New Music: Waka Flocka Flame f/ Nicki Minaj, Tyga, & Flo Rida – ‘Get Low’

Get Low

Bad bitches report to the dance floor. Waka Flocka Flame caters to the ladies on “Get Low,” his radio-friendly collaboration with Nicki Minaj, Tyga, and Flo Rida. The Auto-Tuned record appears on his sophomore album Triple F Life: Fans, Friends, & Family, due June 12.

[HHNM]



You can leave a response, or trackback from your own site.

 

70 Comments

  1. dexlovesrih

    i loves waka!lol..tygas verse>>

    [Reply]

    James Reply:

    @dexlovesrih,I HOPE YOU LOVE ME MORE SEXY!!!!! MUAHHHH…….NICKI & FLO NEEDS TO COME OUT WITH A LOVE SONG TOGETHER

    [Reply]

    dexlovesrih Reply:

    @James, i do sexyyyyyyy!!lmao ;-)

    [Reply]

  2. who?

    WHACK AF

    [Reply]

  3. who?

    not great…

    [Reply]

    XO till we overdose Reply:

    @who?, That’s because minus tyga, this song is a collective of the least lyrical rappers of all time

    [Reply]

  4. CarlosBonegro

    SMH

    [Reply]

  5. Shade

    DOWN WITH COMMERCIAL RAP

    [Reply]

    kwayzee Reply:

    @Shade, shut up

    [Reply]

    Shade Reply:

    @kwayzee, thats your argument? a simple “shut up” what are you 10?

    [Reply]

    Mrunhateable Reply:

    @Shade, I bet u feel left out in the rain since funk flex switched back to supporting nicki

    [Reply]

    Shade Reply:

    @Mrunhateable, And I care why again? What does my comment have to do with funk flex. I’m just stating what needs to be said. Commercial rap needs to gooo

    [Reply]

    OpD2 Reply:

    @Shade,flex said down with commercial rap and you agree with him,you said the same thing so how are you going to act like you don’t care what flex say are do now,just shot da f-ck up you walking contradiction,flex do things for views ratings,this is business,go listen to the intervew with him and nicki that sh-t set the net and air wave on fire and that is what flex wanted,even though he new what he did was f-ck up.

    [Reply]

    Shade Reply:

    @OpD2, I don’t care what he does. I agree with what he said thats just it. If he wants to pussy out and go back to supporting the downfall of hip hop thats on him. Me personally, am tired of the garbage music we tolerate now-a-days and will no longer support any of it.

    [Reply]

    Kim Reply:

    @OpD2, You don’t allow ANYONE to place an opinion about Nicki. She’s not the best and she fell off. More than enough people agreed with Flex and that’s why he knew it would be great views. You Nicki stans are the reason Nicki thinks alot of shit is ok because yall dick ride and agree with EVERY-THING.

    [Reply]

    Os Reply:

    @Kim,you are a lil kim fan enough said.

  6. kwayzee

    Nicki and Tyga’s verses are GOOD.

    [Reply]

    Shade Reply:

    @kwayzee, Translation: I have never listen to hip hop before young money.

    [Reply]

  7. Abdullah

    Omehow this remind me of the 2007 and 8 songs, i liked t
    Btw nicki was amazing

    [Reply]

  8. edison

    Lauryn Hill has sold More than nicki and to back that up SHE HAS 5 GRAMMIES OF 1 ALBUM, Nicki aint never getting 5 Grammies for this weak album

    [Reply]

    #teamminaj Reply:

    @edison, why do you even care calm down

    [Reply]

    Ray ray Reply:

    @edison, Lmaoo NICKI is the Hughest selling female rapper, the person behind her is MISSY ELLIOTT. Get your facts right before you talk shit

    [Reply]

    #teamminaj Reply:

    @Ray ray, Right! the hate #icant

    [Reply]

    KeepItReal Reply:

    @Ray ray, nope Lil Kim has 4 platinum albums, Eve has 3 platinum and Missy has 5.. nicki only has one platinum album, roman reloaded is struggling to go gold. OH

    [Reply]

    Moss Reply:

    @KeepItReal, All I know is that Nicki said she sold 3.5mill in two yrs realshit

    [Reply]

    GiveCreditWhenDue Reply:

    @Moss, Nicki is talking WW sales. In the US she only went platinum. Anyone can that amount of sales in 2 years. Eve’s albums sold 8 million WW. 4.5 million in the US. Missy has sold over 22 million WW. 7.5 in the US and went silver in some countries. Kim, not so sure. But sales aren’t nothing unless you failed from your previous album sales. All these female rappers have Grammy’s. Nicki still has a long time to be on the path with those three as far as sales and Grammy’s. Yes, she broke records but so did Kim and Missy. Nicki isn’t God. She succeeds in 2011 and yall think she’s going to rule forever. Welp, the sales and the critics proved yall wrong this year around.

    [Reply]

    Moss Reply:

    @GiveCreditWhenDue, As a fan I want to know why are people so quick to say what she hasn’t done but will go to the end to not admit what she has accomplished

    not really directed at you cause u brung facts

    Dopeness Reply:

    @GiveCreditWhenDue, Well if she has the same length of time they had…i’m sure her numbers will increase. But you cant compare a 2 year career, to those who’ve been around since the late 90s

    Donna Reply:

    @Dopeness, But it’s ok to take a platinum album (US); double platinum (WW) and say she’s going to always have the crown? No. Quality over quantity kids! Exactly, so to keep bringing up Kim, Eve, and all these other artist to compare them against Nicki is stupid because she isn’t on their level yet. Nicki may have broke a record as far as sales, but Missy broke it first. She needs to stack Grammy’s and bring forth QUALITY before we just drop the “she’s queen” bomb on her.

    Joyams Reply:

    @edison, cool story bro

    [Reply]

    coco Reply:

    @edison, … how long has lauren hill been a rapper? ? Like 7years and Nicki 2 calm down

    [Reply]

    Da_One Reply:

    @edison, you fuckin dry ass bitch dont do her doe ………..

    [Reply]

  9. yum yummy

    @Edison umm lauryn hill has nothing to do with this post… Lauryn is a legend ..( even though she only had one album) but please don’t compare her to Nicki they are not even in the same lane btw I love the song its okay love nicki’s verse

    [Reply]

  10. Daily Turntable « Guerrilla Nights

    [...] Waka Flocka Flame (feat. Nicki Minaj, Tyga, & Flo Rida) – “Get Low“ [...]

  11. Jordan

    Nicki’s verse!!

    [Reply]

  12. cma

    the beat sounds like a knock-off version of love in this club.. I like nicki’s verse but it isn’t her best, even tyga’s is forgettable..

    [Reply]

  13. georgia23

    I’m not team anybody. Yall let just judge the song. Stop throwing other artists in and comparing. I will admit, I wasn’t expecting this from WFF, but it’ll get airplay. But Nicki’s verse proves that she can still keep the mixtape days alive. I wish people would stop over-critiquing her for wanting to make money off the crossover music. Tyga was (as always) solid and Flo Rida…. is Flo Rida.

    [Reply]

    Shade Reply:

    @georgia23, If you aren’t doing it for music then just don’t do it! Music is way to important to be having people making bad, dumb downed music just to make more money. Jay-Z and Ye and a bunch of talented rappers didn’t have to dumb down shit to get as rich as they are now, they did it off of PURE TALENT AND SKILL. Their songs are so good that they become popular they don’t try to make popular songs.

    [Reply]

    Moss Reply:

    @Shade, Jayz did dumb down his lyrics for his audience.

    [Reply]

    Shade Reply:

    @Moss, No he did not. He may have tried new sounds over the years but he has ALWAYS kept it lyrical.

    [Reply]

    Moss Reply:

    @Shade, Mr. Shade he did u probably don’t care enough to actually search it but he did. In a song nicki quoted jayz about how the public won’t understand her singing and rapping on the same cd: the public wont get it they got A.D.D.
    Moment of Clarity is the song Jay admits he dumb down his lyrics the nicki song I am referring to is on her Mixtape beam me up Scotty called can anybody hear me

    [Reply]

    Shade Reply:

    @Moss, i don’t have to search I know my Jay-Z. Yeah he stopped being super lyrical, but what I mean by dumb down is pop shit like what Nicki does. Jay-Z’s dumb down isn’t even a real dumb down coz it’s still clever and smart. Nicki can’t do that.

  14. liz

    Lame as song!

    [Reply]

  15. lelly

    cool song love it ^^

    [Reply]

  16. Pure

    I like it *Kanye shrugs*

    [Reply]

  17. Nicki Fan Bitch

    You niggas wack as fuck for real. I have every album from Nas, Tupac, Jay Z, & Kanye and I still rock with Nicki Minaj. You don’t have to like her, but you can’t deny when she is on her shit she is on.

    Nicki has stated even during her mixtape days that she wanted to branch out to do pop and other genre’s. She doesnt want to be confined to one thing and that makes her a sellout?

    Let’s look at who the real sellout is… the people who booked Nicki as the headliner JUST because they knew she was popular. Not because they respected her music, but because she’s gonna draw people in. No one is cursing them.

    And another note. there is a whole bunch of trash non lyrical trash on radio but everyone is constantly only dragging Nicki. She gets twice the hate trash like Waka Flocka & Travis Porter get. It’s unbearable.

    [Reply]

    CoonCountry Reply:

    @Nicki Fan Bitch, COSIGN!!! FOR MY LIFE!!!

    [Reply]

    MULA Reply:

    @Nicki Fan Bitch, THANK YOU, IVE LISTENED TO HIP HOP ALL MY LIFE FROM BIGGIE TO NEW ARTIST AND NICKI HAS DONE GOOD AND HAS PROVEN SHE BETTER THEN MOST OF THIS REAL HIPHOP NIGGAS..SHES WAY BETTER THAN 2CHAINZ, WAKA, ETC BUT I GUESS BECAUSE SHES A FEMALE EVERYONE WANTS TO TALK SHIT. BUT SHE ALWAYS DELIVERED WITH HER VERSES SINCE HER MIXTAPE DAYS, AND SHE TRIES TO GIVE EVERYBODY DIFF GENRES OF MUSIC. PEOPLE ARE JUST MAD BECAUSE SHES SMART AND TALENTED AND IS SHOWING PEOPLE WHAT A REAL MUSIC CAREER SHOULD LOOK LIKE.

    [Reply]

    Dopeness Reply:

    @MULA, Agreed. and she outsells them all too. With the exception of Jay and Kanye. But none of these other male rappers are getting her first week sales numbers. Big Sean is everywhere but his album only sold 326K.

    [Reply]

    Last Kings Schwag Reply:

    @Dopeness, Nope. We thought that. Last year Nicki bloomed like a butterfly then let the fame get to her. Nicki isn’t in Ye, Nas, Hov, Drake, Wayne, and Shady’s lane. She proved sales last year then dropped completely this year. You hold your own when you can keep your album sales high, stay humble, give quality, and win Grammy’s. Nicki has/did neither. She’s all about the money and being the only female rapper.

    [Reply]

    Os Reply:

    @Nicki Fan Bitch, Co-Sign.

    [Reply]

  18. MULA

    HONESTLY NICKI HAS THE BEST VERSE ON THIS, SHE BRINGS LIFE TO EVERYTHING SHES ON. HALF OF WAKAS VERSE I DIDNT UNDERSTAND. TYGA DID IIGHT, AND I DIDNT EVEN CARE TO LISTEN TO FLO-RIDAS PART.

    [Reply]

  19. cHAcHAI

    I HATE LAME ASS HATERS THAT COME ON HERE TALKIN SHIT ALL THE TIME THE SONG IS HYPE AND CATCHY PPL DONTY CARE ABOUT THAT LYRICAL SH*T, THAT BEAT GOTTA BE DOPE AND CATCHY CHORUS FUC THE DUMB SHIT

    [Reply]

  20. James

    Nicki OVER EVERYONE!!!!! FUCK DA REST!!!!!!!

    [Reply]

    KedBieber Reply:

    @James, Yeah!!Nicki….

    [Reply]

  21. boi416

    FIRST VERSE WAS SOME SHIT

    [Reply]

  22. Trace

    Hot greasy ass mess!

    [Reply]

  23. Quetta

    Co-signing your life??? Wow..that girl give a damn about y’all and you co-sign your life?? Honestly, you kids are dumb ass shit. And nicki thinks she’s hip-hop. If she wanted to branch out to pop why does she always get mad when someone calls her a pop artist? You can’t say you hip-hop and rapping about “let’s go to the beach, beach” and “twinkle, twinkle little star” like come on now…PP:RR was each af and the only reason she got all this attention anyway was from Taylor swift and Selena gomez anyhow..if it wasn’t for her bubblegum “Super Bass” nicki would not be as relevant as she is today so you Barbz just put that shit on #PAUZ

    [Reply]

    Quetta Reply:

    @Quetta, *Dont give a damn about y’all

    [Reply]

  24. KedBieber

    ONIKA!!TYGA!!!T-Pain!!OMG___!!!SUPERB!!

    [Reply]

  25. noname

    this shit is WACK AF !!!! garbage everyone on tha tracks can suck my two balls && eat my pussy !

    [Reply]

  26. ...

    Nicki killed this

    [Reply]

  27. sweetpink

    Nicki just admitted she a pop star so you Nicki fans can’t say shit. She killed it tho I’ll give her that!

    [Reply]

  28. MCA

    LOVE NICKI AND TYGA’S VERSE….THIS WILL BE A SMASH

    [Reply]

  29. PX7

    give me a youtube link so i can put it on the subs

    [Reply]

  30. New Ish: Waka Flocka Flame ft. Nicki Minaj, Tyga & Flo Rida – “Get Low” | Binkalicious

    [...] [SOURCE] [...]

  31. Deveal2014

    I hate it because that white woman on it

    [Reply]

    GooGle Reply:

    @Deveal2014, Lmao …. I just peps what you said ….

    ummh I believe I heard this song and also has been heard already, Which mean aint nothing unique about it … So I don’t feel Sooo encouraged to download its ….. people needs to stop callin themselves Rappers cause there are really NOT ….

    [Reply]

  32. TheDreamer

    It’s an okay song. Nothing unique.

    [Reply]

  33. Righteous

    Love in this club:usher. Nuff said.

    [Reply]

Leave a Reply