Nicki Minaj Joins Ricky Martin on ‘GMA’ and ‘Live! with Kelly’

Nicki Minaj and Ricky Martin

Nicki Minaj made the promo rounds this morning to promote her partnership with M.A.C Cosmetics. As the new spokeswoman for the M.A.C AIDS Fund VIVA GLAM campaign, she joined her fellow ambassador Ricky Martin on “Good Morning America” and “Live! with Kelly” to raise awareness for the fight against HIV/AIDS.

With her Barbz pressed up outside the “GMA” window, the Young Money diva spoke about her personal connection to the campaign (her uncle passed away from AIDS in Trinidad), her controversial Grammy performance, and the first time she learned she would be working with Madonna. “I said I’m not gonna believe it until I meet this little ladybug,” she told Robin Roberts.

Over on “Kelly,” she discussed performing with Madge at the Super Bowl halftime show, her new album Pink Friday: Roman Reloaded (“It’s gonna be fantabulous”), wanting to get President Obama to sing “Did It On’em,” and the importance of the M.A.C AIDS Fund.

“I’m very happy to be working with you,” Martin told the “Starships” rapper, to which she replied, “I’m marrying him.”

You can leave a response, or trackback from your own site.

 

26 Comments

  1. The Realist

    Rap-Up = Nicki-Minaj.com

    [Reply]

    MrUnhateable Reply:

    @The Realist, Lol! She’s poppin right now.

    [Reply]

    StarsAreBlind Reply:

    @The Realist, They would have did this for anyone else, so stop tripping. If she releases a music video, new song, or do a talked about interview, do you expect them not to post it?

    [Reply]

    Roman Reply:

    @The Realist,

    when the queen does things, people take notice.

    [Reply]

  2. TEAMMINAJ4LIFE

    almost first

    [Reply]

    Hannah Reply:

    @TEAMMINAJ4LIFE, I wish she would stop with the pop music -_-

    [Reply]

  3. Roman

    AMAZING.
    So glad that they’re creating awareness.
    Kudos to MAC for donating 100% to this great cause.

    [Reply]

  4. skirllex

    yes i hope you all are paying attention to what she’s says and not just watching cause she’s nicki minaj .. women between the ages of 18-30 its not just men kids that live in south america are being forced to sell there bodys and getting infected so please go out and support viva mac glam do your part all the profits go 100% to the cause

    [Reply]

    Aaron Reply:

    @skirllex, (y)

    [Reply]

  5. RDK

    keep doing you thing nicki and rick,creating awareness props for that,that donation will help alot of people.

    [Reply]

  6. ughh

    mac has raised over 200 million dollars for this cause so far so buying viva glam wont be just for nothing go out and support

    [Reply]

  7. Jordan

    Nicki’s a SUPERSTAR and this is a great cause. Support it for the cause.

    [Reply]

  8. Really?

    I gotta give it to nicki’s camp. Despite all the negative press she’s gotten this week they’ve managed to keep the media talking about her in a positive light. Kudos to her team.

    [Reply]

  9. K

    Damn lol she owns rap-up for real.

    [Reply]

  10. Rap*

    yall better follow god and not this illuminati chick

    wake up world. its not a game anymore. watch 2012

    [Reply]

    Starships Reply:

    @Rap*, Oh Go Head ! Negativety Is not needed on this post. Go Check For Kim.

    [Reply]

  11. BeenAFan

    Damn nicki doing it big and people saying she’s just a gig but she’s everywhere and she’s doing it biggg kudos to you the Queen the King the baddest bitch

    [Reply]

  12. karl

    nicki looks awesome

    [Reply]

  13. nojusthenry

    the lipstick color is awesome.. weve been selling them like crazy at work… this is an amazing cause…

    [Reply]

  14. Jordan

    When she’s doing something for a good cause it barely gets views. Y’all are a trip.

    [Reply]

  15. Songstress

    I really love the new wig !

    [Reply]

  16. Joyams

    this is great

    [Reply]

  17. JEAN

    GREAT FOR NICKY AND RICKY MARTIN THANKS FOR HELPING RICKY MARTIN YOUR THE BEST

    [Reply]

  18. QueenBee21

    And on a TOTALLY unrelated note… if you love her dress, you can get it at Forever 21. I was just looking at their site and recognized it from the news this morning!!!

    [Reply]

  19. nicegirl

    It’s great that both of them are supporting a great cause.

    [Reply]

  20. Hugh

    Yay nicki!

    [Reply]

Leave a Reply