New Music: Nicki Minaj f/ Soulja Boy – ‘Yasss Bish!!’

Yasss Bish!

While we await her third album The Pink Print, Nicki Minaj warms up with yet another explosive track. Following “Lookin Ass,” “Danny Glover (Remix),” and “Chi-Raq,” the Young Money rapper snatches up Soulja Boy for four menacing minutes.

On the rattling “Yasss Bish!!” (inspired by Soulja Boy’s Vine videos), Nicki addresses the Donald Sterling controversy (“I don’t fuck with you ni**as, I own the Clippers”), shouts out Will and Jada (“Look up to Jada, I love her and Will / Bitches my sons, but they not in my will”), and declares herself the Queen Bee (“I am the Queen Bee ’cause I’m a machine”).

She also announces that her new single will be dropping this month. “Dropping my single in two weeks / The Pink Print album a movie.”

You’ve been warned.



You can leave a response, or trackback from your own site.

 

97 Comments

  1. Justin Timberlake

    Garbage as always. Just give it up. You’re not a thug girl so stop acting like that dumb b-tch.

    [Reply]

    JessicaAsulio Reply:

    @Justin Timberlake, Dont speak on acting when Justin Timberlake is in your name and all he does is act black. Sit.

    [Reply]

    blacksta Reply:

    @Justin Timberlake, oh please shutup…..when she first started rapping she was hood….she just changed for white people’s money…and now she’s back to her roots gtfoh….she always been hood

    [Reply]

    TM Reply:

    @blacksta, No she didn’t she always liked pop music and wanted to try it. Just cuz she didn’t write a letter or make a speech saying so. She’s entitled to like more then one type of music. “I don’t tell niggas I Show niggas” “and i never mention everything I dabble in”

    [Reply]

    blacksta Reply:

    @TM, actually u are right…she stated that in one of her “this is 50 interviews”!!! but thatit did get her a lot of money

    [Reply]

    Stacey Reply:

    @Justin Timberlake, go. get.

    [Reply]

    Oh Reply:

    @Justin Timberlake, This Bitch Nicki is wack as fuck. She think she really got bars tho? Barbz stop gassin Nicki like she’s THE GOAT shes lame ASS HELL. She can’t rap and this song is garbage

    [Reply]

    Andy Reply:

    @Justin Timberlake, thanks again for your long waited opinion. You can leave now, expect to see you in the next Nicki’s post.

    [Reply]

    mannybereal Reply:

    @Justin Timberlake, every time i see you committing on somebody song u got smoothen negative to say u need to get a life

    [Reply]

  2. DId It On EM

    ‘Drops Mic’

    [Reply]

  3. JessicaAsulio

    This is the song that got Tiffany Foxx to start back rapping.

    [Reply]

  4. slyboi

    OK, I did not want to like it, but it goes. LOL Nicki Minaj made it work.

    [Reply]

  5. No Bitch No

    No Bitch Noooooooo LMAO _/

    [Reply]

    JessicaVanessa Reply:

    @No Bitch No, What your mother said when you asked for more food stamps.

    [Reply]

    K Reply:

    @JessicaVanessa, LOL!!!!

    [Reply]

    ReallyTho Reply:

    @No Bitch No, lmao right

    [Reply]

    ThisSUCKS Reply:

    @ReallyTho, This SUCKS ASS…nicki you are done….take a seat at the Barclays or MSG…she most def STILL on Lil Kim silicones by using her infamous “whoa” and of course using the “queen bee” reference in her lyrics…*SIGH* NEXT!!!!!!!!!!!!!

    [Reply]

    Barbz Reply:

    @ThisSUCKS, she not says queen bee
    She say i am the Queen BECAUSE

    [Reply]

  6. Ashton

    ya’ll can’t lie…Nicki’s delivery goes really hard, she could be stronger lyrically and Soulja Boy is annoying, but it is pretty good.

    She also said that this was the type of music she felt like making for a while, but the ALBUM wasn’t anything like the freestyles and free stuff she’s been uploading recently. I’m hoping for more meaningful and deep rap on the album.

    [Reply]

    WannaMinaj? Reply:

    @Ashton, “I’m not gonna then put the album out completely differently” This is the sound for the album. What Nicki said a couple of weeks ago is that she had a song coming out which was different to the sound of LAN and Chi-Raq.

    [Reply]

    Aries0409 Reply:

    @WannaMinaj?, she was speaking on her single. This is not the single.

    [Reply]

  7. Oh

    Ok Nicki I like. Wow really excited for the pink print now.

    [Reply]

  8. KENBARBUK

    YASSS BISH YAS

    [Reply]

    dejonzolanski Reply:

    @KENBARBUK, Yasssssssssss

    [Reply]

  9. Queen

    Dropping my single in TWO WEEKS! Yassss Bish Yasss. SLAYYYYYYY!

    [Reply]

  10. ♫◘[JUDGE]◘♫

    Listen to her word play and the bars she is spitting! You can’t deny Nicki is one of the best out here! These boys need to step they game up and these bitches not even near her level!

    [Reply]

    Oh Reply:

    @♫◘[JUDGE]◘♫, What wordplay? This bitch aint saying shit but dragging her words DF is “WILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL” bitch sound dumb AF. Yall not not real hip hop fans if yall think this shit is FIRE! She just keeps getting worse and worse SMFH. IGGY spit harder than this bitch

    [Reply]

    Andy Reply:

    @Oh, but you stan for Iggy sooooo…

    [Reply]

    Just Saying Reply:

    @Oh, If the wordplay went over your head I’m pretty sure Rap Genius has it up by now

    [Reply]

    ♫◘[JUDGE]◘♫ Reply:

    @Oh, Exactly that’s all you paid attention to was the “WILLLLLLLLLLLLL” Part so I don’t even need to start an argument with you LOL. I bet you didn’t even understand the “I don’t fuck with you niggaz, I own the clippers!” or the “JEWISH MY LAWYER, HE KOSHER DA DEAL/DILL”

    [Reply]

  11. ReallyTho

    she gon flop again lol

    [Reply]

    BadBitch Syndrome Reply:

    @ReallyTho, she didn’t flop on her first 2 albums how she gon flop now???
    U must be thinking bout GaGa

    [Reply]

    randy Reply:

    @BadBitch Syndrome, RR definitely flopped

    [Reply]

    Andy Reply:

    @randy, it did fairly good

    [Reply]

    Jake Denim Reply:

    @randy, Lies you tell

    [Reply]

    Just Saying Reply:

    @randy, RR had the highest sales of a hip hop album that year… what you mean?

    [Reply]

    JessicaVanessa Reply:

    @ReallyTho, This isnt a single you illiterate. Must be a kim fan.

    [Reply]

    Aries0409 Reply:

    @JessicaVanessa, but did she make money off of it ? yep ! Did she get a plaque for it ? Yep ! Did it go #1 in MULTIPLE COUNTRIES ? YEPPPPPP ! Have a f**kin seat ! She’s winning and your mother is losing !

    [Reply]

    JessicaVanessa Reply:

    @Aries0409, How she gonna make money off a free song, you kim fans are truly at the botteom of the Totem pole

    [Reply]

    Stacey Reply:

    @JessicaVanessa, LMFAOOOOOOOOOOOO

    [Reply]

  12. Bougiekid

    Those lyrics and wordplay >>>>>>>

    [Reply]

  13. K

    this track is Fire, Nicki Minaj doing what she does best killing everything in sight. YASSS BISH!’

    [Reply]

  14. dejonzolanski

    Can’t wait for the pink print let these others see what real numbers look like

    [Reply]

  15. Kevknows

    The photo is better than the track. I’ll be back in 2 weeks.

    [Reply]

  16. gaz

    I’m glad this isn’t a single. Trap sound is old. I’m wishing she works with Timbaland or 40. That would be really different but good sound for her

    [Reply]

  17. Kim West

    Lmfaaooo

    “Go against me I say “Fix it Jesus”
    Thinking they hot, talk shit a lot
    But when they shit drop I say “Fix it Jesus”
    Oh, your shit ain’t gold!”

    [Reply]

    FishEyedJedi Reply:

    @Kim West, Fix It Jesus!

    [Reply]

  18. Toya

    Go Nicki Bitch Love it

    [Reply]

  19. Bitches In Paris

    YASSSSSSS QUEEN YASSSSSSSSSSS !

    [Reply]

  20. Bitches In Paris

    I CANNOT STOP LISTENING . I’M READY FOR THE ALBUM !

    QUEEN OF RAP .

    [Reply]

  21. ..

    Y’all are not ready for what the Pinkprint will do to the game.

    [Reply]

  22. BEDSTUYFLY

    Sorry but this is not memorable. Are all the tracks she drop going to sound like mixtape shit? Good flow but the lyrics are weak.

    Yas bish yass?! Lol ok.

    [Reply]

    Aries0409 Reply:

    @BEDSTUYFLY, if you read correctly , soulja boy came up with the ” YASSS bish YASSS ” nic didn’t. She just delivered barrrrssssss , after barrrrssssssss ! Ok ! And the lyrics aren’t weak it’s real life everything that’s coming out her mouth ain’t a gimmick ! FIX IT JESUS !

    [Reply]

    Andy Reply:

    @BEDSTUYFLY, because this are “throw away” songs. They are not in the album. Last year Drake released like six songs that weren’t in his album and y’all called smart promotion.. SMH no bish…

    [Reply]

    Willie Rose Reply:

    @BEDSTUYFLY, You never have anything positive to say about Nicki though so… LOL.

    [Reply]

  23. nicko

    YASS BISH YASSS !

    [Reply]

  24. Aries0409

    all I gotta say is , the queen is coming strong and hard , once she drops The Pink Print the n**gas ain’t gone know what hit them , it’s gone be a brick to the head !

    [Reply]

  25. Still Sweating over Lil Kim

    She’s the Queen Bee? That bitch is hardcore for Lil Kim. I believe she plays with her pussy just thinking about the original and real Queen Bee. She wants to be respected like Lil Kim so bad.

    [Reply]

    dumbA$$ Reply:

    @Still Sweating over Lil Kim, she said im queen because wtf like stfu

    [Reply]

  26. lily

    believe me is better

    [Reply]

  27. CLR

    Lol the fix it Jesus is a reference from The Housewives of Atlanta Reunion from Phaedra Parks. Fix it Jesus!

    [Reply]

    The Shaded Truth Reply:

    @CLR, Exactly, from Mrs. Parks a true savvy wordsmith. Fix it Jesus was the only couple of memorable bars. Nice beat and flow but the lyrics fell short to me. Lookin’ Ass was bar for bar…this, definitely not.

    [Reply]

    flomaster Reply:

    @The Shaded Truth, But it’s a hype club track. Not sposed to have a lot of hittin bars. Just ride the beat. Get em hyped.

    [Reply]

  28. Rap up

    She killed n u hating bitches go fuck urslf Nicki Is here 2 stay so fix em pussies..”i dnt gv a fuck abwt hw u bitched feel..jealousy jealousy thts hw u feel”

    [Reply]

  29. TRUTH!

    NICKI FINISH SELL HER SOUL TO THAT POP SHIT, NOW SHE WANA BE HOOD AGAIN….HAHA WHACK WHACK…. JUST DO DIFFERENT SHIT… THIS TRAP IS BECOMING PLAYED OUT AF!!! ALL THE BEATS SOUND THE SAME….

    [Reply]

    K Reply:

    @TRUTH!, go away, you are so annoying.

    [Reply]

  30. GetOverIt

    It’s called versatility. Not all her songs aren’t meant to be the same. CLEARLY, Nicki shows that she can do records like LAN and records like Starship, Marilyn Monroe. Like y’all take this shit too serious. Slow down on the gas and let her do her thang cause I’m pretty sure most who talking down listen to this track at least twice on the low but hating on the high.

    [Reply]

  31. Chicago

    Not a big nicki fan but I Love This!!!
    Also I think soulja boy should stick to producing this shit hot and I don’t really like trap music

    [Reply]

  32. flomaster

    I think that Chiraq was better. That track is most def slept on. Lil Herb and Nicki burnt that one.

    [Reply]

  33. ThisSUCKS

    This SUCKS ASS…nicki you are done….take a seat at the Barclays or MSG…she most def STILL on Lil Kim silicones by using her infamous “whoa” and of course using the “queen bee” reference in her lyrics…*SIGH* NEXT!!!!!!!!!!!!!

    [Reply]

  34. yomaaan

    Nicki is overrated.

    [Reply]

    TeamQueenBee Reply:

    @yomaaan, Amen to that

    [Reply]

    K Reply:

    @yomaaan, you meant underrated, fall back with that hatin sh-t.

    [Reply]

    Bitches In Paris Reply:

    @yomaaan, Overrated yet you comment on her post but she’s overrated? Because logic..

    [Reply]

  35. mumi

    garbage.

    [Reply]

    Bitches In Paris Reply:

    @mumi, I don’t recall your mothers womb be mentioned..

    [Reply]

  36. Max

    Fire!

    [Reply]

  37. MayZiin

    Did taryn manning even get paid for this

    [Reply]

  38. mon88

    TRASH

    [Reply]

  39. BossedupBeleedat

    Ion think ppl Givin nicki her credit THIS SHIT IS HOT!! I missed this Nicki a lot and she servin ALL RAPPERS PERIOD! #YasssBish

    [Reply]

  40. debo

    I love her verses but the hook is annoying. I cant wait for the single tho cuz then it will really be time to shut all these haters up…and show these bitches what real numbers look like.

    [Reply]

  41. yo12

    The hook is kinda suspect..

    [Reply]

  42. yo12

    Are you serious…?? 2 bad rappers on 1 track… all we need is plies and shawty lo on the remix

    [Reply]

  43. bankss

    I thought Soulja Boy was done making music lmao & I thought Nicki was done w/ those weird noises she makes on her previous “rap” songs…

    [Reply]

    Funkvolume Reply:

    @bankss, That was music???

    [Reply]

  44. elevatedh

    She stay stealing Drake’s flow. I thought I was hearing Drake in a girl voice. Anyway, next…

    [Reply]

    khovan Reply:

    @elevatedh, I know right! I heard Young thug in there too

    [Reply]

    Hush up fooolz Reply:

    @elevatedh, Drake a fake from Toronto and yall letting that fake run rap. Goofballs.

    [Reply]

    Ovo Reply:

    @Hush up fooolz, Bitch. Don’t come for my city. Drake can buy your whole life. Bye

    [Reply]

  45. Nessa1226

    I see Soulja Boy’s music ability hasn’t improved since his arrival. Isn’t this Yaaaah 2.0? Nicki can do better.

    [Reply]

  46. D

    feels like this should’ve came out in like 2010-2011, idk maybe because soulja boy feels so played out to me, this will only get spins because Nicki verse

    [Reply]

  47. Julian

    Still pressed over Kimmy Blanco firing subliminals I see. Pathetic.

    [Reply]

  48. Julian

    *AND firing subliminals

    [Reply]

  49. bibi93

    Hot

    [Reply]

  50. Paul

    You know what I would probably feel Nicki if she just wasn’t so obsessed by Kim. C’mon now how you gonna start calling yourself the Queen Bee really now her fans are starting to call her queen bee hahaha. Her fans are so lame they drag Lil Kim everywhere but the barbie thing was Kim, There’s only one Queen Bee and that’s Kimberly Denise Jones – even the green wig in the bubble bath was jacked from a Kim Source cover in 2000. At this point I think she is doing everything she can to disrespect Kim because when it comes down to it in HIP HOP (NOT POP) Kim is the one with the respect and her fans can say whatever they want Kim (no matter what she has done to her face) is still THAT bitch!!! Though I have seen they are coming after Iggy now cause she is causing salvage on the Billboard chart and Problem will go to number one making her the first chick to do so since the queen. The common denominator is Nicki fans jealous and insecure like the tribute act they follow!!! At this point I am out – Queen Bee #noonebelievesdat

    [Reply]

    TM Reply:

    @Paul, Your obviously deaf dumb. She says “I am the queen “Because”. . . ” Not Bee. And non of us real barbz have ever or will call Nicki queen bee. She is QUEEN. PERIOD.

    [Reply]

  51. poop

    Most of y’all sound dumb as fuck. How y’all go say nicki is not hood anymore cuz she did pop songs then go say Iggy is hood when Iggy does pop songs. I love iggy but I’m confused.

    [Reply]

Leave a Reply