Jennifer Lopez Sends Best Wishes to Beyoncé [Video]

Jennifer Lopez and Beyoncé

From one mother to another. Jennifer Lopez offered her best wishes to new mom Beyoncé on the birth of her daughter Blue Ivy Carter. While conducting press for the new season of “American Idol,” J.Lo gave a special shout-out to B.

“The best part of her life is about to begin. I just wish her the best. I know she’s gonna love it and be a great mom,” the mother of twins told “ET.”

Her fellow “Idol” judge Randy Jackson also congratulated the new parents on the addition to their family.



You can leave a response, or trackback from your own site.

 

17 Comments

  1. iAmJamesAl

    Thanks Jenny!!!

    [Reply]

  2. SlappinHoesSince89

    she dnt need your wishes bitch! worry bout your life!

    [Reply]

    Steve Reply:

    @SlappinHoesSince89,
    Who are you Beyonce’s mother LMAO Get a life you sad troll. Unlike you she actual knows her. Take several seats back. She wants to give a shout out to Queen Bey!

    [Reply]

    Beyonce is desperate Reply:

    @SlappinHoesSince89, Smh, I see why you mad. Jen is georgous next to your fave…(hint hint Bey)

    [Reply]

    me Reply:

    @Beyonce is desperate, u r blind.

    [Reply]

    Real Issh Reply:

    @Beyonce is desperate, Lol – Troll

    [Reply]

    Jay Reply:

    @SlappinHoesSince89, Unnecessary but such a funny comment!

    [Reply]

    SlappinHoesSince89 Reply:

    @Jay, you hoes can stay mad lmao my job here is done!like i said JHOE need to worry bout her lil bastard babies! lmao

    [Reply]

    yoneko Reply:

    @SlappinHoesSince89,

    [Reply]

    yoneko Reply:

    hey dnt talk shit manh.. shes hv ryt to sae tht awk i a the pitch

    [Reply]

  3. pimp34

    jesus this is getting old WHO CARES IF THEY HAD A KID not like they breed a future world leader or anything

    [Reply]

  4. super aunty Riri Tues

    wow Nice

    [Reply]

  5. anonymous

    Why’s Rap-Up trying to make this post seem like she went out of her way to wish Bee well. I mean really? She was asked about it, and responded just how anyone would. So let’s keep it moving. There are ‘real’ stories out there. Don’t waste anyones time with a 7 second remark. lol!

    [Reply]

  6. Jennifer Lopez Sends Best Wishes to Beyoncé [Video] «

    [...] : rap-up.com| Youtube.com Like this:LikeBe the first to like this [...]

  7. nicegirl

    Bey and JLo are two of the most beautiful women. Love them both.

    [Reply]

  8. seo

    Very good website you have here but I was wondering if you knew of any discussion boards that cover the same topics talked about here? I’d really like to be a part of group where I can get advice from other knowledgeable individuals that share the same interest. If you have any suggestions, please let me know. Appreciate it!

    [Reply]

  9. eve

    I really wish you the best gal, hope she becomes like the parents

    [Reply]

Leave a Reply