New Music: The Game f/ Kanye West & Common – ‘Jesus Piece’

Jesus Piece

The Game catches the holy spirit on “Jesus Piece,” his dark collaboration with Kanye West and Common, which also serves as the title track to his fifth album, in stores Tuesday. The Compton MC gets introspective (“Hip-hop was better off when it was just Dre, Scarface, and Esco”), while Common drops some righteous rhymes and ‘Ye provides the hook (“Something like my Jesus piece”).

Listen to them bless the track below.

[Miss Info via Fake Shore Drive]

You can leave a response, or trackback from your own site.

 

19 Comments

  1. AlexFedour

    Wish Ye wouldve had a verse but good track tho

    [Reply]

    Jay-Me Reply:

    @Jay-Me, No it isn’t.

    [Reply]

  2. Hov

    quality – hov

    [Reply]

    @SLICKERTHANSLY Reply:

    @Hov, co-sign.

    [Reply]

  3. wqe

    and this the song you chose to name your album after? *nas voice*

    [Reply]

  4. A$VP Richie

    dope song. wish ye did a verse or a longer hook at leasttho

    [Reply]

  5. Jorge

    Damn! This album is going to be dope. Love this and the All Lady track. Can’t wait to hear the one with pusha, track with Cole and the track with Kendrick.

    [Reply]

  6. Lion

    Commons flow over this was dope!

    [Reply]

  7. JHP

    I’m tired of people like Game & Fat Joe putting Kanye’s name on a feature, when he just does background vocals or a short AF intro, that’s lame AF. Dope song notwithstanding but I can’t stand these misleading features.

    [Reply]

  8. Hugh

    Nice. Best song Game’s done since RED.

    [Reply]

    Jay-Me Reply:

    @Hugh, Agreed.

    [Reply]

  9. C94B

    Great song. Gorgeous beat, really top shelf Hip-Hop instrumental. But I guess Game is still on his namedropping/style-jacking ish HUUUUUUUH ??

    [Reply]

  10. Alexander

    What the hell…….Kayne has like 3 words all on the chorus.

    [Reply]

    JP Reply:

    @Alexander, 6 words actually lmao. Something like my Jesus Piece haaaaaaaan

    [Reply]

  11. Jay-Me

    I didn’t think I’d like this but I really do. Even if the The Game swagger jacked Kanye & put him on the track.

    [Reply]

  12. russian

    thats what i call hiphop

    [Reply]

  13. bobs

    GROSS!

    [Reply]

  14. unplugged

    yall sleeping on Commons verse! damn he went in

    [Reply]

  15. RoyalTprod

    Hot track…im gonna ty to listen to more of the songs on the album

    [Reply]

Leave a Reply