Cee Lo Green Drops Out of Rihanna’s Tour

Cee Lo Green

Fans who’ve yet to catch Rihanna’s “LOUD” tour won’t be hearing the soulful sounds of Cee Lo Green. The “F**k You” singer has exited from the pop star’s tour due to a busy schedule.

A rep for Cee Lo’s management told The New York Times that the Lady Killer’s hectic schedule including coaching gig on NBC’s hit show “The Voice” and preparations for a book and new music have cut into his time. He also recently announced that he and Danger Mouse were recording a new Gnarls Barkley album.

“He always puts 100 percent into his work and with the requirements and time commitment to ‘The Voice,’ on top of heading back into the recording studio and an upcoming book, he feels that he wouldn’t give his fans the show that they deserve,” stated his spokesperson.

Roc Nation rapper J. Cole remains the supporting act on Rihanna’s tour, which touches down in Los Angeles, Atlanta, and New York over the next few weeks.



You can leave a response, or trackback from your own site.

 

27 Comments

  1. Errol

    I hope Kid Cudi replaces him for the shows in New York.

    [Reply]

    ERIC Reply:

    @Errol, he’s on tour now so he won’t be able to do it

    [Reply]

    Pssst! Reply:

    @ERIC, I reckon. Lol. Keep dreaming, Errol but it ain’t gonna happen w/ Cudi’s busy schedule.

    [Reply]

  2. lost1wons

    I dunt know about this one Cee Lo, I understand you are in high demand more than ever right now, but shit I woulda hustled that Rihanna gig too.

    [Reply]

    Dave Reply:

    @lost1wons, But, you’re not him though. He can’t do everything. It was a smart move.

    [Reply]

  3. lost1wons

    I dunt know about this one Cee Lo, I understand you are in high demand more than ever right now. But shit I woulda kept and hustled the shit out of the Rihanna gig.

    [Reply]

  4. idina

    hope jessie j is filled in :)

    [Reply]

    ICAN'TGETENUFF Reply:

    @idina,
    I WOULD GO THEN!

    [Reply]

    TEAM WORLD Reply:

    @ICAN’TGETENUFF, Not likely she is still own the Katy Perry Tour…

    [Reply]

  5. WonderLand19

    YES! JESSIE J would be EPIC!

    [Reply]

  6. dia

    I hope Drake can replace him on the Loud Tour.

    [Reply]

    HAAAAA Reply:

    @dia,
    NOT LIKELY…

    [Reply]

    Real Issh Reply:

    @dia, Drake can’t open for Ri but Ri can open for Drake .. Get it ?

    [Reply]

  7. QUEEN BEYONCE STANN

    Ugh Cee Lo Green Is PATHETIC!
    No Talent Whatsoever
    I’m Glad He Ain’t Rollin With RIRI Lol

    But Damn First Nicki & Now Him?

    [Reply]

    maya Reply:

    @QUEEN BEYONCE STANN, Rihanna doesn’t have dancing either so…

    [Reply]

    maya Reply:

    @maya, talent*

    [Reply]

    sofia Reply:

    @maya, tell that to the sold out shows, and critic reviews, and awards

    [Reply]

    maya Reply:

    @sofia, I don’t need to see or read shit. I seen her live…’nuff said.

    [Reply]

    Real Issh Reply:

    @sofia, Lol – They award her for sympathy & sex .

    [Reply]

    yooo Reply:

    @QUEEN BEYONCE STANN, Cee-Lo is an amazing songwriter so please dont even star you teeny bopper loser

    [Reply]

    Real Issh Reply:

    @QUEEN BEYONCE STANN, What happened to Nicki ?

    [Reply]

  8. liiijj

    Willow Smith is sooo taking this spot. ROCnation.

    [Reply]

  9. Dante

    Well Cee Lo had like a 45 minute set, so i’m thinking it eould be smart to put J. Cole in that set, and put Willow with the first, shorter set

    Willow is on tour with Justin Bieber in Europe tho, I think.

    I wish Alexis Jordan could join this tour because Rihanna’s fans would LOVE her music.

    [Reply]

    yooo Reply:

    @Dante, Willow Smith might upstage Rihanna LMAO

    [Reply]

    lily Reply:

    @yooo, LMFAOOOOOO and oprah is the mother of my child

    [Reply]

    Pssst! Reply:

    @Dante, What a joke.

    [Reply]

  10. Jfenty

    Sooo im thinkn Drake can replace him since he already have a track wit J.Cole and Rihanna?? Who agrees?

    [Reply]

Leave a Reply