New Music: Rick Ross f/ Dr. Dre & Jay-Z – ‘3 Kings’ [Snippet]

3 Kings

Rick Ross has everyone waiting to hear his collaboration with Dr. Dre and Jay-Z on “3 Kings,” one of the most-anticipated records off his album God Forgives, I Don’t, due July 31. But if you just can’t wait until tomorrow’s premiere, here’s a 30-second snippet of Dre’s verse. “Money long, number one, 20 years strong,” proclaims the West Coast vet over the Jake One-produced beat.



You can leave a response, or trackback from your own site.

 

23 Comments

  1. JuanR

    well i’m here only for Jay…

    [Reply]

    ooh okay. Reply:

    @JuanR, ALSO.

    [Reply]

    NEUTRON Reply:

    @JuanR, Jay ghostwrites for Dre soooo …we might get 2 verses from Jay lol

    [Reply]

    jackswagger Reply:

    @NEUTRON, exactly

    [Reply]

    RealIssh Reply:

    @NEUTRON, I like the way you think .

    [Reply]

    KilliousBey Reply:

    @JuanR, CO SIGN. Them other name s I do comprehend tbh

    [Reply]

  2. blsze linenavy24

    DOPE

    [Reply]

  3. illerbrown

    People just wanna hear the God Mc Jay-Hova BEST RAPPER hands down.. and if you disagree, suck a couple pimple-covered dicks

    [Reply]

  4. jeffry

    fuck jay_z . nas ether introduction

    [Reply]

  5. JHP

    Wish it was Kanye or Nas instead of Dr. Dre, cause everyone knows he can’t rap,and uses ghostwriters I don’t see what’s the purpose of him being featured on other artist’s records.

    [Reply]

    ayeni99a Reply:

    @JHP, true

    [Reply]

    BOMB Reply:

    @JHP, He probably produced it

    [Reply]

  6. pete

    not dope,same shit,diasspointed with dre this days,waiting for 50cent song nextweek

    [Reply]

  7. john

    shud have been jay & kanye featured not dr dre

    [Reply]

  8. Rauno

    Dre uses ghostwriters but his delivery will always be second to none. Don’t really care if he makes his own stuff or not, i enjoy his music.

    [Reply]

  9. Young Pereezy

    WTF is Dre doin’ in this song???
    Rozay should have feature Jay Z and Weezy.

    [Reply]

  10. TheDreamer

    Sounds good. Want to hear Jay’s verse!

    [Reply]

  11. CJ

    Does Dre not produce shit anymore?? When’s the last time Dre made a beat?? I’m trying to hear Dre production not him spittin’ someone else’s raps over someone else’s beat. SMH

    [Reply]

    cooleyhigh Reply:

    @CJ, honestly Dre’s never been that great of a writer, he was pretty decent back in the early 90′s, these days hes so rich he doesnt really lift a finger anymore, just pays others to do it. now its all about his #Drebeats

    [Reply]

  12. blozie L24op

    Dopez

    [Reply]

  13. ondareal

    dope dre the man fuck hataz

    [Reply]

  14. Hamidizzle

    Fuck This Kingburguer called Rick Ross

    [Reply]

  15. ayee

    snippets of the whole album are on amazon btw

    [Reply]

Leave a Reply