watched by millions”?!?

    [Reply]

    god's child Reply:

    @Weavilicious, yes. It’s called “hidden in plain view.” Some of the best visual puzzles have them. Have you ever seen the Highlights magazine puzzles when they ask you to see what’s different from picture to picture? Pay attention, sweetheart.

    Not everything is black and white and sneakiy people know that the average person would overlook things that are HIDDEN IN PLAIN VIEW.

    [Reply]

  68. sabrina

    I love Keri Hilson’s face when Bey walked past her.

    [Reply]

    D Reply:

    @sabrina, she was like whoa I shoulda thought of that but imma be a hater and sit here like i don’t care…even tho this women is clearly a genius

    [Reply]

  69. Natalia

    omg. AMAZING!I love Beyonce !
    The BEST performance!Queen :)

    [Reply]

  70. TeamTM

    ALL HAIL THE QUEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN
    SHE IS THE QUEEN
    SHE RUN THIS MOTHA

    [Reply]

  71. MRBIG

    Absolutely MURDERED everything!!

    [Reply]

  72. aaliyah

    Some of you need to chill out! I mean how old are some of you?? Everyone has their own opinions. Grow up…

    [Reply]

  73. jimscreechie

    White dude at 6:19 (didn’t expect that…frightened) Dude was like WTF then tried to play it cool…LOL.

    [Reply]

    Tiffany Reply:

    @jimscreechie, LOL white folks cant handle it, i think if bey never moved on from him, he would of exploded

    [Reply]

  74. Jamie

    I’m so proud of the queen.

    That’s the power of Beyonce. She’s only person that can top herself live. I’ve seen too many people live & she has been the best person I’ve ever seen live. That performance is why!!! She #RunTheWorld

    Taxi for all the other artists out of there. The Queen stung like never before!!!

    [Reply]

    TeamTM Reply:

    @Jamie, she is THE QUEEEEEEEEEEEEEEEEN

    [Reply]

    Tiffany Reply:

    @TeamTM, Rihanna is queen

    [Reply]

    Jamie Reply:

    @Tiffany, Rihanna is not the queen, she aint even the princess, she’s the court jester & that’s why she was in the queens court clapping like a little inspired Seal!LoL!

    [Reply]

  75. Tyrique D.Rashad

    Somebody asked to borrow my Beyonce cd and i was like,’what u say bout my mama?’ this is why am in LOVE with this woman,,,,,i sure love me some Bey :)))

    [Reply]

  76. CUTCOPY

    that was an inredible performance !!! but was it just me or did she not thank her fans????

    [Reply]

  77. beyonce » Blog Archive » Rap-Up.com || Stars React to Beyoncé's Billboard Music Awards …

    [...] converted any remaining non-believers with her show-stopping performance of “Run a World (Girls)” during Sunday’s Billboard Music Awards. But her fans weren’t a [...]

  78. Sha'Nesha

    This performance is ….. AMAZING. But did you guys notice she didnt thank GOD or her fans???

    This coming from a stan.

    [Reply]

  79. arnica

    oh my god beyonce i love you and i always will

    [Reply]

  80. D

    Its disrespectful for Keri Hilson to be just sittin there bobbin her little head. She shoulda been up takin notes.

    [Reply]

  81. Terrence

    Beyonce killed it. No one can top her, i don’t care who you could think of. She is so amazing and she definitely deserved that award. Can’t wait for her album 4 (Four) to come out. Beyonce IS THE QUEEN!!!!!!

    [Reply]

  82. This Is History

    Wow im literally crying that shit was AMAZING!!! This is History right here Beyonce is now an ICON and she has worked so hard for that title. Baddest chick in the game hands down. What female artist can put on a performance like that just wow. And u got the First Lady to honor you. So proud of you Beyonce.

    [Reply]

  83. Will

    This is definately one of the best live performances of all time. Chris Brown, Michael Jackson and Beyonce. Other than that i cant put anyone else in that category.

    [Reply]

  84. jb

    A great show Beyonce you just pop with explosion on stage…..

    [Reply]

  85. Kyle

    I was so anxious the first time I watched this performance on TV that I didn’t really get the chance to realize how good it was, LOL. In all honesty though, this performance is TOP NOTCH. Imagine how many hours/days it took her to practice all the movements in front of that jumbo screen? Only Beyonce would take the time to master that. I loved it when she went out in the crowd too, she was screaming those lyrics. QUEEN BEE FOREVER.

    [Reply]

  86. jb

    I love you peoples who stand up my girl Bey cause the unreal things the hate toward her…. Show love the Letoya and other young lady.I did use to see things in Bey I did’nt like but now love her alot better…. Will don’t CB in Beyonce lane no more he is no where with her…..

    [Reply]

  87. Lisa

    Beyoncé holds it down for the real artists of today, who actually put some thought and effort into their performances. She’s really in it for the love of music and performing, that’s pure talent right there. I can’t wait for her album to drop!

    [Reply]

  88. Royaleeeee

    I dnt like her or the song but i gotta give credit where its due & she KILLED the performance! The best performance at the 2011 Billboard Music Awards Hands Down.

    [Reply]

  89. Celebrity News- Movie Star Tweets » Blog Archive » ’1 + 1′ is Beyonce’s Favorite Song; Is it Yours?

    [...] stole the show at the 2011 Billboard Music Awards. The Millennium Award winner performed “Run the World (Girls),” from her fourth studio album “4,” dancing in front of a wild interactive [...]

  90. moi

    beyonce is just an copycat who want to be a legend before hours…

    french boy…

    [Reply]

Leave a Reply