New Music: Diamond – ‘The Young Life’ [Mixtape]

The Young Life

Diamond shines on her new mixtape The Young Life, hosted by DJ Scream and DJ Sense. The former Crime Mob member assembles 14 tracks with appearances from Keri Hilson, Juicy J, and Verse Simmonds on the single “American Woman,” plus production by Sonny Digital, Fatboi, and WillPower. Download/stream below.

Download: Diamond – The Young Life

The Young Life

You can leave a response, or trackback from your own site.

 

34 Comments

  1. MinajRules2012

    No ma’am!!! Try again, this shit is horrible. Who does she think she is? Girl Bye!! Stay in the ATL suc*kin up Soulja Boy until his lil cash is gone. you’ve been pimped by half the hood in the A anyway. Try again!

    [Reply]

    Fa Reply:

    @MinajRules2012, you sick sad lonely disturbed person. Get off this page! You are reported!

    [Reply]

    YoungPereezy YMCMB-MMG Chapter 5 Reply:

    @MinajRules2012, My b*tch, this time I’m not with u cuz Diamond got potential and this Mixtape is really good, anyway he raps much much better than Soulja

    [Reply]

    ahahahahahahahhahaa Reply:

    @YoungPereezy YMCMB-MMG Chapter 5, why do yall even waist ya’ll time even responding to him………

    [Reply]

    KARMA Reply:

    @MinajRules2012, BITCH I AM SICK AND TIRED OF YOUR HIV HAVING ASS PLEASE DIE BITCH YOU JUST MADE BECAUSE YOU ARE GOING TO BE DEAD SOON FROM HIV YOU NEED TO BE BURN TO DEATH WHEN YOU DEAD BECAUSE YOUR BODY IS TOO FUCKING NASTY YOU SICK ASS BITCHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH R.I.P BITCH

    [Reply]

    MinajRules2012 Reply:

    @KARMA, Sorry you feel that way about your mother. Sad poor little thing. Your time is up at the library bitch!!!

    [Reply]

    Katura500 Reply:

    @KARMA, Everybody dont like WACK azz Nicki! I don’t care if a female bird get a record deal right about now, listenin to a bird chirp is better than OVERRATED NICKI! When Missy show em how its done, she’ll make these young fans a believer of real HIP HOP TALENT! I can’t wait for the rap lyricists! Yall in for a SURPRISE. #believedat!

    [Reply]

    No Part is a Enough my Lovie Reply:

    @MinajRules2012, Boy Take yourself somewhere

    [Reply]

  2. freshed

    I’ll listen to it

    [Reply]

  3. Be3000

    Female hip hop is taking over! Azealia, Honey, Diamond, Nicki, Missy, Foxy, Eve, Angel Haze, Trina, Iggy and more. So many!

    [Reply]

    HD Reply:

    @Be3000,yup they all is doing there thing,you have the option to choose who you want to rock with are it u want to rock with them all you still have a choice it,s all good.

    [Reply]

    MinajRules2012 Reply:

    @Be3000, The only relevant name you mentioned was the Queen Minaj…forget the Has Beens!

    [Reply]

    MissEveKim Reply:

    @Be3000, Missy is about to shut the rap shyt down. Add Eve and Kim in there too. They quiet for a reason. They’bouta tear shit up. #insider

    [Reply]

  4. Biggibenzo

    I really like the album cover. It’s kinda disturbing how much she resembles Nicki here, but she still hot though. @Biggibenzo

    [Reply]

  5. gwij

    I saw the cover and got really excited thinking it was some new keri hilson shit then i read the title -__- but im open to new talent so I’ll give it a fair shot no doubt. but you light skin girls need to stop with the blond hair. Shit BEEN played out.

    [Reply]

    Truth Reply:

    @gwij, Ironically Keri Hilson is featured on one of the songs lmao

    [Reply]

  6. California Dreamer

    Diamond needs to widen her fan base from “ATL” & drop the whole “ATL” persona because it seems like only people who listen to her are the people in the A!

    [Reply]

    Tbozfan10 Reply:

    @California Dreamer, you’re right she’s been riding that for years. It’s good to always rep where u came from but this chick been consistently putting numerous mixtapes out saying the same thing. I wonder if she will ever break out of the underground scene.

    [Reply]

    LOL Reply:

    @California Dreamer, funny thing is she dont get no play here in the A.

    [Reply]

    HYFR Reply:

    @California Dreamer, Im from the Bahamas and im a die hard fan

    [Reply]

    Dadonroman Reply:

    @HYFR, That’s What Nicki Did

    [Reply]

  7. @pablowHood

    diamond got the swag

    [Reply]

  8. ahahahahahahahhahaa

    kinda remind me of brianna perry her flow

    [Reply]

  9. LOL

    By the way…this is way better than I expected.

    [Reply]

  10. lol

    i lovvve diamond

    [Reply]

  11. Soaring

    She looks beautiful on the cover. I’ll have to give this a listen. Random but whatever happened to Princess? I liked her flow as well. Did these two have beef after they split from Crime Mob?

    [Reply]

    HYFR Reply:

    @Soaring, nope, they had some photos of her & princess in the studio like a month ago

    [Reply]

  12. yooooooooo

    love the song with keri; keri got an amazing voice!

    [Reply]

  13. Dadonroman

    NICKI MINAJ MIXTAPE COMING OUT SOON.

    [Reply]

  14. No Part is a Enough my Lovie

    dope Song

    [Reply]

  15. trenny810

    Diamondsafe: We carry diamond, diamond rings, diamond earrings,Loose Diamonds, EGL Certified Diamonds,princess cut diamondsand much more.

    [Reply]

  16. The Shaded Truth

    Better than I expected but she is type-cast. Hood songs, mid tempo beats, slow and sexual. That’s cool though. I’ll download.

    [Reply]

  17. NickiAddicted

    It’s actually a nice mixtape. I like it.

    [Reply]

  18. lkn lsdknflksd

    YUPPPPPERS!

    [Reply]

Leave a Reply