New Music: Chief Keef f/ Kanye West, Pusha T, Jadakiss & Big Sean – ‘I Don’t Like (Remix)’

I Don't Like

Kanye West reps the Chi by remixing 16-year-old Chicago rapper Chief Keef’s single “I Don’t Like” with Pusha T, Big Sean, and Jadakiss.

“They steal your whole sound, that’s a sound bite/ The media crucify me like they did Christ/ They wanna find me not breathing like they found Mike/ A girl that run her mouth only out of spite/ But I never hit a woman, never in my life,” raps ‘Ye.

Listen to the G.O.O.D. Music remix below.

You can leave a response, or trackback from your own site.

 

56 Comments

  1. Fedour

    First

    [Reply]

    Angiee Reply:

    @Fedour, Want a cookie, brownie, cake?

    [Reply]

    Daddy Reply:

    @Angiee, nah but you could give him some head doeeee

    [Reply]

    Fedour Reply:

    @Daddy, only if she fine bro

    [Reply]

    Daddy Reply:

    @Fedour, Angiee prolly a bird like…She ain’t even comment bout the song, she just came to ride ya nutz

    [Reply]

    Gotta Damn Louize Reply:

    @Daddy, LMFAOooo

    Live It Up Reply:

    @Daddy, Lmfaoo

    [Reply]

    Gotta Damn Louize Reply:

    @Angiee, LOL

    [Reply]

  2. Amel

    Crazyyy. ! Love it ! TeamYeezy LEGGoo

    [Reply]

  3. Jorge

    Finally! Fire song

    [Reply]

  4. CurryK

    Kanye messin with hoes like Kim K? ‘Thats that shit I don’t like!’

    [Reply]

    so_what Reply:

    @CurryK, how is she a hoe when she this is the 4th blk guy she’s dated since she was 19 (she’s now 31) ? Most females today can’t say that abt themselves. Yall still made cuz she made a sex tape ?? That was like over a decade ago -_____-

    [Reply]

    Kid Capri Reply:

    @so_what, Ray J, Nick Cannon, Reggie Bush, Miles Austin, Bow Wow…Soooo you are already wrong..Do better next time

    [Reply]

    Missy real pretty! Reply:

    @so_what, Nah, I’m mad because she got famous for a sex tape and is now idolized by little girls. She has no talent whatsoever. How old are you because you sound stupid w/that exaggerated face. No GROWN ass bitch gone be commenting w/ exaggerated faces.

    [Reply]

  5. @bloglilwaynebr

    From a latine view, this track is poor.

    [Reply]

  6. rackcity

    the original is wayy better than this

    [Reply]

  7. ollie

    love that shittttt

    [Reply]

  8. Kanye West – “I Don’t Like” Remix (Feat. Chief Keef, Pusha T, Jadakiss & Big Sean) - Stereogum

    [...] (via Rap-Up) [...]

  9. JHP

    Kanye ripped this sh*t apart, everyone came correct though. Although I’m sure it will sound 10x better when I hear it without all the damn DJ Drops and without every other word being censored out, same thing with that No Lie

    [Reply]

  10. edison

    firrreeeeeeeeeeeee

    [Reply]

  11. um

    JESUS WHO??? All praise THE most highest: KanyeSUS

    [Reply]

    Jerry Reply:

    @um, im a huge kanye fan but you just sound like a dickriding loser to be honest.

    [Reply]

    Cali Kid Reply:

    @um, You need help for saying something like that!
    I’ll keep you in my prayers! You took it too far

    [Reply]

    mr_rosewood Reply:

    @Cali Kid, i agree @um took it too far

    [Reply]

    Slim2.0 Reply:

    @mr_rosewood, Yes he took it too far comparing Jesus and Kanye I mean he’s good but he’s not Kanye.

    [Reply]

    Gotta Damn Louize Reply:

    @um, DAMN SHIT WHAT THE HELL IS WRONG WITH YOU U TOOK THAT SHIT TOO DAMN FAR

    [Reply]

    tune Reply:

    @um, took that way to far dude, kanye is illuminati

    [Reply]

    tune Reply:

    @tune, *too

    [Reply]

    TRA Reply:

    @tune, if Kanye is truly illuminati, that means almost everyone in the music industry is illuminati. If you don’t like Kanye West’s music because you think he is illuminati, and is a complete devil worshiper, then don’t listen to Kanye’s music, otherwise stop hating for no legit reason.

    [Reply]

  12. BKNYgrinDin

    This chief keef gets me hype.

    Thats that shit I dont like!!

    Anyway. Ye kilt this and as per usual Big Sean was not needed, not even for some adlibs.

    [Reply]

  13. hate revolver

    kanye made it from a street record to a commercial radio that can crossover. Kanye has come a producer like dr dre.

    [Reply]

    Ojrja Reply:

    @hate revolver, next time speak english.

    [Reply]

    Winston Churchill Reply:

    @hate revolver, wtf?

    lmao

    [Reply]

    Gotta Damn Louize Reply:

    @hate revolver, wthf learn how to write Clearly and Speak English you don’t seem to be Smart or Intelligent with your WORDS

    [Reply]

  14. Smart

    JADA went in

    [Reply]

  15. @THEBLCK_SHEEP

    follow @THEBLCK_SHEEP. Jada never fails on tracks. The rest need to stick to that swag ish. Leave them gutter tracks to those who can. I cud def. Hear the remixremix wit Gucci

    [Reply]

  16. Kayla

    I love it!!! Kanye and Pusha T went in! Jadakiss wasn’t needed in my opinion

    [Reply]

  17. ceez

    where can i dwnload this song?

    [Reply]

    PandaDuo Reply:

    @ceez, kanyewest.com

    [Reply]

  18. GolfWang GOODmusic

    this aint even GOOD.. its GREATmusic

    [Reply]

  19. Chri$

    this is s ok song. its har for sure but i think kanye can do WAY better than this!

    [Reply]

  20. da fan

    better than mercy

    [Reply]

    N2deep Reply:

    @da fan, UMM ..not really

    [Reply]

  21. Hugh

    They wanna find me not breathin like the found MIKE!

    Kanye always has the best MJ lyrics

    [Reply]

  22. Lawl

    Prophet Jesus was never crucified, peace.

    [Reply]

    dvvdz Reply:

    @Lawl, your funny!!

    [Reply]

  23. OPINION

    Why they wana copy ace hood starvation mixtape…..that fuggen pusha T bussin ace hood flow…this chorus sounden like souljah boi…..ace hood gonnna kill all of yalll………yall in trouble boy’z…..ace hoood all day every day! ace mugga fuggin hood! i said ace hoooooooooodddddd……beeeeech!!!!

    [Reply]

    TRA Reply:

    @OPINION, Before Ace Hood became famous on a mainstream level in hip hop, Pusha T was already famous for being part of The Clipse who came out in early 2000s. Pusha T has been doing trap music, since being part of The Clipse. Have you heard The Clipse’s classic hip hop song “Grindin”? I can understand people who make the arguement that Chief Keef is trying to steal Ace Hood’s flow, or Soulja Boy’s flow, but anybody who says Pusha T is trying to steal Ace Hood’s flow is flat out wrong. Pusha T is a better lyrical rapper than Ace Hood, so your arguement is not right to begin with anyway.

    [Reply]

  24. OPINION

    chief keef…….souljah boyz cousin??

    [Reply]

  25. Gotta Damn Louize

    sOMEBODY thought kanye west is talking about Kimberly K on this song Remix Nice song

    [Reply]

  26. imANDR3

    I love it!!

    [Reply]

  27. TheDreamer

    It’s alright.

    [Reply]

  28. Gotta dn Lo2

    nice song and who the hell is that 16 yr old LIL Kid

    [Reply]

  29. Knack

    Listen to the song closely in the background. Does anyone else here somebody shout ILLUMINATI.

    [Reply]

  30. chicago

    Knack: I see what your talking about its like 26 sec. into the song, but not sure if that’s what its saying

    [Reply]

  31. jyoti

    Nonsense rapper…..ruscle,idiot dnt knw how to sing____/

    [Reply]

Leave a Reply