Kanye West Runs to Paris Fashion Week, While Jay-Z Previews ‘Watch the Throne’

Kanye West

Kanye West worked up a sweat in his blue designer suit while running to the Azzedine Alaia show during Paris Fashion Week Haute Couture on Thursday (July 7). Earlier in the week, he shot the video for Big Sean’s “Marvin & Chardonnay” with director Hype Williams.

While ‘Ye was in Paris, Jay-Z was in New York previewing Watch the Throne for a select group of invited guests. According to Billboard, among the tracks played was the Beyoncé-assisted “Lift Off,” which they may shoot a video for, and Jay’s personal favorite “No Church,” one of two songs featuring Odd Future’s Frank Ocean. Jay said that he has already completed two songs for his next solo album, one of which features Ocean.

After much delay, Kanye’s G.O.O.D. Music show at SXSW is set to premiere July 12 on VEVO. Watch a professionally shot clip of ‘Ye and Jay performing “H•A•M.”



You can leave a response, or trackback from your own site.

 

14 Comments

  1. PSSHT

    Can’t freaking wait, “When Watch The Throne drops, niggas will kill themselves”
    I feel like Game, Lil WAYNE AND Drake shouldn’t release their albums this year because “we don’t wanna hear that wack shit no more”

    [Reply]

    WatchTheThrone Reply:

    @PSSHT, come on man… nobody could match up to jay+ye but how could you say game is wack?

    [Reply]

    maya Reply:

    @PSSHT, why do u keep quoting what you’re saying?! -__-

    [Reply]

    -.- Reply:

    @PSSHT,
    I think that you’re trying to quote Get Em high? But it’s weak shit. Not wack homie:) And WTT will kill all but I can’t wait to see how the game will change after.

    LETS HAVE A TOAST TO THE …future?

    And yeezy changes the game. Again.

    [Reply]

  2. keisha

    Ummm can I just say that this album gonna be HOTTT!! Def Jam or whoever sent out invites to people who pre-ordered the album from watchthethrone.com and lived in New York and one of my friends got to go!! They said it sounds HUGE.

    [Reply]

  3. Mr C To Tha B

    Can’t wait! Hope the second single drops soon!

    [Reply]

  4. Yaser Lad

    I’M ABOUT TO GO HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!!!

    [Reply]

  5. Alicias certified homewrecka

    Lol, jay-z look stiff as hell. Someone get him a cane he’s about to go “ham”

    [Reply]

  6. Drew

    jay’s favorite song, No Church…..no surprise “life starts when the church ends” so he says

    [Reply]

  7. Real Issh

    All of my favorite people … Yeezy , Hov , Bey , & Frank ! Can’t wait .

    [Reply]

  8. JHP

    Wish they’d give this album the proper treatment, as far as singles, promotions, release dates and what not. It’s gonna be huge regardless though

    [Reply]

  9. beyonce fan

    kanye voice is soo sexy and jay z voice sounds like a little bitch. kanye can do this without jay just like bey can live without him if she tries.

    [Reply]

  10. Onesies

    I do not even know the way I stopped up right here, however I assumed this publish used to be great. I do not know who you’re but certainly you’re going to a well-known blogger in case you are not already. Cheers!

    [Reply]

  11. wetfd

    @ada898, Thank you

    [Reply]

Leave a Reply