Nicki Minaj Rings in 2013 in Las Vegas

Nicki Minaj

Nicki Minaj ushered in 2013 in Sin City. The blonde bombshell shimmered in a Herve Leger Iman Foil Bandage Dress while hosting New Year’s Eve at PURE at Caesars Palace last night. She sipped champagne and took over the mic to count down to the new year with her friends and fans in the crowd.

Nicki has a big year ahead. She will make her “American Idol” judging debut beginning January 16. She is also set to launch a clothing line and release new music in the months ahead.

During an interview on the red carpet, Nicki revealed that she plans to shoot a video in the coming weeks for her Re-Up cuts “I’m Legit” with Ciara or “High School” featuring Lil Wayne.

Check out more pics and video from Nicki’s NYE party below.

Nicki Minaj

Nicki Minaj

Photo credit: Splash News



You can leave a response, or trackback from your own site.

 

76 Comments

  1. LMAO

    So she got snubbed by the Grammys and took it out on her fans.. LMFAO yall dying for a tweet!

    [Reply]

    kwayzee Reply:

    @LMAO, shut your mouth & mind your business.

    [Reply]

    LMAO Reply:

    @kwayzee,
    LMFAO Ooooo butt hurt??

    take your own advice b!tch.. you dont work for her ho.. get a real job!
    She def. dont give a fuk about yall lmfao

    [Reply]

    { Reply:

    @LMAO,D-g sh!t so you saying all the rest of them celebs who don’t tweet never tweeted there fans not even one time don’t care about there fans too right,yu can forever f-ckoff no one nows why nicki minaj haven’t tweeted for a mine you just speculating,her not tweeting don’t mean she don’t care,unlike you not everyone is controlled by twitter.

    [Reply]

    Dro Reply:

    @LMAO, how’s she taking it out on her fans? She’s working on new music and focusing on her career. Going on a twitter rant would be pointless. Clearly she’s putting her energies to work. Chill.

    [Reply]

    CARLA Reply:

    @Dro, Nicki has tweeted constantly while working on several albums. Tweeting doesn’t distract focus. These celebs use twitter strictly as a forum to market. Like Realtalk states, Nicki will be tweeting her butt off when its time to snatch dem dollars. #in2013investinYOURSELF

    [Reply]

    .... Reply:

    @CARLA, Sad but true.

    Roman! Reply:

    @CARLA, Exactly but look how PFRR came out…… Not good as The Re Up, she barely tweeted then. So stfu and stop hating..obviously your a Lowkey fan because if you didn’t like King Nic. You wouldn’t have clicked on this right? Off okay atleast your giving our Stan more views keep it up VB incognito!

    AllAmerykhanBoy Reply:

    @LMAO, What does that have to do with anything? The fans still got her back and she’s giving us her to watch every week for the next few months and she got music cooking up so we’re satisfied. You tried it tho

    [Reply]

    REaLTAlk Reply:

    @LMAO, She paid em dust and they still saying “werk Nicki”…she doesnt even look her fans way. She’ll be tweeting the dummies a week before American Idol airs. Nicki voice: Sorry I haven’t been tweeting but I need my Kens and Barbs to run out and buy my flourescent leggings and Barbie t-shirts and hurry back so you can watch American Idol. LOL! #NickiPimpsHerFans

    [Reply]

    Queen Kimmy Blanco Reply:

    @REaLTAlk, Well good thing is if her fans go quiet she always has her haters aka undercover fans like you to keep her name poppin :) Stay pressed sweetheart…..
    Happy New Years! xoxo

    [Reply]

    Roman Emperor Reply:

    @LMAO, BAD BITHC CONTEST, SHE IN FIRST PLACE !

    [Reply]

    The Unapologetic_ReUp Reply:

    @LMAO, But she didn’t get snubbed though!!! It all honesty as a STAN of Nicki’s I feel they shouldn’t of nominated it! RR just wasn’t that good, and I hope its a wake up call for Nicki. So you knows not to just go harder next time and stop rapping lazy like on Roman Reloaded. Now the Re-Up she hard!!! But on Roman Reloaded No! Just No!

    Sincerely,
    A Barb

    [Reply]

    PinkFriday Reply:

    @The Unapologetic_ReUp, You are a fake b*tch

    [Reply]

    Pinkprint Reply:

    @PinkFriday, Calm that shit down. We musn’t fight amongst our ranks. It is at the commentators above that your animosity should be directed!

    [Reply]

    SHAWTY Reply:

    @LMAO, HAHAHA!!!!! DEADDDD

    [Reply]

    keep it real Reply:

    @LMAO, excuse me, is this an article about the Grammy’s? NO, so what has her not receiving a nomination got to do with this? but hold up a sec! is this an article about Nicki hosting a NYE party and getting paid 5mil for it? YES. bow down mofo.

    [Reply]

  2. lily

    She looked gorgeous

    [Reply]

    Black Friday Reply:

    @lily, SKIN BLEACHING HO

    [Reply]

    Tamar Reply:

    @Black Friday, She doesn’t bleach her skin. In the last post for her fragrance she was BROWN. Lighting and makeup sweetie, get your facts straight. Was you there when she was bleaching her skin? No, right? Lol

    [Reply]

    Justine Reply:

    @Tamar, Well, if it’s lighting, why doesn’t Fantasia, Jennifer Hudson, Viola Davis, etc. every look lighter.

    [Reply]

    Ryan Reply:

    @Justine, because they are dark skinned women and when they take pictures they are lighter than they are if you were to meet them in real life actually
    Beyonce Ri and Nicki are light skinned/Carmel skinned girls and depending on the light what they are wearing make up etc they appear lighter than normal

    [Reply]

    LMAO Reply:

    @Tamar,

    Were you there when she wasnt bleaching her skin? LMAO dumb argument.

    Why would she use make up to look lighter though? Lighting can make you look lighter.. but not white honey. get it together!

    [Reply]

    Sarah Reply:

    @LMAO, she doesn’t look white she looks like a light skinned black girl with foundation on and items of clothing that blend in with her foundation something I actually think she does on purpose tbh in the footage she looks the same tone as she does in her moment for life video

    [Reply]

    NickiStan Reply:

    @Black Friday, It’s called foundation and air brushing actually.

    [Reply]

    Wish A Bicth Would Reply:

    @lily, she knew she wouldn’t get a grammy so she decided to dress up as one

    [Reply]

    Ryan Reply:

    @Wish A Bicth Would, but at least she didn’t go on twitter and rant about it she is growing up and hopefully the 3rd album shows it and brings her that Grammy she deserves plus that 5mill she got paid to host New Years at Pure will help her sleep a bit easier at night I know it would help me lol

    [Reply]

    Malka Reply:

    @Ryan, “Money” doesn’t help you sleep at night. If it did, MJ wouldn’t have been through what he did. All that money lead to death.

    [Reply]

    PinkFriday Reply:

    @Wish A Bicth Would, LOL That was actually cute

    [Reply]

  3. kwayzee

    YASSSSS ONIKA!!!!!!!
    looking fabulous! werk!

    [Reply]

  4. Vicki

    Looking good onika!! :)

    [Reply]

  5. uHoesBuggin

    She ALWAYS looks beautiful when she keeps it simple. I hope this is like a preview of the style she’s going with this year…cuz that bitch with the bang ALWAYS brought the bars!

    [Reply]

  6. Realistically

    I want to see her hair in a ponytail. Why she trippin? You ain’t got no edges, Onika?

    [Reply]

    AllAmerykhanBoy Reply:

    @Realistically, YAAASSSSS She would’ve been EVERYTHING with her hair that color in a ponytail. I don’t think they make those in wigs tho

    [Reply]

    Oh Reply:

    @Realistically, she wore a ponytail in Stupid Hoe and in Roger Dat

    [Reply]

    { Reply:

    @Oh,and all so in her song video called, massive attack.

    [Reply]

  7. KeepItReal

    who is that white woman? where are the pictures of Nicki Minaj

    [Reply]

    Brit Reply:

    @KeepItReal, but she is the same tone here as she is in the Right Thru Me video?

    [Reply]

  8. AllAmerykhanBoy

    SLAYYYYYYY ONIKA !!!!

    [Reply]

  9. HIStory

    Wow. She really has changed.

    [Reply]

  10. BeyonceKnowles

    THE QUEEN !!!

    [Reply]

  11. Jonathan.

    Hot damn, like seriously do we have to go into 2013 with you low life irrelevant haters flooding all Nicki’s posts with with childissh-unnecessary hate? Onika you look gorgeous baby, get that success and stack that money baby girl, your haters ain’t nothing but people who keeping you relevant with their irrelevant asses! #TeamMinaj4Life

    [Reply]

    Speechless Reply:

    @Jonathan., calm down and go change your tampon.

    [Reply]

    iRepRIRI Reply:

    @Speechless, lmao lmao lmao you told him/her.

    [Reply]

  12. PinkFriday

    That reign just won’t let up

    [Reply]

  13. OMG Just Google Kelsnetwork and see what happens!

    nicki looks hawt…. i just cant believe chris brown stripped naked…i mean just google kelsnetwork

    [Reply]

  14. Justine

    This picture disturbs me.

    [Reply]

    carlena Reply:

    @Justine, hater

    [Reply]

    { Reply:

    @Justine,yes your face in the mirror.

    [Reply]

  15. boom boom

    @PinkFriday, don’t be jocking Riri’s shit! hoe, get your own shit

    [Reply]

  16. Leggo

    Back to the peg bundy wings again? I bet underneath her wigs be stank

    [Reply]

    Leggo Reply:

    @Leggo, *wigs

    [Reply]

  17. deelee

    IF SHE WOULD JUST STOP WITH THE DAMN WIGS

    [Reply]

  18. 888333

    Nicki look better than she normally does. But the blond and gold against her skin tone is not it. Darker hair would have been hott. Also she can toss the lipstick.

    [Reply]

  19. Abdullah

    The best nicki minaj look yet

    [Reply]

  20. azebracuntnaj

    the drag queen forgot to bleach her disgusting knee.

    [Reply]

    Bon Reply:

    @azebracuntnaj, for 5 million I’d forget to bleach my face she getting paid

    [Reply]

  21. THEDON

    DAMN! .. even though I’m not a fan of her music anymore, she looks beautiful! :)

    [Reply]

    MEMO Reply:

    @THEDON, why your nnot her fan of her music anymore ?
    what have she done to you ?

    [Reply]

    AllAmerykhanBoy Reply:

    @THEDON, You’ve been a fan

    [Reply]

    Malka Reply:

    @AllAmerykhanBoy, WOWWWWWWWW!!!!!!! She compliments her but says she doesn’t like her music and you’re pressed! Everyone doesn’t like Nicki. Deal. Why so thirsty for more teammates? Lmao. A joke. Smh.

    [Reply]

    PinkFriday Reply:

    @Malka, Keep giving neck

    [Reply]

  22. MEMO

    omg shes soo hott love you nicki ur my idol

    [Reply]

  23. RihannaNavy

    She looks like a confused black woman trying to be white. SKIN BLEACHING!!

    [Reply]

    Bon Reply:

    @RihannaNavy, if nicki bleaches then so does Rihanna and Beyonce cause at times they seem lighter as well

    [Reply]

  24. Kai

    LMAO she look like she on crack.. Her eyes look like she been up for hours and her lips all perched out… She look shocked as hell lmmfaoooo… And why is she still rocking the same wigs…. She rocked that same wig before in the same color and also in BLACK…

    [Reply]

    Jasmine Reply:

    @Kai, ben a fan!

    [Reply]

    Tamar Reply:

    @Kai, Sweetie, she got plenty of wigs. She can wear what she likes.

    [Reply]

  25. Roman!

    Jealousy… Smfh go Antibarb clan… Stay pressed! We love you guys,

    [Reply]

  26. Michelle M.

    She’s looks so BEAUTIFUL.
    I wish she would leave the stupid lace fronts somewhere else and bring the BANGS BACK. She looks much more natural and beautiful. This is her signature look. She needs to go back to her pink friday era look which was much better. No more lace fronts Onika.

    And about twitter, yeah she hasn’t tweeted AND?
    What about your favs that NEVER tweet you guys?!
    Jealous? Stay that way.
    Just because she stopped tweeting doesn’t mean she’s mad at her fans cause that would be VERY DUMB.
    Doesn’t mean something has to be wrong either.
    Now worry about your fav. Nicki good.

    [Reply]

    AllAmerykhanBoy Reply:

    @Michelle M., Pink Friday era she was rocking the dipped colored blonde wigs which I adored. She should go back to that.

    [Reply]

    AllAmerykhanBoy Reply:

    @AllAmerykhanBoy, Sometimes

    [Reply]

  27. Jasmine

    She doesn’t bleach her skin neither does Beyonce

    [Reply]

  28. Jasmine

    Nicki doesn’t bleach her skin but I can see how people would think that because she does seem lighter at times but in different post on here like the fragrance one when she was in Australia she is the normal skin tone so it has to be foundation, lighting or something of that sort plus

    Anyways 5MILL for one night she better work

    [Reply]

  29. Toni

    why people waste their times to post meaningless comments,i dont understand, it jus shows they care. why bother hate. she does NOT bleach, photos make celebs look lighter and the backgrounds the flash an all that seeing as their cameras are obviously more quality, BTW black peoples knees are a darker shade than their skin tone(u can check if you like), so yall chattin bullshit. she is the same tone in I am your leader one of her recent videos as her old videos. if it was a normal person u wont be goin on a mad one

    [Reply]

  30. AllAmerykhanBoy

    That video is everything lol “Where my barbz at?” lol Who else is ready for American Idol????!!

    [Reply]

Leave a Reply