New Music: Teairra Mari – ‘Now or Never’ [Mixtape]

Now or Never

Teairra Mari caps off Memorial Day weekend by busting out her latest mixtape Now or Never hosted by DJ Scream. The 12-track offering contains original material produced by Hollywood Hot Sauce, including “U a Freak” and “Not in Love,” plus the remix to Mr. Vegas’ dancehall jam “Pum Pum Shorts” featuring Gyptian. Download or stream below.

Download: Teairra Mari – Now or Never



You can leave a response, or trackback from your own site.

 

28 Comments

  1. Tiffany

    love it, what was it that she said to rih, keep my name out of your mouth!

    [Reply]

    Joe Reply:

    @Tiffany, Not to mention when given a similar “change or get dropped” ultimatum, she refused to sell out.

    Personally, I think if we don’t see an album from her by the end of this year, she NEEDS to ask for a release from Warner Bros.-she’s waited LONG ENOUGH.

    In the immortal words of Rock City, PTFAO!

    [Reply]

  2. Ira

    How many “Mixtapes” is she going to come out with. UGH! I really don’t like her music. It doesn’t seem like she is being herself with these songs. and her voice is so annoying. UGH!

    [Reply]

    blackguyfromNY Reply:

    @Ira, thank you for taking a part out of your day to insult another person for no plausible reason at all….

    [Reply]

    From Tokyo Reply:

    @blackguyfromNY,

    [Reply]

    From Tokyo Reply:

    @blackguyfromNY, Sorry – I meant to put “lol!”

    [Reply]

  3. tay

    “wait” and “til u cry” are my fave=]

    [Reply]

    Dizzle Reply:

    @tay, Pum Pum (remix) is tha best!! lool

    [Reply]

    tay Reply:

    @Dizzle, yeA

    [Reply]

  4. misscarlybaby

    when she said dat about rihanna and plus i love her but all her songs are about the same thing and they all sound the same

    [Reply]

  5. tay

    love. its hot, besides the truth being old. and oh this coulda have been an album. rico love is def goin to have her winning this year!=]

    [Reply]

  6. e

    tbh i think she should leave music alone and try and break into the porn industry, she’s guaranteed success there….i mean just look at her #oowee

    [Reply]

  7. V

    I love it, this mixtape could have been an album.. teairra is getting better & better which each mixtape she puts out, with that said her album will be fire.

    [Reply]

  8. Oh Please

    This shit was wack….i had my hopes up way too high. 2nd…they knew what they were doing with Rihanna b/c this is ehhh. Who wannabe mad oh well b/c i gave it a chance.

    [Reply]

  9. ITZLELEBITCH

    STFU HATERSSS KILL ME THIS MIXTAPE IS NICE AN SOLID AN HER VOCALS ARE EVERYTHING… THIS POSTING SAID TEAIRRA NOT DAMN RIHANNA

    [Reply]

  10. LaMont

    There is a lot of slow songs I wish she would have put more uptempo song s on it.Other than that it sounds good.

    [Reply]

  11. Lil' Nello

    This is a really great mixtape & like a few others said it could have easily been an album! Only song I didn’t really like was that Freak 1 otherwise it’s all really solid!

    [Reply]

  12. Mic Check

    I love it and I love her just wish there were more uptempo songs she SLAYS those

    [Reply]

  13. TeamTeairra

    she’s great

    [Reply]

  14. the truth

    get em t mari ;)

    [Reply]

  15. Teairra Team

    Teairra’s vocals SLAY Rihanna’s any day..i love them both but i think vocally..teairra’s better. idk why she isn’t bigger

    [Reply]

    Name here Reply:

    @Teairra Team, she hasnt release a proper album in 5 years

    [Reply]

    Teairra Team Reply:

    @Name here, But i feel like these mixtapes shit on rihanna.. they’re better. she need better producing.. warner hoes aint workin

    [Reply]

  16. Lisa

    This mixtape is amazing! I love Tea Tea to death!

    [Reply]

  17. luvmedj

    All I can say and will say is that I’m just ready for the album already. She’s made a big enough dent with the mixtapes, now its time to show and prove her staying power. #TeamTeairra

    [Reply]

  18. Gianna

    lol #FLOP, can a mixtape even flop?! :D

    [Reply]

  19. javonscott

    i hate the mixtape but she applaud her for NOT STOPING! After everything she’s has to do & all that extra shit.. she still never gives up. She’s a true inspiration of never giving up on your dreams.

    [Reply]

  20. Ross

    If he says SCREAM one more F ing time. Way to get obnoxious. Yes we know the name of the mix tape and what dj did it. ENOUGH

    [Reply]

Leave a Reply