Nicki Minaj and Lil Wayne Compete Over Clothing Lines

Nicki Minaj and Lil Wayne

Nicki Minaj is expanding her empire with a fragrance and clothing line, which have both received support from her Young Money brothers Drake and Lil Wayne. But when it comes to competing, Nicki is ready to give Weezy a run for his money.

Fresh off her appearance in the adidas Originals campaign, the “Starships” rapper is gearing up for the release of her first fragrance this September. It has already received Drake’s stamp of approval. “I sprayed it for Drake and he was like, ‘Yeah, I’d like it if my girl smelled like that,’” she told Rolling Stone. “So I’ve been getting a lot of opinions on it. The guys seem to like it and the girls are gonna love it.”

She is also working on a clothing line, which will launch next year. “It’ll be Harajuku Barbie, put it that way,” she explained. “I think it’ll kinda have both those alter egos somewhere in there.”

While the collection will consist mostly of clothing for her female fans, she didn’t want to exclude her Ken Barbz. “My boys, like the gay boys, are like, ‘Nicki, please do not exclude us from this clothing line,’ so I’m going to make it my business to have stuff that my boys can wear as well,” she said. “We’ll see how it starts but I don’t want to leave my boys out. They’re too precious and they’re always so supportive, so I’m going to do my best to include the boys and the girls on this one.”

She is ready for some friendly competition with her mentor Lil Wayne, who has his own skate apparel line TRUKFIT. “The other day, me and Wayne were bashing each other. He was telling me that my clothing line better not copy off of his clothing line. And I was like, ‘Excuse me?’ And he was just like bragging about his clothing line is at Macy’s and we were just cracking up laughing.

“It’s like, I’m so super proud of this man. I feel like there’s nothing he can’t do. Everything he does, he wins at it. His clothing line—my guy friends, you know, are already rocking TRUKFIT. It’s interesting because things really happen overnight nowadays but, best believe, when my clothing line comes, I’m going to blow him out the park and he’s probably going to be coming asking me for a job.”

Nicki even has the footage to prove it. “I got this on tape!” she exclaimed. “The Barbz will be able to see the full, full Nicki Minaj vs. Lil Wayne clothing line clash convo on tape for them to witness. It’s gonna be really, really fun.”

You can leave a response, or trackback from your own site.

 

35 Comments

  1. Kwayzee

    already stocking up on that Trukfit , can’t wait for Nicki’s line :)

    [Reply]

    Trina's Back Reply:

    @Kwayzee, Shut your raggedy ass up!! Nicki just trying to do a line because Trina did one already. Ughh, she is such a biter!!

    [Reply]

    Trina's Back Reply:

    @Trina’s Back, Anyway, should’nt Lil’ Kim be getting 50% of her stock anyway, since everything Nicki wears was already worn by Kim anyway? Maybe even Gaga may want some stock.

    [Reply]

    John Doe Reply:

    @Trina’s Back, No bitch! Nicki been planning her own clothing line.

    [Reply]

    GooGle Reply:

    @Kwayzee, I can’t imagine anybody actaully wearing her clothes … unless you have loss yourself esteem …
    Nicki Minaj career is on a countdown starting now …

    [Reply]

    Brenay Reply:

    @GooGle, true shit right like dont let no one where your clothings that u make

    [Reply]

    Brenay Reply:

    @Kwayzee, true shit tho like let my girl nicik do her thing maybe she wonts to make a clothing line with her guy friends

    [Reply]

    Brenay Reply:

    @Kwayzee, true shit me to i wont to see how it going to be

    [Reply]

  2. YUSSS

    They cute.

    [Reply]

  3. YUSSS

    They cute.

    [Reply]

  4. Aaron

    Ew

    [Reply]

  5. eyfresh

    I want lots of TRUKFIT shit!!!!!!!

    [Reply]

  6. theTRUFF

    two skank bitches…YEA I SAID IT!!! HELL!!

    [Reply]

  7. Meme

    Can’t wait!

    [Reply]

  8. Miles

    Every Musicians HAS to have a fragrance and/or a clothing line -___________-

    [Reply]

  9. Yoko

    wayne is doing merchandise and Hov is producing video games! Ok Nicki, get one of your boyz to hand you a seat.

    [Reply]

  10. OpD2

    keep doing your thing nicki.

    [Reply]

  11. RAH RAH

    Two people who dress like shit competing over a clothing line? Blasphemy

    [Reply]

    John Doe Reply:

    @RAH RAH, Your wardrobe better look like it was made for the GAWDS!

    [Reply]

    bree Reply:

    @RAH RAH, they dress ugly to you out of millions that say they have swag

    [Reply]

  12. Young Pereezy YMCMB-MMG

    Yeah! YMCMB winnin’ in every kind of Bizness

    [Reply]

  13. Dubois_

    Bunch of dudes looking like pure bums can’t wait to make fun of it all! Good laughs are coming LOL

    [Reply]

    WonderLand19 Reply:

    @Dubois_, ARHHHHHHAHAHAHAH CO-SIGN!!!!!! LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLL!!!!!!!!

    [Reply]

  14. Yep!

    Didnt Gwen Stefani do the Harajuku Barbie shyt like 8 years ago…damn nicki stay riding people shyt

    [Reply]

    Pure Reply:

    @Yep!,
    Yep…

    [Reply]

  15. kaleen its her #1 thoo

    whoeva think nicki minaj is copying of off trina is dumb as shit. Shes doin a clothing becuz 1. she fuckin can 2. Becux her fans requested it. Now if yuu dnt like dnt wear it. Yall need to stfu ova hear hating on nicki. Im so tired of ppl trying to tell her she a copy at. Im pretty sure “trina” is nt da first female rapper with a clothing line. Anybody got shit to say bout nicki yuu betta grow sum balls n say to ha face cux i bet if yuu did all her fans wud jump yall asses. Pussy ass niggas stay in yall place! As nicki wud say “go suck a big dick h8ters” #team barbies keeeuuuhhhh!

    [Reply]

    mrwhite02 Reply:

    @kaleen its her #1 thoo, I agree 100% they just love to hate on success smh wen dey not even her level the money she’s make is more den most people see in a lifetime

    [Reply]

  16. Boom

    She means drake said “I’d like it if I smelled like that” …rotflmmfao!!

    [Reply]

  17. TheDreamer

    Good for them. Although they can’t dress themselves properly.

    [Reply]

  18. yo yo yoyo

    Nicki should do a video game or sumthin for all these young girls. give em something to sit they asses down wit and stay busy.

    and I can see a minaj alcohol beverage for the women. Diddy did it big with his. Nickis name can make a good mix up or the ladies.

    Think bout that.

    [Reply]

  19. QUEEN AZEALIA BANKS IS THE GREATEST FEMALE RAPPER EVER, AND YA'LL N- WITH BAD TASTE WILL DEAL

    Finally, something that she & her tacky and classless fans can enjoy.

    [Reply]

    PrettyGang!IBeez_InThatAss Reply:

    @QUEEN AZEALIA BANKS IS THE GREATEST FEMALE RAPPER EVER, AND YA’LL N- WITH BAD TASTE WILL DEAL, Bitch Suck A Dick! :)

    [Reply]

  20. Roc it to the D to the GLMO

    Let see what Nicki Minja bring to the world to see & Bet it gonna be a Bad Taste of Clothing Line

    [Reply]

  21. how can make money blogging

    Hi, A good idea can go along way in helping us.

    [Reply]

  22. BennyBearz

    ”There’s only one queen…and that’s Madonna,B***!!!”: Nicki Minaj. So now with a clothing line and fragrance fans can look like Krusty the clown AND smell like pee.

    [Reply]

Leave a Reply