Lady Gaga and Beyoncé Tease with More ‘Telephone’ Video Photos

Beyoncé

The clock counts down with three days to go until Lady Gaga debuts her much-hyped “Telephone” video co-starring Beyoncé. Here are some additional photos to hold you over until the “true pop event” this Thursday night.

The nine-minute, cinematic pop explosion features innovative choreography, wild costumes, and two of the biggest pop stars on the planet. The Jonas Åkerlund-directed clip picks up where “Paparazzi” left off, but will leave its predecessors in the dust.

Lady Gaga

Lady Gaga

Lady Gaga

Lady Gaga

Photo credit: Lauren Dukoff



You can leave a response, or trackback from your own site.

 

21 Comments

  1. yourmother

    omg the biggest music video of the year is about to be unleashed i dont think the world is ready for this beast

    [Reply]

  2. DAGangsta

    It’s HOT!!!!

    [Reply]

  3. jamesderryl

    Yasss GaGa. Brang It.

    [Reply]

  4. Jermany

    i can’t wait..it will definetly be worth the wait!! so excited..

    [Reply]

  5. Ernest Mitoraj

    AAAAMAZING :D

    [Reply]

  6. 100% Nikehead

    This will be one of the best music videos of all time. Its gonna be a nine minute mini movie so im expecting more than greatness.

    [Reply]

  7. Ghetto Fab

    Release the damn thing already! I’m sick of all the push backs and teasers. It better be good too! Lady Gaga is about to own the whole music industry with this video. She is a Pop Icon at this point. A phenomenon. From everyone singing her tunes to people dressing up as her for halloween. And it didn’t even take her 5 years on the scene lol. She just captures you.

    [Reply]

  8. Jeffery J-Boe

    I Can’t Wait No Longer For This Lady GaGa, & Beyonce “Telephone” Video… I Hope It’s The Best Video Ever Since Michael Jackson’s “Thriller, and Michael, & Janet’s “Scream” Video.

    [Reply]

  9. All that glitters is silicon » Blog Archive » Photo Opp: Lady Gaga & Beyonce On The Set Of “Telephone”

    [...] there anything these two can’t make incredibly AWESOME? and EASY? Lady Gaga and Beyoncé Tease with More ‘Telephone’ Video Photos Rap-Up.comLady Gaga Beyonce “Telephone” VIDEO Premiere Thursday Pop CrunchView All (2775) [...]

  10. All that glitters is silicon » Blog Archive » Lady Gaga Makes Her Debut On Rock Band With A Hot Four Pack!

    [...] Would Ne-Yo ‘Telephone’ Lady Gaga About? Oh No They Didn’tLady Gaga and Beyoncé Tease with More ‘Telephone’ Video Photos Rap-Up.comView All (2777) [...]

  11. queen beyonce

    YES YES YES YES YES YES YES YES YES CANT WAIT

    [Reply]

  12. JUS W8

    If you think this is hot, just wait to see what Princess Super eRi, Keri Hilson, has in store. Her album is coming on May 31st and the clocks going to have everyone ticking for something brand new and amazing.

    [Reply]

  13. myke757

    Interested to see how this video will match up wit the song.

    [Reply]

  14. diego perez

    can’t waittt!!!!!!!!!!1

    [Reply]

  15. Melvin Carson

    cooooooooooooolllllllllllllll

    [Reply]

  16. ...

    um, best since thriller? stans are delusional as hell…

    [Reply]

  17. TRIGGA

    LEGENDARY

    [Reply]

  18. alina

    I can’t wait!!! I want see it!!!!

    [Reply]

  19. Shelby Williams

    Beyonce is my fave singer.Lady G too!!

    [Reply]

  20. Andy Nguyen

    !!!so excited!!! i really like this song…hope it finish soon
    Love you,Beyonce n Lady Gaga

    [Reply]

  21. lil 6th grader hate on it bitches

    omg i love to sing foreal lik omg thats all i do lol hahahahahahahahahaha can yall sing

    [Reply]

Leave a Reply