Nicki Minaj Teases ‘Saucy’ ‘Starships’ Video

Nicki Minaj

Nicki Minaj has kept fans waiting for her “Starships” video, but she promises it will be worth the wait. The Grammy-nominated rapper drummed up anticipation for the feel-good clip, calling it her best yet.

Young Money’s First Lady heat up the beaches of Hawaii earlier this month while shooting with director Anthony Mandler. Photos of a bikini-clad Nicki dripping wet with green hair surfaced online.

“I’m freaking out because the video is taking way too long,” she told Capital FM. “When it comes out it’s going to be very, very saucy and very exciting, and it’s going to be lots of fun and probably going to be my best one yet.”

Nicki had a blast filming the sizzling scenes in paradise with her hunky co-stars. “I went out to Hawaii and I met a lot of beautiful Hawaiian men that were so amazing—I just didn’t want to leave,” she gushed. “We shot the video on the beach, we shot the video in the mountains. It was just dope, the scenery was amazing.”

The video will arrive just in time for spring break. “You can expect to feel like, you know what, let’s get out the bikinis. Let’s go and have a good time. A shout out to everyone on spring break right now. It’s just one of those records that feels good and the video compliments that.”

In addition to “Starships,” Nicki also recently shot a video for her street record “Beez in the Trap” with 2 Chainz.

You can leave a response, or trackback from your own site.

 

61 Comments

  1. NickiMinajBlows

    It’s going to be cheap & she will look like a Lil Kim clone clown. The end.

    [Reply]

    JJ Reply:

    @NickiMinajBlows, and yet you ended up here. The thirst is immeasurable -___-

    [Reply]

    Stupid hoe Reply:

    @JJ, Everything Nicki Minaj does Lil’ Kim has already done. Anyway no need to sit here compare this gimick to the Queen of Rap Kimberly.

    [Reply]

    Hannah Reply:

    @Stupid hoe, COSIGN. I love how Nicki Minaj is doing pop now because she knows she cant compare to Trina, Eve, Missy, Lil Kim haha

    [Reply]

    Cece Reply:

    @Hannah, Isnt it funny tho that trinas new song is pop/dance. She even said herself that her new album is
    More pop! So please…sit down.

    [Reply]

    Mc20032001 Reply:

    @Hannah, funny u say that. I remember when lil kim did that song with pink, mya and christina. It was straight pop. Kim ate that shit up. All smiles to be pop. She didnt have a problem with pop then. But now she lost pop appeal n Nicki has it. Its a issue? So, sad. Kim fans are so lost in reality. Maybe its the other way around. Can they compete with Nicki sells today. Stop hating.

    [Reply]

    TJ Reply:

    @Hannah, hmmm *Searches for those names on billboard & iTunes* Nope, I only see Nicki… You’re right though, Nicki can’t compare to chicks who aren’t doing anything. She’s doing pop cuz she’s tired of competing with herself waiting for these rap gerls to get their shit together.

    [Reply]

    Dopeness Reply:

    @TJ, haha so true yo.

    Steve Reply:

    @TJ, How is she doing pop ? Her album is 19 Songs long and 10 of them are Rap/Hip-Hop & 9 are Pop. Her album has more Hip-Hop than pop.

    @taimiicel Reply:

    @TJ, CO-SIGN

    jah Reply:

    @Stupid hoe, then is nicki more popular than lil kim?

    [Reply]

    Lea Reply:

    @JJ, I just you on the Lil Kim post.So STFU.

    [Reply]

    mannequin Reply:

    @JJ, hahahah yes!go nicki lil kim is late! she wants to be some mexican chix called kimmy blonco!???? so kimm is identity cry’sis lol!gagging! do you even know if thats even really lil kim? post a pic of this bitch in the 90′s and a pic of this hoe today! very much so day and night! lil kim is dead and some latin chick is the imposter hahahah

    [Reply]

    @HOODKENaughty Reply:

    @NickiMinajBlows, I’m quite sure she will look nothing like Kimberly. (Hands you glasses)

    [Reply]

    Pressed Reply:

    @NickiMinajBlows, You are pressed like a fresh tuxedo. You need to have a seat in something that reclines. Aren’t you tired of sitting up in #TeamMinaj’s business?

    [Reply]

    TJ Reply:

    @NickiMinajBlows, Lil Kim looks like a lil kim clone clown tbqh. But shoutout to you barb for being the first one in here checking for Queen Nicki…

    [Reply]

    @HOODKENaughty Reply:

    @TJ, She was on it before the real fans/stans were. ki.

    [Reply]

    Ashley Reply:

    @NickiMinajBlows, Lmao girl no one trying to look like Lil Kim. Have you seen the shit Kim did to her face. Kim doesn’t want to look like Kim. Lol and look at you being the first one to comment on an artist “you don’t like” . You look stupid.

    [Reply]

    Moss Reply:

    @Ashley, COSIGN

    [Reply]

    Trina Reply:

    @NickiMinajBlows, Yes you’re so right! Peep they said ‘Grammy NOMINATED’ Lol!!!!!

    [Reply]

    @SickOn_SWAGG Reply:

    @Trina, Nicki is not the first artist to have that sad about them. Actually a lot of artists consider having that behind you name as an honor. Even though it would be better to win one she was still nominated something you can’t say honestly. So don’t hate.

    [Reply]

    roman zolanski Reply:

    @NickiMinajBlows, ANOTHER THING YOUR CHEAP SHE GET WAY MORE MONEY THAN YOU. YOUR THE ONE WHO GETS FOOD STAMPS AND WIC PROGRAMS. YOU LITTLE CHICKEN HEAD

    [Reply]

  2. Mac

    Sounds cool. Anthony Mandler should cook up some good visuals.

    [Reply]

  3. keraleestewart

    OMG i can’t wait for the video

    [Reply]

  4. Aye

    Lmfao @ a KRUM fan being first to comment…..

    [Reply]

    real music supporter Reply:

    @Aye, that vid is gonna be wack and Im not a Kim fan…just my opinion

    [Reply]

  5. JHP

    This will be a great video for me to watch on mute!

    [Reply]

    roman zolanski Reply:

    @JHP, OH REALLY I WANT TO SEE YOU WITH A BAG OVER YOUR HEAD

    [Reply]

  6. my name is oo

    BEEZ IN THE TRAP <3

    [Reply]

  7. kike etoiile

    y le decían fea a gaga?…. jajajajaja espero el video este bonito xq definitivamente ella se ve bn wakala…:S

    [Reply]

  8. Porter

    Every Nicki Garbaj stan wanna act like they don’t click on Lil Kim’s shit. We see yall crispy ass commenting! Yall shook because your fave gave her all for something but gained NOTHING but NEGATIVITY. Lil Kim bodied her crown again. The fuck gone check me?

    [Reply]

    LilSHIT Reply:

    @Porter, Girl bye.

    [Reply]

    Smh.. Reply:

    @Porter, tbqh i never clicked on a kim article in my life because that face gives me nightmares, kay? & coming straight from a chick who indeed did comment on a Nicki post when you obviously don’t like her. Hypocrite much? Get back to me when your IQ is in the positive numbers, or you pull a Kim and get some work done, cept on your ears. Kay bye.

    [Reply]

  9. Cece

    If u don’t like nicki just stfu and stop commenting on posts about her. And stop commenting about lil Kim. She was not the first female rapper. A lot of artists take ideas from other artists.

    [Reply]

  10. Trina

    Yes, they said GRAMMY NOMINATED!!!! She is Grammy-LESS…Shout out to Eve, Kim, Missy, Salt & Pepa, Latifah for all having Grammy’s..Where’s Nicki’s?? Oh ok.

    [Reply]

    Moss Reply:

    @Trina, Ok Kim and Eve didn’t get the Grammy by themselves and Queen Latifah/SaltnPepa only have one so there is plenty of time for Nicki to get one she only released one album putting out the second now so yeah if anything call Missy the Queen and not Kim cause she got five if Grammys is what matters

    [Reply]

    Layla Reply:

    @Moss, Nicki will never get a Grammy.They go by talent.

    [Reply]

    Steve Reply:

    @Trina, Yeah they didn’t get those Grammys 2 years after they went mainstream though…Nicki’s only been mainstream for 2 years.

    [Reply]

    LilSHIT Reply:

    @Steve, Im still waiting for lil kim to get a grammy for her work, not SHARING one wit 17839 other POP STARS, lmfaoooooooo.

    plus its saturday and we all know saturdays are missy’s days with that SHARED grammy, kim only gets it on wednesdays from 4-9PM. hahaha.

    [Reply]

  11. Nicki Minaj Teases ‘Starships’ Video « Nicki-Minaj HQ | Your newest source for Nicki Minaj! | Pink Friday: Roman Reloaded out April 2nd!

    [...] from Rap-Up.com Nicki Minaj has kept fans waiting for her “Starships” video, but she promises it will be worth [...]

  12. Hip-Hop Fiend

    Look at all these rachet hoes on here hating on Nicki beacuse she’s the only female rapper who has a career. Most of you tricks prolly can’t get a man.

    [Reply]

    Lea Reply:

    @Hip-Hop Fiend, Will see where Nicki will be at 10 years from now.When she’s 40.

    [Reply]

  13. >PF:RR 4.3.12

    love and respect nicki,keep doing your thing sista.

    [Reply]

  14. BeenAFan

    Im sooooooo happy for you nicki you deserve all of this and I can’t wait for 4312 it’s going to be a great summer ; but honestly rapup.com you might loose some viewers toooo many haters nicki fans go to mypinkfriday there’s no hate there :)

    [Reply]

  15. Lisa

    Trash

    [Reply]

  16. Steve

    “She started doing pop because she can’t compete with Eve, Trina, or Lil Kim”

    Yeah none of them are making music right now 1st off. Secondly Trina JUST said her next album is ALL Pop music. 3rd of all Nicki has more Rap on her album then pop 10/19 songs are Rap.

    [Reply]

  17. OnikaCarter

    Can’t wait to we see the finished product!

    [Reply]

  18. Boicold

    Fckin treasure troll! Her nose is so ugly. It looks like the corners of a cardboard box

    [Reply]

  19. Kevin

    @Steve, Most of her rap songs are features. Actually, she’s featuring on her own songs. She only raps 50 seconds on Champion. Champion is mostly Nas’s song. How can a rapper not go verse-to-verse with Nas?

    Nicki Minaj took ODB style and called him Roman. Then she doesn’t even give the full Roman on Roman Reloaded.

    [Reply]

  20. PHX

    Pretty silly how every time a Nicki story pops up then it’s a Nicki hate fest. Then when any other female artist story pops up then Nicki fans want to act retarded themselves it’s just stupid all around. Everyone is entitled to their opinion but if you hate the girl that much then I don’t see the point in taking every Nicki story to say the same shit you said the other 30 Nicki stories. It’s not gonna make her go away or anything

    As for her doing pop music fact of the matter is it’s hard as hell to stay around in hip hop music you can be popping today and this time next year fall off the face of the earth because of how fickle hip hop fans can be not to mention it’s a fad genre. So it’s even harder for a female rapper. I think she realizes this and decided to be smart since long term this is best for her career in terms of trying to appease the different fans she now has in comparison to just a few years back. Like her or not she has helped make herself very marketable.

    Pretty closed minded to say being a smart business woman = being a sell out considering she likes all kinds of different music herself of different genre’s so only makes sense for her to dip into different genre’s herself.

    [Reply]

    jjjj Reply:

    @PHX, I agree about the whole hip-hop thing, but however I think ppl are upset because of how she transitioned into pop;one day its r.reloaded-then its whip it, theirs nothing wrong with dabbling in genres if done right, her pop songs seem very unauthentic, 80′s dance type songs; It woulda been dope if she did different types of pop-dance, use diff producers instead of sounding like kesha so that’s why she seems like a sell out and hip hop is like pop nowdays anyway.

    [Reply]

  21. Henry

    If anything compare nicki to missy or eve. Not Kim. Kim was washed up way before nicki came around.

    [Reply]

    YASSS Reply:

    @Henry, yeah, kim been washed.

    [Reply]

    LOL Reply:

    @Henry,
    and Missy and Eve are…….. Kim has been on the charts while them two havent since 05

    [Reply]

  22. Mr Nice Watch

    weirdass. go home

    [Reply]

  23. Hugh

    Exited to see her first week sales

    She could do 500k

    [Reply]

  24. From Tokyo

    Same ol’ arguments. I do not care for this song or her cartoonishness. You can only take that up to a point before people cease to take you seriously from that point on, even if you change. And for the argument: rap IS pop now. If people are still in denial about that, that’s them. The artists themselves have taken something unique, perverted it, then downgraded it, that’s all. It is what it has become.

    [Reply]

  25. EVA

    everybody saying whta kim did to her face but yet nicki do the same the both get shit done ughhh im so tired of the bullshit like stop it its really time to grow up

    [Reply]

  26. nikki

    Enough wit the hate already!!!! Right now nicki has a movement going on. She’s business savy. As far as hip hop goes most of them has/had tap into the pop genre.

    [Reply]

  27. KIERA

    I really don’t care what Nicki is doing, All I can say is she famous, stop comparing her to Lil Kim, Missy,Trina, Etc.. Because she’s better… All them are has-beens who cares Stop Hating

    [Reply]

    NickiBarbz Reply:

    @KIERA, Thanks, finally someone who has enough smartness to know that even though Nicki copied or not, she is more famous. It won’t matter what you’ll say…

    [Reply]

Leave a Reply