Drake Graduates From High School

Drake

Rapper, actor, and now Drake can add high school graduate to his list of accomplishments. After five months of work, the Young Money superstar has received his diploma.

He took to Twitter to share the good news. “97% on my final exam. 88% in the course,” he tweeted. “One of the greatest feelings in my entire life. As of tonight I have graduated high school!”

The 25-year-old rapper also took a moment to thank his teacher. “Thank you to my teacher Kim Janzen for spending the last 5 months working tirelessly with me!!” he said.

At the age of 15, Drizzy dropped out of high school to pursue a role on the television series “Degrassi: The Next Generation.” He was one credit short of graduating.

In August, he announced that he would be spending his summer getting his high school diploma.

Some of his famous friends congratulated him on the accomplishment including Gayle King. “Congratulations to YOU! 97 out of 100 excellent go to the head of the class,” she wrote.

Drake Tweets

You can leave a response, or trackback from your own site.

 

63 Comments

  1. MmmHmm

    HOW MUCH DID HIS BOSS “BIRDMAN” PAY SO HE CAN FINALLY HAVE HIS GED?!

    [Reply]

    wow Reply:

    @MmmHmm, you were waiting to write that, huh? so clever!!

    [Reply]

    MmmHmm Reply:

    @wow, do you have a point?

    [Reply]

    What? Reply:

    @MmmHmm, the point is you have no life

    [Reply]

    MmmHmm Reply:

    @What?, My Education & salary says otherwise, do you have a life?!

    [Reply]

    What? Reply:

    @MmmHmm, so you’re mad because you had a higher degree but still make less money than someone who JUST got a high school diploma?

    coolio Reply:

    @MmmHmm, Lame ass comment. Try harder next time.

    [Reply]

    MmmHmm Reply:

    @coolio, Were the words too hard for you to understand? Next time ill use more simple words for you can comprehend!

    [Reply]

    StarsAreBlind Reply:

    @MmmHmm, If you thought there was something intellectual about insulting someone in all caps, then you’re not that smart yourself. Huh? We’re here for Drake. Your education and salary is not our concern, and you sure as hell aren’t about to prove it. Hang it up. Literally. Get a noose.

    Middlefinger Reply:

    @MmmHmm, can you feel your poor level of idiosyncrasy , I swear to God sometimes you should filter yourself with reasonable thoughts before you write or you just wanted to express your silly humor? “Ha” is that what you were waiting for? I’m not Drake fan but all these other people wouldn’t be dissing you if they didn’t feel sorry for you…*smh*

    Looney Reply:

    @MmmHmm, if you had an education and salary, which to me is untrue, you would know better not to make a fool of yourself.

    GURL,PLEASE Reply:

    @MmmHmm, NOO NOO NOO WAT THEY TRYIN TO SAY IS THAT U PUTTIN TOOO MUCH ANGER INTO ONE COMMENT

    MmmHmm Reply:

    *TO EVERYONE* LMAO! ALL YOU YOU ARE SO DAMN SENSITIVE! CHILL & HAVE A SEAT RIGHT HERE —> _/

    [Reply]

    :) Reply:

    @MmmHmm, Nah, I’m not offended. That was just a lame joke (if even a joke at all).

    [Reply]

    MmmHmm Reply:

    @:), IT WAS NOT JOKE, JUST A SIMPLE STATEMENT OF TRUTH! BIRDMAN PAYS FOR EVERYTHING, LIKE PUSHA T SAID, MOST OF THE MONEY GOES TO BIRDMAN & BABY!!! FACTS ARE TO OBVIOUS SO YOU CAN SIT NOW —> _/

    [Reply]

    GURL,PLEASE Reply:

    @MmmHmm, I THINK MORE THAN YOU’LL GET IN YEARS

    [Reply]

  2. WhoCares

    Good for him. He did it for his mother.

    [Reply]

  3. TeamQUEENBEE

    Aww his mom wanted him to go to school. Cant say nothin bout furthering ur education!!

    [Reply]

    girl bye Reply:

    @TeamQUEENBEE, how is he furthering his education again he should’ve been had that

    [Reply]

    YG Reply:

    @girl bye, but he didn’t, so he furthered it…

    [Reply]

  4. DrakeTakeCare

    DRIZZYYYYYY DRAKEEE BESTTT!!!!

    [Reply]

  5. Looney

    Now that’s inspirational.

    [Reply]

  6. Morgan

    Congrats, Drizzy.

    [Reply]

  7. D.A.

    Congratulations, I’m glad he took time off so he can focus on this. I think it’s a great accomplishment.

    [Reply]

  8. keepin it real

    high school that is SO easy how can u not graduate lmao!! try gettin a degree Drake

    [Reply]

    TRUTH Reply:

    @keepin it real, lmao! Cosign!

    [Reply]

    StarsAreBlind Reply:

    @keepin it real, Getting a degree was only hard for you because you’re stupid. Number 1: He couldn’t get a degree until he got a GED. Number 2: He DROPPED OUT. He chose to leave school. That has nothing to do with it being easy or hard for him. LMAO @ a Cosign.

    [Reply]

    meme Reply:

    @StarsAreBlind, lmfao @ the lmao @ a cosign. Both of them are dumb.

    [Reply]

    TRUTH Reply:

    @meme, dumb?! Who is really the dumb one me who made a simple comment or you who is wasting $ on a degree that you said won’t use? LMAO your struggle is too real.

    [Reply]

    meme Reply:

    @TRUTH, im investing in a generic business degree as a plan B. It is not a bad idea to have a back up plan. Afterall if im not successful in my creative aspirations, then yeah, and have a basic ass degree that can at minimum…looks good on a resume. So you may friend is indeed dumb and yes, my struggle is real.

    [Reply]

    TRUTH Reply:

    @meme, SO IS YOUR POOR GRAMMAR LMAO!

  9. Sharp Tongue

    The way he holds his mouth kills me lol and congrats.

    [Reply]

  10. meme

    I respect this. for someone who have no need for a diploma to spend 5 months pursuing it is admirable. I am going through something similar. 2 months away from finishing a degree that I have no intentions to use. I want to quit every week and do what I really desire but this gives me hope.

    [Reply]

  11. meme

    And btw drake if your reading this. I listen to u every morning at work. Your music really “do sh*t for me”. Sometimes I cry listening, but not because I am sad, but it makes me feel hopeful.

    [Reply]

  12. jroc

    nigga just graduated high school…..dumb ass lol

    [Reply]

  13. Ice

    I’m so proud of you (pun intended).

    [Reply]

  14. Lawd A Mercy

    Why the hell was i in high school for 4 years if you can complete in 5 months!

    [Reply]

    jg Reply:

    @Lawd A Mercy, He did one course in 5 months stupid. Did u even read the post?

    [Reply]

    Lawd A Mercy Reply:

    @jg, fuck off my comment.

    [Reply]

    BreezyFan Reply:

    @jg, hahaha, you dump he meant he would like to have that fucking 5 month course, so he could save 3½ years lol

    [Reply]

  15. DRB

    Congrats. It’s admirable b/c he just did it. He didn’t need a diploma but got one anyone.

    [Reply]

  16. marcus

    ok let me say this..DID HE NEED IT. NO!!!1 HE’S WORTH 27MILLI….Lots of other artist we didnt see GRAD..I think Monica did..Whitney did as well..but Brandy,Tevin Campbell,Usher,MJB, Jay-Z, Nas whom later went back…the entire JACKSON family.. and many others….and these are very smart people.look at everything JAY-Z has done..and is doing.

    [Reply]

  17. Alexis Marlons

    He is a good example for a lot of people who are still not graduating from highschool. No matter what is your age or social status, you must put education in your priority list.

    [Reply]

  18. ymcmb gang

    drake gives me hope to get my ged,congrats to drizzy

    [Reply]

  19. @thewifeofminaj

    Yall are hatin’ bitch please!, if you ent got nothing nice to say and waist your time hatin then yal have no life!, repin drizzy baby

    [Reply]

  20. Carl

    Good for Drake. It is never to late to get your education.

    Congratulations!

    [Reply]

  21. cOmeATMEbRO

    But I don’t understand whats the problem tho? The same people who are complaining about him getting his diploma are the same people who would be complaining if he DIDN’T get his diploma.
    If he felt like this was something he needed to do then there’s nothing wrong with that AT ALL. At least he cares about his education..

    [Reply]

  22. WhoCares

    I’ll tell you who NEEDS to get his high school degree … Waka Flocka. “I’m gon’ major in geometry” … nigga … o_O

    [Reply]

  23. realmusicsupporter

    I don’t really like Drake but I must say going back to get a degree when you already have a lot of money and no need for it is admirable. kudos to you Drake.

    [Reply]

  24. yep!

    So YMCMB paid for this GED…

    [Reply]

  25. #ShadeThrown

    @ 25? LMAO! Clearly being a rapper was more interesting!

    [Reply]

  26. Logan

    i just want to say, i graduated high school before drake and im 17 :)

    [Reply]

  27. anon

    It’s not a college degree, but hey good for you Drake you actually followed up on your promise to your mom, I can respect that.

    [Reply]

  28. Rio

    He was one credit short?

    You’ve got to be kidding me. He could have finished and graduated. Why his parents let him do that shit I’ll never know. People are freaking retarded.

    But he should go to college and get a degree if he wants to.

    [Reply]

  29. Patroni0

    I’ll be impressed when he has a degree

    [Reply]

    QUEEN AZEALIA BANKS IS THE GREATEST FEMALE RAPPER EVER, AND YA'LL N- WITH BAD TASTE WILL DEAL Reply:

    @Patroni0, don’t get ur hopes up. Ain’t gonna happen.

    [Reply]

  30. Drizzy_girl

    Congrats Babe !!!

    [Reply]

  31. tanya

    congrats!!:)

    [Reply]

  32. GURL,PLEASE

    –> ___/ ___/

    [Reply]

  33. GURL,PLEASE

    –> ___/

    [Reply]

  34. R to the Sunnie dimondz C

    nice of him, Congra.& some of yall should just Shut The Hella up yall act like yall is way smarter then Drake

    [Reply]

  35. R to the Sunnie dimondz C

    Congra. Nice of him, some of yall should just STHU

    [Reply]

  36. Maxamed

    I look forward to waemrr days in late Oct/Nov/Early Dec to hit up small farm ponds, for big slow moving bass. I’ve caught the biggest bass I’ve ever caught in Nov/Early Dec on days where we were hunting morning and night, but fishing during the day.

    [Reply]

Leave a Reply