Video: Willow Smith f/ Nicki Minaj – ‘Fireball’

Willow Smith and Nicki Minaj

The “Fireball” has landed. Willow Smith ignites the screen in the Hype Williams-directed video for “Fireball” featuring Nicki Minaj. During her visit to “106 & Park,” the 11-year-old singer also announced the title of her debut album Knees and Elbows, due April 3.

“Everybody falls down and scratches their knees and elbows, but eventually they get back up,” she explained of the R&B-meets-hip-hop offering.



You can leave a response, or trackback from your own site.

 

61 Comments

  1. Aimanos

    I love it. I dont understand how she can work with a woman who raps about sex though and brings a dildo on stage.

    [Reply]

    CeeCeeMinaj Reply:

    @Aimanos, no she doesnt n it was for a skit at the concert so sthu! Damn befoe u jus say she rap abt sex….um maybe a few old mixtape songs big whoop her n willow killed dhis so shut up n enjoy how gorgeous dey look n how amazing dha song is rather dan saying mess abt nicki thank you -__-

    [Reply]

    TEAM MINAJ! Reply:

    @Aimanos, She can work with someone who raps about “sex” because that woman is a Grammy nominated, award winning sensation.All of her songs aren’t about sex anyways. Obviously you don’t you need to check your facts. You mad? PINK FRIDAY: ROMAN RELOADED IN STORE 2.14.12. GO COP THAT!

    [Reply]

    TEAM MINAJ! Reply:

    @Aimanos, Also, some of Nicki’s music isn’t meant for kids to hear. If you have kids, don’t let the listen to the music she does talk about it in. If your a kid yourself, go take a nap.

    [Reply]

    true love Reply:

    @TEAM MINAJ!, Jada Pickett is her mother & some of the roles that she played in aren’t appropriate for Willow to see. Also Eddie Murphy is raunchy in his stand up but still do children movie. Some artists can do work for both adults & kids. Nicki is one.

    [Reply]

    C94B Reply:

    @Aimanos,

    I agree, 100%. This is very bad. And LOL at the persons who tried to bash you for your comment, “TEAM MINAJ”, “CeeCeeMinaj”…

    [Reply]

  2. Tami

    I’m going to take it as this little girl made that album name on the spot. Lol cause Roc Nation announced it as You Think You Know Me???!! Ummm but that was cute

    [Reply]

    TEAM MINAJ! Reply:

    @Tami, and the internet also said Roc Nation signed that kid “Astro” and he confirmed that that was false. Don’t believe everything on the internet.

    [Reply]

  3. Ky

    That was cute!

    [Reply]

    Pushinit Reply:

    @Ky,
    Yep

    [Reply]

  4. Replay

    Man stop promoting this lil tarzan girl… look what she is doing with herself in this age omg… she would never get fame without will “SMITH” name

    [Reply]

    RDK Reply:

    @Replay,you are a jealous hater enough said.

    [Reply]

    StarsAreBlind Reply:

    @Replay, If that’s the case wouldn’t we be bumping Snoop Dogg’s daughter’s music like Whip My Hair? Willow is one dope chick!

    [Reply]

    xSTEV3N Reply:

    @Replay, she really needs to stop
    only reason I’m watching/listening this is because of Nicki Minaj

    [Reply]

  5. CR211

    I love it….she is very talented

    [Reply]

  6. Stre3t Danc@

    Willow is kickin ass. She dances better than anyone @ her age.

    [Reply]

    leslie arnelle Reply:

    @Stre3t Danc@, wow right..she simply has that “it” factor.

    [Reply]

  7. Joyams

    I hate to say because she’s like 10 years old and daughter of will smith but she is talented. I’m looking forward to see how she’s gonna grow up. And nicki slayed again, obviously.

    [Reply]

  8. LUVizmyDrugxo

    did yall see that little walk she did down the sidewalk haha i swear this little girl got too much swagg and confidence if i dont see a little rihanna in her just watch as she gets older

    [Reply]

  9. >am so am so proud of you

    willow got attitude and skills she got talent,it isn’t because her last name is smith well the name help to open doors for her yes,but she got talent she is working to make a name for her self even at that young age…people should give her her props and stop shadowing her with the smith name…and nicki did her thing too as usual,the over all video is fun and entertaining.

    [Reply]

  10. eliana

    this girl is so talented and stop hating on her she is 11 and who else is this talented.

    [Reply]

  11. wow

    no one hate me but to me she is to grown for her age n no 21 or older is going 2 b listing 2 this at the club

    [Reply]

  12. striir

    LOL @ her dance moves.. wtffff
    Cool video, annoying song

    [Reply]

  13. Ray

    Did we just watch the same video…cause that shit is straight up wack. Just cause she got a little confidence. Teairra Mari got confidence, don’t mean she still not wack. Willow smith has no talent at all. Not hating just being real. But then again people think nicki minaj is talented so i guess

    [Reply]

  14. Shaa-chan

    Wow! Willow gots some moves! You go girl! Can’t wait to see this one in all its HD glory! ^_^

    [Reply]

  15. Old Nicki

    This was very … underwhelming.

    [Reply]

  16. New Video: Willow Smith – ‘Fireball (Ft. Nicki Minaj)’ :: The Lava Lizard

    [...] Thanks Rap-Up! [...]

  17. carly

    the dancng was great..but thaqt willow is extremely to dang on skinnny i thought she was going to break a bone seriously

    [Reply]

    ElloMotto Reply:

    @carly, IKR, I was thinking the same thing

    [Reply]

    yooo Reply:

    @ElloMotto, shes fucking 11 losers.

    [Reply]

  18. Dustin

    Hey hey hey! No need to bring Teairra in on this mess. Lol willow needs to sit down. It’s clear her team isn’t being selective in the interest of striking while the iron is hot. That wont bode well for her. This track sounds like a lil mama throwaway. I agree that she has talent but it’s raw and unformed. I don’t care how much swag she has, the dancing was on the wack side. And the name recognition IS what got her the deal. Talent was abonus but not a necessity. No label is gonna invest in a 10 year old just cause they have talent. They may give them a development deal but let’s not pretend that there is any other reason for her to have a full fledged record deal at this age if it were not for industry nepotism. I’m all for her being signed but she needs more time to develop OUT of the public eye. And lastly… Did hype take a handful of somas or valiums before filming this? This was worse than the video he did for Call on Me.

    [Reply]

    lD Reply:

    @Dustin,and you need to shout da @@#@#$ up.

    [Reply]

    Dustin Reply:

    @lD, Lol you’re so eloquent. I didn’t say anything offensive or disparaging. In fact, i complimented the girl. I also called a spade a spade. If youre butthurt then maybe you shouldn’t be so invested. It’s just an opinion and you KNOW the old adage on those… How about you just DON’T reply to my posts until you are willing to engage in actual dialogue.

    FACT: when people tell meto shut up, I just get louder. :-)

    [Reply]

    Shade Reply:

    @Dustin, Dancing was wack?….I would love to see you do even half the shit she did.

    She doesn’t need to grow out of the public eye she can do it in it. That’s what being a child star is all. Gotta start as young as you can the entertainment business is mostly for the young.

    [Reply]

    Dustin Reply:

    @Shade, Yeah the dancing was wack. There are no other chicks her age in the game right now so she gets compared to the grown-ups. And comparatively it’s weak. I will reiterate that she has a lot of potential but her talent is very raw and unformed. And yes I think she needs to develop in privacy, if this new single and video are any indication. With regard to replicating the “choreography” in the video, don’t threaten me with a good time.

    [Reply]

    From Tokyo Reply:

    @Dustin, Considering that the dancing that’s considered to be “good” involves a lot of butt shaking and grinding…yeah. That said, this was borderline.

    And aside from that, I still don’t understand using an adult to collaborate with a child but oh well. Nicki was superfluous in this video, and in this song altogether.

    [Reply]

    sabrina part 2 Reply:

    @Dustin, haha u got yr ass none sense commently Kickd by those two people Sthfu udi

    [Reply]

    Dustin Reply:

    @sabrina part 2, Yikes. I would work on your grammar before you try and school me.

    Back on topic. I saw a high quality version of the video and yep the sOng is still horrendous but I have to reiterate the person that REALLY dropped the ball on this was Hype. One of his worst videos ever.

    [Reply]

  19. Che

    “Knees and Elbows”?..ch sounds like a amateur porno…but i’m >>here<< for the song!

    [Reply]

  20. Audrey Hepburn

    The dancing was… unique… I guess. lol She has great energy.

    The only problem= She’s TOO young!

    Why are they attempting to market an eleven year to a young adult market? Aside from the help from Nicki Minaj (a.k.a. Mother Teresa) who talks about azz eating and sh*tting on ppl.

    [Reply]

  21. Winston Churchill

    What is she tho? a rapper? a singer? cause when she gets older i doubt that voice is going to get any better. She doesn’t have a future in music. Try something else.

    [Reply]

    sabrina part 2 Reply:

    @Winston Churchill, u is an idoit she is a singer Not a dang rapper Idoit

    [Reply]

  22. Bey_STAN

    Willow destroyed it….

    [Reply]

  23. latonya

    I wish nicki wouldn’t have rocked those rainbow leg warmers, they’re gigantic, she could’ve gon with sneakers and it would’ve been cool, This IS willows video and she nicely but idk i wanted to see more Onika just in different backgrounds and wardrobe like in regular videos, Happy Birthday Onika!

    [Reply]

  24. Cudder

    boring,please little girl,return to the school,and onika please STFU

    [Reply]

  25. me

    Is America serious? Let this little girl grow up. She might have talent but she’s damn too young!!

    and SMH @ Nicki, it’s nice of her to jump on this kid’s track cause she’s her idol, but her general lyrical content is just innappropriate for a 11 year old.

    [Reply]

    sabrina part 2 Reply:

    @me, you too damn young to watch dis video!!! Now STHU u hater

    [Reply]

  26. sabrina part 2

    kids that are her ages gonna like or dislike it. Willow can keep doing her thing.

    [Reply]

  27. Willow Smith ft. Nicki Minaj – Fireball (Official Video)

    [...] Elbows, dropping in stores near you on March 3rd, 2012. SN: Stay tuned for the HQ version. spotted: ru Share and [...]

  28. shyne

    wow nicki and young money are doing a good job of killing hip-hop smfh

    [Reply]

  29. Arie

    why Is she working with adults? I understand that in the USA they are all about getting a no 1 album but are they not rushing a bit with this? I know as a parent I would never let my child listen to Nicki Minaj, what could they possibly have in common?

    [Reply]

  30. @MrKalebBlake

    I’m mad that this is just play time for Willow and she’s doin that. Whereas artist like Rihanna are really sweatin just to hit a quarter of those moves.

    [Reply]

  31. Bitch please

    @ @MrKalebBlake

    This post has nothing to do with Rihanna. So shut the f up. Rihanna can dance if she wants but chooses not to in order to avoid hating beyonce comparisons. Go to hell. Ri is from the islands so she is a natural born dancer.

    [Reply]

    Real Issh Reply:

    @Bitch please, Beyonce is her biggest influence so she would love to be compared . rihanna doesn’t dance biggest of Beyonce ? Are u stupid bitch ?

    [Reply]

    hot to def Reply:

    @Real Issh, You must be a stupid bitch for going off on someone for no goddamn reason. Ain’t nobody checking for that old-ass chick. Now go get lost in your bullsh*t.

    [Reply]

    sabrina part 2 Reply:

    @hot to def, how in the hell would u know ain’t nobody checking for NIcki minja. u don’t know shit.

    [Reply]

  32. Tony

    you guys are so meant to one another lol, chill.

    [Reply]

  33. Tony

    *so mean

    [Reply]

  34. tinkerbell

    nicki minaj hell hard

    [Reply]

  35. mohamed nagi dlioui

    i love jasmin webb

    [Reply]

  36. bigbootyjudi

    nikki minaj in the dance video with big sean u cant not dance with ur fake ass annd titz ur ass look madd nasty but i lik tht song with u and willow smith fireball tht songz go hard willow smith u go hard in the video with ur dance move keep doing a good job keep making videos

    [Reply]

Leave a Reply