Trey Songz Enlists Lil Wayne, J. Cole, & Kelly Rowland for ‘Chapter 5’

Trey Songz and mother

With Mother’s Day right around the corner, Trey Songz and his mom April Tucker called into Power 99’s Morning Show on Friday. The radio hosts grilled Mama Songz on her famous son’s nicknames and got her thoughts on Kelly Rowland, who appeared in Trey’s “Heart Attack” video.

“He’s a mama’s boy, but he’s his own man at the same time,” said April. “I think that’s the best combination. He has great reverence and respect for me, but he still comes home and lays his head across my lap when it’s time to watch TV.”

She also revealed one of Trey’s more embarrassing nicknames. “I call him my Maxi Me ’cause he looks a lot like me.”

His on-screen co-star Kelly Rowland gets mom’s seal of approval. “I think they look very cute,” said April. “I was on set and she’s very sweet and they have amazing chemistry in front of the camera, but they’re good friends. I like her though, she’s a sweetheart.”

Trey’s new album Chapter 5 is due out mid-summer featuring some big names. “I got a record with Tip on there ['2 Reasons'],” said Trigga. “Shout out to [Lil] Wayne, Big Sean, J. Cole, Kelly Rowland as well. A lot of great features thus far and I’m still recording.”



You can leave a response, or trackback from your own site.

 

33 Comments

  1. SidneyAubreyBeyince

    Well you got Mom’s approval now its time to just make it official lol anyway can’t wait for the album my girl Kels is going to be on I want to hear that record

    [Reply]

    MinajRules2012 Reply:

    @SidneyAubreyBeyince, His mom looks like a man! That explains why he is so into Kelly Rowland, because she looks like a man too.

    [Reply]

    SidneyAubreyBeyince Reply:

    @MinajRules2012, that is so rude you know your a hearless bitch right smh I’m not going to do nicki because thats my girl also and thats petty shit but I just feel sorry for your mother that raise an ignorant direspectful troubled child to talk about somebodies mother like that wow you have no soul smh such a shame

    [Reply]

    Ms/Mr. King Ma'lo Reply:

    @MinajRules2012, u are dummy as hell! your mom mustn’t tech U nothing

    [Reply]

  2. illerbrown

    J. Cole

    [Reply]

  3. Blaze

    WOW! TOO funny S/O TO ALL MOTHERS IM A MAMAS BOY

    [Reply]

  4. nicole

    People are STILL checking for Wayne? Oh.

    [Reply]

  5. Shay

    Trigga is so sexy have y’all seen him on stage?! Omg talk about making somebody feel like a freak but its apart of his persona thats all. He is very talented I can’t wait to hear what’s next in Chapeter 5!!

    [Reply]

  6. MinajRules2012

    His mom looks like a dude!

    [Reply]

    Sara Reply:

    @MinajRules2012, You are so rude. She’s a beautiful women, and you must be blind if you can’t see that!

    [Reply]

    Ms/Mr. King Ma'lo Reply:

    @MinajRules2012, go get an education and Learn how to Respect other Poeple Or else Take your dummie ass somewhere else Rude

    [Reply]

  7. Triniti

    YESSSS….J. COLE!!!

    [Reply]

  8. Mrs. Tremaine Aldon Neverson

    Ms. April is a beautiful woman. Yall leave her alone! Can’t wait for the album as well.

    [Reply]

    SidneyAubreyBeyince Reply:

    @Mrs. Tremaine Aldon Neverson, Thank you this Minaj wannabe can’t respect peoples mother so heartless smh I wonder what you do when people call your mother names smh

    [Reply]

    Mrs. Tremaine Aldon Neverson Reply:

    @SidneyAubreyBeyince, Hey, yeah I know people today are heartless. Smh.

    [Reply]

  9. J. Cole Is Featured On Trey Songz Upcoming Album ‘Chapter 5′ | J. Cole Nation

    [...] Source: Rap Up [...]

  10. TheDreamer

    That picture is so sweet. Looking forward to the songs with Kelly, J. Cole and T.I.

    [Reply]

  11. FOCUSONJESUS

    Ms. April is a beautiful person. :)

    [Reply]

  12. Trey Songz Reveals 'Chapter 5' Collaborations :: The Lava Lizard

    [...] Thanks Rap-Up! [...]

  13. muni

    OMG Kelly is going to be on the album, Im sure that will be the sexiest song on his album

    Ms Kelly!!!

    [Reply]

  14. mrsotw

    trey songz mom= MILF

    [Reply]

  15. tay

    aww cute
    and i love mama’s boys lol

    [Reply]

  16. Kenyon Green

    R. Kelly wannabe!

    [Reply]

  17. i love trey songz♥

    omg can’t wait for the album to come out ♥

    [Reply]

  18. LuvIt

    Him and his mom are too cute. I can’t wait for an album release date.

    [Reply]

  19. Yaasss

    Excited to hear what the album sounds like

    [Reply]

  20. Ms/Mr. King Ma'lo

    can’t wait to hear the album,aww that Sweet of Trey songz Mama April

    [Reply]

  21. kia

    cant wait for chapter 5 i love u trey

    [Reply]

  22. jestina

    i love yhu trey songz

    [Reply]

  23. Aliza

    I. LOVE THE SONG hart attack! Love it so much!!!

    [Reply]

  24. Aliza

    Cool they look like each other:)

    [Reply]

  25. TREY SONGZ SETS ‘CHAPTER V’ RELEASE DATE

    [...] on August 21 featuring the Benny Blanco and Rico Love-produced single “Heart Attack,” withfeatures from Lil Wayne, Big Sean, J. Cole, and Kelly [...]

  26. WhyShouldIidentifymyself

    he was sexy at hackney weekend. i love trey songz

    [Reply]

Leave a Reply