Album Cover: Nelly – ‘Brass Knuckles’

nelly_bk_cover.jpg

Here’s the alternate cover for Nelly’s Brass Knuckles (Sept. 16). The ladies will probably enjoy this one more than the original.

Make sure you check out Nelly on the cover of Rap-Up, on sale now at newsstands and online.

Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

 

9 Comments

  1. Liloah

    Oooo that cover makes me wanna go beat Ashanti down!!! How Nelly get so hard? Damn he sexi!

  2. OGLoc

    This is ridiculus. There isn’t even brass knuckles in this cover.

  3. Kia

    ^^HUSH!!

    This man is just sexy!!!

  4. allday

    shit, Nelly is a beast!!!!

  5. Sarah

    I wasn’t gonna get his album b4, now I am.

  6. NELLYSBITCH

    WOWOW WOULD YOU LOOK AT THAT ITS 5 RESPONSE TO THE BOX 4 GIRLS AND ONE NIGGA AND WOULDNT YOU NO IT THE DUDE IS THE ONLY ONE WITH A NEGATIVE COMMENT!!!LOL
    OOOHHH AND HE HAS THE NERVE TO BE CALLED \

  7. Linda

    That’s what you call someone using Steroids.

  8. Brittany

    Got damn Nelly is ripped! Ashanti betta watch her back!

  9. Folarin

    that is a SHITLOAD of baby oil.