Video: Bow Wow – ‘We in da Club’

Bow Wow

Bow Wow takes it from the block to the club in the video for “We in da Club,” the DJ Mustard-produced single off his upcoming album Underrated, due this fall. The Cash Money MC rides through the neighborhood in a red Lamborghini and hangs out with the locals. Later in the day, he spots some “bad bitches” at the club, but don’t expect the usual treatment.

“This ain’t gonna be your average club video,” said the 25-year-old. “It starts off as a real-life situation, so ya’ll just gotta wait and see how this shit turn out.”

You can leave a response, or trackback from your own site.

 

45 Comments

  1. MeganUK

    BADDDDD!!!!!!

    [Reply]

    white hos love BBC Reply:

    @MeganUK, rack city chick, rack rack city chick. lol

    [Reply]

    MinajRules2012 Reply:

    @MeganUK, Come on, this dude CANT be serious??? Really? Bow Wow, stick to acting, at least you’ll get some form of money that way, your time in music was done in 2002..Nobody checking for you no more!!! Bye Boy!

    [Reply]

    thEbEaUty19 Reply:

    @MinajRules2012, i do agree that he should stick to acting. the time it takes him to put out an album is the same time he make a movie and put it theaters

    [Reply]

    Young Pereezy YMCMB-MMG Reply:

    @MinajRules2012, U fuckin’ haters are hilarious! Wizzle is doin’ big, actin or rappin’ and mark my real nigga’s word Underrated is goin’ to be a Classic….

    [Reply]

    Lucas Reply:

    @Young Pereezy YMCMB-MMG, Lol…thanks man I needed that laugh

    [Reply]

    MeganUK Reply:

    @MinajRules2012, I didnt mean bad as in shit. I
    mean bad as in fucking amazingg!!!

    [Reply]

  2. YMCMB_#1STUNNA

    pains me to see him struggle.

    NOT!!!! dis nigga gon FLOP FOREVER

    [Reply]

  3. chimajii

    i hope he does well…..am always jamming to ‘put dat in/on my hood’…

    [Reply]

  4. Jay

    Its funny how Bow-Wow has been in the game for years & he still gets no respect! Lol u cant go from being a Heart-throb teen rapper to a gangster rapper! U aint Drake Nigga! LOL!

    [Reply]

  5. BrunoBruno

    Do people really think that his album is not gonna flop?

    [Reply]

  6. Jay

    & He’s still alive becauuuuuuuuuuuse?

    [Reply]

  7. k-thai

    only watching this because it’s like stand up comedy..

    [Reply]

  8. Better than the other efforts under YMCMB

    I like the beat, it caught my ear. FInally something catchy since his YMCMB days started

    [Reply]

  9. TheDreamer

    The beat is nearly the exact same as Rack City. He can’t be serious with this song.

    [Reply]

  10. boom boom

    lmao.
    this nigga still making music?
    he is so 2002 hahaha.

    [Reply]

  11. Triniti

    Shad just need to disappear from the public eye and take care of his daughter.

    [Reply]

    Roc it to the D to the GLMO Reply:

    @Triniti, i think u should mind your own business and stay off gossip site Don’t Worry about Bow wow Personal Life. worry about your own life before somebody Knock your damn teeth out of your Mouth

    [Reply]

    Triniti Reply:

    @Roc it to the D to the GLMO, Haha, exactly … that’s what you THINK. I don’t have to DO anything. And come on and knock them out bitch, I’m waiting LOL

    [Reply]

    Ramon Reply:

    @Roc it to the D to the GLMO, LOL who are you his mama? Hollow internet threats. He’s a washed up has-been and you need to face facts, little teenager.

    [Reply]

    Yasmine Reply:

    @Roc it to the D to the GLMO, You mad? Get back in the welfare line and stay there. All mad over some wack nigga who don’t give a fuck about you lmfao

    [Reply]

    Trace Reply:

    @Roc it to the D to the GLMO, Just worry about your own illegitimate children.

    [Reply]

    Kalin Reply:

    @Roc it to the D to the GLMO, You can’t even speak proper English, so I’d advise you to get an education before trying to pop off on someone. Only a Bow Wow stan living in the past would say such retarded shit.

    [Reply]

    yummier ora Reply:

    @Kalin, haha all of yall are Funny, LMfaoo

    [Reply]

  12. werpioj

    gow wow has always been the monkey see monkey see monkey do of rap music. dude has like zero creative vision. what do you expect he grew being pampered witheveryone around him writing and doing all the work for him. now he’s a fish out water.

    [Reply]

    I Cant Reply:

    @werpioj, yeah thats pretty much it. He doesnt have his own creative vision when it comes to making videos or hes on a very tight budget. Why cant this dude afford a better music video director this dude got his boy Rico shooting his videos lmao. Ppl arent taking him seriously i can assure you his album will flop.

    [Reply]

  13. Robert

    Lame! Go back to So So Def so your daddy can write your songz!

    [Reply]

  14. Matthew Fridrich

    Dope ass video. Fuck all the haters! Keep doing your thing Bow Wow.

    [Reply]

  15. jay tremaine

    song is kinda lame -_-

    [Reply]

  16. hmm

    why ppl surprised about the beat..all the beats this producer makes sound the same..its his style

    [Reply]

  17. Yup

    I’m trying to figure out what made this video different from any other club video… And he’s built like an 11 year old boy. He’s like that child that parents are ashamed of and don’t really mentioned him when around friends because NO ONE in YMCMB acknowledges him lol.

    [Reply]

  18. Roc it to the D to the GLMO

    some of yAll is bogus and this music video isn’t that bad. I though it feat snoop dogg

    [Reply]

    Jake Reply:

    @Roc it to the D to the GLMO, You’re a damn fool if you think it wasn’t that bad. The song is bad. Bow Wow is done.

    [Reply]

    Nathan Reply:

    @Roc it to the D to the GLMO, Didn’t make it to college did you?

    [Reply]

    yummier ora Reply:

    @Nathan, does it matter if the person did or didn’t go to college to you. Did u make it to college Bitch

    [Reply]

    Nathan Reply:

    @Roc it to the D to the GLMO, Didn’t make it to college did you?

    [Reply]

  19. hood

    now this nigga trying to be like tyga..lol he need to stop making music.his fans have outgrown him

    [Reply]

  20. Mike

    Wack as usual.

    [Reply]

  21. Theirthedevilschildren

    Shad Moss is finished lol, he need to go take care of his damn daughter and use some of that royalties money to get his GED and pursue a college degree afterwards. I don’t wanna see him drugged up like the rest of washed up hollywood. “just let it go bow, your freinds keep tellin you but you just dont know how” (from outta my system ft. tpain) lmao

    [Reply]

  22. Arno

    he obviously copied tyga

    [Reply]

  23. Sharp Tongue

    Soon as the video started I got Tyga sorry C-Error come get your girlfriend I can’t with her.

    [Reply]

    Theirthedevilschildren Reply:

    @Sharp Tongue, chill no need to blast Ciara for Lil Bow Wizzle sake lol

    [Reply]

  24. yummier ora

    Nice video

    [Reply]

  25. DUDE

    MISS LIKE THIS SHIT SO MUCH !!!!! TNX BOW WOW!

    [Reply]

  26. Navy21K To the Rwcoz GPLIAH

    it’s Alright, and some of yall Don’t need to worry about Bow wow Personal Life.

    [Reply]

Leave a Reply