Nicki Minaj Lights Up London in Neon Number

Nicki Minaj

Nicki Minaj basked in her own glow during her visit to the BBC Radio 1 Live Lounge in London on Friday. The “Starships” rapper turned heads in a multicolored leotard, neon yellow ankle warmers, purple hair, and bracelets, carrying a popsicle as she walked the wet streets with her friend Scaff Beezy.

The fashion chameleon explained how she comes up with her outfits. “I have people that shop and I ask them to get me the best things in all the land, and they bring it to my room and then I sift through stuff,” she said. “Usually it’s pretty quick though. I just find something that catches my eye real quick and I just dump it on, and then I go and figure out a wig that I’m gonna wear. I have like 20 wigs laid out.”

She even has names for the mannequins that the wigs sit on. “Ashley, Barbara, Carla, Devina…” she laughed.

Nicki Minaj

Nicki Minaj

Nicki Minaj



You can leave a response, or trackback from your own site.

 

31 Comments

  1. Mr. Sunshine

    I love you Nicki!

    [Reply]

    Smart Guy Reply:

    @Mr. Sunshine, Wayne will be wearing that tomorrow

    [Reply]

    Sbuam Reply:

    @Smart Guy, lmfao

    [Reply]

  2. kwayzee

    harajuku !!

    [Reply]

  3. WWHO

    This is the best shes looked in ages (skin colour, body shape, facial features). Love this woman!! I hate it when her make up artist makes her look too light skinned.

    [Reply]

  4. LOL

    She looks so stupid! She is trying way too hard.

    and she needs to stop shopping in Lil Wayne’s closet…

    B*tch please #sit

    [Reply]

  5. Replay

    I miss the old Nicki, seriously… she is too much fake now, everyday with this kiddy outfits and with this fake hair come on nicki

    [Reply]

    vroom Reply:

    @Replay, yes like wtf is wrong with her?

    [Reply]

  6. Imgoingtobehatedon

    She has officially turned in her Hip Hop card …. She is officially out of my ITunes list… She’s a the pop catergory and I dong listen to pop…#Shesucksbarbieballzz

    [Reply]

    Kevin Reply:

    @Imgoingtobehatedon, I agree. Her heart is totally into the very, young Pop audience and her mind is strictly on the money. The hip hop songs on RR are lazy. She sounds like a feature on her own songs. Stupid Hoe is neither a rap or pop song. It’s just stupid.

    [Reply]

    Sbuam Reply:

    @Kevin, she turned pop cause she cant rap for shit

    [Reply]

  7. IHATE NICKI MINAJ

    she has no style !! i feel sorry for ya ! nicki you’re pathetic !! grow up be sexy like cassie & britney spears or dev oh snap !!!

    [Reply]

    JJ Reply:

    @IHATE NICKI MINAJ, All the artists you mentioned have no style just great STYLISTS. SMH come a lil harder.

    She’ll switch it up. She won’t fall immediately off she’ll go through a couple of transitions style & musically. Maybe 1 will be 1 we can all be on board for.

    [Reply]

  8. WHY?

    I CANNOT DEALLLLLLLL! BAHAHAHAHAHA! It’s too much. It’s okay to express yourself, but come on now…Halloween isn’t until October.

    [Reply]

  9. DRB

    Why make yourself into a joke? This is beyond, I’m eccentric and theatrical and just wanna do stuff… You’re a joke.

    [Reply]

  10. Outspoken

    I actually like the wig. Her body is so deformed looking.

    [Reply]

  11. #NickiMinaj :: LIGHTS UP LONDON IN NEON NUMBER | TopicPls Express

    [...] via @Rap-Up // // [...]

  12. Baby Nicki

    how cute and sexy

    [Reply]

  13. M@cie

    really nicki? really?

    [Reply]

  14. Billionaire

    Pure Gimmick!

    [Reply]

  15. Phillip Jecty

    Love the colors.

    [Reply]

  16. Redchainsaw

    Maybe She’s Trying To Fullfill Some Lost Momnets In Her Childhood -.- , Seriously how many of those shirts does SB have?

    [Reply]

  17. *Teairra Mari hates Rihanna*

    im so tired of her. i hope she dissappears or something.

    [Reply]

  18. CRAZIIBOY LUIS

    why the fuck yah haters wishing something bad to nicki like death and shit like YAH MAD DUMB!UGH I HATE ON YAH HATERSS

    [Reply]

  19. Baby Nicki

    can I ask a question y haters always gotta comment if u don’t like her than dont pay any attention 2 what she do. but that’s just me watever just stop trippin if u don’t like shut up or get shut down

    [Reply]

  20. Kevin

    Is she still surprised why children like her music? She says that she doesn’t make music for children. hmmmm.

    [Reply]

  21. smh

    im sorry but i was the biggest nicki minaj fan but im loosing interest all this weird dressing shyt ,, i wish she would be her self seriously whoever is telling her to dress like this is lying to her,,, please stop the wierd dressing,

    [Reply]

  22. TheDreamer

    She looks hideous. Nicki, why can’t you stop with all the colorful outfits?

    [Reply]

  23. Merline Stevens

    Nick I got to know where can my stauts get like the kid. Ya dig.

    [Reply]

  24. Walk In Closet

    Walk In Closet…

    [...]Rap-Up.com || Nicki Minaj Lights Up London in Neon Number[...]…

  25. Cisco Switches

    My brother recommended I would possibly like this blog. He was entirely right. This submit truly made my day. You can not consider just how a lot time I had spent for this info! Thank you!

    [Reply]

Leave a Reply