Ashanti Sizzles at ‘Safe House’ Premiere

Ashanti

Ashanti turned heads while attending the premiere of Safe House at the School of Visual Arts Theatre in New York City last night. The “Woman You Love” singer bared her cleavage and glistening legs in a body-hugging dress and Louboutin heels, posing with the film’s star Denzel Washington and her momanger Tina Douglas. Following the premiere, she hit up Kiss & Fly nightclub where she partied with Super Bowl champ Victor Cruz of the New York Giants.

Ashanti

Ashanti and Denzel Washington

Ashanti and Tina Douglas



You can leave a response, or trackback from your own site.

 

39 Comments

  1. .......

    Not a fan but yesssss she looks gorgeous’!!!!!!

    [Reply]

    priscilla Reply:

    @……., so why u here?

    [Reply]

  2. Humberto

    She’s gorgeous, but this dress is a big NO NO.

    [Reply]

  3. Lisa

    I don’t like the dress, but girl is still working it and she’s so pretty.

    [Reply]

  4. Kahari

    Yeah, I’m not a fan of the dress, but Ashanti has always managed to pull off even the most questionable of fashions. Skin looks amazing!

    [Reply]

  5. Will

    Ashanti looks AMAZINGGG!!!

    [Reply]

  6. Lovelyi

    ASHANTI is BEAUTIFUL and I usually love her style but not this time the dress ummmm no boo boo the Fashion Police will be giving you a ticket! Lol come on with the new album!

    [Reply]

  7. HeavyHeavy

    wow she looks overly sexy….and whats wrong with the dress??

    [Reply]

    Nelz Reply:

    @HeavyHeavy, nothing

    [Reply]

  8. Will

    i give her a A+ for everything, the dress, them sexy legs, nice boobs, nice smile! all of the above lol, she’s beautiful yo!

    [Reply]

    James Reply:

    @Will, I agree Will! From head to toe she is as close to perfection as perfection goes. Anybody looks at those pics and says anything different they’re just hating. Plain and simple!

    [Reply]

    She_da_one Reply:

    @James, I jnow right she’s amazing

    [Reply]

  9. Beyonce is desperate

    It’s a shame. Ashanti is chubby and she still looks finer than Bey. Bey looks like a red Giant with shoulder pads in her red dress.

    [Reply]

    Nelz Reply:

    @Beyonce is desperate, I’m sorry, but why did you feel the need to talk about Beyonce no one mentioned her, I love Ashanti, however hating on Beyonce is pointless she doesnt even know you.

    [Reply]

    Real Issh Reply:

    @Beyonce is desperate, You’re a stalker & that’s fine . But being a lair isn’t okay .

    [Reply]

    mr.bulie ivfrety Reply:

    @Beyonce is desperate, there were no need to mentioned beyonce name in dis damn posted you is damn idoit stalker bitch!! hoe

    [Reply]

  10. Thefirstlady

    ASHANTI YASSSSSS you Slay all of these Chicks In the game YASSSS

    [Reply]

  11. Missfree

    You know this girl is so Cute…..Words is not enuff….. I promise u she has to be the beST looking Female in the game that I have met IN I WORK FOR E NEWS……..WHEN IT COMES TO BLACK IN 100% REAL MISS ASHANTI

    [Reply]

    James Reply:

    @Missfree, Very well said and soooo true!

    [Reply]

  12. V

    shes so beautiful, but what’s up with the prom dress? lol

    [Reply]

  13. Songstress

    WTF Are some of you people seeing !? What’s wrong with that dress ?? ABSOLUTELY NOTHING ! She looks amazing as always !

    [Reply]

  14. rnblover

    She is just simply GORGEOUS!

    [Reply]

  15. NenesMissingTeeth

    Ashanti is a beautiful girl BUT Girl!!!!! In that dress BABY! You took me too and from cellulite city okay! Those thighs… Good GAWD!!

    [Reply]

    Missfree Reply:

    @NenesMissingTeeth, shut your ugly ass up

    [Reply]

    NenesMissingTeeth Reply:

    @Missfree, Bitch this here is far from ugly, it was joke did I not say she looks good? Y’all hoes read into things too much then wanna get all upset as if that’s yall Mother people taking about. Live a little you non life having ass BITCH!!!!!

    [Reply]

    HeavyHeavy Reply:

    @NenesMissingTeeth, am sure your FAR from perfection but ok

    [Reply]

    NenesMissingTeeth Reply:

    @HeavyHeavy, And Im asking your dumb ass the same thing but Okay!

    [Reply]

  16. Brina

    Ashanti looks beautiful!!:)

    [Reply]

  17. lola

    Ashanti is super sexy………
    like she slays 30million records sold she has done it all

    [Reply]

  18. bknyhustle

    i’ll wife her up…

    [Reply]

  19. Kyle

    Ashanti’s one of those artists whose personality always shines with just her smile. She always comes off so positive and cheerful. That says a lot about someone.

    [Reply]

    James Reply:

    @Kyle, Cosign!!!!!

    [Reply]

  20. Nelz

    Look at my wifee looking like a godest

    [Reply]

  21. In Flex We Trust » (Check The Pics!) Ashanti Shows Off Her Legs & Chest At “Safe House” Premiere With Denzel Washington

    [...] RU [...]

  22. Ashanti

    SHE got that GOOD GOOD YASSSSS she will take your MEN……….. she make me wanna get it together

    [Reply]

  23. She_da_one

    SEXY MA MA

    [Reply]

  24. nicegirl

    OMG….so beautiful. Love the curves.

    [Reply]

  25. mr.bulie ivfffffty

    nice

    [Reply]

  26. Taylor

    This is the best Ashanti has looked in a while and I always thought she was pretty. She just has this glow to her in these pictures and she looks truly happy. I’m looking forward to her new music.

    [Reply]

Leave a Reply