Video: Beyoncé – ‘Countdown’

Beyoncé

5, 4, 3, 2, 1. Beyoncé blasts off with the cute and colorful video for “Countdown,” the third single off her chart-topping album 4. A pregnant B shows off her baby bump, works her body in a dance studio, rocks with her all-female band, and gets dolled up in a variety of chic looks in the Adria Petty-directed clip (“Sweet Dreams”). She channels screen siren Audrey Hepburn in a black turtleneck, changes neon leotards in the blink of an eye, and harkens back to her Dreamgirls role with a Deena Jones-inspired look. All hail the Queen B.

You can leave a response, or trackback from your own site.

 

220 Comments

  1. Kwayzee

    YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

    #TeamMinaj

    [Reply]

    listen Reply:

    @Kwayzee, i love it!

    [Reply]

    beyonce steals AGAIN!!! Reply:

    @Kwayzee,
    I heard Beyonce got some of the ideas for her video from, “Rosas Danst Rosas Anne Teresa de Keersmaeker 2 & 3″ off of YouTube. I couldn’t believe it when I saw this sh1t! Check it out for yourself. Now if that ain’t straight swagger jackin’ then I don’t know what is. Once you see the clip, you can’t even deny it no matter how hard you try!

    [Reply]

    Beyonce is desperate Reply:

    @beyonce steals AGAIN!!!, I knew this heffa called Beyonce would steal again. This violate piracy, trade, and antitrust laws. Beyonce is a PLAGIARIST.

    [Reply]

    teamminaj Reply:

    @Beyonce is desperate, SHUT THE FUCK UPP YOU SOUND DUMB!

    [Reply]

    JUDGE Reply:

    @beyonce steals AGAIN!!!, ok. I DEFINTELY SEE THE INFLUENCES. But Did you ever think that she could and paid them and gave them shine , like she did the for the African Dancers in the “Run The World (Girls)” video? If you are a musician, you know that ALMOST EVERYTHING has been done or reinvented in some way. Your love for music comes from INSPIRATION…most likely from others….STOP REACHIN!

    [Reply]

    Tel Reply:

    @beyonce steals AGAIN!!!, Beyonce usually looks on youtube for inspiration and sometimes even calls the people in to teach her team, like she did for Run The World

    [Reply]

    Jellybean485 Reply:

    @beyonce steals AGAIN!!!, I’M LOOKING AT THAT ANNE TERESA De Keersmaeker VIDEO, AND WOW…..I HAD NO IDEA. THE ONLY THING I CAN SAY IS SHE EITHER BLATANTLY STOLE THE IDEA OR SHES TRYING TO PAY HOMAGE IN SOME WEIRD WAY…WHO KNOWS

    [Reply]

    beyonce steals AGAIN!!! Reply:

    @Kwayzee,This is the article calling Beyonce out about her biting this dance company’s piece:

    Did Beyonce Bite Belgian Choreographer Anne Teresa De Keersmaker for ‘Countdown’?
    Friday Oct 7, 2011 – by Britni Danielle
    I know there’s nothing new under the sun, but sometimes…some things make you wonder if originality even exists anymore.

    After Beyonce dropped the video for “Countdown,” a Danish blog pointed out that the treatment, choreography, and outfits looked veerrrrrry familiar. In fact, many of the dance scenes in “Countdown” looked like the work of Belgian dancer and choreographer Anne Teresa De Keersmaeker.

    Studio Belgium called Anne Teresa De Keersmaeker who had a few interesting words about Bey’s remake.

    Keersmaeker said: “I didn’t know anything about this. I’m not mad, but this is plagiarism. This is stealing. They took pieces from Achterland and Rosas danst Rosas. Including the dresses and a remake of the school of [architect Henry] Van de Velde [which served as the set for the original recording of Rosas danst Rosas by director Thierry De Mey]. It’s a bit rude, I must say. (…) What’s rude about it is that they don’t even bother about hiding it. They seem to think they could do it because it’s a famous work. (…) Am I honoured? Look, I’ve seen local school kids doing this. That’s a lot more beautiful

    [Reply]

    KillBill Reply:

    @beyonce steals AGAIN!!!, Beyonce just made that person irrelevant again. And you tryin to expose her is so lame, worthless because nobody cares.

    [Reply]

    Beyonce is desperate Reply:

    @KillBill, The US and world trade laws cares very much. No wonder why 50% of you wound up behind bars. You deserve to be Stan-slapped for you comment. The Beystans are criminals. That may explain why Beyawnce sales are lackluster. Bey is 4bidden. She is 4closed 4sure. Good bye Beyonce 4ever. Take that 4kin prosthetic belly with you.

    #kicksbeyoncesragityblondewigTothesharks

    [Reply]

    Teenay Reply:

    @beyonce steals AGAIN!!!, These People wouldn’t even be considered trendsetters if people like Beyonce didn’t pay homage to their talents! It’s not swagger jacking, because it’s straight from the root – If Beyonce took it from another artist or someone in the limelight then it’s swagger jacking, but Bey didn’t do that! Bey payed homeage and did her thing!!! I Salute, Beyonce.

    [Reply]

    Zenobia Reply:

    @beyonce steals AGAIN!!!, good info..I understand about the creative industries..as a designer I had professors steal things from me & you just know OMG..but in fashion there’s nothing you can do about it.

    [Reply]

    Ikaryss Reply:

    @Kwayzee, the #teamminaj thing was completely unnecessary, seeing that this video has nothing to do with Nicki Minaj

    [Reply]

  2. Che

    Cute video for a cute song…

    [Reply]

  3. Yeah

    iight

    [Reply]

  4. Music Lover

    Yas she kilt it while pregnant!

    [Reply]

    JussSayin Reply:

    @Music Lover,
    Uh she is clearly not pregnant in this video.

    [Reply]

    Catastrophe Reply:

    @JussSayin, Uhh when she grabs her stomach there is clearly a baby bump. Re watch the video.

    [Reply]

    Zenobia Reply:

    @Catastrophe, yes it is.

    [Reply]

    JussSayin Reply:

    @Catastrophe, Uhhh so cuz you see a bump you assume she pregnant? Where that big ass belly go when she was in that bathing suit or rolling around the floor??? Thats obviously a fake belly. If she was pregnant she was at her early stages. Which is dumb as hell for her to be dancing around like that since its VERY easy to lose a baby in the first three months.

    [Reply]

    MRBIG Reply:

    @JussSayin,

    It looks more like it was recorded in the early days of her pregnancy.

    [Reply]

    Zenobia Reply:

    @MRBIG, true

    [Reply]

    A.Dre Reply:

    @JussSayin, She obviously was in shooting earlier and when she realized she was pregnant she added pregnant scenes to the video cuz in the color changing scene she definately showed her baby-bump.

    [Reply]

    JussSayin Reply:

    @A.Dre,
    Why would they wait months for a belly to grow when they could just get a fake belly and film the scene right there?
    If she was pregnant in this video its very early in her pregnancy. The bathing suit pictures and her rolling and dancing like that is dangerous for any pregnancy in its beggining stages!

    [Reply]

    Cassidy Small Reply:

    @JussSayin, No you’re just clearly blind. That’s all.

    [Reply]

  5. Rel

    It was a cute video!!! Not what i was expecting but none the less a good video!!! Still love the song!!!

    [Reply]

    Cassidy Small Reply:

    @Rel, i agree.

    [Reply]

  6. KillBill

    OMG she just slayed, her best video off of 4.
    1.Countdown
    2.Run The World
    3.1+1
    4.Best Thing I Never Had

    [Reply]

    Brionna Reply:

    @KillBill, hell no

    [Reply]

    hush Reply:

    @KillBill, agreed

    [Reply]

  7. Orlando

    OFF THE FUCKIN’ CHAIN, I LUVZ LUVZ LUVZ IT, I LUV ALL DA DIFFERENT LOOOKKSSS SHE HAS. BESO’S BEYONCE XOXO

    [Reply]

  8. Phoenix_Wright

    Better than I thought, her with black hair O_O very sexy. fun vid

    [Reply]

  9. Dat Bitch

    LIFFFFFFEEEEEEEEE, She Gave Me It Best Video From Her By Far

    [Reply]

    LEE ROSS Reply:

    @Dat Bitch, who r u ms? mm hm

    [Reply]

  10. MeloRockstarr

    The Baddest Babymama in the world lol I like the video but I thought she was gone be throwing it in the kitchen or something “All up in the kitchen with my heels dinnertime” lol but yeah i still like it

    [Reply]

  11. ThankMeLater

    OMG I F’ING LOVED IT! IT WAS CUTE AND FUNNY! AND SHE LOOKED STUNNING! FAB VIDEO

    [Reply]

  12. Teenay

    By The Way, She was shooting some of this video before she was prego. So MTO Kiss backside – But Beeeeeeeeeeeeey shiiiiiiiiiiiiited on everybody this year with video’s & music!

    [Reply]

    KillBill Reply:

    @Teenay, I know right,MTO needs to get deleted from hating on Bey.

    [Reply]

    Teenay Reply:

    @KillBill, Thank You. I Thought It was Just Me Noticing!!!!

    [Reply]

  13. Real Issh

    HATED IT!!!!

    [Reply]

    Real Issh Reply:

    @Real Issh, Stop heaux .

    [Reply]

    Real Issh Reply:

    @Real Issh,

    Good news: I’m taking a hiatus but now you know how it feels to have ur comments attacked for no reason. From here on, take this as a lesson.

    Bad News: Don’t get too comfortable, cause i’ll have to show my ass again on here lol

    [Reply]

    KillBill Reply:

    @Real Issh, Well she don’t attack people comments for no reason, when you hate and throw shade at Bey there has to be someone to defend her. But you on the other hand is just being plain childish, idiotic, and stale so go find another blog.

    [Reply]

    Real Issh Reply:

    @KillBill, I appreciate that ! Real recognize real .

    [Reply]

    Real Issh Reply:

    @KillBill, that’s why bey has a lawyer – she dnt need some wack ass help on a blog site – get real

    [Reply]

    KillBill Reply:

    @Real Issh, See your comment us even more lame, Bye.

    Audrey Hepburn Reply:

    @KillBill, don’t make me get that a** too, just ask Real Issh. I’ll make your blogging experience a living hell.

    [Reply]

    KillBill Reply:

    @Audrey Hepburn, Hey you could have the User name, that’s why it’s free to create another one.

    Audrey Hepburn Reply:

    @KillBill, i thought you were leaving… well I’ll help speed things along….. YOUR DISSMISSED!

    [Reply]

    Souraya Reply:

    @KillBill, bitch, he hates the video, he said what he feels about this crap. Is this a crime ?

    [Reply]

    Real Issh Reply:

    @Souraya, It’s a fake dumb ass .

    KillBill Reply:

    @Souraya, See your dumb ass Don’t know what’s going on, he’s impersonating the real “REAL ISSH”, so you could go take a nap with the bull you talkin.

    REAL.BEY.STAN. Reply:

    @Souraya, Exactly Souraya. These hoes are so delusional and thirsty. they make real bey stans like me look bad. – BEY stans SUPPORT Bey, NOT HATE others for their opinions.

    DEADDDDDD Reply:

    @Real Issh, Do you honestly think Real Issh gives a f**k? Pondering.

    [Reply]

    Real Issh Reply:

    @DEADDDDDD, …. and who the F**K are you and why do you think you’re worthy enough to respond to me? take ur dirty a** on and don’t hurt that mirco-sized mind of yours pondering.

    [Reply]

    YUNG Reezy Reply:

    @Real Issh, Dude, shut the f**k up. just post how you feel about the video and move on you Drama Queen. plus I can give two S**** about my comment just grow the f**k up and stop stirring the pot.

    Real Issh Reply:

    @Real Issh, Why are you still using my f*cking name ?

  14. staci

    im kinda young but weren’t some of the scenes inspired by an old movie???

    [Reply]

    ROMANSLAYYS Reply:

    @staci, LMFAO YEAH ITS A OLD ACTRESS NAME AUBREY I THINK SHES A OLD HOLLYWOOD ACTRESS

    [Reply]

    ed Reply:

    @staci, Audrey Hepburn. read.

    [Reply]

    staci Reply:

    @ed, MOVIE!!! NOT ACTRESS!!!

    [Reply]

    THETRUTH Reply:

    @staci, No she was a famous Hollywood actress she made the “little black dress” popular lol, the black turtleneck is frm a famous movie, Breakfast At Tiffanys

    [Reply]

  15. ed

    AMAZING! soooo goood

    [Reply]

  16. King R

    king B slayed, best video by her so far cant wait for love on top, party and schoolin life ! this is why she is king bitches haha video of the year.

    [Reply]

  17. cntknocktheHUSTLE

    different; not ur typical vid…

    [Reply]

  18. Real Issh

    YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS !!!!

    [Reply]

  19. DEADDDDDD

    I loved her hair at the end, overall a dope ass video.

    [Reply]

  20. Love it

    love this video It so fits this song, all while pregnant, she’s good!!!!!!!!

    [Reply]

  21. >Y.U.Mad?

    great video,and bay looks cute with her baby bump.

    [Reply]

  22. From Tokyo

    Can’t see it in Japan. *sigh*

    [Reply]

  23. Dance For You

    Soooo cuttttteeee

    [Reply]

  24. hating is for suckas and getting money is for winners

    KANYEWEST IS MY FAVE RAPPER AND NOW U SEE WHY HE STANS FOR QUEENBEY SHE IS A FUCKING BEAST …THIS WOMAN RIGHT HERE IS KILLIN IT SHE IS TOO POWERFUL AND THE HATERS CANT TAKE IT LOL WELL TOO BAD BEYONCE>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>THE REST OF THEM HOES

    [Reply]

  25. Reppin Alabama~

    Love It!!

    [Reply]

  26. samanthalauryn

    i LOVED it. i’ll be watching this over and over.

    [Reply]

  27. Marissa

    yasssssssssssssssssssssssssssssssssssss beyonceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee so freakin cuteeeeeeeeeeeee i loveeee youuuu

    [Reply]

  28. Ashley4456

    I love the video!!!!!!!!

    [Reply]

  29. NEW_NEW

    This the kinda video that makes you smile…super fucking cute…LOVES IT…remember “Check on it” went #1

    [Reply]

  30. NEW_NEW

    This the kinda video that makes you smile…super fricking cute…LOVES IT…remember “Check on it” went #1

    [Reply]

  31. NEW_NEW

    and I know she knowsssssss that gifs are about to made out of the “Kiss My A$$” part…B gives us so much material to read chickens with, its a shame

    [Reply]

    LOVE4Bey Reply:

    @NEW_NEW, aww doesn’t she…she’s soo thoughtful *chuckles*

    [Reply]

  32. CITY

    SHE SHUD KEEP THE BLACK HAIR..AT LEAST 4 A LIL WHILE..IT REALLY BRINGS OUT HER NATURAL BEAUTY…

    [Reply]

    KaramelKisses Reply:

    @CITY, I completely agree … she is beautiful period but w/ the black hair she is absolutely stunning.

    [Reply]

  33. luka

    anyone think it was just a little too much?
    too fast? everything was sped up.

    [Reply]

  34. LOVE4Bey

    I LOVED it!!!! Best video this era…beautiful >>>>choreography >>>>>different looks>>>>> ladies and gents THIS is what you call #TALENT!! *chuckles w/ pleasure* ;)

    [Reply]

  35. BLAZE

    DAMN BEY KILLED THAT SHIT WERK!

    [Reply]

  36. altered_mind

    @staci Just Google Audrey Hepburn and you’ll see . . . As for this video I loved it.

    [Reply]

  37. kingb bish

    LOVE IT!!!!

    [Reply]

  38. Audrey Hepburn

    STOP STEALING MY SHIT HOE!!!!!!!

    [Reply]

    DaDonRoman Reply:

    @Audrey Hepburn, But You Died In 1993 Though . >.<

    [Reply]

    Audrey Hepburn Reply:

    @DaDonRoman, I’M BACK. that horrifying sh*t awoke me from my grave. I hate swagga-jackin hoes. #stopstealinghoe

    [Reply]

    yui Reply:

    @Audrey Hepburn,
    LMFAO!!!

    [Reply]

    Beyonce is desperate Reply:

    @Audrey Hepburn, Lol

    [Reply]

    Real Issh Reply:

    @Audrey Hepburn, Everyone this heaux is the fake Real Issh . Now you’re personifying a dead woman . No LIFE !

    [Reply]

    Audrey Hepburn Reply:

    @Real Issh, WRONG! but that fake Real Issh person was hella funny. You just spazzin out cause they got that azz.

    [Reply]

    Real Issh Reply:

    @Audrey Hepburn, Got my ass ? Nobody could troll that well hun .

    [Reply]

    Audrey Hepburn Reply:

    @Real Issh, whatever.

    [Reply]

    brainfood.com Reply:

    @Real Issh,

    lol Accept me. ;-)

    I’m just joshin’ ya Real. Don’t take my comment as a challenge or any attempt at being rude.

    Have a great day!

    [Reply]

  39. Army Of Queen Aaliyah !

    Cute Video But DREADFUL Cheap WIGS Ew !

    [Reply]

  40. Kyle

    HAWWWWTTTT. I forgot that she looks good with jet black hair. The video wasn’t what I was expecting but it was good and different…just like the song.

    [Reply]

  41. Triniti

    It surprises me that she chose this as a single, but I’m impressed with the video. Love her!

    [Reply]

  42. Jay

    I love the throwback look! I didn’t expect that at all. I love the whole vibe of the video. The dance and direction is amazing! And love the song! I really want Beyonce to do a video for every song. This is by far her best album in my opinion. Love On Top, Party, I Care etc NEED visuals!!! :) Love what your doing B!

    [Reply]

  43. TEAM WORLD

    Beyonce is the Greatest this better go to number before that shit song by Rihanna WE found Love…

    [Reply]

    Bobby Reply:

    @TEAM WORLD, Billboard’s Top 10 doesn’t even know how to spell Beyonce’s name at this point. :(

    [Reply]

    kisa Reply:

    @TEAM WORLD, why pick on my riri

    [Reply]

    brainfood.com Reply:

    @TEAM WORLD,

    Boy! Can’t get Riri off ya mind huh?

    Damn shame. Stans can’t even give B credit without bringing up Riri.

    You love her! Admit it and move on!

    [Reply]

    TEAM WORLD Reply:

    @brainfood.com, Bitch by Rihanna is not on my brain what is on my brain is the Queen Beyonce and what is wrong with billboard not giving her any number 1s and that no talent Rihanna about to get another one…WTF

    [Reply]

  44. shane

    i dear a hoe to say she did not kill it

    [Reply]

    KillBill Reply:

    @shane, She ain’t kill, she ain’t kill, she slaughtered, 3rd degree murdered it.

    [Reply]

    KillBill Reply:

    @KillBill, oops! I meant to say the b*tch should be slaughtered

    [Reply]

    KillBill Reply:

    @KillBill, Lmao, lame lame lame, everybody caught on to what you do so have a fuckin seat.
    P.S. I Love Beyoncè.

    [Reply]

    KillBill Reply:

    @KillBill, P.S. I don’t give a fuck …lol

    [Reply]

    KillBill Reply:

    @KillBill, P.S. I don’t give a f*ck lol

    [Reply]

    KillBill Reply:

    @KillBill, Your funny.

  45. Shaa-chan

    I love it! ^_^

    [Reply]

  46. digga!

    LOVEEEEEEEEEE!!!

    [Reply]

  47. monique504Q

    This is why I live this woman! Ppl keep saying she steal shit but none of those who she stole ideas know their damn pop culture history! Or Art history period! Read a damn book. Beyonce is teaching y’all some shit and y’all don’t even have a clue! She’s letting y’all know who paved the way for her to be different and not basic and she is paying homage by reference them and enlightened us!

    ***Anyhoo…..I really likey the video! Loved the song the first time I heard it! Queen B says, “Nah Who Gon Stop Me?!” Y’all better #WatchTheThrone

    [Reply]

    KaramelKisses Reply:

    @monique504Q, Thank you Monique, I like people who study & know history as well as culture. This girl has paid homage to the greats like Josephine Baker, Dorothy Dandridge, Peggy Slage, now Audrey Hepburn, etc … some of the people that she grew up seeing & listening to because of her parents. She is trying to take those old images & make them current. I love the “read a damn book” part but you know what some people say … if you want to hide anything from black people, put it in a book.

    [Reply]

    monique504Q Reply:

    @KaramelKisses, LOL! Sad smh…and til this day still proven to be true!

    [Reply]

  48. Nelz

    This video is poppin . . . Cool!!!

    [Reply]

  49. skylar red

    i love the song but i do not understand the video!!!!

    [Reply]

  50. WTttttt

    Wait this bitch Is pregnant and rolling around on the floor. Fake bitch

    [Reply]

    Shaniqua Reply:

    @WTttttt, Why you mad ? Tell em why you mad tho ! & Umm she as like couple of weeks pregnant in this video ..

    [Reply]

    Shaniqua Reply:

    @Shaniqua, *was

    [Reply]

    Real Issh Reply:

    @WTttttt, Just becuz she’s pregnant doesn’t mean she has to stop . MTO gtf .

    [Reply]

  51. Bobby

    Looks cheap.

    [Reply]

    Shaniqua Reply:

    @Bobby, Never put Beyoncé & cheap in the same sentence . King Bey could buy you & your whole family , and sell yall on a black market ! ^.^

    [Reply]

    KillBill Reply:

    @Shaniqua, Lmao

    [Reply]

    Real Issh Reply:

    @Bobby, I agree 100 %

    [Reply]

    Real Issh Reply:

    @fake Real Issh, I thought u said you were done ? I’ll buy you a life cuz you really need it .

    [Reply]

    Real Issh Reply:

    @Real Issh, Yeah… I did say that didn’t I? But then all YOUR STANS wanna come out in your defense. So I had to show out again. But its all in good fun. I really have no issue w/ Bey. It’s you guys I like to fuck with :)

    [Reply]

    Real Issh Reply:

    @Real Issh, … while you’re at it save your money and buy Bey some talent and get a sense of humor G. lol

    [Reply]

  52. aa

    OH YEAH!

    [Reply]

  53. Sharp Tongue

    Say what you want but Beyonce is the baddest pregnant woman alive now “COUNTDOWN”. The video gave me beyond life wow.

    [Reply]

  54. Deme89

    Loved It !!!! I Love Beyoncé With Dark Hair .

    [Reply]

  55. dereon

    i love beyonce das my chick… cute video

    [Reply]

  56. justdr

    She KILLED.!!!

    [Reply]

  57. queenb

    I’m slayed… *faints

    [Reply]

  58. Kayla

    I love this video! She can still work it while pregnant! Get it B!

    [Reply]

  59. UhOh

    amazing video!!! she’s in the midst of making them 3, from that 2 cause she still the 1 <3333

    [Reply]

  60. Souraya

    copycat.

    [Reply]

    Real Issh Reply:

    @Souraya, Who ?

    [Reply]

  61. Souraya

    yup, another flop is coming, cause the video is not even good. The song ? well, it’s nothing. hahahahaha

    [Reply]

    justme Reply:

    @Souraya, I love how beyonce still moves better than ur fav and she is pregnant.. wtf u want her to do.. she got a baby in her stomach..

    [Reply]

    Souraya Reply:

    @justme, lol I am not staning for anyone. I just support anyone who deserve my time. Not any overrated copycat.

    [Reply]

    Audrey Hepburn Reply:

    @Souraya, the truth, well stated.

    [Reply]

    Shaniqua Reply:

    @Souraya, Funny how you say you don’t support a overrated copycat but yet you took the time out of your day , to stop by a post of a “overrated copycat ” post. Oh you still checking for King Bey tho . Bitch get ya mind right ! Idk if you would call 17 grammy’s overrated tho . Have a _/ now !

    [Reply]

    brainfood.com Reply:

    @Shaniqua,

    Just because you put your opinion on a blog, doesn’t mean you support the artist of topic.

    It just means you’re giving an opinion.

    NOw if you want to complaing about wasting time…that’s a whole other ball of wax…

    [Reply]

    KillBill Reply:

    @Souraya, Who’s your favorite? They better have sold more than 80 million records, have 16 Grammys, 4 #1 albums, 5 #1 singles, best song of the decade, 85 mill a year.

    [Reply]

    Souraya Reply:

    @KillBill, child please. Did Diana Ross, Nervana, Bob Marley, Queen, Jimi Hendrix ( and many many legendary artists ) win a grammy ? They all deserve it, they probably never even reached the same success like flopyonce. Try again !

    [Reply]

    KillBill Reply:

    @Souraya, Your still not making since. How is she a flop? When she surpassed many of those that came before her. You just don’t like her because the blogs, and other media outlets always talk about her and your favorite only is mentioned at the BET awards. A “FLOP” is someone who’s music isn’t successful, all of her songs this era has been successful they mad it in the the TOP 20′S.

    [Reply]

    Souraya Reply:

    @KillBill, “How is she a flop? When she surpassed many of those that came before her”.

    The answer is : Because, she’s so fucking overrated, is this make sense to you now ?

    I have to admit that she’s a talented person, but she’s not the only ONE. Then don’t tell me she’s better than Diana, I mean anyone has her own style, but why Diana never ever won a grammy unlike flopyonce or shitney spears ?

    Then, why do u still repeat the same overused words that people like to use just because someone else expresses a dislike for a certain individual ??? “Fave” ” Hater” or whatever. Ok, I am hater, but at least I am telling the truth, it does not matter how I say it.

    Once again, all her songs this era have not been successful at all. Yes, her album did good thanks to the hype she was getting, but when she dropped the first single, no one cared at all. Then, this era is 100% about stealing and copying other staff from oldies. I thought she’ll finally add some creativity when I was reading her expectations about this album, but I was so stupid. It seems like she will never leave copying oldies.

    [Reply]

    KillBill Reply:

    @Souraya, Huh.. Do you read what you write? So being overrated makes the person a FLOP? Get a life. And I do think she’s better than Diana Ross, Diana can’t sing like Beyonce or dance like her.

    Question #2: What is an successful single to you?

    KaramelKisses Reply:

    @Souraya, For her being a flop, your bitter ass is still on her post watching the video (probably repeatedly) & commenting. If you don’t like her, her music or videos LEAVE … the exit is to the left, to the left!

    [Reply]

    Souraya Reply:

    @KaramelKisses, Oops, you failed ! I am not on a flopyonce fan board. Rap-up is a public blog for anybody. Then, I am not hating on her. I am just telling the truth.

    [Reply]

    KillBill Reply:

    @Souraya, Telling the truth is more like I don’t like the video, or I don;t like the song, or like I don’t like her hair that’s how you could tell the truth. But when you say she’s a flop your being a HATER, point blank period.

    [Reply]

    Souraya Reply:

    @KillBill, it does not matter how I say it, or who I am, hater or stan, like a crazy super fan. The most important thing is the truth that I am saying. Period.

    [Reply]

    Audrey Hepburn Reply:

    @KillBill, Shit, you’ll still try to jump azz if someone says they don’t like the video. Just face it, you’re too incompetent to understand the ideal of an OPINION and you’ll attack anyone who has anything different than some kiss azz response. plus the hoe copied my sh*t and f’d it up lol

    I’TS AUDREY B*TCH!!!!!!!!!!!

    [Reply]

    KillBill Reply:

    @Audrey Hepburn, LAME. I get mad at the stupid responses like “she stole it”, “it’s unoriginal”, “it looks cheap”, “she overrated”, “she a flop”. Neither of you are giving a good opinion both of you are just being plain out idiotic to me.

    KaramelKisses Reply:

    @Souraya, NO you’re voicing your bitter ass opinion. IF your mother raised you right, she would have told you if you don’t have anything nice to say then don’t say anything at all. You haters and/or detractors slay me, you come on this woman’s post & talk mess. But truth be told it’s you haters that keep her relevant. So on second thought, keep talking … we her fans and the stans appreciate it.

    [Reply]

    Beyonce is desperate Reply:

    @KaramelKisses, Boo you FAILED big Time. Who the F*ck are you to dictate what is appropriate to say and categorize it and sum it up to Hater. last time I check, your f*ckin name wasnt Webster or a f*cking thesaurus. B*tch Bye! Everyone is entitle to their opinion.

    [Reply]

    KaramelKisses Reply:

    @Beyonce is desperate, First of all I don’t recall addressing your bitter ass but since YOU called me out, let’s go. Failed at what? With your wack ass, I voiced my opinion toward a negative post made by Souraya (but you are probably one in the same). GTFOH … as I stated earlier if you don’t have anything nice to say then STFU!

    [Reply]

  62. Miss Fancye

    Mod and retro never looked so damn good!! I am so pleased that my expectations were not just met, but exceeded in this video. I was a bit fearful after the 1+1 video.

    [Reply]

  63. @IamMrHAndsome

    Why do you haters just come to all the beyonce post to hate… Flop? How is she a flop you dumb roach!

    $350 million= Beyonce
    $500 million= Jay-Z

    Bitch please.
    hating asses.

    [Reply]

    Souraya Reply:

    @@IamMrHAndsome, Sadly, $350 million didn’t bring her any top 20 single on billboard 100 this era. Something flopyonce is trying hard to achieve, this year.

    1+1 = All flopyonce’s sales this era. Stay mad !

    [Reply]

    KillBill Reply:

    @Souraya, Best Thing I Never had #16. Run The World #25. State facts, not Hate.

    [Reply]

    Souraya Reply:

    @KillBill, hum hum don’t be so happy about it. I mean top 10, I just mistyped the number. Then, even top 20 did not do nothing for her, cause she flopped since the first single, her songs are weak except best thing i never had was just ok.

    [Reply]

    Souraya Reply:

    @Souraya, it also did nothing for her sales.

    [Reply]

    LOVE4Bey Reply:

    @Souraya, ok hun we get it…you don’t like BEY…she has you pressed….andto be honest , the only Reason her singles are not doin as well is because pop garbage sells these days..shut up educate yourself and have a SEAT!

    KillBill Reply:

    @Souraya, OM(FUCKIN)G, You meant 10 not 20 bull shit, your just mad because you don’t want her to be successful. Run The World wasn’t weak, if you know Bey like we know Bey she didn’t want to release it at that time, she wanted to release when she did Oprah and the Billboard awards, hello the song debuted at #33 dropped to #77 then went back to #25, if her company would’ve followed her guidelines it would’ve been #1. Best Thing I Never Had is better than 99.9 % of songs on the radio it has a positive message, and she sung w/o auto or techno music.
    You must be a Rihanna stan?

    [Reply]

    Shaniqua Reply:

    @Souraya, You love you some Beyonce .. You hate her so much but you keep commenting . Bitch get a life .

    [Reply]

  64. Hugh

    Cool

    Hope we get Start Over as a single

    Im sure I was Here will be the last single for the era

    [Reply]

  65. Hugh

    BTW, her boobs are awesome!

    [Reply]

  66. Beyonce is desperate

    This video looks cheap. Cheap wigs, cheap face shots, cheap clothes, and cheap face shots. What does it equate to? Cheap Video.

    [Reply]

    KillBill Reply:

    @Beyonce is desperate, this video is cost more then what you make in your family equivalent income, for the rest of tour lies. Her wigs will pay for you and your cousins college tuition.

    [Reply]

    Beyonce is desperate Reply:

    @KillBill, This video is only $1000.00. My College Degree cost way more than that. My net worth is way more than Beyawnce. I own that B*tch. I tell her to dance and sing on my command. This B*tch begs me for endorsements, flys across the world like a desperate wh*re clinging for her virginity and pops the baby when I tell her to. :D

    [Reply]

    Real Issh Reply:

    @Beyonce is desperate, Bitch – Bey didn’t even go to college & is shitting on you . Did it on em’ .
    It’s okay to troll but this one is reachingggg .

    [Reply]

    Beyonce is desperate Reply:

    @Real Issh, What the fvck was she doing at Texas university? The b1tch is trying to learn algaba. 1+1 does not equal 3. Furthermore, the b1tch can’t carry a conversation to save her life. So, no I don’t aspire to be Beyonce. At this point she is the BIGGEST Laughing stock on rapup.com

    [Reply]

    Audrey Hepburn Reply:

    @Beyonce is desperate, that’s funny and true

    Real Issh Reply:

    @Beyonce is desperate, She was actually praising her mother . Something you’ll never see happen in your life .

    KillBill Reply:

    @Beyonce is desperate, Lame, lame, lame, “COME HARDER THIS WON’T BE EASY”.

    [Reply]

    Beyonce is desperate Reply:

    @KillBill, You responded, so obviously it’s not lame. Are you mad? R u going to call your precious B to come to your rescue. ThAt b1tch does not even acknowledge you, she’s too busy suckin Her bodyguards D.1.ck

    [Reply]

    KillBill Reply:

    @Beyonce is desperate, Lama again. I don’t if don’t acknowledge me I’m still a fan, and I’m going to protect to hive from you peasants. Do you really think she care if you hate on her?

    Real Issh Reply:

    @Beyonce is desperate, took the words right out of my mouth.

    [Reply]

    Real Issh Reply:

    @Real Issh, QUITTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT .

    [Reply]

    Shaniqua Reply:

    @Real Issh, Wow a fake Real Issh Lmfao! How sad . ?

    [Reply]

    brainfood.com Reply:

    @Shaniqua,

    Why is it sad? It seems to be just as entertaining as the real Real Issh.

    Real Issh should be honored! Someone is “paying homage” to her/him, right? Imitation is the highest form of praise, people!

    [Reply]

    Real Issh Reply:

    @brainfood.com, Imitation isn’t flattering . It’s suicide . & You know that’s Brain Food .

    [Reply]

    brainfood.com Reply:

    @Real Issh,

    Oh, imitiation isn’t flattering?

    LOL

    So what do you call what B is doing?
    1.) Crazy in Love (imitated the hook with the horns)
    2.) Single Ladies (We know that was imitation)
    3.) Performance with the interactive background (can’t think of the award show, but if you a TRUE fan you know what I’m talkin’ about)
    3.) Countdown (??? Really? You can’t see how many people she imitated in this video? Right.)

    Aren’t you and your B stans always sayin’ that Beyonce isn’t imitating…she’s showing praise to the artist? I know she is, so why don’t you? LOL Hypocrisy is actually kindof entertaining when it comes from your posts Real Issh.

    You make it to easy Real Issh

    P.S.

    I know you’re going to say “I’m not going to read this, so I’ll give you a short version: B imitates because she’s givin’ praise to her predecesors. You can deny it if you want, but the truth is imitation IS the highest form of praise and Queen B proves that consistently. Some stan YOU are…

  67. Natalia

    I love it! ..and now I can’t wait for her new video..maybe End of time?!;DD

    [Reply]

    LOVE4Bey Reply:

    @Natalia, ikr EOT is m favorite….I listen to it a million times a day

    [Reply]

  68. Natasha

    Just cute thats all… funny too, lol.

    [Reply]

  69. KING#15

    ANYBODY WHO THINK THAT BUMB WAS REAL DOING THIS VID IS STUPID

    IF SHE WAS EVEN PREGGO NO WOULD NOT HAVE BEEN DANCING ALL WILD LIKE THAT

    SOME OF U FAGGOT BEY FANS ARE JUST DUMB U ACT LIKE SHE CANT DO SHIT WRONG AND SHE NEVER LIES

    WHICH SHE CLEARLY DOES ALL THE TIME

    [Reply]

    LOVE4Bey Reply:

    @KING#15, actually majority of the video was shot months ago…know what you’re talking about before you attempt to hate….and plenty more vids coming your way ;)

    [Reply]

    Real Issh Reply:

    @KING#15, You sound like a Stan .

    [Reply]

    KillBill Reply:

    @KING#15, Love On Top is next, preview is Sunday at 7pm be tuned in cause I will. “REAL ISSH, LOVE4Bey, and Myself will be back to protect the hive from irrelevant, people that make no sense when they give their opinion.

    [Reply]

    Peasant Reply:

    @KillBill, yawn* you go Be!

    [Reply]

    KillBill Reply:

    @Peasant, Close your mouth hate is pouring out.

    [Reply]

    brainfood.com Reply:

    @KillBill,

    Co-sign Peasant, all the way!

    @ KillBill…so it’s a group of ya’ll? The cool part is it’s nice to see ya’ll come together on common ground…it’s too many women at each other’s throats for stupid issh…

    …the bad part is that, ya’ll could be using your “DEFENSE ENERGY” toward something like “OCCUPY WALL STREET” where your efforts will actually mean something.

    Does Beyonce or her fans “really” need your defense? I don’t remember any fan saying they need defending…or Beyonce for that matter. There’s nothing wrong with supporting what you love, but all this “defense” stuff is s front.

    Ya’ll just like startin’ stuff with people about Beyonce because you know her success is undoubtable…which I give CREDIT to B for, not defend her. BUT let’s be real.

    You all don’t have your own success to flaunt and that’s why you keep up trouble on this blog. You’re always bringin up riri, C-error (which is a funny name I must admit, although I like Ciara), just to start a fire to her haters.

    I never knew defending someone involved starting trouble. If you are apart of Beyonce’s “hater” problem, YOU AIN’T APART OF THE SOLUTION. PERIOD. You ADORE the haters otherwise you really wouldn’t have anything to do on here. It ain’t like ya’ll give credit to other female acts.

    I would think women would be more supportive of one another…but you won’t understand that type of evolved thinking at all. It might be to complex for you at this point….keep on living.

    You’ll see what I’m talkin’ about. #higher learning

    p.s.
    I know you gon say that was too long. and my response is: A sign of an immature mind is a short-attention span, remember that. Higher your learning and not your defense for Beyonce…as a MILLIONAIRE, I doubt she needs your defense.

    [Reply]

    brainfood.com Reply:

    AND YES! I was up at 4am. Fighting ignorance is a 24 hour a day job.

    [Reply]

    LOVE4Bey Reply:

    @brainfood.com,

    ok great points or whatever…but for one thing im getting prepared for nursing school, so your “higher learning” response doesn’t pertain to me…and 2 why do you feel the need to only reply to Beyonce stans, who defend her against haters?! true enough no one asked us to defend her,but blogging is something that I choose to do in my spare time. If is consists of me defending Bey from a negative hateful comment, then so be it.
    Why do you feel the need to troll negative comments and try to unite everyone over meaningless arguements? is it because you dont have anything to do? or maybe you just hate how cocky some Beyonce fans/stans are? either way you do it because YOU want to.

    And no we only bring up the “Cierrors and Rihjects” when their stans leave hateful comments..but i see u say nothing to them…you are not fair…

    Dont try to judge people or assume you know their lives based on a few comments they leave on here…it’s stupid.

    At the end of the day this is all entertainment. chill out

    [Reply]

  70. KING#15

    STILL NOT POSTIN MY COMMENTS HUH

    [Reply]

  71. IM YOUR TEACHER BITCH

    men i know she really good but take a break now damm it

    [Reply]

  72. A.Dre

    Shoutout to all the strange people who was arguing on the comments lol y’all had me rolling!!!

    [Reply]

  73. ODTLF

    EVERYTHING!

    [Reply]

    maya Reply:

    @ODTLF, exactly.

    [Reply]

  74. UhOh

    rap-up! get on putting the vevo video up here! we need them views >;]

    [Reply]

  75. maya

    omg she makes me happy, THIS IS MY FAVE video so far from the 4 era, then RTW.

    I truly love this video, the different era’s, the choreo:) I LOVE HER! lol

    k, let me calm down

    [Reply]

  76. andres

    yawns!!! damn i just wasted 3:33 of my life watching somethin so lame nextt!!

    [Reply]

  77. bey stan

    Ooooo bey gave me beyond life with this video..fave part was the we be making love at 5 she’s sooooo cute <333333333r

    [Reply]

  78. brainfood.com

    There is a special place in hell for women who do not help other women.

    ~Madeleine K. Albright

    Support your sisters…ALL OF THEM… who are trying to do something to change the world. BEYONCE, CIARA, RIRI…They could be breakin’ up marriages, stealin’, havin’ kids and not takin’ care of em…but they just want to entertain. Who are you to say a person is worthless?

    Now of course, we as the people can support or decline their efforts (I.E. Katy Perry’s naked arse on Sesame Street threw mothers in an uproar!), so we are not powerless in the material they give us.

    Please STOP with all the hatred…cause that’s all it is. YOU DO KNOW PEOPLE SEE YOU, RIGHT? It gets us women nowhere and it shows just how ugly you REALLY are on the inside.

    [Reply]

    frenchconnection Reply:

    @brainfood.com, it’s not bc you’re a girl dat i have to support you

    if i hate you, i hate you

    [Reply]

  79. for the beyonce stans

    COPYCAT SELLING SEX

    [Reply]

  80. mofan95

    THIS RIGHT HERE IS EPIC!!!!! I LOVE IT NOW!!!! AT FIRST I DIDN’T BUT NOW I CANT STOP WATCHING!!!!

    [Reply]

  81. mofan95

    Beyonce and her shoulder moves >>>>

    [Reply]

  82. Zenobia

    Work it Beyonce`!

    [Reply]

  83. Zenobia

    You must get massages on a regular to move the shoulders like that..awesome.

    [Reply]

  84. Cassidy Small

    I loved it. It was funny and cute. :)

    [Reply]

  85. KillBill

    Hey Look to the right of the screen Beyonce makes the Top 5 stories Again.

    [Reply]

  86. Tel

    there’s nothing wrong with expressing your opinion about a video, lets be reasonable not everyone’s gonna like it but when u start fabricating lies & being disrespectful that’s when u cross the line. btw i LOOOOOOOOOOVED the video :)

    [Reply]

Leave a Reply