Nas Heats Up the Hamptons for Labor Day

Nas

What better way to celebrate Labor Day than with Nas? QB’s Finest hosted the final night of the Hamptons Season at AXE Lounge in Southampton, New York, puffing a cigar and performing his classics for the intimate crowd. The night before he closed out the Rock the Bells Festival on Governors Island with Pete Rock and MC Serch. His new album Life Is Good, featuring the single “Nasty,” is expected to drop before the year is over.

Nas Nas

You can leave a response, or trackback from your own site.

 

27 Comments

  1. Rap Music Blog » Blog Archive » Nas Heats Up the Hamptons for Labor Day

    [...] Read the rest of this great post here [...]

  2. aubrey

    DAMN NAS I SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO FUCKING FINE KELIS FUCKED UP

    [Reply]

    ChiGirl Reply:

    @aubrey,
    Who U tellin!

    [Reply]

    KimIsTheQueen Reply:

    @ChiGirl, @Aubrey, YA’LL ARE NOT LYING!!!!!!! Damn *fans myself*

    [Reply]

  3. .loveCRIMES

    He’s looking old and washed up.

    [Reply]

    Humz Reply:

    @.loveCRIMES, he just looks sleepy to me lol

    [Reply]

  4. gmix

    Washed up love crimes you sound like a damn fool. I’m sure you a Gucci man fan! Fouttahere

    [Reply]

  5. .loveCRIMES

    @gmix, you sound stupid. Whether I’m a Gucci Mane fan or a Jay-Z, that has nothing to do with my comment. Now kick rocks and stop d*ck riding Nas’s pencil penis.

    [Reply]

  6. aubrey

    nas is sooooooo f**kin fine ;p

    [Reply]

  7. Hiphop

    Best Mc’s of all time !!!!!!!!

    [Reply]

  8. yes

    @.loveCRIMES Haters like yourself always find their way into a post to hate…you have NOTHING else better to do. Nas is looking damn good…nothing old or dried about about him. Nas stay looking fly and young! And keep dropping that dope, clasic and timeless music. As far as his dick goes only the haters like @.loveCRIMES seem to be riding it.

    [Reply]

    KimIsTheQueen Reply:

    @yes, You better tell it!!! Nas is so dope and sexy imo. I’m anticipating his album and video for Nasty. I know his album will be on point! He’s just that consistent!

    [Reply]

  9. yes

    Nas is fine! Nothing dried or washed up about this man. Nas looks younger and better than he did when he first was introduced to the world as a genius lyricist on “Live At The Barbeque/Illmatic”. Nas is still a great lyricist and looking good while at it.

    [Reply]

  10. Aron

    1 life good music 1

    [Reply]

  11. Fuck_u_hater

    Stop been actin like a b*tch a** gossipin loveCrime. lil minds always gon stay broke like u, gay.

    [Reply]

  12. MH

    He is soooo cute.

    [Reply]

  13. Nas Heats Up the Hamptons for Labor Day » RapBullet.com

    [...] Source:Rap-Up [...]

  14. webstar

    That is one good looking piece of man.

    [Reply]

  15. Sharp Tongue

    Nas has always been a cutie.

    [Reply]

  16. Charlie

    Nas aged very well. I wonder how 2pac would have looked cause he was very handsome like nas as well.

    [Reply]

  17. nasty82

    @love crimes u r a damn fool.no sense smh

    [Reply]

  18. vax

    lol all i hear is hes cute cute lol hai bitches

    [Reply]

  19. Frank

    the comments say alot about the rap up demographic. teenage/early 20′s groupies. they wont comment on his music but they’ll comment on a picture of him with a small shirt on. smh

    [Reply]

    maya Reply:

    @Frank, Shut up! I’m 16, think he’s fine, want new music, & have damn near the whole illmatic album in my ipod. Just b/c someone comments on his looks doesn’t mean no one isn’t checking for his music.

    [Reply]

  20. maya

    He’s handsome but I’m looking forward to new music and I want him to get proper promo!

    [Reply]

  21. jb

    All a looked about Nas a good looked man actor back in the day he look like…..

    [Reply]

  22. bk

    QB !!!!!!!!!!!!!!

    [Reply]

Leave a Reply