Azealia Banks Dishes On First Crush, Kanye West, and Debut Album in GQ

Azealia Banks

Azealia Banks has already fired up the blogosphere, and now she heats up the pages of GQ. The 20-year-old Harlem rapper, who just released her Diplo-produced song “Fuck Up the Fun,” struts her stuff in short shorts, a corset, stockings, and a Michael Kors fur coat in the Matt Irwin-photographed shoot. In the interview, Banks spills about her first crush, not being starstruck by Kanye West, and her forthcoming debut Broke with Expensive Taste.

On her newfound fame: “I definitely have more money and shit, but that’s all virtual stuff. I’ve been making music for a while. And I could read about myself on the Internet for a while.”

On meeting superstars like Kanye West: “It’s cool, but they’re just people. The skies don’t part and glow orange.”

On her first crush: “When I was 16, I had a crazy crush on Pharrell when In My Mind came out,” she said, adding, “I’m not crushing on anyone right now.”

On her debut album: “It’s definitely going to be really diverse. It’s going to be different styles of music, but it will all be good, trust me.”

See the rest of the photos on GQ.com.



You can leave a response, or trackback from your own site.

 

37 Comments

  1. C1

    She looks Beautiful !!!!!!!!!

    [Reply]

    Spartenia Reply:

    @C1,
    Luuuuuv!

    [Reply]

    me Reply:

    @C1, i thot i was the only one who saw how cute she was. she is a beautiful black woman. nice features

    [Reply]

  2. @KhalilLuvsMISSY

    I LOVE HER FOREVER! She followe me on twitter yesterday and she’s very pretty!

    [Reply]

  3. eh

    shut up cunt

    [Reply]

  4. Outspoken

    My bitch right there #whowantit?!

    [Reply]

  5. Lauryn

    I Love You. But Your Teeth! Not So Much

    [Reply]

    King dro Reply:

    @Lauryn, Vanity slave

    [Reply]

    Outspoken Reply:

    @King dro, haha nice comeback

    [Reply]

  6. Shawna

    I really like her spirit and attitude. She’s cool. 212 is the soundtrack to me walking down the street, running on the treadmill, etc. lol

    [Reply]

  7. Her-means

    something new…I can dig it!

    [Reply]

  8. Iceman

    Azealia, PLEASE detroy Iggy for me.

    Seriously, how can Tip leave Xtaci (a duo of BETTER femcees) on the shelf for six years and counting, but as soon as Iggy signs, he gives her a SUPERPUSH?!

    For those who say “it’s just business,” I thought Democrats believed all business is evil? #OccupyGrandHustle

    GET ‘EM AZEALIA!

    <3 yas,

    ICEMAN

    [Reply]

    hero Reply:

    @Iceman,

    two words: white money.

    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$. lol

    sellouts will sell you their house, just to buy a new one to sell to the next person. smh

    [Reply]

  9. JwalksOnWater

    ready for that album

    @jawalksonwater

    [Reply]

  10. JwalksOnWater

    typo..lol *@jwalksonwater

    [Reply]

  11. kb

    wow i didn’t know she was only 20!

    [Reply]

  12. E

    FLOP

    [Reply]

    Ha! Reply:

    @E, HATER

    [Reply]

  13. Yasmine

    shes garbage!
    everything shes doing has already been done before…her name is KID SISTER.
    This bitch attitude stinks…

    [Reply]

    1 Luvoe puls 5dayz blue Reply:

    @Yasmine, yo stfu u just a hater Tramp bitch

    [Reply]

    jackswagger Reply:

    @Yasmine, she is talented, but i agree her attitude is a little too cocky right now, she aint even got a hit single or nothing out yet.—->slow down azealia, you got a record deal but your not a “star” yet

    [Reply]

    Honey bee Reply:

    @jackswagger, Co sign

    [Reply]

    yo Reply:

    @Yasmine, I thought I was the only one who thought that. I don’t mind her though, she’s miles better than that white tranny thing signed with T.I

    [Reply]

    C1 Reply:

    @Yasmine, Ummmm kid sister is ancient new honey baby get up on the current !!!!! Lol

    [Reply]

    C1 Reply:

    @C1, *News

    [Reply]

  14. Triniti

    She has quite the nasty attitude….

    [Reply]

    1 Luvoe puls 5dayz blue Reply:

    @Triniti, and your piont is

    [Reply]

    Mike Reply:

    @Triniti, Yall are so used to people kissing a** smh. She didn’t say ANYTHING disrespectful.

    [Reply]

    Honey bee Reply:

    @Mike, #dumbass -.- who’s gonna wanna work with a new comer with a stank ass attitude? Hmm #movealong

    [Reply]

  15. Mr.1 Luvoe puls 5dayz blue

    Prettty keep it going Aze

    [Reply]

  16. Lyfechanges

    She doesn’t seem humble at all…judging by this and her past twitter rants…how can you be a new artist with such attitude?…and I actually like her songs…just not that attitude

    [Reply]

  17. James

    Photoshop is a hell of a application…lol cuz she was looking busted in the picture of her at leaving the airport (w/the red hair)

    [Reply]

    nikoyuki Reply:

    You must be a queen. The girl is beautiful, with flawless skin long legs and a kickass attitude. @James,

    [Reply]

  18. hero

    go ahead + rock this shit call ‘rap’ azealia.

    and she looks damn good in the pic above, so maybe Rap-Up.com’s wack ass can stop showing that pic of her with the red wig.

    [Reply]

  19. Hugh

    She looks great.

    [Reply]

  20. Mentamir

    I think she is beautiful.

    [Reply]

  21. Cecily

    Her face is straight up gorgeous. This girl is so talented…I think i’m in love

    [Reply]

Leave a Reply