New Music: Diggy Simmons – ‘Burn (Freestyle)’

Diggy Simmons

Diggy Simmons runs laps on his remix to Meek Mill and Big Sean’s “Burn.” Rev Run’s 17-year-old son shouts out the Philly and Chicago MCs and addresses those who criticized his first-week album sales.

“Ya’ll keep talking about my first week, I don’t know why ya’ll bother/ Sold out every show this year, cheapest seat 10 dollars,” spits Diggy.



You can leave a response, or trackback from your own site.

 

49 Comments

  1. Anonymousmoochi

    WOW ! Not to say I’ve been sleeping on Diggy,(cause I am a JetSetter) but I really didn’t expect him to Go So Hard on the beat . Diggy definitely did his thing !! Proud Supported !

    [Reply]

    MinajRules2012 Reply:

    @Anonymousmoochi, Shut up! Diggy needs to GO AWAY!!!! He can’t rap. Sorry he is boring and lame and has NOTHING to rap about. !

    [Reply]

    Ant21 Reply:

    @MinajRules2012, stop hating.

    [Reply]

    Jasmine Reply:

    @MinajRules2012, When you putting out your album? Mixtape? Single? Freestyle? (sound of crickets)…Thats what I thought!

    [Reply]

    MinajRules2012 Reply:

    @Jasmine, Shut your sledge hammer face ass up!

    [Reply]

    Jasmine Reply:

    @MinajRules2012, LOL! Just as I thought! Ignorant & angry! Mostly what haters are made up of!

    [Reply]

    Tyra Reply:

    @Jasmine, Thank you right haters just keep hating diggy “so basically haters be mostly made up of fackery not as mad as they say to be when they see me they neighborly like stop we dont care when you pop when dont care when you drop we aint grining we just griding so let that just burn”

    [Reply]

    MoniJetsets Reply:

    @MinajRules2012, Buggin out much? If to didn’t like him, you didn’t have to listen to the track. So you, my friend, need to shut it down. -_-

    [Reply]

  2. Emajanae

    I always knew what he was capable of! I support him to the fullest and this is only the beginning! #JetSettersUp ^

    [Reply]

  3. lynn

    OMG!Great job diggy! You really did ur thing Keep it up xoxoxo luv ya 2 de fullest

    [Reply]

  4. nobody_jetsetter

    diggy went hard! perry!!!!!!

    [Reply]

  5. jaz

    Big Sean is from Detroit not Chicago.

    [Reply]

  6. Roslyn

    Dang Diggy no words LOL

    [Reply]

  7. Latoya

    Diggy Killed It. Jetsettersup !!!!

    [Reply]

  8. Latoya

    Diggy Killed It He Did His Thing As
    USUALLY. Love U Digg To The Fullest. #Jetsettersup

    [Reply]

  9. Yeah

    WOW

    [Reply]

  10. Reality Check

    Damnnnnnnn diggy just murdered every one of his haters best freestyle ive heard for a while this dude is a beast.

    [Reply]

    If You Can't Take The Truth... TOO BAD! Reply:

    @Reality Check,

    Correction: His GHOSTWRITER just murdered every one of Diggy’s hater.

    [Reply]

  11. Simple

    Haters exit this way ————–> then jump off a cliff. Diggy is hands down one of the best rappers out and hes only 17. This freestyle was crazy good.

    [Reply]

    JuJu Reply:

    @Simple, Kill yourself..

    [Reply]

  12. Rachel

    What were his first week sales, though? lol

    [Reply]

    boom Reply:

    @Rachel, Lets just say as of today he only sold 42,000 copies…

    [Reply]

    Jasmine Reply:

    @boom, Thats not true! Before you hate get your facts right!

    [Reply]

    rup Reply:

    @Jasmine, don’t really understand why you would accus boom’s “fact” of being false without providing the real “fact” like a link or verification of a higher number…

    [Reply]

  13. Chels

    So proud to support this guy (:

    [Reply]

  14. nichole

    Diggy Simmons Did His Thing In That Freestlye … There Are No Words To Describe How I Feel..All I Could Say Is “Bet Those Haters Wont Be Talkin’ Now”

    [Reply]

  15. yasmia

    Diggy Simmon i love ur music

    [Reply]

  16. #RihannaNAVi

    GO DIGGY!

    [Reply]

  17. Deezy M

    Chicago? Please fix that Rap-Up. ‘D-town, the hood behind me like a king cobra.’

    [Reply]

  18. spitt

    what can he rap about???? he got it made!!

    [Reply]

    Jasmine Reply:

    @spitt, Rap doesn’t always have to be about stuggling, cussing, & disrepecting women!!! Gets old & sounds like same garbage!

    [Reply]

    Thug Reply:

    @Jasmine, People like u killed hip-hop

    [Reply]

    Jasmine Reply:

    @Thug, People like you have given it a BAD name & made it all negative! Guess in your world if hip hop artists are not killing, drugging, & disrespecting it not hip hop! Get s clue hip hop didnt start out that way!

    [Reply]

    Jasmine Reply:

    @Thug, People like you who gave hip hop a BAD name & made it all negative! Guess in your world if hip hop artists aren’t killing, fighting, drugging, & disrespecting its not hip hop! Get a clue hip hop didn’t start that way!

    [Reply]

    Young Pereezy Reply:

    @Jasmine, Fuck That!! Hip Hop without killing, fighting, drugging, & disrespecting Lyrics Don’t sell nowadays in my case I wouldn’t buy cuz I like some Real Shit. Diggy is a good rapper but he’s too soft.

    [Reply]

    Young Pereezy Reply:

    @Jasmine, Fuck that, Rap music with lyrics without killing, fighting, drugging, & disrespecting issues doesn’t sell nowadays, I wouldn’t buy cuz Real Nigga wanna feel free with the music and when I’ll want to hear ’bout soft shits I’ll talk to my mom.
    Diggy got potential but he gotta change his type of lyrics. this record shows that he’s tryin’

    [Reply]

    Jasmine Reply:

    @Young Pereezy, This is exactly whats wrong & why hip hip has evolved into what it is today! Is this the legacy & role models we what to leave our children? I say no thats why I support rappers like Lupe, Pharrell, & now Diggy! Better role models & hope for hip hop to return back to way was intended and when it meant something!!! When the world was proud of hip
    hop!

    Ice Reply:

    @Jasmine, AMEN.

    [Reply]

  19. TOVONTO

    He’s very talented for a seventeen year old but he bores me.

    [Reply]

  20. ....

    where was all you jetsetter when his album came out? lames. anyway dude did go in. and by the way Rap-up.com big sean is from detroit not chicago

    [Reply]

  21. KAT

    HE di great I love the beat it smashes!!!!

    [Reply]

  22. Thug

    He sucks like all hip-pop

    [Reply]

  23. Thug

    zzzzzzzzzzzzzz another Hip-pop artist

    [Reply]

    Sierra Reply:

    @Thug, If you didn’t like it then why did you listen to it I’m tired of people hating on diggy because all those people that are hating on him want to be him so stop making a fool out of yourself if you don’t have anything nice to say don’t say anything at all!!!!!!

    [Reply]

  24. Young Pereezy

    I’m surprised by Diggy, This time he wasn’t soft. He went hard on the beat, great job.

    [Reply]

  25. Charday

    ayeeeee diggy went hard ayeee lol

    [Reply]

  26. Amani

    OMG HE WENT SOOO HARD !!!!! LUV U DIGGY !!!!

    [Reply]

  27. syvananh

    The people that r talking shit is hating on diggy

    [Reply]

  28. makeila smith

    ayeee!!!!!! diggy is growing up. it was like yesterday he was on runs house doing nothing, but now he doing something he came along way. im a proud JETSETTER!!!!!!!!!

    [Reply]

Leave a Reply