New Music: Young Jeezy f/ Chris Brown, Kendrick Lamar, & YG – ‘R.I.P. (Remix)’

R.I.P. (Remix)

Young Jeezy murders the clubs with the remix to his DJ Mustard-produced banger “R.I.P.” featuring YG, Kendrick Lamar, and Chris Brown, who takes a thinly-veiled shot at Drake on his verse.

“If you started from the bottom, gon’ and come out the closet,” raps Breezy in reference to Drake’s single.

Fill up your cup with Patron and get into their killer collabo below.

[DJ Drama]

You can leave a response, or trackback from your own site.

 

78 Comments

  1. Jade

    Kendrick is EVERYWHERE. I f*ckin love it!

    [Reply]

  2. Official

    YG 400

    [Reply]

  3. Jefferson

    KINGSTOPHER!!!!!!!!

    [Reply]

  4. WTF

    AHHHHHHHHHHHH lmao Chris Brown fired shots at drake and told him to come out the closet LMFAOOOOOOOOO

    [Reply]

    KenBarbUk Reply:

    @WTF, how does chris know about bottom/top?

    [Reply]

    Glamazon Reply:

    @KenBarbUk, He’s Been Studying ‘The Gay Lingo’

    [Reply]

    Kaylaa Reply:

    @WTF, That was weak though. Drake will come back, murder Chris on his reply and end this ‘beef’.

    [Reply]

  5. Zoz

    Chris taking shots at Drake…

    [Reply]

    XO till we overdose... Reply:

    @Zoz, lmao he really needs to stop acting like he’s changed and he’s some kind of grownup now. he still has plenty of temper tantrums and he still takes shots at people who ignore him.
    on another topic, kendrick KILLED IT

    [Reply]

  6. joe

    Drake should have known Breezy wouldn’t have let that 5am in the morning diss against him and ri go unanwsered, lol

    breezy sounds good, got to admit

    [Reply]

  7. YesHeDid

    Chris just said in a recent interview he has nothing against drake and praise his music tho

    [Reply]

    kill the dealer Reply:

    @YesHeDid, that has nothing to do with a diss he got dissed recently so he replied back . with a better diss .

    [Reply]

    Lol Reply:

    @kill the dealer, better diss lmfao, drake fucked his girl and he’s telling him to come out the closet?

    [Reply]

    YesHeDid Reply:

    @kill the dealer, i know, but that interview was done like a day or 2 ago

    [Reply]

    kill the dealer Reply:

    @YesHeDid, he didnt say they where cool tho . plus if some one gets at you you have to reply back specially in this hip hop environment

    [Reply]

    oh Reply:

    @kill the dealer, but chris ain’t even hip hop tho ……..

    [Reply]

    YesHeDid Reply:

    @oh, lmao aint that the truth

    YesHeDid Reply:

    @kill the dealer, makes sense

    [Reply]

    kill the dealer Reply:

    @YesHeDid, RnB is hip hop plus chris brown raps . what more does he need to make him hip hop .

  8. .,

    lmao @ the people that said “he’s so mature for his Drake comments” earlier today

    [Reply]

    Cecelia Reply:

    @.,, baby understand that the song wasnt recorded and dropped today. Anyway does it matter they both don’t like each other drake fired shots first so…. He got his reply

    [Reply]

    Wole Reply:

    @Cecelia, naaa get your facts straight chris sent one last year . i dont like remix go listen to it

    [Reply]

    Cecelia Reply:

    @Wole, I know that…….I’m talking about the 5am in Toronto diss get your facts straight before you try to check someone

    [Reply]

    Wole Reply:

    @Cecelia, yh, that was the reply to i dont like ?????? be smart

    [Reply]

    X Reply:

    @Wole, actually drake responded to the “i don’t like” diss in enough said..get your fact right

    Wole Reply:

    @X lool you idiot that was for common

    X Reply:

    @Wole, i suggest you go and do your research before you keep embarrassing yourself..please just check it out and then apologise…ok?

    x Reply:

    @Wole, uhhhhhh nope…do your research then apologise..ok?

    Wole Reply:

    @X, lmao of course a chris brown fan, did u lose your brain when you were smacked the shit out of your boyfriend

    x Reply:

    @Wole, lol stay mad…ignorance is a terrible thing

    wole Reply:

    @X lol look at this bitch i dont like him the way u dont like drake so whats the issue , fuck off claiming u know hip hop

    wole Reply:

    @X lol look at this bitch coming into my mentions calling me ignorant, do you like drake?NO so why should i like chris fuck off, claiming u know hiphop, he is straight up whack , wtf would compare this with 2pac

    x Reply:

    @Wole, then don’t comment, just avoid..thats what i do. No point hating

  9. Hov

    lol @ the picture they used for chris

    [Reply]

  10. Oh

    Wheres Too Short on this?

    [Reply]

    Ice Reply:

    @Oh, I thought YG was Too Short at first.

    [Reply]

  11. valerie

    eh

    [Reply]

  12. Neickha

    @Jefferson, lol yes.

    [Reply]

  13. Yasmine

    Keeping homophobia alive…. Love Chris, but that was more childish than wack.

    [Reply]

    Cecelia Reply:

    @Yasmine, coming out the closet is homophobic. Homophobic-
    An extreme and irrational aversion to homosexuality and homosexual people.
    Please have several seats please

    [Reply]

    Wole Reply:

    @Cecelia, you are probably a girl that just loves chris and knows nothing aboout hip hop. Am i right or am i right?

    [Reply]

    Cecelia Reply:

    @Wole, you again? You couldn’t be more wrong I grew up listening to hip hop in the 90s and have older brothers and uncles who Dj and still have CDs from back then. You don’t know shit about me but my name. You have have a seat too

    [Reply]

    Wole Reply:

    @Cecelia, lool so what is lyrical about chris if you’re so “hiphop”

    [Reply]

  14. Edgar C

    Just he a fucking man and box

    [Reply]

  15. Edgar C

    “And if you started from the bottom then come out the closer” DAMN!

    [Reply]

  16. Bossdupbeleedat

    5am Killed This Nigga lmfao but this Song Is Good!

    [Reply]

    Heat Reply:

    @Bossdupbeleedat, Chris did a one liner! Drake did a full bar! That was straight to the point! Drake keep dissing Chris throwing bottles makes him look wack! I like both of them but been bitter over a woman that clearly made her choice is dumb! Move on and make great music!

    [Reply]

    Wole Reply:

    @Heat, naaa, u didnt listen he only used one line, it was for everyone, c’mon stop trying to lie, he only talked about the press

    [Reply]

    Kaylaa Reply:

    @Heat, That one liner was still weak though.

    [Reply]

  17. Zack

    It was a good diss, but defintly a diss from a non-rapper. You could have dissed anyone with this. It would be better if CB just stopped ‘rapping’ before Drake decides to dedicate a whole song to him and murder his ass.

    [Reply]

    yung raw Reply:

    @Zack, drake is a fuckboy and is the next Ja rule singing love songs and now he trying to be a thug with the gun fingers,talking about catching bodies,black gloves and he had the most non threatening looking goons this year I guarantee you he gone clap back himself this nigga talking about started from the bottom bitch you grew up rich and privileged he started from degrassi

    [Reply]

    Zack Reply:

    @yung raw, yeah i cant explain the Started From The Bottom thing either, but i dont think its such a problem if he makes love songs, as long as they’re good(which they are) and it doesnt become an album filled with them. Really excited for his album, and if CB really thinks he can stop Drake’s buzz, he’s got to get himself checked.

    [Reply]

    yung raw Reply:

    @Zack, I’m not mad at the love songs I love those I just hate when he try to be a gangster I’m 28 y/o I’m tired of gangsta rap I won’t more rappers like j Cole not wocka flocka you don’t see wocka making songs like lit them guns blam and the make a song called stay he need to stop with the gun fingers and go back to the hand swipes

    [Reply]

    Wole Reply:

    @yung raw, i understand chris is tough but lyrically drake will murder chris #truth

    [Reply]

    Jlinz Reply:

    @Wole, @ yung raw you have no clue what the hell you are talking about drake was never rich growing up he was on degrassi yea and… him and his mom sill had hard times you not a drake fan soo shut up because you have no clue..and if you gonna come at drake use your own words… bitting charlamagne tha god words your lame has hell!

    [Reply]

    yung raw Reply:

    @Jlinz, hell yeah I ain’t a drake fan no more cause he a little emo fag who cry on every song and yeahi took Charlemagne words cause true drake a fucking emotional 14 y/o girl who says suspect ass shit like when he said Wayne was his favorite person and how he loved trey songz voice at least Chris ain’t a wanna be thug at least Chris ain’t chasing Rihanna fuck ovoxo #teambrezzy bitch

    [Reply]

    Wole Reply:

    @yung raw, u retard you were never a drake fan you’re just tryna make excuses for hating drake, sorry but we’re not fans of psycopaths sorry, sometimes i see it in his fans e.g you
    and you’re probably a girl or a homo

  18. yung raw

    How the fuck come when jimmy brooks diss Chris its not a big deal but Chris defends him and his wifeys honor he’s immature he doing like any other man would he lucky I ain’t Chris talking about my girl get red beams put on your head and stop saying drake fucked Rihanna he did once and now he whipped like a bitch she don’t want his corny ass and I wonder when he coming out the closet

    [Reply]

    Wow Reply:

    @yung raw, Chris dissed him first last year in the I don’t like remix. Try again.

    [Reply]

    yung raw Reply:

    @Wow, but drake could have kept it between him and Chris and not drug Rihanna who has nothing to do with it its between him and Chris not Rihanna if he was so butt hurt about don’t like he would’ve said something then but he wanna drag this round cause its keeping him hot no every time you in the news *in nicki voice* Chris name attached to it so holla at me when your precious little jimmy get some balls and come up to Chris man to man cause he won’t talk that tough in front of Chris he gone be like I’m just playing my nigga I was just playing you know I’m gay you know I like dick

    [Reply]

    Wole Reply:

    @yung raw, lmao actually u retard, rihanna called him an asshole, so cuz chris beats girls doesn’t mean he’ll do the same to drake fucktard

    [Reply]

  19. Michelle M.

    Chris Brown needs to stop rapping. You CAN’T RAP. This diss is WHACK. If you’re going to diss Drake, especially after 5AM in Toronto, make sure that sh-t is good. Otherwise, keep that sh-t. TRASH.

    [Reply]

  20. THEDON

    Mannn this went hard, Kendrick killed this too!

    [Reply]

  21. Diced

    CB and Drake will never be good ever again and they going take shots at each other forever. Drake had a little bity taste of CB’s girl and he hooked for life..Drake can let it go and CB ain’t letting her go..so enemies for life. LOL

    This shit makes “Deuces” seem funny.

    [Reply]

  22. Heat

    Chris rap is Fire better than most rappers! That Drake diss is funny as hell! Drake really should stop coming for Chris! Chris one line destroy 5am diss and he’s R&B singer! Let it rest now guys!

    [Reply]

    Wole Reply:

    @Heat, you are very stupid for saying this was better than the 5am diss

    [Reply]

    Jay Reply:

    @Wole, Agreed lool

    [Reply]

  23. Wole

    lol what does chris know about bottom. tattoes and beating people up dont count, it jjust shows you are spoilt

    [Reply]

  24. freshed

    im lost. dnt understand how that was a diss. Yeah, come out the closet is pretty obvious but he just called him gay? was that negative for drake or gay people? idk but im sure That community is coming for you chris, my dude!

    [Reply]

    tune Reply:

    @freshed, how are gay people going to take offense to this?

    [Reply]

  25. freshed

    in other news actually about the song, kendrick had the best flow that complemented the beat.

    [Reply]

  26. HAHA

    Ayy chris! … RIP just killed the club, drake fucked your bitch cuz the hoes a slut lol

    [Reply]

  27. Ryu

    Hahahahaha

    That one liner killed Drake. CB is funny! Love it!

    [Reply]

    Wole Reply:

    @Ryu, i gurantee u have not listened to 5am in toronto

    [Reply]

  28. Gruuuga

    Chris Brown’s part is a little faster then it is on the original version. That’s wack.

    [Reply]

  29. Status Gold Mag | Chris Brown Freestyles Over Drake’s ‘Started From the Bottom,’ Addresses ‘R.I.P.’ Diss

    [...] Chris Brown has been an open book lately, so when he stopped by Shade 45’s “Sway in the Morning” on Monday, Sway asked him about his Drake diss (“If you started from the bottom, gon’ and come out the closet”) on Young Jeezy’s “R.I.P. (Remix).” [...]

  30. NEW MUSIC: YOUNG JEEZY F/ SNOOP DOGG, TOO $HORT, & E-40 – ‘R.I.P. (G-MIX)’ | DJ Sol

    [...] Jeezy gave his club anthem “R.I.P.” new life with the remix featuring Chris Brown, Kendrick Lamar, and YG. Now he takes it to the West Coast with the G-Mix. [...]

  31. Rap-Up.com || New Music: Young Jeezy f/ Snoop Dogg, Too $hort, & E-40 – ‘R.I.P. (G-Mix)’

    [...] Jeezy gave his club anthem “R.I.P.” new life with the remix featuring Chris Brown, Kendrick Lamar, and YG. Now he takes it to the West Coast with the G-Mix. [...]

Leave a Reply