Video: Chris Brown – ‘Yeah 3X’

Chris Brown

Breezy is back on the block. Chris Brown shows off his fancy footwork in the high-energy video for “Yeah 3X,” the celebratory anthem from his fourth album F.A.M.E. (Forgiving All My Enemies), due next year. The 20-year-old singer rounds up the neighborhood and throws a party in the streets, rocking colorful fashions while nailing tightly-choreographed routines. His friends Teyana Taylor and Kevin McCall make cameos in the Colin Tilley-directed clip, shot on the Universal Studios backlot. Join the celebration below.

What do you think of Chris’ video? Let us know!

You can leave a response, or trackback from your own site.

 

94 Comments

  1. AngelaYUUUP

    CHRIS BROWN IS FUCKING AMAZING HES BACKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
    ****FIST PUMP****

    [Reply]

  2. tee

    Amazing

    [Reply]

  3. TANEIKO TAYLOR

    YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

    [Reply]

  4. Niahh

    SEXYYYYYY ARFFF !

    [Reply]

  5. greg

    Loved it. It reminded me of Janet’s “Alright”. I just don’t like the name of the song, I think he should have called it “Tonight Is The Night”.

    [Reply]

  6. lol

    i prefer him naked on this yeah 3x ))))

    [Reply]

  7. urias

    OK… i see you Christopher!

    [Reply]

  8. ALECHA

    I LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE IT <3

    [Reply]

  9. A Realist

    The video and choreo are amazing as usual, but not feeling the song. So over the Europop techno or w/e its called…trend.

    [Reply]

  10. SHOTS FIRED

    Whats up with all these Chris Brown stans? You guiys can fight and argue like little ghetto hoodrats on blogs and twitter but can get this song in the top 100 on iTunes or get Graffiti Gold after almost a year.

    P.s. The video sucks just like the song which would explain it’s chart performance.

    [Reply]

  11. Muahhh

    Hi Haterrrr ! #teambreezy was expecting you ! SMH

    Anyway, the dancing was everything I loved it !

    [Reply]

  12. 4Real

    The song is not even on iTunes. Graffiti was 2009. Sit your basic a*s down.

    [Reply]

  13. Mel

    Chris SLAYED as usual!!!!

    [Reply]

  14. deee

    YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH ! :)
    we want chris brown to perform on AMA’s this song !
    his dance (Y),this song (Y),he’s baack !!!!

    CHRIS WE LOVE YOU

    [Reply]

  15. someone

    No @ SHOTS FIRED, what’s up with the haters such as yourself or shall I say stalkers. First of all, I am not a ghetto hoodrat, just because your lazy ass sits at home all day and live off the taxpayers money is no reason to come on here bitching. I bet you have been sitting around all day, waiting for something to come up about Chris Brown so you can be the first hating ass bumb to comment. Why do you and other haters care so much about someone you claim to hate is beyond me. I like the video and the song! CB keep it moving, the haters are just bored sitting at home all day, they are just begging for attention.

    [Reply]

  16. 2XCL

    Video sucks. This song isn’t even in the billboard top 100. Chris better sit down. His career was over when he beat on Rihanna!

    [Reply]

  17. cici

    shot fired sit your ratchet ass down. First of all Team breezy aint ghetto just because we argu on twitter and blog site dont mean we ghetto.what you said was dumb as fuck the song aint even on itunes yet so how fuck are we supposed make a song go on top 100 on itunes if aint on itunes for us to buy. one more thing graffit did not gold because store like bestbuy walmart target other cd store was not sale is cd so hell we supposed go buy is cd if they put is cd on shelvbecause of the rihanna thing . so before come on here talkin all this shit about team breezy and chris brown step your search game up.

    [Reply]

  18. trina

    j’ADORE!!! ;-D

    [Reply]

  19. GeeGee

    For those who can’t view the video, this should work. http://www.iviewtube.com/v/170722/chris-brown-yeah-3x-%28official-music-video-premiere

    [Reply]

  20. Nonso

    #SHOUTSOUT TO MY LIL BLOOD BROTHER … TRACY ALTON MORRIS AKA REDBOYY TRACY Ily – dis video go hard Chris is back

    [Reply]

  21. damn

    I wish you haters would sit yall asses down @2xcl, and do us all a favor and get over it and move the hell on. Yall bring up the same old shit over and over again its fucking ridiculous! I love how yall like to predict the outcome of someone’s career. I agree with @someone, I bet you have been waiting around for Rap Up to post something about CB, why did you even watch the video? I never understand what people get out of hating on celebs, why look up someone you don’t like? Hating is a 24 hour job with no benefits…keep it moving CB, like the video.

    [Reply]

  22. cici

    If you dont like chris brown why fuck come on here wit your dumb ass comment like chris brown care about you hater said.@2XCL Chris brown careers aint over so what u said is dumb as fuck.@Shot fired sit ur basic ass down over here talk about team breezy is ghetto hoodrat because we argu on blog site and twitter plz tell me how that make us gehtto hoodrat just because sit there defend chris brown on twitter and blogsite dont mean we ghettohoodrat just show that he still had fan that care about him so that comment you made about us be ghetto hoodrat so stupid as fuck. How hell is team breezy supposed makae yeah3x on top 100 on itunes when the song aint even on ituenes yet for us buy so what u said was dumb as hell. Last thing graffit aint go gold because they was not sale chris brown cd in any of the store how hell we supposed go out buy chris brown cd graffit if store are not sell it.so before come on here tired talk shit about team breezy and chris brown step your search game up.

    [Reply]

  23. Why Ask

    This song and video is garbage. When in the hell is this kid going to grow up? Its clear anyone liking this video/song has to be under the age of 15 and have no clue what real music is. There is no substance or point to this buffoonery of a song. Maybe he should get some pointers from Rihanna. She cant perform to save her life but she at least put on hit songs.

    [Reply]

  24. Smh

    STOP responding to the negative comments it makes no sense they want to be upset and respond but be the bigger person and don’t.Anyways loved the video.

    [Reply]

  25. Smh

    It’s nice to see all comments both good and bad because it shows that people care enough to take time out and watch.

    [Reply]

  26. The Truth

    YESSSSS!!!! Chris is raising the bar for music videos this was HOT!!!

    [Reply]

  27. goka

    OMG…………..OMG………OMG……………CHRIS BREEZYYY IS THE KING…….LOVE YOU CHRIS………………FUCK YOU HATERS

    [Reply]

  28. kadu

    is this chris brown´s new video, or it is just a preview of an upcoming “High School Musical” kinda movie?

    [Reply]

  29. Woman beater

    Flop and garbage and yes its so immature at the same age usher was a sex symbol when cb is still doing high school music long way to go floppy brown

    [Reply]

  30. Timma_Breezy

    WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW it’s SO Dope <3 <3

    [Reply]

  31. arie

    You people/haters are calling Chris immature and doing high school music, what the hell. First of all, if anybody is immature, its you haters, you people are acting like some bitch ass crying babies who are probably still in school or just plain don’t do shit all day. You all are the ones that needs to grow the fuck up! You all are always coming on here with some negative shit, why even waste your time.

    [Reply]

  32. ItsCuzMyMam

    Cool and so fresh!

    [Reply]

  33. B-Rad

    ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    [Reply]

  34. chrisbrownfrancce

    SOME OF YALL ARE DUMB (HATERS)
    YEAH 3X IS NOT ON ITUNES YET
    *STFU Face*
    IT’S BREEZY’S YEAR THAT’S ALL U MAD ? SO WHAT ?
    #TEAMBREEZY ALL DAY

    [Reply]

  35. not breezy

    gaaaayyyy!!!!

    [Reply]

  36. FatmaBreezy

    I LOVE IT!

    [Reply]

  37. Phoenix_Wright

    the dancing fresh, still not into the song, but he killed that dancin

    [Reply]

  38. safhri

    awesome song, great video!!!
    chris brown is back!!!

    [Reply]

  39. Max

    Video rocks but only with the mute sound.

    [Reply]

  40. nookie

    wowww!!!! chris did it again..my vision for this video was totally different! lol super dope.. chris is the best dancer no shade but he’s better then usher/omarion… great great dancing!! i promise chris and ciara will slay a dance video!! im nt going to say it would be #epic bt dha video/song would be #superdope!! great job chris.. cnt wait for F.A.M.E

    [Reply]

  41. Ceejay

    This video is sooo good!! I love all the dancing especially the popping, so dope how he had ‘Popin Pete’ in the video.

    [Reply]

  42. Jose

    This video is doing way to much… The song is annoying, the lyrics are annoying and he dances like he has turrets. This is not a number 1. Even tho he is hella sexy i don’t know what he can do to get back on top. that is all

    [Reply]

  43. arnaud

    this is the bomb. yeah breezy your doing your thing. Big ups to you, and let rihanna f*** off.

    [Reply]

  44. Ash3s

    nice song =/ vid has the same feel as that ne-yo vid
    why is he sing a song about drinking and have lil kids cheering on? lol fire your publicist chris! i love his r&b side.. his 1st album was gr8… plz don’t go down this road chris please =[

    [Reply]

  45. wendy

    The video is amazing !!!!!! yeah, i see yall undercover fans ! You know you cant resist him ! : ) LOVE. LOVE. LOVE. the video sooooo creative! He is soooooo talented, im just lost of words!

    [Reply]

  46. AnkkA

    Heyyyyy! It’s Flop Brown! the Woman Beater! Yeyyyy!!

    [Reply]

  47. imma

    I really don’t like it!
    ps:what’a f*ck is the last dress combination!

    [Reply]

  48. Jay

    My boy Breezy is baaaaacccckkkk!!! Never gave up on him….can’t wait for the album to drop

    [Reply]

  49. tifanyy

    best video

    i love the “hey it’s chris brooooooooooown”!! so cute

    everybody love him

    [Reply]

  50. tifanyy

    all those shits we hear on wireles( rihanna the DUCK VOICE, katy perry the lost, justin bieber the lil bullshit)
    are ovvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer

    becauseeeeeeeeee chris is here!!
    he save the music insutry
    thanks my icon chris brown

    and deuuuuuuuuuuuuuuuuuuces

    [Reply]

  51. Lil CiCi

    Omg!! It’s not what I expected! He tore the floor up. Now I like the song a little. Chris Breezy keep it up your fans are behind you bruh. As for the haters well like I always say when it comes to other fav CiCi “STAY MAD!” Muhaha ahaha hahaha! CB IS BACK!!!!! Y’all favs could and will NEVER!!!

    [Reply]

  52. manny man

    Funny how you haters constantly look CB up just to hate, you people are some fucking loosers, yea I said it! You talk about dude not having any talent, and the only talent any of you have is hating…that’s it. Get off the man’s dick, go ride somebody else’s for a change! Creativity in the video, you haters just want to complain cause you ain’t got shit else to do. Big ups CB, fuck the haters, they ain’t shit anyways.

    [Reply]

  53. Aaron Coaston

    Man…..Chris sure can dance his ass off, shyt, fuk tha haters, Breezy, keep killing em’!!!!!!!!!111

    [Reply]

  54. @MrKalebBlake

    this isn’t a complete bite off Ne-Yo’s “One In A Million Video”…though the dancing is better.

    [Reply]

  55. max

    BEST VIDEO OF THE YEAR

    [Reply]

  56. usherbig fan

    usher and mj is kings pf and r&b of alltimes and top sellings albums in the history of all times no body are usher or mj ever

    [Reply]

  57. talina

    @tifanyy

    …and yet all three artists are more successful and liked by the public than he is…sweetheart if your gonna hate on artists make sure your they aren’t more successful than your fav…and save the music industry…please bitch he’s doing what everybody is with this vid so…BYE!!!!

    [Reply]

  58. Tanaya

    II love chris brown…and this video is unbelievable its just soooo amazing….

    [Reply]

  59. DJ

    OMFG … ONLY ONE THING TO SAY …. 2011 IS GONNA BE A CHRIS BROWN’s YEAR … I FEEL SORRY FOR DA HATERZ .. DAMNNN THAT VID IS DOPE AS FUCK

    [Reply]

  60. Roro

    Luv the videooo. The video is so joyfully & fun. fuk all u haters out there. C.Breezy is bac. Been his fan from day 1 baby.Muahhh

    [Reply]

  61. queen beyonce

    farkin YEAH YEAH YEAH BREEZZY YEAH

    [Reply]

  62. bass_man

    promoting underage drinking with lil kids dancing in the street. GOD

    [Reply]

  63. king

    look rihanna can sing and she the best so fuk off u rihanna hater and chris is good

    [Reply]

  64. Okay then

    this song is fire!

    [Reply]

  65. delroy

    I can understand why Calvin Harris got upset with this, as you can tell it samples alot from his european hit called IM NOT ALONE which was a top10 smash through out Europe back in early 2009.

    [Reply]

  66. Isabela-Brasil-Rio

    I wanted to be part of this video, but still loved

    [Reply]

  67. annie

    @manny man “ahhh no one is on cb’s D***, but the song sounds similar to Calvin Harris’s song. Not original to me”, just saying.

    [Reply]

  68. hmm

    The difference between this and Willow’s new video is that everyone is talking about Willow and only teambreezy is talking about his video. The song is mediocre and the video is intended to show him as non-threatening as possible but it won’t work. He still won’t crossover because the song sounds like everything else on the radio and everyone knows he’s a good dancer but it won’t be a hit because there just aren’t enough CB stans to make a dent on radio or anywhere else.

    [Reply]

  69. Mr Xclusive

    C Breezy!!! f*ck the haters!!!

    [Reply]

  70. Frank Bruno

    Did Calvin Harris ever get any credit for this in the end? They blatantly sampled his tune

    [Reply]

  71. Kelly

    So i’m guessing Calvin Harris is receiving his royalties check from Chris Brown, he should be. You can’t steal parts of peoples songs, it is illegal.

    [Reply]

  72. Paige

    It aint nothing but haters this song isn’t out yet it’s coming out Oct. 26 on itunes so just wait and see where it’s gonna land this is a top #15 hit.

    [Reply]

  73. America's Sweetheart

    @ hmm, I don’t mean no harm, but that was a stupid statement. Apparently the haters are talking about his video too. As I recall it, haters was hating on Willow’s video too.

    [Reply]

  74. Jay

    Awesome! CB still got it!

    [Reply]

  75. tara

    i just the song and love the video even more!! Chris is the man!!! all i can say is do your thang CB!! LOVE YOU!!

    [Reply]

  76. chianne

    Jeez, love that video to the max. Not into the song on its own, but the with the vid- YEAH! To the critics saying its ‘immature’ – sorry you crusty old farts, but the boy is a fun-loving 21 year old. Better this way than being in a club surrounded by big booties and boobs. I guess pure joy is immature to you. The colors, the scenes, the outfits

    [Reply]

  77. chianne

    Jeez, love that video to the max. Not into the song on its own, but the with the vid- YEAH! To the critics saying its ‘immature’ – sorry you crusty old farts, but the boy is a fun-loving 21 year old. Better this way than being in a club surrounded by big booties and boobs. I guess pure joy is immature to you. The colors, the scenes, the outfits

    [Reply]

  78. MimiRockSocks

    DOPE DOPE DOPE!

    [Reply]

  79. Stop with the name calling Abuse

    It is absolutely ridiculous how some people are on this blog cursing out others and calling them atrocious names, the one thing that CB told them to stop doing.

    [Reply]

  80. Not a Good Look

    This video is so inappropriate for the target audience. Hold your drink up and get a booty call? What is CB now advocating teen drinking and sex with little kids and tweens following him, how inappropriate a video for the lyrical content. Not a good look. The video sucks.

    [Reply]

  81. Ross

    I will admit he is talented. To bad he is a HORRIBLE person. Luckily for him people don’t seem to care about that kind of stuff.

    [Reply]

  82. dude

    As long as its Chris Brown, people are going to find fault with the video, lyrics, or anything else they can come up with. If It was any other artist, they wouldn’t find fault with it. I am not teambreezy, but I don’t have anything against the guy, he is a talented individual. It is fair to say that alot of the people with the negetive remarks are Rihanna stans, it seems to me they will hate on any artist on Rap Up for some strange reason. Anytime you make negative remarks towards a 9 year old girl because she wants to work with Lady GaGa and didn’t mention Rihanna’s name is so sad and stupid. Anyways, like the song and the videao.

    [Reply]

  83. char char

    the best shit from breezy

    [Reply]

  84. MELODY

    I loved this song and video. I believe it comes out on itunes on tuesday. Can’t wait to download this it will be my workout song. Thanks Chris.

    [Reply]

  85. tifanyy

    just him can do that

    he’s the king

    [Reply]

  86. On the Scene: Chris Brown, Christina Milian, Brandy, J.Lo, Usher, Lady Gaga

    [...] If you haven’t seen his music video for “Yeah 3X,” watch it here. [...]

  87. Roger

    Honestly ???? Chris Brown is THE BEST DANCER/PERFORMER in the game .. Dont Argue Just Accept it !!! Damn OPEN UR FUCKIN EYES … Im not a fan or Smth , but that nigga is Talented .. (Live and Let Die)

    [Reply]

  88. Vanessa

    Chris came back with everything!
    Fuckin Amazing Breezy…..

    [Reply]

  89. Vanessa

    Amazing Chris !!

    [Reply]

  90. Brom

    I love this video and I love CB’s tribute to MJ! Definitely grabbing this single on iTunes to jam to…

    [Reply]

  91. Graffiti

    saw this. loved this. played it at a party. they loved it. so tone deaf haters with no taste in music, stop swearing about and shut up. Cos you cared enough to hate all over a page dedicated to Chris Brown. Didn’t think of that, did you?

    [Reply]

  92. nasro

    big video a love this video and dance ok

    [Reply]

  93. nasro

    good video chris brown bech

    [Reply]

  94. ylod

    ylod…

    [...]Rap-Up.com || Video: Chris Brown – ‘Yeah 3X’[...]…

Leave a Reply