Video: Fat Joe f/ Chris Brown – ‘Another Round’

Fat Joe and Chris Brown

Fat Joe and Chris Brown rise from the sand in the sexy video for “Another Round.” In the Colin Tilley-directed clip, a slimmed-down Joey Crack soaks up the exotic beauty surrounding him, while a shirtless Breezy panders to the ladies. Escape to paradise with the fellas.



You can leave a response, or trackback from your own site.

 

37 Comments

  1. saiko

    dope shit!

    [Reply]

  2. Darius

    Heard this song on the radio and didn’t know this was a Fat Joe song but the beat and the song goes hard!!

    [Reply]

  3. Pson

    Amazing song….anything Breezy touches turns to gold!!

    [Reply]

    andy Reply:

    @Pson, ONLY GOLD, nothing more. Nothing platinum

    [Reply]

    100% Amazing Reply:

    @andy, he done platinum already! yeah yeah yeah! 2009 blah blah blah! but gold is a step close to how things were b4 that cursed bit*h and all her deranged fans like yourself for example.

    [Reply]

    Breezy 4 life Reply:

    @100% Amazing, LOL! that frankenstein head Bitch!

    [Reply]

    zo kiki Reply:

    @andy, lol dat shit cray ………..

    [Reply]

  4. Fat Joe Feat. Chris Brown ‘Another Round’ Video | TattleTailzz

    [...] S/O to Rap-up Share/Bookmark Posted in Music & Video « SWAGU SUNDAY’S CHRISTMAS EDITION You can leave a response, or trackback from your own site. /* [...]

  5. uhuh

    I aint even tryna hear joey cracks music.. im tryna see how this versace varsity bomber looks on chris

    [Reply]

  6. pia

    OMG!!!!!!! I love this video. These two guys did a great job. Chris vocals were on point.

    [Reply]

  7. pia

    forgot to say the song is dope

    [Reply]

  8. chep

    this video is the shit ever

    [Reply]

  9. :o

    love it!!

    [Reply]

  10. Kayla

    Chris looked so sexy!!!

    [Reply]

    :o Reply:

    @Kayla, like always..

    [Reply]

  11. Leggo

    Breezy!!! Dope shit cant wait till you drop the Fortune album.

    [Reply]

  12. Me

    fukin awesome!!!

    [Reply]

  13. Tony Montana971

    Dope Shit!!
    Joe & breezy killed it!

    [Reply]

  14. Hugh

    Love that Versace jacket. Them pants cool too

    [Reply]

  15. nicki won already

    chris brown damn, damn, damn,damn,DAMN BOY!

    [Reply]

  16. Billionaire

    It funny how Chris is the featured artist & yet fat joe mentioned Rihanna in his part of the chorus!

    [Reply]

  17. just me

    am I the only guy tired of seeing all these singers take off their shirts. I mean #do some’ else!!!!

    [Reply]

  18. Future_ristic

    @billionaire,crazy shit right ther

    [Reply]

  19. tim

    great collabo, fat joe since you lost some weight they said you got some ego :), breezy just always amazing. ayotimotysocial.com

    [Reply]

  20. tim

    great collabo, fat joe since you lost some weight they said you got some ego :), breezy just always amazing.

    [Reply]

  21. malikMJdope

    This shit hot, get ready for this all over the radio!..video direction is amaze big ups Collin Tilley! this really shoud be Cb ft Joe cuz Breezy took this shit over

    [Reply]

  22. summer

    Like the song, video too!

    [Reply]

  23. helga

    OMg… I love it so much…
    Chris Brown surprises us every day…
    I love you… I love you… I love you CB

    [Reply]

  24. Jumbo

    dont u be holding back your love!

    4:28 is the part!

    [Reply]

  25. davidjohn83

    Another round? i wish pop music stopped promoting whorish materialistic drunkeness and isntead promoted compassion & well being.

    [Reply]

  26. tune

    dope video, chris brown’s voice is sounding mature at certain parts of the song

    [Reply]

  27. Lisa

    This song would do nothing for me, if it wasn’t for Chris Brown’s input. His vocals melt together with the beat. I love it!

    [Reply]

  28. mark

    that versace bomber jacket is pureeeee swaggggg! anyone rocking that jacket is mr swag! if u can get yours hands on one!

    [Reply]

  29. Stre3t Danc@

    Chris’ vocals > > > > > > > > > your fave’s vocals.

    [Reply]

  30. mnm

    Chris Brown ft. Fat Joe – Another Round

    seriously.

    [Reply]

  31. claire

    Haaa…..why do rappers, now days have those type of girls in their videos and in real life?? I mean, they are just a result of mixed this and that….confused identities, cultures and this and that, lol #ican’t

    [Reply]

  32. unknown

    did anyone notice pyramids in the video? what does it have to do with anything? and more importantly, does the pyramids symbolize anything or is this a video that has a deeper meaning than what it appears to be???

    [Reply]

Leave a Reply