Nicki Minaj Addresses Rumored Album Release Date

Nicki Minaj

Sorry Barbz, The Pink Print is not coming May 5. Nicki Minaj has shut down the rumored release date for her third album.

Earlier this month, the rapper tweeted “Cinco De Mayo,” prompting some fans to assume that the follow-up to 2012′s Pink Friday: Roman Reloaded would arrive that day.

But she put the rumors to rest when “The Insider” caught up with her at the premiere of The Other Woman.

“My album is not dropping on May 5, hell no,” said Nicki. “My fans are once again thinking they know something that they really don’t.”

She is, however, putting out a song in a week-and-a-half, which may explain the May 5 date.

But don’t expect another “Lookin Ass” or “Chi-Raq.” “I don’t want people to think that I am only gonna be doing that kind of music either,” she told MTV News. “I’m just gonna do what my heart tells me to do.”

One thing’s for sure. It won’t be anything like “Super Bass.” “Hell no!” said Nicki when asked about the comparisons to her chart-topping single.

Her “makeunder” is part of the build-up to The Pink Print, which marks a return to her hip-hop roots.

“As soon as I started working on my third album, that’s just the songs that I’ve been writing,” she said of “Lookin Ass” and “Chi-Raq.” “But there are other types of music on the album that I’m super excited for.”



You can leave a response, or trackback from your own site.

 

23 Comments

  1. WhoCares

    -_- *Looks At Watch*

    [Reply]

    Mandela Barb Reply:

    @WhoCares, But you’re the first to comment.

    [Reply]

  2. C94B

    Goddamn I never thought I would say this one day, but she looks beautiful ! Out with the clown costumes & make-up. Though, a question for the ladies here: do you think this is all her real hair on that interview ?

    [Reply]

    OnlyChrisJ Reply:

    @C94B, It’s Her Real Hair She Just Has An Exstension Or Two To Make It Look More Full

    [Reply]

    CQ Reply:

    @OnlyChrisJ, Thats her real hair, but she permed it too

    [Reply]

    no she didnt Reply:

    @CQ, no she didnt perm her hair cause she is black you have to think she perm her hair wtf

    [Reply]

  3. Oh

    wow she looks,dare i say beautiful.
    WOW, im completely speechless

    [Reply]

  4. Major Sushi

    she’s so pretty

    [Reply]

  5. NEUTRON

    Kinda figured…she said we wouldn’t see it coming.

    [Reply]

  6. Os

    she looks beautiful.

    [Reply]

  7. iEmagination

    She looks amazing! Wow – all natural still the best!
    Beautiful woman.

    [Reply]

  8. Gaz

    Much better look for Nicki. Looks more natural, brings out her beauty

    [Reply]

  9. truth

    SHE LOOKS A FUKING MESS!! AND YALL SISSIES GIVING HER PROP WHEN SHE JUST DRAGGED YALL!!! KIII!!! “My album is not dropping on May 5, hell no,” said Nicki. “My fans are once again thinking they know something that they really don’t.” KIIIII!!!

    [Reply]

    Bitches In Paris Reply:

    @truth, Bitch stfu , you’re ALWAYS hating go find something better to do .

    [Reply]

    lessors Reply:

    @truth, she always looks a mess lol she look like afuckin monkey but the her weak pathetic imaginary fans of course accept and praise anything….

    [Reply]

    CQ Reply:

    @lessors, Sounds like you have some deep issues your dealing with… Take your ignorant ass somewhere else

    [Reply]

    Andy Reply:

    @truth, she dragged us? Huh, a normal pop star would be like “i love my fans, they are the best muah, xoxo blah blah blah”. Nicki’s truly our friend so she treat us like friends.

    [Reply]

    Os Reply:

    @Andy,true.

    [Reply]

  10. Trey

    I’m incredibly excited to hear her new material because she’s come so far and her new vibe is zen-mode like she knows that she’s a goddess in this rap shit and full-fledged confidence to be a rap female with this much relevance 5 years strong.

    [Reply]

  11. Sharkiesha

    No bitches want songs out cause iggy album got them praying to the gods that they can rap IGGGY ALBUM KILLED NICKI LAST ONE

    [Reply]

    R.S. Reply:

    @Sharkiesha,

    haaaa like please ur ear must not b clean because ur sense of music n rap is shit………. cause no one noes wat iggy is or wat she is

    [Reply]

    Andy Reply:

    @Sharkiesha, Who?

    [Reply]

  12. Yolas daze to MBY

    Her album will come out when she annoument it and who in the heck would think that her album will come out on may 5? or the report claim it to make it seem like it would come out on may 5 of this yeah it gotta be a big trap joke out the Report to claim bs mess

    [Reply]

Leave a Reply