Video: Eminem f/ Lil Wayne – ‘No Love’

Eminem and Lil Wayne

Eminem shines the spotlight on victims of bullies in the Chris Robinson-directed video for “No Love,” the third single off his double-platinum album Recovery. Lil Wayne, who filmed his part pre-jail, appears in front of a swirl of smoke as Em paces behind him, with interspersed clips showing a teenager getting kicked around when he’s down. Later, the two hit the studio with producer Just Blaze, who laced the track with its sample of Haddaway’s “What Is Love.”

“I’ve always respected what Wayne does,” Em said in a previous interview. “Wayne to me is definitely one of the greatest in the game right now.”

Watch the rap titans stand up to bullies in the dramatic video below.

You can leave a response, or trackback from your own site.

 

45 Comments

  1. rihannito

    love it !! it EM !!!! so what do u expect!! lil wayne was good tough

    [Reply]

  2. Antonios World

    There Are Only The Best Words Like Masterpiece To Describe This Video

    [Reply]

  3. Sam

    Fuck Yah!!!!!

    [Reply]

  4. A Realist

    Song and video are off the chain!! I cant even say which verse was better. They both went in on this.

    [Reply]

  5. gary

    Amazing !!!!!

    [Reply]

  6. Joe

    Two best rapper alive.

    [Reply]

  7. Joe

    rappers*

    [Reply]

  8. Drizzzzzzzzzzzzy

    Fucken beautiful.

    [Reply]

  9. Drizzzzzzzzzzzzy

    This is amazing.

    [Reply]

  10. JhuntdaProdigy

    They kilt it, and this a great video, I smell another Top 10 Billboard Smash Hit, Recovery will be triple platinum b4 the year’s over. That’s amazing man, some artist take over a year to go platinum one time, hell, some artist take over a year to go GOLD! I don’t care what anybody at my lame @$$ schools says, Em is the best rapper alive

    [Reply]

  11. Nait Phoenix

    That’s a great message to send, Em! He’s becoming more of a voice for youth, every day!!!

    [Reply]

  12. Paul Atlanta

    What a great video! My two favorite rappers at their best!

    [Reply]

  13. Jazz

    How does weezey keep puttin out videos and shit when he’s locked up?

    [Reply]

    Rap-Up Reply:

    @Jazz, He shot his part of the video before going to jail.

    [Reply]

  14. Landen

    EM AND WAYNE ARE SICK AS FUCK

    TOGETHER!!!!!

    [Reply]

  15. Rach

    He did them before he got locked up.

    [Reply]

  16. Teezy

    lol this was the only song i skiped on the album cause i wanted to hear it when the video was out and this morning i though fuck it i wanna hear it and watch what i see this evening…the video…how weird

    [Reply]

  17. beck10

    wow amazing ! Two best rappers ever

    [Reply]

  18. ponyo

    i don’t like em but i will not deny this is a hot song…..i like the part when lil wayne said fuck da world and got a baby out of her….priceless

    [Reply]

  19. Joyams

    This is awesome. That’s all.

    [Reply]

  20. YMCMB

    Fucking amazing. No words to describe it. Shouts to Em and Weezy for the epic video.

    #FreeWeezy

    [Reply]

  21. 60Y09

    Damm.. Wezzy and Em did a great job…Best rappers ever

    [Reply]

  22. hip hop police

    I love dis shit…

    [Reply]

  23. K.K.

    OMG! Love them two team-up since DROP THE WORLD!

    [Reply]

  24. Dan King

    Had to Pinch Myself, The Land i entered into was a bit too Serious..)dk

    [Reply]

  25. Dan King

    That is the Best Verse of All Time..)dk

    [Reply]

  26. missz

    great song! Weezy F Baby!
    kid in the video is adorable

    [Reply]

  27. meka

    even his head is still shaved!

    [Reply]

  28. GeeGee

    Underrated now, but in a moment it’s going to skyrocket to the Top 10 for sure.

    [Reply]

  29. Siya

    Eminem, best rapper EVER!!!

    [Reply]

  30. EM

    nice:X:X

    [Reply]

  31. EmsFaveFan

    I wish that they will play this song on MTV, radio etc. more than “Love The Way You Lie” I can’t bare watching Rihanna anymore, she’s fucking anoyinig, that bitch..
    Anyway, I don’t like Wayne that much, but this is crazy… AWESOME, how can everything Em touches become gold? And Weezy, you’re a genius, dude!

    [Reply]

  32. Rabbit_MC

    This is better video of eminem. I love it.) great job… I’m from Ukraine, and i’d like to say “hello everybody” people who likes eminem too. I’m glad to see it.

    [Reply]

  33. Phoenix_Wright

    Wayne been in about 10 videos since he got in jail. I have never heard of anyone shooting so many videos before they go to jail and have them all released lol.

    I loved the video. grimy ass bullies gets no LOVE!

    [Reply]

  34. Slim Shady

    Amazing !!!!! Em is the best rapper in the world, Peace

    [Reply]

  35. raphaelangelo

    eMineM….awesoMe
    lil Wayne…..brilliant…..
    this two guys togeda wld “drop the world”

    [Reply]

  36. JAMBOY

    Its the shit!

    [Reply]

  37. drizzydrake313

    I wont say it yet but Em is definately on his way of being the best rapper alive. Hell he might already be the greatest but overall great song, great video and both Em and Weezy dominated this track. FREE WEEZY

    [Reply]

  38. eroticexotic3

    when i first got this album, i knew this was gonna be a single -along with love the way you lie-.
    When i first heard waynes “im rollin sweets/im smokin sour/married to the game but she broke her vows” i knew the DUMB IGNORANT people were gonna mix up vows with “vowels” cuz of the way he used ‘sour’ LMAO! ive seen that shit on Facebook statuses so damn much

    [Reply]

  39. kekeluvsu

    I really like this. And the video is great. But yeah I guess ppl forgot that a lot of blog spots had reported before lil’ wayne went to prison he shot 10 videos in like 4 or 5 days. So he was def. on his grind before he got locked up.

    [Reply]

  40. bosshowg

    is the lady in the video sarah stokes from the da band?

    [Reply]

  41. jigesh

    wow men eminem roxxxxxxxxx……!
    &
    lily wayne the best raper in the world!

    [Reply]

  42. LuhhMocha

    Weezy Never Lets Us Down ! && The More I Hear About Eminem, The More I Like Him..Toqether These Two Artists Are Unstoppable !Eminem Should Siqn To Younq Money !

    [Reply]

  43. edd

    lil wayne got murked on that track by em

    [Reply]

  44. facebook güzelleri,facebook,girls

    facebook güzelleri,facebook,girls…

    [...]Rap-Up.com || Video: Eminem f/ Lil Wayne – ‘No Love’[...]…

Leave a Reply