Rita Ora Meets Her Idol Gwen Stefani

Rita Ora and Gwen Stefani

Rita Ora had the best weekend ever. After winning “Best Newcomer” at the MOBO Awards and officially releasing her new single “Shine Ya Light,” the 21-year-old singer performed on “The X Factor” U.K., sharing the bill with No Doubt. During Sunday’s taping, she finally met Gwen Stefani, who she has admired her entire life.

After snapping a photo with her blonde idol, she reflected on the surreal experience. “I woke up this morning thinking wow I actually met the person I looked up to all my life. Have u guys ever met the people who inspired you?” tweeted Rita.

Watch her perform “Shine Ya Light” on “X Factor” below.



You can leave a response, or trackback from your own site.

 

16 Comments

  1. Ramon

    Goddamn! Anytime, anyplace.

    [Reply]

  2. deelee

    Gwen shits on her so hard lol

    [Reply]

  3. goodshit

    That’s dope. Gwen has had a major impact on Todays music generation, more than people care to admit. It’s good to see Rita showing love. Gwen looks awesome btw, always a class act.

    [Reply]

  4. Meh

    What’s next?Rita Ora meets Beyoncé for dinner?

    [Reply]

    Victoria Reply:

    @Meh, Rap-Up posts whenever Nicki and Chris take a shit. Why not let some blossoming artists have a little shine?

    [Reply]

  5. OMG

    They look like twins.

    [Reply]

    UwishUKnewMe Reply:

    @OMG, I was just about to write that #RealTalk

    [Reply]

  6. #BEENTRILL

    DON’T CUT AND PASTE AND THEN MEET THE B-TCH! #GODDAMN

    [Reply]

    SdotB Reply:

    @#BEENTRILL, tell that to Nicki lol

    [Reply]

    SdotB Reply:

    @#BEENTRILL, but honestly the only thing they share in common is blond hair and red lipstick, just like millions of other girls out there…they don’t resemble each other at all, there music is completely different, Rita is just inspired by Gwen and there’s nothin wrong with that…ur such a Debbie Downer!!

    [Reply]

  7. bibi93

    Beautiful Rita!!

    [Reply]

  8. KOS-MOS-18

    Ah, now I see it lol

    [Reply]

  9. I Told You Karruche Would Never Be Rihanna

    Crazy how similar they look. Now understand where Rita gets her inspiration.

    [Reply]

  10. Susan

    She adores Gwen, but she kept her cool; guess she spazzed out at home Im so happy for her. Plus she was amazing last nite on xfactor.

    [Reply]

  11. HUGH

    Gwen lookin hotter than Rita

    [Reply]

  12. aliciasahomewrecka

    try again. Rita is a lost cause.

    [Reply]

Leave a Reply