Kanye West Celebrates Birthday with Beyoncé, Jay-Z, & Nas

Kanye West, Jay-Z, and Nas

There was no shortage of star power at Kanye West’s 36th birthday bash in New York on Saturday night. Mr. West’s famous friends gathered to toast him at the private celebration at Jamaican restaurant Miss Lily’s.

Beyoncé and Jay-Z held court in one corner, while illusionist David Blaine posed for a photo with Scott Disick. Fresh off the stage at the Governors Ball, Nas also joined the party.

“Yeezus x Hov x Godson …. The 3 Gods. Happy Birthday to my brotha Kanye!” tweeted Nas.

Kanye’s baby mama Kim Kardashian also sent him a heartfelt message on Twitter. “Happy Birthday to my best friend, the ❤of my life, my soul!!!! I love you beyond words!” tweeted Kim.

Kanye’s sixth album Yeezus arrives on June 18. He is set to perform tonight at the Governors Ball in New York.

Kanye West, Jay-Z, Nas, and Beyoncé

Jonathan Cheban, Scott Disick, Shawn

Beyoncé

Kanye West

Photos via Splash News and Twitter



You can leave a response, or trackback from your own site.

 

22 Comments

  1. ♪►Muzzac◄♪

    Their circle is sooooooooooooooo small…same people in the pictures as always…

    [Reply]

    Honest Libra Reply:

    Gud friends are hard to find…

    [Reply]

    Abdullah Reply:

    @♪►Muzzac◄♪, and not just any friends! YAY n NAS n BEY!! the greatest

    [Reply]

  2. Honest Libra

    Jay electronica on yeezus????????

    [Reply]

  3. Oh

    Fuck what nas was saying!

    [Reply]

    iL0veee__ Reply:

    @Oh, WTF You mean, Honestly Their are the most top Rappers out … If you speak about hip-hop them two ( Nas & Jay-Z ) are the ones to speak about in our era ….

    [Reply]

  4. Oh

    Fu*k what nas was saying!

    [Reply]

  5. Love me or hate me

    I’m soooooo sure …. Why is Beyonce even hanging out with that lame ass kardashian circle ugh leave that shit to kanye west :-)

    [Reply]

  6. channel_PINK

    was Beyonce rolling up?

    [Reply]

    Mimi Reply:

    @channel_PINK, lol it looks for me more like a phone

    [Reply]

    Mimi Reply:

    @Mimi, or a camera :-)

    [Reply]

    j Reply:

    @channel_PINK, she was putting on her sunglasses.

    [Reply]

  7. Byron Graffiti

    Lmfao @ Kanye’s Baby Momma.

    [Reply]

  8. Kanye West Celebrated His 36th Birthday with Jay-Z, Nas, Beyonce and Lord Disick | Glambergirlblog

    [...] Scott Disick and Jonathan Cheban all celebrated Yeezy’s day at Miss Lilly’s restaurant. All in attendance seemed to enjoy each others company as they posed for pics and uploaded them online; yay for [...]

  9. Naption Jay-Z & Nas Help Kanye West Celebrate 36th B-Day, Kim K Makes Emotional Remarks » Naption

    [...] to reports, the celebration went down in a Manhattan restaurant last night (June 8). There was no shortage of star power at Kanye West’s 36th birthday bash [...]

  10. Marcia

    Nas is so damn fine.

    [Reply]

  11. bibi93

    You’re too proud kanye. It must stay simple in life.

    [Reply]

  12. Middlefinger

    Something tells me Kim wasn’t there cos of Beyonce lol

    [Reply]

    pusherluv Reply:

    @Middlefinger,

    Kim wasn’t there Cuzco she’s too preggo to be flying right now. Christ… let that lame shit go

    [Reply]

  13. pete

    no new friends

    [Reply]

  14. ayana

    I want cry this pic with all three guys. JayZ, Nas, West it is such a powerful thing to have each others back and be bosses together then against one another. brothers taking things to another level. Beautiful thing. confradia

    [Reply]

  15. Teresa McIntire

    Dear Beyonce
    A cute picture.

    Sincerely

    Teresa McIntire

    [Reply]

Leave a Reply