Jay-Z Celebrates 40/40 Club Reopening with Warren Buffett, Ashanti

Jay-Z and Warren Buffet

He may be filling baby bottles at home these days, but Jay-Z was back to popping bottles of Ace of Spades on Wednesday night (Jan. 18). The Roc Nation boss snuck out for his first public appearance since becoming a father at the grand reopening of his 40/40 nightclub in New York City.

Ashanti, Wale, Swizz Beatz, Rico Love, ?uestlove, Adrienne Bailon, Grandmaster Flash, Selita Ebanks, Irv Gotti, and Fabolous were among the VIP guests who came out to celebrate with Mr. Carter. A crowd gathered outside the venue to congratulate Blue Ivy Carter’s dad, who responded, “Thank you!”

Even billionaire Warren Buffett, who shared the cover of Forbes with the hip-hop mogul, was seen throwing up the Roc. But despite rumors of an appearance, new mom Beyoncé was a no-show, opting to stay at home with their newborn daughter while her husband walked the red carpet and greeted well-wishers.

The sports club underwent a multi-million dollar renovation that includes four 165-inch video screens and gold bats lining the walls.



You can leave a response, or trackback from your own site.

 

62 Comments

  1. Winston Churchill

    CAMEL!!!

    [Reply]

    XO till we overdose Reply:

    @Winston Churchill, with his money he could get more girls in 1 day than you will for your entire life.
    so i don’t think his looks matter.

    [Reply]

    dexlovesrih Reply:

    @Winston Churchill, lol!SHANI is giving me everything i need for morning,noon and NIGHT!yahzz

    [Reply]

    KillBill Reply:

    @Winston Churchill, He”s a good looking wealthy camel.

    [Reply]

  2. Love Jeffery

    Ashanti Always Looks Good, Sexy, and Beautiful, and That Is All… #TheWomanYouLove On iTunes, Go, and Buy It, Because It Is A-M-A-Z-I-N-G!!!… #AshantiFor2012AndBeyond.

    [Reply]

  3. Tatiloni

    DAMN, Jayz is UGLY

    [Reply]

    tafa Reply:

    @Tatiloni, damn you jay z ain’t ugly….. show yourself

    [Reply]

    nicegirl Reply:

    @tafa, Agree with you. Jay carries himself really well which makes him attractive.

    [Reply]

    Djamanie Reply:

    @Tatiloni, bitch stop Hating on jay

    [Reply]

    I Reply:

    @Tatiloni, lets see how you look…probably fat AND ugly…

    [Reply]

  4. LUNN$$DOLLAR

    Ashanti looks so damn HOT OMG YASSSSS

    [Reply]

  5. bubble

    Ashanti has a big head

    [Reply]

  6. NEWYORK

    Yo MISS ASHANTI looks right Damn she gotta be the baddest

    [Reply]

    CITY Reply:

    @NEWYORK, co-sign…SHE IS BAD AS F***..

    [Reply]

  7. bar

    ASHANTI IS THE BADDEST DAMN SHE SMOKIN I WOULD HAVE DIED SEEING HER IN PERSON YO!

    [Reply]

  8. nicegirl

    Jay is not ugly at all. Can’t wait to see the baby but looks like we’ll have to wait a while.

    [Reply]

    nicegirl Reply:

    @nicegirl, Oh and Ashanti looks gorgeous too.

    [Reply]

    KillBill Reply:

    @nicegirl, I think the same thing I don’t think he’s ugly he carries himself exceptionally well, and I find him physically attractive.

    [Reply]

    Sheera Reply:

    @KillBill, Me too, it kills me when people call him ugly smh I just don’t see it at all. In fact he’s actually physically attractive to me.

    [Reply]

    nicegirl Reply:

    @Sheera, And once I saw him in Paris with Bey THAT time, I found him more attractive (you know which day i’m talking about).

    [Reply]

    ri Reply:

    @nicegirl, i’m lost what day are you talking about? on another note i love that B stayed at home with the baby instead of being a thirsty fame whore it was the right thing to do good job B

    [Reply]

  9. diddy

    We mosdef need more of Ashanti………She is one fine a$$ lady in a Boss at that

    [Reply]

  10. Dough

    Ashanti looks fine as hell..

    [Reply]

  11. D.A.

    OMGarsh, Ashanti’s gonna take 2012 with that dress alone. DAMN DAMN DAMN DAMN DAMN!!!!!!!!

    I think I just had a power play moment!!!!!

    Congratz on Jay becoming a Father, him and the misses are going to do well!!!!!

    [Reply]

  12. Rap*

    Illuminati party

    [Reply]

    CITY Reply:

    @Rap*, Y… BCUZ EVERYBODY THERE IS RICHER THAN U

    [Reply]

  13. aba

    Beyoncé is at home and stil slaying them other alien hoes.

    [Reply]

    Real Issh Reply:

    @aba, Lmao – U made my day !

    [Reply]

    Andrew Reply:

    @Real Issh, someone spreading negativity for no reason made your day? your life needs changing

    [Reply]

    KillBill Reply:

    @Andrew, Back Off, you peasant.

    [Reply]

    Beyonce is desperate Reply:

    @Andrew, Real ish is just a chihuahua. All. Bark and no backbone. My pitbull would eat it up and devour it for dessert.

    [Reply]

    Real Issh Reply:

    @Beyonce is the queen, I Stan for Queen Beyonce . U Stan for Real Issh . We’re all winning .

    [Reply]

    Real Issh Reply:

    @Andrew, Lol – Did u think u were commenting on a pious post ? Look it up (Madonna voice)

    [Reply]

    Bernadette Reply:

    Jay isn’t ugly and having good looks don’t defined a person it’s whats in the inside that’s matter.He’s a beautiful person inside and out.

    [Reply]

  14. paige

    Looking good baabbbyyy!!!!! Best wishes to you Mr. Careter congratz on the beautiful baby girl s/o to you and Bey….keep doing the damn thing….((((Major boi))))

    [Reply]

  15. Lauryn

    HOVA. Do IT HOV Do IT!!!

    [Reply]

  16. Beyonce is desperate

    Jay is one oooogly motherf*cker and a geourgous Ashanti just made him show his ugliness. No wonder he’s with an average Beyonce.

    [Reply]

    KillBill Reply:

    @Beyonce is desperate, You should change your name to “I’m a Beyonce hater” because you have nothing nice to say. Btw Jay is HANDSOME.

    [Reply]

  17. Kyle

    Ashanti looks FLAWLESS. She has always had an amazing body IMO. She has never been skinny, just nice, thick, and always ROCKING THOSE CURVES:)

    [Reply]

  18. Neil

    Ashanti looks sexy

    [Reply]

  19. lyfechanges

    Hov actually doesnt look that bad in those pics…only Hov could have Warren Buffett at his party throwing up the roc sign! lol

    [Reply]

  20. James

    Ashanti has that boss beauty glowing all up and through the 40/40! Keep shining ma! You are gorgeous!

    [Reply]

  21. nyfan1

    There’s nothing wrong with Jay he’s just a regular looking dude. He’s not a pretty boy but he’s not ugly. Ashanti looks gorgeous as usual.

    [Reply]

  22. Beyonce is desperate

    All you dumb bitches would say jay looks good. You golddiggers just see $$$$$. Warren Buffet is an ugly motherf*cker too. I bet you hoodrats would f*ck him too. Let me guess, you want me to look side ways and see an inkling of beauty. No Ma’am I not playing homewrecking position like Ho-Alicia Broken Keyz.

    [Reply]

    KillBill Reply:

    @Beyonce is desperate, I think Wiz Khalifa ugly, Diddy, Wayne, Drake, Luda, 50 and Bill Gates ugly money doesn’t make someone look GOOD. The same way you want to voice your opinion on Jays ugliness Im going to voice on how HANDSOME I think he is. #YouWillSuffer

    [Reply]

    Beyonce is desperate Reply:

    @KillBill, bitch when did I address you? I guess your a hoodrat too. All those other N|ggas ugly too. #fugggggghhhhllllyy

    [Reply]

    Beyonce is desperate Reply:

    @Beyonce is desperate, Queues #stupidhoeByNickiMinaj

    [Reply]

    KillBill Reply:

    @Beyonce is desperate, Don’t Que a flopping song. Get A Life,

    [Reply]

    Real Issh Reply:

    @Beyonce is desperate, Why u gotta be so basic ? Atleast be funny w/ it . Sheesh .

    [Reply]

    B*tches In Paris Reply:

    @Beyonce is desperate, Bitch why are you on every post that involves Jayz or Beyonce ? You are the saddest & bitterest person on Rap-Up.com LOL ! How does it feel to know you are sad individual ? You must not get love at home .

    [Reply]

    nicegirl Reply:

    @Beyonce is desperate, Money has nothing to do with it. Warren Buffet, definitely not. Luke James yes (he isn’t that wealthy but he is good looking and carries himself well)

    [Reply]

  23. cece

    I’m sooo happy with beyonce and that she didn’t waste her time for this mess or doing interview’s for the media.

    [Reply]

  24. aba

    He looks happy.

    I’m proud of Jayonce :’(

    [Reply]

  25. OhboI

    We need more rich blacks. Congrats to Jay/Beyonce for comin up from nothin and ending wit somethin. Hopefully I will be just as successful. Blacks need to support Jays movement. Listen to Watch the Throne!

    [Reply]

  26. Beyonce is desperate

    ^^^^^ O_o @ you funny. Let me guess? Because you black, your suppose to support a cause. Get your 1800 country butt out of here. Dumb and hoodrat blacks follow that saying.

    Wake up! Stop being color struck! If you were a camel, I could understand your cause.

    [Reply]

  27. Brina

    Ashanti looks beautiful!!:)

    [Reply]

  28. Ray

    Ashanti better replace Beyonce LOL

    [Reply]

    bar Reply:

    @Ray, Don’t say that you gonna get these groupies started……..

    [Reply]

    CITY Reply:

    @bar, LMAO…YEA PLEASE I AM SO SHOCKED THAT NO 1 HAS SAID ANYTHING YET….BUT ASHANTI IS FUCKN BEAUTIFUL STANDING NEXT TO ………THAT JAY-Z THING

    [Reply]

    Real Issh Reply:

    @Ray, Troll shyt .

    [Reply]

  29. bar

    @CITY, Rite lmao im very shocked =-O lmao ashanti makes jay z look good being in his presence that’s like a camel standing next to a pony…(that sounded random lmao) but true from a female perspective lmao

    [Reply]

  30. Marlyn

    mum0828 on September 4, 2011 LOVE! great gviaway thanks! I love her story and how the business came to life. The blissful bundles are a great gift idea

    [Reply]

Leave a Reply